Michał Kucia - jego zainteresowania naukowo-badawcze skupiają się na szeroko pojętym e-biznesie. Jest autorem i współautorem kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz znaczenia internetu w marketingu.
Michał Kucia - ebooki
Tytuły autora: Michał Kucia dostępne w księgarni Onepress
-
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. „Polski e-konsument — typologia, zachowania” (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnograf
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Retail trade constitutes an important sector of economies in European countries. Retail trade faces numerous changes caused by the processes of concentration and integration of retailers, internationalization of commercial organizations, progress within IT technologies and trends in customers` behaviours. Multiplicity and diversity of customers` neThe retail trade in Europe diagnosis and future prespectives The retail trade in Europe diagnosis and future prespectives
Mirosława Malinowska, Grzegorz Maciejewski, Barbara Kucharska, Michał Kucia, Agata Stolecka-Makowska
(12,32 zł najniższa cena z 30 dni)
12.32 zł
16.00 zł (-23%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.
X
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.