- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Budowanie lojalności klientów
Marketing partnerski w polskich firmach:
- skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club)
- zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank)
- wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)
Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych. Czyż to nie zabawne? Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena.
W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny. Z tej książki dowiesz się:
- jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych,
- czym jest wartość życiowa klienta i jak ją zwiększać,
- jak działają programy lojalnościowe (internet i karty stałego klienta),
- jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów,
- jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy,
- jak analizować i filtrować informacje o klientach.
Koniec ery pojedynczych transakcji
Wybrane bestsellery
-
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w...
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedI...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
57.00 zł(-69%) -
Otóż nie — handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjo...
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%)
O autorze książki
Agnieszka Dejnaka
Agnieszka Dejnaka - doktor hab., prof. nadzw. WSB, absolwentka studiów MBA. Od kilku lat pełni funkcję menedżera kierunku zarządzanie w WSB we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu e-commerce’u, e-komunikacji marketingowej, analityki biznesowej oraz e-marketingu. Praktyk biznesu oraz trener z zakresu e-marketingu i e-commerce’u. Współpracowała w projektach z zakresu marketingu i e-commerce’u z wieloma firmami polskimi i zagranicznymi. Jest konsultantem firm w zakresie marketingu internetowego, nowych technologii w marketingu i zachowań nabywców w kontekście rozwoju nowych technologii komunikacyjnych. Uczestniczyła w pobytach naukowo-badawczych we Franklin University w Columbus w Stanach Zjednoczonych. Autorka kilku książek naukowych i branżowych oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych i branżowych.
Agnieszka Dejnaka - pozostałe książki
-
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie ...
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie — przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identy...
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
(24.05 zł najniższa cena z 30 dni)22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Oddawana do rąk Czytelników książka ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
(51.85 zł najniższa cena z 30 dni)51.85 zł
61.00 zł(-15%) -
Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego nie stanowiły do niedawna przedmiotu badań nauk ekonomicznych.
Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne
(60.35 zł najniższa cena z 30 dni)60.35 zł
71.00 zł(-15%) -
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wyko...
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0468-5, 8324604685
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-04-19
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3544
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1.1. Marketing partnerski jako nowa orientacja marketingowa skierowana na klienta (7)
- 1.2. Strategia zorientowana na klienta (21)
- 1.3. Tożsamość firmy w strategii zorientowanej na klienta (35)
- Podsumowanie (41)
- 2.1. Czy klient jest klientowi równy? (45)
- 2.2. Rentowność klientów. Segmentacja klientów według opłacalności i lojalności (54)
- 2.3. Poziomy lojalności (59)
- Podsumowanie (65)
- 3.1. Od czego zależy lojalność klientów? (67)
- 3.2. Elementy wpływające na lojalność klientów
- wiedza i antycypacja (74)
- 3.3. Komunikacja jako czynnik wpływający na lojalność (80)
- Podsumowanie (94)
- 4.1. Lojalny pracownik jako klucz do lojalności klientów (97)
- 4.2. Więź pomiędzy lojalnym pracownikiem a klientami. Obsługa klienta a lojalność (105)
- 4.3. Personalizacja obsługi i wysoka satysfakcja klienta jako wytyczne lojalności (113)
- Podsumowanie (122)
- 5.1. Plasowanie produktu w świadomości klienta przy użyciu działań promocyjnych (123)
- 5.2. Reklama jako narzędzie zdobywania lojalności klientów (133)
- 5.3. Marka i jej wpływ na klientów (137)
- Podsumowanie (143)
- 6.1. Etapy budowania programów lojalnościowych (145)
- 6.2. Programy lojalnościowe oparte na korzyściach (149)
- 6.3. Programy lojalnościowe oparte na emocjach (152)
- Podsumowanie (157)
- 7.1. Działania firm w internecie (159)
- 7.2. Przyciągnięcie klientów na stronę WWW (163)
- 7.3. Zatrzymanie klienta na dłużej - programy lojalnościowe (167)
- Podsumowanie (173)
- 8.1. Programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów
- program VITAY, SMART oraz Premium Club (175)
- 8.2. Programy lojalnościowe oparte na korzyściach i emocjach
- Tesco oraz Orange (182)
- 8.3. Programy lojalnościowe w internecie - PayBACK i Allegro (186)
- Podsumowanie (190)
Rozdział 1. Lojalność jako podstawa działalności firmy (7)
Rozdział 2. Zarządzanie klientami (45)
Rozdział 3. Czynniki neutralne oraz mające wpływ na lojalność (67)
Rozdział 4. Pracownicy a lojalność klientów (97)
Rozdział 5. Rola działań promocyjnych oraz produktów markowych w budowaniu lojalności klientów (123)
Rozdział 6. Programy lojalnościowe (145)
Rozdział 7. Lojalność w internecie (159)
Rozdział 8. Przykłady realizacji programów lojalnościowych w Polsce (175)
Bibliografia (191)
Skorowidz (199)
Oceny i opinie klientów: Budowanie lojalności klientów Agnieszka Dejnaka (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.