ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Norbert Oruba
Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców Norbert Oruba - ok³adka ksi±¿ki

Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców Norbert Oruba - ok³adka ksi±¿ki

Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców Norbert Oruba - ok³adka audiobooka MP3

Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców Norbert Oruba - ok³adka audiobooks CD

Obróæ Zajrzyj do ksi±¿ki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.5/6  Opinie: 2
Stron:
216
Czas nagrania:
4 godz. 10 min.
Czyta:
Marcin Fugiel
Druk:
oprawa miêkka
Dostêpne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Ksi±¿ka (29,40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

49,00 z³ (-40%)
29,40 z³

Dodaj do koszyka Wysy³amy w 24h

(29,40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

Ebook (24,50 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

49,00 z³ (-55%)
21,90 z³

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-klikniêciem

(24,50 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (19,60 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

49,00 z³ (-74%)
12,90 z³

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-klikniêciem

(19,60 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

Przenie¶ na pó³kê

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

W copywritingu jêzyk giêtki to wiele, ale wci±¿ za ma³o!

Na czym nale¿y bazowaæ, by pisaæ naprawdê skuteczne teksty marketingowe, anga¿uj±ce, przekonuj±ce i wci±gaj±ce niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejêtnym ³±czeniu ze sob± odpowiednich s³ów. Jest on przede wszystkim sztuk± analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia tre¶ci w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.

Autor tej ksi±¿ki zebra³ na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieæ, by zacz±æ pisaæ przyci±gaj±ce tre¶ci, dziêki którym nak³onisz ich odbiorcê do dzia³ania: my¶lenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawi±zania z ni± po¿±danej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub us³ugi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a tak¿e czym wyró¿niaj± siê poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie pos³ugiwaæ siê jêzykiem korzy¶ci i strat. Wskazuje najwa¿niejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli siê wiedz± na temat tego, jak za pomoc± s³ów nawi±zaæ odpowiedni kontakt z odbiorc± przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi po¶wiêca te¿ najwa¿niejszemu dzi¶ kana³owi komunikacji z klientem, czyli social mediom.

Czytaj, pisz, anga¿uj, buduj relacje, sprzedawaj!

 

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorze ksi±¿ki

Norbert Oruba

Norbert Oruba - praktyk marketingu, pracuje dla polskich i miêdzynarodowych marek. Wyk³adowca i cz³onek Rady Programowo-Biznesowej Uniwersytetu ¦l±skiego. Szkoleniowiec i prelegent, autor ksi±¿ek i licznych publikacji po¶wiêconych tematyce marketingu i PR dla najwa¿niejszych portali i czasopism bran¿owych. Za osi±gniêcia zawodowe otrzyma³ kilkana¶cie wyró¿nieñ, nominacji i nagród. W social mediach obserwowany przez kilkana¶cie tysiêcy osób.

Onepress - inne ksi±¿ki

Zamknij

Wybierz metodê p³atno¶ci