- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 216
- Czas nagrania:
- 4 godz. 10 min.
- Czyta:
- Marcin Fugiel
- Druk:
- oprawa miêkka
- Dostêpne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis ksi±¿ki: Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców
W copywritingu jêzyk giêtki to wiele, ale wci±¿ za ma³o!
Na czym nale¿y bazowaæ, by pisaæ naprawdê skuteczne teksty marketingowe, anga¿uj±ce, przekonuj±ce i wci±gaj±ce niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejêtnym ³±czeniu ze sob± odpowiednich s³ów. Jest on przede wszystkim sztuk± analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia tre¶ci w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.
Autor tej ksi±¿ki zebra³ na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieæ, by zacz±æ pisaæ przyci±gaj±ce tre¶ci, dziêki którym nak³onisz ich odbiorcê do dzia³ania: my¶lenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawi±zania z ni± po¿±danej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub us³ugi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a tak¿e czym wyró¿niaj± siê poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie pos³ugiwaæ siê jêzykiem korzy¶ci i strat. Wskazuje najwa¿niejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli siê wiedz± na temat tego, jak za pomoc± s³ów nawi±zaæ odpowiedni kontakt z odbiorc± przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi po¶wiêca te¿ najwa¿niejszemu dzi¶ kana³owi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Czytaj, pisz, anga¿uj, buduj relacje, sprzedawaj!
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Odk±d siê pojawi³y, media spo³eczno¶ciowe stanowi± wa¿n± czê¶æ naszej codzienno¶ci. ¯yjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy siê informacjami o sobie i spotykamy siê z innymi. Dla przedsiêbiorstw poszukuj±cych wiedzy o swoich klientach SM stanowi± potê¿ne ¼ród³o danych, które umiejêtn...(35.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
35.40 z³
59.00 z³(-40%) -
Jeste¶ twórc± ma³ego startupu lub w³a¶cicielem firmy? A mo¿e dopiero planujesz za³o¿yæ swój biznes? Dziêki tej ksi±¿ce odnajdziesz siê w ¶wiecie marketingu i zaczniesz prowadziæ w³a¶ciwe i zgodne z aktualnie panuj±cymi trendami dzia³ania promocyjne. Dowiesz siê, jak prowadziæ blo...(31.92 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
19.90 z³
39.90 z³(-50%) -
Ten brakuj±cy element znajdziesz w ksi±¿ce Briana Tracy’ego, ¶wiatowej s³awy eksperta w dziedzinie dzia³añ sprzeda¿owych. Przekonasz siê, ¿e domykania sprzeda¿y mo¿na siê po prostu nauczyæ — trzeba jedynie wiedzieæ jak i trochê poæwiczyæ. Otrzymasz równie¿ poka¼ny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniêdzy w sferze profesjonalnej sprzeda¿y Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniêdzy w sferze profesjonalnej sprzeda¿y
(37.51 z³ najni¿sza cena z 30 dni)35.40 z³
59.00 z³(-40%) -
Social media sta³y siê nasz± codzienno¶ci±. Budzimy siê rano i zagl±damy do telefonu - w zale¿no¶ci od wieku i bañki, w której funkcjonujemy, s± to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co s³ychaæ u znajomych i co siê wydarzy³o na ¶wiecie w czasie, gdy spali¶my. A...
Twoja firma w social mediach. Podrêcznik marketingu internetowego dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podrêcznik marketingu internetowego dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 z³ najni¿sza cena z 30 dni)35.40 z³
59.00 z³(-40%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnosz± wiêksze sukcesy ni¿ inni. Je¶li zamiast szukaæ prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowoliæ siê czym¶ w rodzaju „¶wiat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby maj±ce niezwyk³e szczê¶cie mog± byæ spe³nione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyæ siê zachowañ przynosz±cych bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyæ siê zachowañ przynosz±cych bogactwo (premium)
(59.81 z³ najni¿sza cena z 30 dni)79.20 z³
99.00 z³(-20%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukaæ, skompilowaæ i (niemal) twórczo przekszta³ciæ nieskoñczone zasoby internetu w spójny, maj±cy sens artyku³, w³a¶nie nadesz³a. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co cz³owiek...
Biblia webwritingu. Jak pisaæ teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wol± wideo Biblia webwritingu. Jak pisaæ teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wol± wideo
(34.85 z³ najni¿sza cena z 30 dni)32.94 z³
54.90 z³(-40%) -
¯yjemy w ¶wiecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, do¶wiadczenie i umiejêtno¶ci, s± zaledwie wstêpem, podglebiem sukcesu. Je¶li zostan± dostrze¿one i nagrodzone bez dodatkowego zaanga¿owania z naszej strony, to super. Niestety, to siê nieczêsto zdarza. Du¿o czêstsza ...
Dlaczego Twój s±siad zarabia wiêcej od Ciebie i jak temu zaradziæ. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój s±siad zarabia wiêcej od Ciebie i jak temu zaradziæ. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)26.94 z³
44.90 z³(-40%) -
Jeste¶ specjalist± IT. I jeste¶ dobry w tym, co robisz. Masz wiedzê, do¶wiadczenie, chcesz siê nimi podzieliæ z innymi, pomóc im radziæ sobie z problemami, które sam ju¿ dawno rozwi±za³e¶, mo¿e tak¿e zaprezentowaæ siê od tej strony przysz³ym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tob± ...
Marka osobista w bran¿y IT. Jak j± zbudowaæ i rozwijaæ Marka osobista w bran¿y IT. Jak j± zbudowaæ i rozwijaæ
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.94 z³
49.90 z³(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a tak¿e wiedza o w³a¶ciwej komunikacji miêdzy autorem tre¶ci i jej odbiorcami. W staro¿ytno¶ci uwa¿ana by³a za jeden z filarów kultury. W ¶redniowieczu nauczano jej w szko³ach. A¿ do XIX wieku uwa¿ano za niezbêdny element wykszta...
Szko³a retoryki. Jak przekonuj±co przemawiaæ, dyskutowaæ i pisaæ Szko³a retoryki. Jak przekonuj±co przemawiaæ, dyskutowaæ i pisaæ
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.94 z³
49.90 z³(-40%) -
Ta ksi±¿ka daje zestaw prostych, ³atwych w zrozumieniu narzêdzi, z których mo¿esz skorzystaæ natychmiast, by od razu skierowaæ swoj± firmê na ¶cie¿kê zwiêkszania rentowno¶ci. Przekonasz siê, ¿e szybko¶æ decyzji odgrywa tu decyduj±c± rolê — miliony przedsiêbiorstw dzia³aj± bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do b³yskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do b³yskawicznego wzrostu zysków
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.94 z³
49.90 z³(-40%)
O autorze ksi±¿ki
Norbert OrubaNorbert Oruba - praktyk marketingu, pracuje dla polskich i miêdzynarodowych marek. Wyk³adowca i cz³onek Rady Programowo-Biznesowej Uniwersytetu ¦l±skiego. Szkoleniowiec i prelegent, autor ksi±¿ek i licznych publikacji po¶wiêconych tematyce marketingu i PR dla najwa¿niejszych portali i czasopism bran¿owych. Za osi±gniêcia zawodowe otrzyma³ kilkana¶cie wyró¿nieñ, nominacji i nagród. W social mediach obserwowany przez kilkana¶cie tysiêcy osób.
Ebooka "Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Audiobooka "Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców" pos³uchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Kurs Video "Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostêpem do najnowszej wersji Twojej przegl±darki internetowej
Recenzje ksi±¿ki: Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców (9) Poni¿sze recenzje mog³y powstaæ po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów b±d¼ innej zachêty do jej napisania np. zap³aty.
-
Recenzja: Sfera Copywritera Bajczyk DorotaRecenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Rekomendacja dla potencjalnych czytelników - Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców to ksi±¿ka, któr± powinien przeczytaæ ka¿dy, kto za pomoc± s³ów chce wywieraæ wp³yw na odbiorców i zachêcaæ ich do dokonywania zakupów czy nawi±zywania relacji z mark±. Okazuje siê bowiem, ¿e sam jêzyk korzy¶ci to nie wszystko. Trzeba jeszcze wiedzieæ, jak go zastosowaæ, kiedy u¿yæ i w jaki sposób poprowadziæ. Dziêki niej mo¿na zacz±æ pisaæ przyci±gaj±ce tre¶ci, które faktycznie dzia³aj±. Warto¶ci± jest to, ¿e autor podkre¶la, ¿e trzeba zacz±æ od poznania swoich odbiorców, dopiero potem tworzenia tre¶ci. Nie odwrotnie. W ten sposób jeste¶ w stanie napisaæ teksty wci±gaj±ce niczym najlepszy film, zbudowaæ wizerunek marki i tak poprowadziæ klienta, by by³ gotów do nawi±zania z ni± po¿±danej relacji. Autor ksi±¿ki zebra³ te¿ w niej praktyczne wskazówki. Zapoznaje z praktycznymi zasadami (odbiorca skanuje artyku³, a dopiero potem dok³adnie go czyta - na przyk³ad) i pokazuje, jak takie zwyczaje wykorzystaæ, by zdobyæ uwagê. Prowadzi przez etapy ¶wiadomo¶ci konsumenckiej odbiorców, uczy, jak dowiedzieæ siê, kto jest odbiorc± przekazu i jak dopasowaæ teksty (jak u¿ywaæ odpowiednich s³ów), co prowadzi do tego, ¿e czytelnik uczy siê, jak pisaæ skuteczne teksty marketingowe na strony internetowe. My¶lê, ¿e wszystkie osoby zainteresowane szeroko pojêtym marketingiem znajd± w tej ksi±¿ce co¶ dla siebie. Naucz± siê pobudzania zmys³ów przysz³ych klientów i tworzenia tre¶ci z wykorzystaniem emocji (emocje wp³ywaj± za¶ na decyzje zakupowe). Atuty ksi±¿ki Do tego autor ma bardzo aktualne podej¶cie do tematu i mo¿e naprawdê znacz±co i odczuwalnie pomóc Twojej marce. Daje solidne wsparcie strategii pozycjonowania, niewa¿ne w jakiej bran¿y dzia³asz. Nie bez znaczenia jest równie¿ rozdzia³ po¶wiêcony bardzo wa¿nemu kana³owi komunikacji z klientami, czyli mediom spo³eczno¶ciowym. Autor podpowiada, jak siê poruszaæ po poszczególnych portalach spo³eczno¶ciowych, pokazuje ich najwa¿niejsze cechy i podpowiada jak wykorzystaæ ich potencja³ poruszaj±c zagadnienia dopasowane do danej platformy. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców - copywriting staje siê prosty :)
-
Recenzja: Oddychamy marzeniami Kamiñska AnnaRecenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Do kogo skierowana jest ta publikacja? Przede wszystkim do osób chc±cych wzbogaciæ swój warsztat, a co za tym idzie zdobyæ i utrzymaæ przy sobie odbiorców. W³a¶ciciele biznesów, chc±cych wkroczyæ na rynek bardziej zdecydowanie i dostosowaæ swoj± komunikacjê do potrzeb konsumentów odnajd± siê idealnie, lecz nie ogranicza³aby siê jedynie do nich. Ksi±¿ka stanowi ¼ród³o wiedzy oraz inspiracji dla osób publikuj±cych wszelkiego rodzaju tre¶ci w Internecie oraz zainteresowane szeroko pojêtym marketingiem. Norbert Oruba nie wrzuca czytelników na g³êbok± wodê, co czyni daj±c zarówno wiedzê dla wielu uznawan± za podstawow± w tej tematyce, jak i poruszaj±c zagadnienia dopasowane do osób pracuj±cych z tekstami od dawna. Du¿ym atutem tej publikacji jest bardzo aktualne podej¶cie do tematu, mamy tu konkretne rozwi±zania dotycz±ce najpopularniejszych platform jak Facebook, Instagram, Twitter. Jak pisaæ testy anga¿uj±ce odbiorców? Autor nie pozostawia nic przypadkowi i przedstawia kluczowe kwestie. Wezwania do dzia³ania (call to action), jêzyk korzy¶ci oraz straty, s³ownictwo dopasowane do odbiorcy czy wykorzystanie wyobra¼ni i zmys³ów przysz³ych klientów. Co szczególnie istotne autor podkre¶la znaczenie poznania swoich odbiorców i mo¿e to brzmieæ jak bana³, ale bez takiego researchu nie mamy co liczyæ na wyniki. Brakuje Ci podstaw? Chcesz siê rozwin±æ? Klarownie skonstruowane rozdzia³y, pe³ne praktycznych rozwi±zañ na pewno Ci to u³atwi±. Du¿ym zasobem jest te¿ wyt³umaczenie terminologii zwi±zanej z copywritingiem, ale te¿ z szeroko pojêtym marketingiem. Co ciekawe autor przedstawia zarówno zalety, jak i wady proponowanych rozwi±zañ. Zachêca do eksperymentowania, ale przede wszystkim do poznania swoich odbiorców. Mia³am do czynienia z wieloma ksi±¿kami z zakresu copywritingu i muszê przyznaæ, ¿e ta publikacja zas³uguje na uwagê. W zwiêz³y sposób przedstawia wiele rozwi±zañ, sporo tre¶ci jest niezwykle ³atwych do wprowadzenia, nie powtarza zbyt wielu znanych ju¿ w ¶rodowisku rozwi±zañ (jak to czêsto siê zdarza - po prostu ujêtych w inny sposób). Stanowi to zdecydowany walor tej pozycji, szczególnie bior±c po uwagê jasno¶æ przekazu oraz jego skondensowane przedstawianie.
-
Recenzja: Ksi±¿ki Oczami AMN Ambro¿ NataliaRecenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Jaki¶ czas temu mia³am ju¿ do czynienia z jedn± z ksi±¿ek Norberta Oruby. Byæ mo¿e pamiêtacie tytu³ opowiadaj±cy o strategii komunikacji w social mediach. Wtedy powiedzia³am, ¿e poradnik jednocze¶nie rzuci³ nowe ¶wiat³o na parê zagadnieñ marketingowych, ale równie¿ przypomnia³ mi teoriê, któr± ju¿ kiedy¶ pozna³am. Z najnowsz± pozycj± autora, czyli „Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców”, by³o podobnie. Dowiedzia³am siê czego¶ nowego, ale wiêkszo¶æ informacji ju¿ zna³am. Ca³o¶æ podzielona jest na 8 rozdzia³ów, w których poruszone zosta³y takie zagadnienia jak np. czym jest copywriting, jak jêzyk korzy¶ci wp³ywa na ludzkie emocje, jak powinno wygl±daæ CTA (call to action) czy chocia¿by to, dlaczego warto w swoich wpisach wykorzystywaæ storytelling. Tak jak wspomina³am, wiêkszo¶æ wiadomo¶ci z ksi±¿ki ju¿ zna³am, poniewa¿ mia³am z nimi do czynienia na studiach lub sta¿ach. Chocia¿ muszê przyznaæ, ¿e zaciekawi³ mnie temat mechanizmu dzia³ania algorytmów. My¶lê, ¿e dla osób, które stawiaj± swoje pierwsze kroki w copywritingu, bêdzie to przydatna lektura.
-
Recenzja: Polacy nie gêsi Postój JoannaRecenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
„Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorów” jest to bardzo ciekawa ksi±¿ka autorstwa Norbert Orupa. W zesz³ym roku zaczê³am siêgaæ po poradniki. Z biegiem czasu znudzi³y mi siê i musia³am od nich odpocz±æ, odk³adaj±c. Jednak ta ksi±¿ka samym tytu³em zdoby³a moj± sympatiê. A jak¿eby nie? W koñcu wiêkszo¶æ z nas chce przyci±gn±æ odbiorców do naszych tekstów, postów czy nawet ró¿nych reklam. „W copywritingu jêzyk giêtki to wiele, ale wci±¿ za ma³o! Na czym nale¿y bazowaæ, by pisaæ naprawdê skuteczne teksty marketingowe, anga¿uj±ce, przekonuj±ce i wci±gaj±ce niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejêtnym ³±czeniu ze sob± odpowiednich s³ów. Jest on przede wszystkim sztuk± analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia tre¶ci w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej ksi±¿ki zebra³ na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieæ, by zacz±æ pisaæ przyci±gaj±ce tre¶ci, dziêki którym nak³onisz ich odbiorcê do dzia³ania: my¶lenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawi±zania z ni± po¿±danej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub us³ugi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a tak¿e czym wyró¿niaj± siê poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie pos³ugiwaæ siê jêzykiem korzy¶ci i strat. Wskazuje najwa¿niejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli siê wiedz± na temat tego, jak za pomoc± s³ów nawi±zaæ odpowiedni kontakt z odbiorc± przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi po¶wiêca te¿ najwa¿niejszemu dzi¶ kana³owi komunikacji z klientem, czyli social mediom. Czytaj, pisz, anga¿uj, buduj relacje, sprzedawaj!” Ksi±¿ka jest ciekawa, zawiera du¿o wiedzy i wskazówek jak sprawiæ, aby teksty by³y chêtniej czytane. Ca³o¶æ podzielona jest na rozdzia³y takie jak: Na pocz±tku by³o s³owo Jêzyk korzy¶ci i straty Kilka prostych zasad Planowanie i tworzenie tre¶ci z my¶l± o odbiorcy Projektowanie najwa¿niejszych elementów tre¶ci Copywriting na stronie internetowej Copywriting na kartach produktów Copywriting w social mediach Uwa¿am, ¿e w tej ksi±¿ce ka¿dy znajdzie co¶ dla siebie. Autor u¿ywa bardzo prostego i ³atwego jêzyka. Dla ka¿dego zagadnienia po¶wiêca wystarczaj±c± ilo¶æ miejsca, aby tak zwanie „nie laæ wody w temacie”. Ksi±¿kê polecam wszystkim, którzy tworz± jakiekolwiek tre¶ci i chc± trafiaæ s³owem w odbiorców.
-
Recenzja: Wyborna Czytelniczka Tkacz JoannaRecenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Prowadzisz stronê internetow± albo bloga? A mo¿e dopiero planujesz za³o¿yæ profil w mediach spo³eczno¶ciowych? Dziêki ksi±¿ce Norberta Oruby „Copywriting” odnajdziesz siê w ¶wiecie, w którym magia s³owa ³±czy siê z psychologi± biznesu i zaczniesz pisaæ tak, by zaanga¿owaæ i zaciekawiæ swoich odbiorców. Wielu blogerów i twórców w mediach spo³eczno¶ciowych, ba - wiele firm, mierzy siê z problemem tworzenia naprawdê skutecznych tekstów marketingowych, anga¿uj±cych, przekonuj±cych i wci±gaj±cych niczym najlepszy krymina³. A przecie¿: „Skuteczny copywriting to sztuka analizowania, badania rynku i tworzenia tre¶ci w taki sposób, by by³y anga¿uj±ce i ciekawe dla czytelnika.” Napisana prostym jêzykiem, bez naukowej i bran¿owej terminologii, ksi±¿ka Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców, stanowi praktyczn± instrukcjê tworzenia perswazyjnych tre¶ci, które bêd± jednocze¶nie skuteczne i interesuj±ce. To wiedza nieoceniona. Autor pokazuje, czym jest copywriting i jakie s± jego najwa¿niejsze rodzaje, a tak¿e t³umaczy jego podstawowe zasady. Od jêzyka korzy¶ci, poprzez jêzyk straty, genialno¶æ prostoty i s³owa kluczowe w zgodzie z SEO a¿ po CTA dowiesz siê, jak zainteresowaæ czytelnika tre¶ci± ju¿ na samym pocz±tku artyku³u, aby chcia³ czytaæ dalej, a tak¿e jak wezwaæ go do dzia³ania. Nauczysz siê, jak planowaæ i tworzyæ tre¶ci z my¶l± o odbiorcy. Autor sporo miejsca po¶wiêca te¿ modnej tematyce mediów spo³eczno¶ciowych, odpowiadaj±c na pytania, jak pisaæ posty w poszczególnych portalach spo³eczno¶ciowych i jak zyskaæ popularno¶æ w social mediach. „Pisz dla czytelnika, zrozum jego potrzeby, dobierz do nich rodzaj tre¶ci i sposób jej przekazania, a sukces bêdzie mia³ gwarantowany.” Jak trafiaæ s³owem w umys³y odbiorców? To nie taka ³atwa sztuka. Aby pisaæ przyci±gaj±ce tre¶ci warto zrobiæ analizy i badania rynku, aby przygotowaæ tre¶ci atrakcyjne dla odbiorcy. Najwa¿niejsze zasady Copywritingu wg Oruby: pamiêtaj o nag³ówkach i krótkich akapitach, skup siê na emocjach, postaw na s³owa kluczowe, zoptymalizuj nag³ówki, stosuj punktory, nie zapomnij o tytule, lead to kluczowy element artyku³u, pos³u¿ siê cytatem, pisz jêzykiem korzy¶ci, b±d¼ tajemniczy, opowiadaj historie. Wiele z tych zaleceñ znajdziesz te¿ w ksi±¿ce Norberta Oruby, która jest tak skonstruowana, ¿e czytanie jej jest ¶wietn± lekcj± copywritingu (tytu³y i ¶ródtytu³y, krótkie akapity, punktory…) Je¶li jeste¶ pocz±tkuj±cym twórc±, nie wiesz zbyt wiele o copywritingu, ale chcesz wiedzieæ, jak pisaæ przyci±gaj±ce tre¶ci, dziêki którym nak³onisz czytelników do dzia³ania, czyli my¶lenia o twojej marce, przeczytaj ksi±¿kê Norberta Oruby. A potem daj siê ponie¶æ fantazji, zadbaj o tytu³, lead i opowiadaj swoje historie, anga¿uj±c czytelników i tworz±c wiralowe posty w mediach spo³eczno¶ciowych.
-
Recenzja: PoProstuAnna S³ugocka AnnaRecenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
#trafiajs³owemwumys³yodbiorcy to poradnik stworzony przez @norbertoruba Jest to tytu³, który poleci³a bym ka¿demu, kto zaczyna swoj± przygodê z pisaniem. Autor sprawnie i prosto przekazuje podstawowe tajniki Copywritingu, sposoby wp³ywania na odbiorców i mechanizmy, które nami kieruj±. Ksi±¿ka podzielona jest na krótkie rozdzia³y, ka¿dy poprzedza spis tre¶ci. Dziêki takiemu zabiegowi nie tracimy czasu na poszukiwania interesuj±cych nas kwestii - mo¿emy od razu wskoczyæ do potrzebnego nam fragmentu. Czego siê dowiemy? Przede wszystkim podstawowych zasad, które rz±dz± w marketingu online. SEO, CTA czy AIDA nie bêd± ju¿ dla nas brzmia³y jak magiczne skróty z innego ¶wiata, Social Media stan± otworem, a jêzyk korzy¶ci przyniesie widoczne zyski. Dowiemy siê te¿, czy ortografia ma znaczenie, jak± rolê odgrywa d³ugo¶æ tekstu oraz - co dla mnie najwa¿niejsze - od czego zacz±æ. Autor podajê te¿ bogaty spis literatury, mo¿emy wiêc bez problemu zaspokoiæ swój apetyt, po tym jak rozbudzimy go t± pozycj±. W koñcu, cytuj±c klasyka, apetyt ro¶nie w miarê jedzenia. Je¶li wiêc chcecie tworzyæ kreatywne, poprawne i skuteczne teksty, ale nie wiecie od czego zacz±æ - siêgnijcie po tê pozycjê. A pó¼niej pu¶cicie wodze fantazji i zdobywajcie marketingowy ¶wiat.
-
Recenzja: Inspiracyjnym_krokiem_pod_prad Ciepielak-Kantorowicz KlaudiaRecenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Dzieñ dobry, moi Mili w ten deszczowy wtorek (przynajmniej pod Krakowem dzi¶ nieprzyjemna i pochmurna aura) 💙🐝 Zacznê od pewnej ciekawostki... Nie wiem czy wiecie, ale pierwsze zdanie, niezale¿nie od tego, z jak± form± publikacji mamy do czynienia w znacznej mierze determinuje nasze nastawienie do konkretnego tekstu. Mo¿emy tê zale¿no¶æ prze³o¿yæ na powiedzenie o pierwszym wra¿eniu, które jest przecie¿ tak istotne. To w³a¶nie pierwsze zdanie nadaje kierunek, kszta³tuje atmosferê i otwiera nowe mo¿liwo¶ci. Piszê o tym, poniewa¿ w zawodzie copywritera jako¶æ ma niezwykle du¿e znaczenie. Zapraszam do lektury RECENZJI tej¿e inspiruj±cej ksi±¿ki 📚 Tytu³: „Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców" Autor: @norbertoruba Wydawnictwo: @wydawnictwo_onepress Moja ocena: 8/10 Wierzê, ¿e tym wstêpem rozbudzi³am w Was apetyt na wiêcej, na podnoszenie swoich kompetencji i zdobywanie wiedzy, dlatego danie g³ówne powinno byæ prawdziw± uczt±. Smacznego, czêstujcie siê tymi wskazówkami. Chcê Was zainspirowaæ i zmotywowaæ do podjêcia konkretnego dzia³ania, a tym mo¿e byæ podszkolenie siê w zakresie copywritingu i spróbowanie swoich si³ w tej bran¿y. Przypuszczam, ¿e czê¶æ osób postrzega copywriterów przez pryzmat profesji, która wi±¿e siê jedynie z umiejêtno¶ci± operowania s³owem. Natomiast rzeczywisto¶æ prezentuje siê nieco inaczej, gdy¿ osoby zajmuj±ce siê zawodowo copywritingiem powinny cechowaæ siê szeregiem ró¿nych zdolno¶ci. Warto jednak rozpocz±æ od podstaw, aby na pocz±tku dowiedzieæ siê, czym w istocie jest copywriting i wiedzieæ „z czym siê to je", ale te¿ w jaki sposób korzystaæ z magii s³owa pisanego, posi±¶æ wiedzê na temat przekonuj±cego copywritingu. Godnymi uwagi zagadnieniami s± te¿ te o technikach perswazyjnych, modelu AIDA i najwa¿niejszych rodzajach copywritingu. Intryguj±c± materi± jest te¿ kwestia poruszaj±ca jêzyk korzy¶ci i strat. Generalnie, merytoryczne aspekty Autor przek³ada na praktyczne przyk³ady, co z kolei zdecydowanie u³atwia zrozumienie mechanizmów, którymi kieruje siê copywriting. Odzwierciedlenie czy zobrazowanie teorii na konkretnych przyk³adach opisanych w formie historii czy anegdot z pewno¶ci± bêdzie przydatne i pomocne, zw³aszcza dla pocz±tkuj±cych copywriterów. @norbertoruba, pos³uguj±c siê prostym, zrozumia³ym i rzeczowym jêzykiem sukcesywnie wdra¿a czytelnika w ¶wiat marketingu, mediów spo³eczno¶ciowych i przede wszystkim pracy jêzykiem i z jêzykiem polskim. W poradniku nie zabrak³o informacji dotycz±cych SEO, pozycjonowania, call to action, optymalizacji tre¶ci pisanych, algorytmach. Wszystko to, co winien wiedzieæ ka¿dy copywriter. Mnie w szczególno¶ci zainteresowa³ rozdzia³ o copywritingu w mediach spo³eczno¶ciowych i storytelling. Niemniej jednak z ksi±¿ki dowiecie siê o wielu kluczowych rzeczach (jak zaprojektowaæ tytu³, lead, jak napisaæ tre¶æ na stronê tytu³ow±, jak napisaæ tre¶æ do zak³adki o nas), a tak¿e wiele innych cennych i warto¶ciowych wiadomo¶ci. Bior±c do serca wskazówki Autora, aby nie skupiaæ siê jedynie na zaletach, gdy wielu odbiorców jest nieufnych, w zwi±zku z czym, zbyt gorliwe zachwalanie najzwyczajniej w ¶wiecie ich nie przekona, postanowi³am odnie¶æ siê do wady, któr± dostrzeg³am. Chc±c byæ dla Was wiarygodn± - zawsze na szczero¶æ stawiam w swoich recenzjach. W moim przekonaniu minusem mimo wszystko jest powielanie tych samych tre¶ci kilkakrotnie - wierzê, ¿e taki zabieg ma na celu utrwalenie wiedzy czytelnika, aczkolwiek z drugiej strony mo¿e zostaæ odebrane jakby odbiorca by³ istot± ma³o rozumn±. Tê ksi±¿kê polecam przede wszystkim tym, którzy chc± lub dzia³aj± w bran¿y copywriterskiej.
-
Recenzja: Rosaliamoonight Boho NataliaRecenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Recenzja „COPYWRITING. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców” - Norbert Oruba. SEO, AIDA i CTA to tylko kilka istotnych pojêæ potrzebnych do Copywriting’u, a Pan Norbert Oruba przybli¿a nam ich znaczenie w prostu sposób. W dodatku nie tyle co mamy poradnik jak dobrze pisaæ ale równie¿ jak dbaæ o wizerunek medialny firmy czy naszej spo³eczno¶ci. Ksi±¿ka napisana jest bardzo przejrzy¶cie z krótkimi tematami, co wyglada estetycznie i u³atwia szybkie czytanie. Autor mnie nie zawiód³ i muszê przyznaæ, ¿e jest wci±gaj±ca i inteligentnie skonstruowana. By³y powtórzenia i o ile w takich ksi±¿kach to normalne, to wydaje mi siê, ¿e tutaj by³o ich trochê a¿ za du¿o. Brakuje mi te¿ podania jaki¶ przydatnych stron jak np. strony do wyszukiwania najczê¶ciej wyszukiwanych sformu³owañ z interesuj±cego nas zakresu w danym okresie czasowym, jednak i tak to jest w³a¶nie ten typ ksi±¿ki, do której siê bêdzie wracaæ, by wyciskaæ z niej, ka¿d± informacje do ostatniego s³owa. My¶le, ¿e ta pozycja mo¿e trafiæ do du¿ej ilo¶ci osób, temat jest przydatny do prowadzenia firmy, strony, sklepu czy te¿ po prostu mediów spo³eczno¶ciowych. Mamy tak¿e rozpisane jak powinno siê pisaæ na poszczególnym serwisie - ró¿nica jest ogromna! Spodoba³a mi siê i z przyjemno¶ci± bêdê j± polecaæ.
-
Recenzja: @przeczyt.ana Prajs MajaRecenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Czy wiecie co to jest model AIDA, jêzyk strat i korzy¶ci , CTA i SEO? To istotne pojêcia przydatne we w³a¶ciwym dialogu z odbiorc± naszych tre¶ci. Kluczowe, by pisaæ przyci±gaj±ce, chwytliwe tre¶ci i sk³oniæ czytelnika do dzia³ania. Przywo³ane przeze mnie techniki autor szczegó³owo opisuje w ksi±¿ce, podaje przyk³ady i zachêca do codziennego stosowania. Ksi±¿ka jest krótka, ale merytoryczna, wyci±gniêcie z niej ogrom merytorycznej wiedzy. To tak¿e swoisty podrêcznik copywritingu. Pierwsza publikacja, któr± powinni¶cie mieæ na li¶cie, by zapoznaæ siê z t± sztuk± analizowania rynku i tworzenia atrakcyjnych tre¶ci- bo copywriting to nie tylko zgrabne ³±czenie s³ów! Oprócz wyja¶nienia kluczowych pojêæ wspomnianych wy¿ej (nie, nie przet³umaczê ich wam. Pozwolê sobie podsyciæ wasze pragnienie wiedzy po to, by¶cie siêgnêli po publikacjê Norberta i sami odkryli te tajemnice) autor wskazuje na sposoby budowania relacji w Internecie i odpowiada na pytanie jak pisaæ posty na poszczególnych portalach spo³eczno¶ciowych: Facebooku, Twitterze, LikedInie, Instagramie i YouTube. Nie mia³am pojêcia, ¿e wytyczne tak bardzo siê od siebie ró¿ni±! Polecam wszystkim bookstagramerom i osobom, które chc± spróbowaæ swoich si³ w copywritingu. W naszej pracy recenzenckiej wskazówki Norberta Oruby s± bardzo cenne i na pewno wam pomog±! Ja bêdê korzystaæ!
Szczegó³y ksi±¿ki
- ISBN Ksi±¿ki drukowanej:
- 978-83-832-2377-3, 9788383223773
- Data wydania ksi±¿ki drukowanej:
- 2023-04-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2995-9, 9788383229959
- Data wydania ebooka:
- 2023-04-11 Data wydania ebooka czêsto jest dniem wprowadzenia tytu³u do sprzeda¿y i mo¿e nie byæ równoznaczna z dat± wydania ksi±¿ki papierowej. Dodatkowe informacje mo¿esz znale¼æ w darmowym fragmencie. Je¶li masz w±tpliwo¶ci skontaktuj siê z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-289-0076-9, 9788328900769
- Data wydania audiobooka:
- 2023-05-22 Data wydania audiobooka czêsto jest dniem wprowadzenia tytu³u do sprzeda¿y i mo¿e nie byæ równoznaczna z dat± wydania ksi±¿ki papierowej. Dodatkowe informacje mo¿esz znale¼æ w darmowym fragmencie. Je¶li masz w±tpliwo¶ci skontaktuj siê z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 190015
- Rozmiar pliku Pdf:
- 862.5kB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.7MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 417.4MB
- Pobierz przyk³adowy rozdzia³ PDF
- Zg³o¶ erratê
- Kategorie:
Marketing
Kompetencje osobiste
Rozwój osobisty
Spis tre¶ci ksi±¿ki
- 1.1. Czym jest copywriting?
- Copywriting, czyli korzystanie z magii s³owa
- Przekonuj±cy copywriting - fundament skutecznej reklamy
- 1.2. Techniki perswazyjne stosowane w copywritingu
- ¦rodki masowego przekazu s± Twoim sprzymierzeñcem
- Jakie techniki perswazji stosuje siê w copywritingu?
- 1.3. Model AIDA i jego rozszerzenie
- Czym jest model AIDA?
- Rozszerzenie modelu AIDA
- 1.4. Najwa¿niejsze rodzaje copywritingu
- Copywriting to nie tylko reklama
- 2.1. Czym jest jêzyk korzy¶ci?
- Jêzyk korzy¶ci wp³ywa na emocje konsumenta
- Jêzyk korzy¶ci powinien byæ klarowny!
- Jak napisaæ tekst w jêzyku korzy¶ci?
- 2.2. Czym jest jêzyk straty?
- Jêzyk straty ma wywo³aæ strach przed utrat±
- Jêzyk straty jako dope³nienie jêzyka korzy¶ci
- Jêzyk straty to równie¿ ograniczenia
- 2.3. Cecha, zaleta, korzy¶æ
- Cecha mówi, zaleta przekonuje, a korzy¶æ sprzedaje
- Pisz teksty, które sprzedaj± korzy¶ci, a nie cechy!
- 3.1. Poprawno¶æ jêzykowa
- Kreatywny umys³ w kajdanach polszczyzny, czyli jak pisaæ atrakcyjnie i zgodnie z zasadami
- Odbiorca skanuje artyku³ przed przeczytaniem, czyli jak nie zniechêciæ czytelnika ju¿ na starcie
- Jêzyk i gramatyka ewoluuj±, wiêc niektóre zasady mo¿esz ³amaæ
- 3.2. Prostota jest genialna!
- Pisanie w jêzyku odbiorcy - czyli jak?
- Niech Twój tekst brzmi jak konwersacja!
- 3.3. Maksymalna konkretyzacja
- Dlaczego konkretyzacja jest tak wa¿na?
- 3.4. £adunek emocjonalny
- Kupujemy emocjami, czyli o tym, jak pisaæ, by sprzedawaæ z wykorzystaniem emocji
- Emocje wp³ywaj± na reakcje
- Sprzedawanie oparte na emocjach wymaga analizy
- Czym tak naprawdê s± emocje i dlaczego maj± tak± si³ê?
- Racjonalne argumenty wzmacniaj± emocje
- 3.5. Copywriting w zgodzie z SEO
- Copywriting w zgodzie z SEO - czyli jaki?
- SEO copywriting jako wsparcie strategii pozycjonowania
- Niewa¿ne, jakiego rodzaju tre¶ci piszesz, zawsze pisz zgodnie z SEO!
- Internet jest kopalni± wiedzy, a wyszukiwarka punktem informacyjnym
- 3.6. Copywriting i call to action (CTA)
- Call to action, czyli wezwanie do dzia³ania
- Czym jest wezwanie do dzia³ania i jaki ma cel w copywritingu?
- Popro¶ odpowiednio odbiorcê, by wykona³ dan± czynno¶æ, a on to zrobi!
- Jakie powinno byæ CTA, by generowa³o konwersjê, a nie tylko ruch?
- 3.7. Optymalizacja tre¶ci pisanych i wspieranie siê elementami wizualnymi
- Jak dzia³aj± algorytmy, czyli odrobina suchej teorii
- Jak optymalizowaæ tre¶ci?
- 4.1. Poznawanie odbiorców
- Jak jeszcze lepiej zrozumieæ odbiorców?
- 4.2. Wiedza na temat produktu lub us³ugi
- Dlaczego warto poznaæ to, o czym siê pisze?
- Analizuj i rób notatki, aby przygotowaæ dobry content!
- Gdzie szukaæ informacji, które pozwol± Ci dowiedzieæ siê wiêcej o tym, o czym piszesz?
- Kiedy ju¿ poznasz to, o czym piszesz, zamieñ cechy w korzy¶ci!
- 4.3. Przejrzysto¶æ i rozmieszczenie tre¶ci
- 4.4. ¦wiadomo¶æ odbiorcy
- Zanim u¶wiadomisz odbiorców, sprawd¼, czy sam jeste¶ ¶wiadomy, czego potrzebuj±!
- Etapy ¶wiadomo¶ci konsumenckiej odbiorców
- 5.1. Jak zaprojektowaæ tytu³?
- Dlaczego tytu³ jest tak wa¿ny?
- Jak pisaæ ciekawe tytu³y, które bêd± generowaæ ruch?
- Jaki powinien byæ dobry tytu³?
- 5.2. Jak zaprojektowaæ lead?
- Czym jest lead?
- Jak napisaæ lead, by wzbudzi³ zainteresowanie odbiorcy?
- Jak zaprojektowaæ dobry lead?
- 5.3. Jak napisaæ tre¶æ artyku³u?
- Z czego powinien sk³adaæ siê artyku³?
- Jak stworzyæ atrakcyjn± tre¶æ?
- 6.1. Jak napisaæ tre¶ci na stronê g³ówn±?
- Na co zwróciæ uwagê przy pisaniu tre¶ci na stronê g³ówn±?
- 6.2. Jak napisaæ tre¶æ do zak³adki "O nas"?
- Jak NIE pisaæ tre¶ci do zak³adki "O nas"?
- Jak napisaæ dobr± tre¶æ o firmie?
- 6.3. Jak napisaæ tre¶ci do zak³adki kategorii?
- Zak³adka kategorii jako strona docelowa potencjalnego klienta
- Zak³adka kategorii pomaga skierowaæ odbiorcê na ¶cie¿kê zakupu
- Jak napisaæ tre¶æ do zak³adki z kategoriami?
- 6.4. Jak napisaæ tre¶æ do zak³adki "Kontakt"?
- Co warto zawrzeæ w zak³adce kontaktowej?
- Kilka wskazówek, jak napisaæ tre¶æ do zak³adki "Kontakt"
- Dopasuj tre¶æ do swojej bran¿y i niszy odbiorców
- 7.1. Opowiadanie historii
- Czym jest storytelling?
- Dlaczego warto opowiadaæ historie na kartach produktów?
- Jak stworzyæ skuteczn± historiê produktu?
- Wykorzystaj do¶wiadczenia dotychczasowych klientów
- A co, je¶li nie masz jeszcze recenzji? Napisz historiê sam!
- 7.2. Wyszczególnianie informacji na temat produktu
- Jakie informacje na temat produktu warto podaæ?
- Jak zaprezentowaæ cechy produktu, by przyci±gn±æ uwagê odbiorcy?
- 7.3. Rozwi±zanie problemu (potencjalnego klienta)
- Od czego zacz±æ?
- 7.4. Warto¶æ dodana
- Czym jest warto¶æ dodana?
- Co mo¿e byæ warto¶ci± dodan±?
- Czy ka¿dy produkt mo¿e mieæ jak±¶ warto¶æ dodan±?
- Reputacja marki jako warto¶æ dodana
- Czy niska cena mo¿e byæ warto¶ci± dodan±?
- Jak wzbogaciæ opisy produktów o warto¶æ dodan±? Oto kilka krótkich porad!
- 8.1. Spójno¶æ, ograniczenia i zasady, czyli jak tworzyæ tre¶ci do mediów spo³eczno¶ciowych
- Poznaj ograniczenia, czyli jakiej d³ugo¶ci tre¶ci toleruje dany portal
- Zrozum zasady obowi±zuj±ce w portalach, zanim zaczniesz publikowaæ tre¶ci
- Copywriting w mediach spo³eczno¶ciowych, czyli jak pisaæ, by zachowaæ spójno¶æ z g³osem marki
- Kilka ciekawych wskazówek
- 8.2. Jak pisaæ posty w ró¿nych portalach spo³eczno¶ciowych?
- Jak pisaæ posty na Facebooka?
- Jak pisaæ posty na Twittera?
- Jak pisaæ na LinkedInie?
- Jak pisaæ na Instagramie?
- Pisanie tre¶ci na YouTube'a
- 8.3. Jak komunikowaæ w social mediach warto¶ci wa¿ne dla marki?
- Czym s± warto¶ci marki i dlaczego nale¿y je podkre¶laæ?
- Jak pisaæ o warto¶ciach wa¿nych dla marki?
- 8.4. Jak zadawaæ pytania, rozmawiaæ, anga¿owaæ, bawiæ siê i sprzedawaæ w social mediach?
- Czym s± social media dla przeciêtnego u¿ytkownika?
- Jak anga¿owaæ odbiorców?
- Jak zapewniæ u¿ytkownikom rozrywkê?
- Jak sprzedawaæ produkty i us³ugi w social mediach?
Wstêp
Rozdzia³ 1. Na pocz±tku by³o s³owo
Rozdzia³ 2. Jêzyk korzy¶ci i straty
Rozdzia³ 3. Kilka prostych zasad
Rozdzia³ 4. Planowanie i tworzenie tre¶ci z my¶l± o odbiorcy
Rozdzia³ 5. Projektowanie najwa¿niejszych elementów tre¶ci
Rozdzia³ 6. Copywriting na stronie internetowej
Rozdzia³ 7. Copywriting na kartach produktów
Rozdzia³ 8. Copywriting w social mediach
Zakoñczenie
Bibliografia
Onepress - inne ksi±¿ki
-
Publikacjami po¶wiêconymi zarz±dzaniu projektami mo¿na wype³niæ ca³e biblioteki. Dostêpne s± niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyja¶niaj±ce metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy te¿ przewagi i niedoci±gniêcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowo¿enia projektów nierealnych. Jak odnosiæ sukcesy w trudnych i z³o¿onych projektach informatycznych 10 zasad dowo¿enia projektów nierealnych. Jak odnosiæ sukcesy w trudnych i z³o¿onych projektach informatycznych
(38.35 z³ najni¿sza cena z 30 dni)35.40 z³
59.00 z³(-40%) -
Bran¿a IT jest do¶æ nietypowa. Poza nielicznymi wyj±tkami ― jak specjali¶ci od sprzêtu ― wiêkszo¶æ osób realizuj±cych projekty informatyczne, tworz±cych oprogramowania i podtrzymuj±cych dzia³anie systemów mo¿e pracowaæ zdalnie. Co wiêcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(38.35 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
35.40 z³
59.00 z³(-40%) -
W social mediach autentyczno¶æ to potêga ― ludzie j± doceniaj± i nagradzaj±. Przybywa obserwuj±cych, si³a marki ro¶nie. A czy jest kto¶ bardziej prawdziwy ni¿ cz³owiek, który w mediach spo³eczno¶ciowych wystêpuje osobi¶cie, korzystaj±c przy tym ze swojego potencja³u wyra¿onego ciep³ym g³ose...(37.52 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
35.40 z³
59.00 z³(-40%) -
Ta ksi±¿ka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sze¶ciu wyk³adów wyg³oszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicê m±dro¶ci pozwalaj±cej odmieniæ swoje ¿ycie, a tak¿e omówienie pozytywnego wp³ywu osób, które wspiera³y i inspirowa³y Napoleona Hilla...
Si³a pozytywnego wp³ywu. Ludzie, którzy ukszta³towali filozofiê Napoleona Hilla Si³a pozytywnego wp³ywu. Ludzie, którzy ukszta³towali filozofiê Napoleona Hilla
(26.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)26.94 z³
44.90 z³(-40%) -
UX writing, choæ jest terminem angielskim, na dobre rozgo¶ci³ siê w polskiej rzeczywisto¶ci projektowania do¶wiadczeñ. Tre¶ci zwi±zane z produktami istnia³y zawsze i we wszystkich kana³ach. Jednak nigdy dot±d nie mia³y szansy byæ tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
47.40 z³
79.00 z³(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia dzia³añ marketingowych, sprzeda¿owych i rozwoju produktu, w której celem aktywno¶ci nie s± najwiêksze zasiêgi, a dotarcie do mo¿liwie najlepiej okre¶lonej grupy docelowej. Oczywi¶cie przy zachowaniu jak najni¿szego kosztu tego procesu. Gdy siê nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwaæ nowych klientów i utrzymywaæ obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwaæ nowych klientów i utrzymywaæ obecnych
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.94 z³
49.90 z³(-40%) -
¯ycie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie s± rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Ka¿dy jednak mo¿e wykorzystaæ swoj± szansê na ¿yciowy sukces. Wystarczy zapanowaæ nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywaæ s³usznych wyborów i radziæ sobie z pokusami i trudno¶ciami. Wystarczy odkryæ sekret umi...
Si³a samodyscypliny. O panowaniu nad sob± w ka¿dej sytuacji Si³a samodyscypliny. O panowaniu nad sob± w ka¿dej sytuacji
(35.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)35.40 z³
59.00 z³(-40%) -
Rozmowa o pensji nale¿y do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy siê na tym, co naprawdê potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejêtno¶ci. Czêsto nie wiemy nawet, jaka miesiêczna kwota wynagrodzenia by³ab...
Wynagrodzenie odczarowane. Sk±d siê bierze p³aca i ile mogê zarabiaæ? Wynagrodzenie odczarowane. Sk±d siê bierze p³aca i ile mogê zarabiaæ?
(40.20 z³ najni¿sza cena z 30 dni)40.20 z³
67.00 z³(-40%) -
Czy wiesz, czym s± ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w ¶wiecie finansów, okre¶la siê produkty, które mo¿na umie¶ciæ miêdzy tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok ro¶nie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granic±, jak i w P...
ETF-y, czyli dzia³asz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli dzia³asz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)47.40 z³
79.00 z³(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywisto¶ci, któr± cechuj± wysoka zmienno¶æ i niepewno¶æ. Otoczenie biznesowe i spo³eczne przedsiêbiorstw w Polsce i na ¶wiecie jest z³o¿one, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, ni¿ mia³o to miejsce jeszcze trzydzie¶ci, dwadzie¶cia, a nawet dziesiêæ lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)32.94 z³
54.90 z³(-40%)
Dzieki opcji "Druk na ¿±danie" do sprzeda¿y wracaj± tytu³y Grupy Helion, które cieszy³y sie du¿ym zainteresowaniem, a których nak³ad zosta³ wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowali¶my dodatkow± pulê egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Druk na ¿±danie":
- us³uga obejmuje tylko widoczn± poni¿ej listê tytu³ów, któr± na bie¿±co aktualizujemy;
- cena ksi±¿ki mo¿e byæ wy¿sza od pocz±tkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wy¿szymi ni¿ koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowi±zuj±ca cena jest zawsze podawana na stronie WWW ksi±¿ki;
- zawarto¶æ ksi±¿ki wraz z dodatkami (p³yta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pe³ni komplementarna;
- us³uga nie obejmuje ksi±¿ek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka, któr± chcesz zamówiæ pochodzi z koñcówki nak³adu. Oznacza to, ¿e mog± siê pojawiæ drobne defekty (otarcia, rysy, zagiêcia).
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Koñcówka nak³adu":
- us³uga obejmuje tylko ksi±¿ki oznaczone tagiem "Koñcówka nak³adu";
- wady o których mowa powy¿ej nie podlegaj± reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka drukowana
Oceny i opinie klientów: Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorców Norbert Oruba (2) Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
wiêcej opinii