ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Druk:
oprawa miękka
Czytaj fragment

Książka (47,20 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-10%)
53,10 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Dodaj do koszyka

Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2024-06-25
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook

59,00 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Budowanie marki. Krok po kroku

W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!

Z tego poradnika, napisanego przez praktyka dla praktyków, dowiesz się, jak stworzyć markę, której klienci się nie oprą. Autor prowadzi krok po kroku przez proces jej budowania: od zaprojektowania, przez wykonanie, po plasowanie na rynku i pielęgnowanie wzrostu. Ujawnia techniki warsztatowe stosowane przez najlepszych. Wyjaśnia też, jak liderzy marek patrzą na biznes. Ich optyka bowiem różni się od sposobu myślenia większości przedsiębiorców. Książka została napisana w przystępnym, lekkim stylu i zilustrowana dziesiątkami przykładów wprost z rynku.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Jarosław Szczepański

Jarosław Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu i nieustannie weryfikuje ją w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota strategia marki (Onepress, 2018, 2023). Ukończył studia na trzech uczelniach, uzyskał dyplom MBA. 

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności