Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
- Autor:
- Jarosław Szczepański
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 352
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
Przewaga dzięki strategii ― to prostsze, niż myślisz!
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Trzeba tylko wiedzieć, jak to robić ― a tego właśnie nauczy Cię ta książka!
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%)
O autorze książki
Jarosław SzczepańskiJarosław Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu i nieustannie weryfikuje ją w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota strategia marki (Onepress, 2018, 2023). Ukończył studia na trzech uczelniach, uzyskał dyplom MBA.
Ebooka "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Instagram Arendt-Pytkowska PatrycjaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na wstępie możemy przeczytać ,, Strategia to ambitna droga ku zmianie obecnego położenia na korzystniejsze”. Zgadzam się z tym twierdzeniem, ponieważ każdy jasno wytyczony plan zbliża nas do osiągnięcia założonych celów. Oczywiście droga ta nie jest prosta, a zawiła i wielokrotnie zaskakująca, ale zazwyczaj jest to gra warta świeczki. ,,Złota strategia marki” to zdecydowanie nie jest zwykła książka. To kompendium wiedzy, bądź swoistego rodzaju podręcznik. Ilość wiedzy, którą mi przekazano jest ogromna. Cieszę się, że została napisana zrozumiałym i spójnym językiem. Autor wtrąca mnóstwo pytań i odpowiedzi, rozważa i debatuje razem z nami. Dodatkowo podaje przykłady „z życia wzięte”. Tekst został uzupełniony o grafiki, wykresy i tabelki. Mi osobiście bardzo pomaga to lepiej zrozumieć dany temat. Co ciekawe czytając czułam się trochę jakbym siedziała z mądrymi głowami na Wall Street i poznawała tajniki osiągnięcia sukcesu, większych zysków, a przede wszystkim przewagi rynkowej 😅 Dla każdej osoby interesującej się marketingiem, prowadzącej własną firmę, będącym liderem lub po prostu zaciekawionej tematem - gorąco polecam !
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0153-7, 9788328901537
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-08-29
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-0415-6, 9788328904156
- Data wydania ebooka:
- 2023-08-29 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 199354
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 12.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 26.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Sprzedaż
Zarządzanie
Spis treści książki
- Oto strategia dla każdego
- Pierwszy etap strategii - przewodnia zasada
- Tworzenie przewodniej zasady
- Od własnej optyki do własnej "teorii biznesu"
- Przewodnia zasada a mission statement
- Przewodnia zasada - czy w ogóle ją pisać i w jakiej formie?
- Drugi etap strategii - trzy kroki, czyli jądro strategii
- Jądro strategii a jego ekspansywna siła
- Trzeci etap strategii - zabezpieczenie zasobów
- Czwarty etap strategii - sposób wykonania
- Konieczna cecha - dyscyplina
- Od strategii dla każdego do strategii biznesu
- Część I. Biznes w pigułce
- Biznes taki, jaki jest
- Dochód, marża, klient
- Walka o dwubiegunową przewagę
- Jak patrzeć na wolumen?
- Jak patrzeć na marżę?
- Część II. Podstawy strategii biznesu
- Wybór strategii marżowej - decydujący krok w strategii biznesu
- Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership)
- Generyczna strategia dyferencjacji (ang. differentiation)
- Czy komunikowanie dyferencjacji jest niezbędne?
- Unikalność - jedyny cel wszystkich strategii biznesu
- Strategiczna droga do unikalności
- Strategia a sprawność operacyjna
- Część III. Strategiczna unikalność pod lupą
- Obmyślanie unikalnej pozycji strategicznej albo: kto?, co?, jak?
- Pytanie "kto?", czyli wybór klienta i potrzeby
- Pytanie "kto?" a odważna segmentacja
- Pytanie "kto?": klient globalny czy lokalny?
- Odnajdywanie niezaspokojonych potrzeb
- Pytanie "co?", czyli zakres oferty
- Pytanie "jak?", czyli unikalna formuła wartości
- Triada "kto-co-jak" i praktyka rynku
- System unikalności
- Część IV. Strategia biznesu w praktyce
- Strategia biznesu - definicja
- Proces strategiczny
- Strategiczny wybór
- Zmiana pozycji strategicznej dzięki zmianie reguł gry
- Obrona strategicznej pozycji i elastyczność strategii
- Ochrona strategicznej pozycji dzięki innowacjom
- Strategiczna dyscyplina innowacji
- Część V. Strategia biznesu krok po kroku
- Formułowanie strategii biznesu
- Zapisywanie strategii pięciu wyborów
- Formaty strategiczne
- Trzy zasady obowiązujące w zapisywaniu strategii
- Kaskadowanie strategii na niższe poziomy
- Dochodzenie do odległego celu etapami
- Strategie ratunkowe
- Zasady pracy ze strategią ratunkową
- Obmyślanie strategii ratunkowej
- Upadek strategii
- Poskromić siebie
- Podsumowanie - złota reguła w strategii biznesu
- Postscriptum - strategiczne współzależności
- Od strategii biznesu do strategii marketingu
- Strategia portfela marek
- Konsekwencje portfelowe ultrasegmentacji
- Strategia marki krok po kroku
- Krok A w strategii marki. Ambicja marki
- Krok B w strategii marki. Klient - konkurent - kategoria
- Krok C w strategii marki. Wzorzec marki i positioning statement
- Wzorce marki
- Positioning statement - fundament pozycjonowania
- Krok D w strategii marki. Mix marki
- Strategia mix - produkt
- Strategia mix - punkt cenowy
- Strategia mix - komunikacja
- Krok E w strategii marki. Wskazówki marki
- Adekwatność markowej propozycji
- Co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonować markę?
- Psychologia klienta: postrzeganie wartości
- Psychologia klienta: skłonność umysłu do kategoryzacji
- Psychologia klienta: działanie struktur pamięci
- Podsumowanie - złota formuła pozycjonowania marki
- O co chodzi w strategii rynku?
- Rynkowe sekrety, czyli wiedza przydatna w opracowywaniu strategii
- Sekret penetracji konsumentów
- Sekrety skutecznej promocji
- Środowisko konsumentów - sekret postępującej ewolucji
- Środowisko konkurentów - sekrety "czerwonego oceanu"
- Zaczynamy formułować strategię rynku
- Strategia rozwiązuje problemy, a plan nie
- Określanie istoty problemu i działania zaradcze
- Analiza problemu metodą "pięciu pytań"
- Zapisywanie strategii rynku
- Plany marketingu - kilka wskazówek
- Podsumowanie założeń strategii
- Analizy strategiczne (sytuacja rynku i marki)
- Strategia rynku wraz z planem aktywności
- Podsumowanie - złote zasady strategii rynku
- Komunikowanie strategii
- Jak prezentować argumenty?
- Jak sprzedawać strategię za pomocą emocji?
- Recepta na mistrzowską strategię
- Na zakończenie cytat
- Strategiczny poziom alfa
- Przewaga konkurencyjna
- Przewaga dla każdego
- Siła tymczasowej przewagi
- Przewaga konkurencyjna a ego kierownictwa
- Walka z czasem o utrzymanie przewagi
- Źródła przewagi konkurencyjnej
- VRIO a praktyka na rynku
- Polskie VRIO
- Przewaga a myślenie strategiczne
- Manewr strategiczny a jego wykonanie - Austerlitz
- Sukces strategii a korpus oficerski
- Strategia biznesu a korpus menedżerski
- Słabe zespoły
- Dowodzić rynkiem
- Strategia - przywódca - zespół
- Trudna droga przywódcy - Hubert Wagner
- Never ending story
- Szachy zostały ustawione, rozpoczyna się gra
WSTĘP. STRATEGIA JEST PROSTA
ROZDZIAŁ 1. STRATEGIA DLA KAŻDEGO
ROZDZIAŁ 2. STRATEGIA BIZNESU
ROZDZIAŁ 3. STRATEGIA MARKI
ROZDZIAŁ 4. STRATEGIA RYNKU
ROZDZIAŁ 5. OSTATNIE AKCENTY MISTRZOWSKIEJ STRATEGII
DODATEK SPECJALNY DO WYDANIA DRUGIEGO. PRZEWAGA KONKURENCYJNA - ZRÓB TO!
PRZYPISY
Onepress - inne książki
-
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Jarosław Szczepański (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)