ODBIERZ TW粑 BONUS :: »

Copywriting. Trafiaj s這wem w umys造 odbiorc闚

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Norbert Oruba
Copywriting. Trafiaj s這wem w umys造 odbiorc闚 Norbert Oruba - ok豉dka ksi捫ki

Copywriting. Trafiaj s這wem w umys造 odbiorc闚 Norbert Oruba - ok豉dka ksi捫ki

Copywriting. Trafiaj s這wem w umys造 odbiorc闚 Norbert Oruba - ok豉dka audiobooka MP3

Copywriting. Trafiaj s這wem w umys造 odbiorc闚 Norbert Oruba - ok豉dka audiobooks CD

Obr鵵 Zajrzyj do ksi捫ki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
B康 pierwszym, kt鏎y oceni t ksi捫k
Stron:
216
Czas nagrania:
4 godz. 10 min.
Czyta:
Marcin Fugiel
Druk:
oprawa mi瘯ka
Dost瘼ne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Ksi捫ka (31,85 z najni窺za cena z 30 dni)

49,00 z (-35%)
31,85 z

Dodaj do koszyka Wysy豉my w 24h

(31,85 z najni窺za cena z 30 dni)

Ebook (24,50 z najni窺za cena z 30 dni)

49,00 z (-45%)
26,95 z

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-klikni璚iem

(24,50 z najni窺za cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (24,50 z najni窺za cena z 30 dni)

49,00 z (-50%)
24,50 z

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-klikni璚iem

(24,50 z najni窺za cena z 30 dni)

Przenie na p馧k

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

W copywritingu j瞛yk gi皻ki to wiele, ale wci捫 za ma這!

Na czym nale篡 bazowa, by pisa naprawd skuteczne teksty marketingowe, anga簑j帷e, przekonuj帷e i wci庵aj帷e niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiej皻nym 陰czeniu ze sob odpowiednich sów. Jest on przede wszystkim sztuk analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia tre軼i w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.

Autor tej ksi捫ki zebra na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzie, by zacz望 pisa przyci庵aj帷e tre軼i, dzi瘯i którym nak這nisz ich odbiorc do dzia豉nia: my郵enia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawi您ania z ni po膨danej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub us逝gi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a tak瞠 czym wyró積iaj si poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie pos逝giwa si j瞛ykiem korzy軼i i strat. Wskazuje najwa積iejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli si wiedz na temat tego, jak za pomoc sów nawi您a odpowiedni kontakt z odbiorc przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi po鈍i璚a te najwa積iejszemu dzi kana這wi komunikacji z klientem, czyli social mediom.

Czytaj, pisz, anga簑j, buduj relacje, sprzedawaj!

 

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorze ksi捫ki

Norbert Oruba

Norbert Oruba - praktyk marketingu, pracuje dla polskich i mi璠zynarodowych marek. Wyk豉dowca i cz這nek Rady Programowo-Biznesowej Uniwersytetu 奸御kiego. Szkoleniowiec i prelegent, autor ksi捫ek i licznych publikacji po鈍i璚onych tematyce marketingu i PR dla najwa積iejszych portali i czasopism bran穎wych. Za osi庵ni璚ia zawodowe otrzyma kilkana軼ie wyró積ie, nominacji i nagród. W social mediach obserwowany przez kilkana軼ie tysi璚y osób.

Onepress - inne ksi捫ki

Zamknij

Wybierz metod p豉tno軼i