Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
- Autor:
- Norbert Oruba
- Promocja Przejdź
- W przedsprzedaży
- Promocja Przejdź
- W przedsprzedaży
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 216
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis książki: Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj!
Wybrane bestsellery
-
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blo...(31.92 zł najniższa cena z 30 dni)
31.92 zł
39.90 zł(-20%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi — istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami...
Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Książka stanowi doskonałe wsparcie dla osób, które czują się zagubione. Jest jednak na tyle uniwersalna i ciekawie napisana, że każdy znajdzie w niej wiele cennych dla siebie wartości. Zawarte tu porady bazują na aktualnych badaniach naukowych i teoriach psychologicznych, które zostały uzupełnion...
Przemiana Feniksa. 12 cech ludzi sukcesu, które pomogą Ci się odrodzić i ruszyć do przodu w pracy i życiu prywatnym Przemiana Feniksa. 12 cech ludzi sukcesu, które pomogą Ci się odrodzić i ruszyć do przodu w pracy i życiu prywatnym
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%)
O autorze książki
Norbert OrubaNorbert Oruba - praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca i członek Rady Programowo-Biznesowej Uniwersytetu Śląskiego. Szkoleniowiec i prelegent, autor książek i licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych portali i czasopism branżowych. Za osiągnięcia zawodowe otrzymał kilkanaście wyróżnień, nominacji i nagród. W social mediach obserwowany przez kilkanaście tysięcy osób.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2377-3, 9788383223773
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2995-9, 9788383229959
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 190015
- Rozmiar pliku Pdf:
- 862.5kB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Marketing
Kompetencje osobiste
Rozwój osobisty
Spis treści książki
- 1.1. Czym jest copywriting?
- Copywriting, czyli korzystanie z magii słowa
- Przekonujący copywriting - fundament skutecznej reklamy
- 1.2. Techniki perswazyjne stosowane w copywritingu
- Środki masowego przekazu są Twoim sprzymierzeńcem
- Jakie techniki perswazji stosuje się w copywritingu?
- 1.3. Model AIDA i jego rozszerzenie
- Czym jest model AIDA?
- Rozszerzenie modelu AIDA
- 1.4. Najważniejsze rodzaje copywritingu
- Copywriting to nie tylko reklama
- 2.1. Czym jest język korzyści?
- Język korzyści wpływa na emocje konsumenta
- Język korzyści powinien być klarowny!
- Jak napisać tekst w języku korzyści?
- 2.2. Czym jest język straty?
- Język straty ma wywołać strach przed utratą
- Język straty jako dopełnienie języka korzyści
- Język straty to również ograniczenia
- 2.3. Cecha, zaleta, korzyść
- Cecha mówi, zaleta przekonuje, a korzyść sprzedaje
- Pisz teksty, które sprzedają korzyści, a nie cechy!
- 3.1. Poprawność językowa
- Kreatywny umysł w kajdanach polszczyzny, czyli jak pisać atrakcyjnie i zgodnie z zasadami
- Odbiorca skanuje artykuł przed przeczytaniem, czyli jak nie zniechęcić czytelnika już na starcie
- Język i gramatyka ewoluują, więc niektóre zasady możesz łamać
- 3.2. Prostota jest genialna!
- Pisanie w języku odbiorcy - czyli jak?
- Niech Twój tekst brzmi jak konwersacja!
- 3.3. Maksymalna konkretyzacja
- Dlaczego konkretyzacja jest tak ważna?
- 3.4. Ładunek emocjonalny
- Kupujemy emocjami, czyli o tym, jak pisać, by sprzedawać z wykorzystaniem emocji
- Emocje wpływają na reakcje
- Sprzedawanie oparte na emocjach wymaga analizy
- Czym tak naprawdę są emocje i dlaczego mają taką siłę?
- Racjonalne argumenty wzmacniają emocje
- 3.5. Copywriting w zgodzie z SEO
- Copywriting w zgodzie z SEO - czyli jaki?
- SEO copywriting jako wsparcie strategii pozycjonowania
- Nieważne, jakiego rodzaju treści piszesz, zawsze pisz zgodnie z SEO!
- Internet jest kopalnią wiedzy, a wyszukiwarka punktem informacyjnym
- 3.6. Copywriting i call to action (CTA)
- Call to action, czyli wezwanie do działania
- Czym jest wezwanie do działania i jaki ma cel w copywritingu?
- Poproś odpowiednio odbiorcę, by wykonał daną czynność, a on to zrobi!
- Jakie powinno być CTA, by generowało konwersję, a nie tylko ruch?
- 3.7. Optymalizacja treści pisanych i wspieranie się elementami wizualnymi
- Jak działają algorytmy, czyli odrobina suchej teorii
- Jak optymalizować treści?
- 4.1. Poznawanie odbiorców
- Jak jeszcze lepiej zrozumieć odbiorców?
- 4.2. Wiedza na temat produktu lub usługi
- Dlaczego warto poznać to, o czym się pisze?
- Analizuj i rób notatki, aby przygotować dobry content!
- Gdzie szukać informacji, które pozwolą Ci dowiedzieć się więcej o tym, o czym piszesz?
- Kiedy już poznasz to, o czym piszesz, zamień cechy w korzyści!
- 4.3. Przejrzystość i rozmieszczenie treści
- 4.4. Świadomość odbiorcy
- Zanim uświadomisz odbiorców, sprawdź, czy sam jesteś świadomy, czego potrzebują!
- Etapy świadomości konsumenckiej odbiorców
- 5.1. Jak zaprojektować tytuł?
- Dlaczego tytuł jest tak ważny?
- Jak pisać ciekawe tytuły, które będą generować ruch?
- Jaki powinien być dobry tytuł?
- 5.2. Jak zaprojektować lead?
- Czym jest lead?
- Jak napisać lead, by wzbudził zainteresowanie odbiorcy?
- Jak zaprojektować dobry lead?
- 5.3. Jak napisać treść artykułu?
- Z czego powinien składać się artykuł?
- Jak stworzyć atrakcyjną treść?
- 6.1. Jak napisać treści na stronę główną?
- Na co zwrócić uwagę przy pisaniu treści na stronę główną?
- 6.2. Jak napisać treść do zakładki "O nas"?
- Jak NIE pisać treści do zakładki "O nas"?
- Jak napisać dobrą treść o firmie?
- 6.3. Jak napisać treści do zakładki kategorii?
- Zakładka kategorii jako strona docelowa potencjalnego klienta
- Zakładka kategorii pomaga skierować odbiorcę na ścieżkę zakupu
- Jak napisać treść do zakładki z kategoriami?
- 6.4. Jak napisać treść do zakładki "Kontakt"?
- Co warto zawrzeć w zakładce kontaktowej?
- Kilka wskazówek, jak napisać treść do zakładki "Kontakt"
- Dopasuj treść do swojej branży i niszy odbiorców
- 7.1. Opowiadanie historii
- Czym jest storytelling?
- Dlaczego warto opowiadać historie na kartach produktów?
- Jak stworzyć skuteczną historię produktu?
- Wykorzystaj doświadczenia dotychczasowych klientów
- A co, jeśli nie masz jeszcze recenzji? Napisz historię sam!
- 7.2. Wyszczególnianie informacji na temat produktu
- Jakie informacje na temat produktu warto podać?
- Jak zaprezentować cechy produktu, by przyciągnąć uwagę odbiorcy?
- 7.3. Rozwiązanie problemu (potencjalnego klienta)
- Od czego zacząć?
- 7.4. Wartość dodana
- Czym jest wartość dodana?
- Co może być wartością dodaną?
- Czy każdy produkt może mieć jakąś wartość dodaną?
- Reputacja marki jako wartość dodana
- Czy niska cena może być wartością dodaną?
- Jak wzbogacić opisy produktów o wartość dodaną? Oto kilka krótkich porad!
- 8.1. Spójność, ograniczenia i zasady, czyli jak tworzyć treści do mediów społecznościowych
- Poznaj ograniczenia, czyli jakiej długości treści toleruje dany portal
- Zrozum zasady obowiązujące w portalach, zanim zaczniesz publikować treści
- Copywriting w mediach społecznościowych, czyli jak pisać, by zachować spójność z głosem marki
- Kilka ciekawych wskazówek
- 8.2. Jak pisać posty w różnych portalach społecznościowych?
- Jak pisać posty na Facebooka?
- Jak pisać posty na Twittera?
- Jak pisać na LinkedInie?
- Jak pisać na Instagramie?
- Pisanie treści na YouTube'a
- 8.3. Jak komunikować w social mediach wartości ważne dla marki?
- Czym są wartości marki i dlaczego należy je podkreślać?
- Jak pisać o wartościach ważnych dla marki?
- 8.4. Jak zadawać pytania, rozmawiać, angażować, bawić się i sprzedawać w social mediach?
- Czym są social media dla przeciętnego użytkownika?
- Jak angażować odbiorców?
- Jak zapewnić użytkownikom rozrywkę?
- Jak sprzedawać produkty i usługi w social mediach?
Wstęp
Rozdział 1. Na początku było słowo
Rozdział 2. Język korzyści i straty
Rozdział 3. Kilka prostych zasad
Rozdział 4. Planowanie i tworzenie treści z myślą o odbiorcy
Rozdział 5. Projektowanie najważniejszych elementów treści
Rozdział 6. Copywriting na stronie internetowej
Rozdział 7. Copywriting na kartach produktów
Rozdział 8. Copywriting w social mediach
Zakończenie
Bibliografia
Onepress - inne książki
-
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców Norbert Oruba (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.