ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategia komunikacji w social mediach

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Norbert Oruba
Strategia komunikacji w social mediach Norbert Oruba - okładka książki

Strategia komunikacji w social mediach Norbert Oruba - okładka książki

Strategia komunikacji w social mediach Norbert Oruba - okładka audiobooka MP3

Strategia komunikacji w social mediach Norbert Oruba - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.0/6  Opinie: 1
Stron:
224
Czas nagrania:
4 godz. 31 min.
Czyta:
Marcin Fugiel
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-40%)
35,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (28,90 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-50%)
29,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(28,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-20%)
47,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Zostań biznesową gwiazdą social mediów

Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Norbert Oruba

Norbert Oruba - praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca i członek Rady Programowo-Biznesowej Uniwersytetu Śląskiego. Szkoleniowiec i prelegent, autor książek i licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych portali i czasopism branżowych. Za osiągnięcia zawodowe otrzymał kilkanaście wyróżnień, nominacji i nagród. W social mediach obserwowany przez kilkanaście tysięcy osób.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności