Neil Rackham - książki
-
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga
-
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine
-
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
-
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
(23.40 zł najniższa cena z 30 dni)23.40 zł
39.00 zł(-40%) -
Podstawy pisania przekonujących tekstów
-
Scientific Advertising
-
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
-
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
-
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
-
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Hipnotyczny Marketing
-
GURU KULTU..RY
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia
-
Prawdziwa twarz audytu
-
SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024
-
Komunikacja i porozumienie
-
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów
-
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej
-
Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
-
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
-
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
-
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
-
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
-
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
-
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
-
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
-
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
-
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
-
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
-
Zen Steve'a Jobsa
-
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
-
Polski e-konsument - typologia, zachowania
-
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Wideowykład
-
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
-
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie
-
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
-
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
-
Godzina dziennie z Facebook marketingiem
-
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
-
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
-
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!
-
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
-
Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
-
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
-
Godzina dziennie z e-mail marketingiem
-
Marketing mobilny
-
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
-
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
-
Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
-
7 zaginionych tajemnic sukcesu
-
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu
-
Marketing wirusowy w internecie
-
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
-
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe
-
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka
-
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
-
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
-
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
-
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
-
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
-
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
-
Hipnotyczny marketing
-
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
-
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
-
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
-
Avon. Najbardziej kobieca z firm
-
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
-
Budowanie lojalności klientów
-
Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy
-
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
-
Sztuka rozpoczynania
-
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
-
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
-
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
-
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
-
Reklama internetowa
-
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
-
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
-
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
-
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
-
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
-
Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych
-
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
-
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
-
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
-
Książeczka zdrowia copywritera
-
Harvard Business Review. Marketing
-
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
-
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
-
Jak zbudować silną markę od podstaw
-
Harvard Business Review. Zarządzanie marką
-
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
-
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji
-
Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług
-
Sztuka wojny. Sztuka marketingu
-
Badania marketingowe w małej firmie
-
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
-
Skuteczny marketing w małej firmie
-
Promocja sprzedaży
-
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
-
Badania rynkowe w praktyce
-
Marketing i public relations w małej firmie
-
Zbuduj własną markę
-
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki
-
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
-
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona