ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
308
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (55,20 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-35%)
44,99 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (44,85 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-35%)
44,85 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Jak skłonić sztuczną inteligencję do pracy na naszą rzecz?

Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.

Tajemnica sukcesu modelu współpracy człowiek - maszyna kryje się w sformułowaniu "odpowiednio wdrożona sztuczna inteligencja". Autor książki dzieli się w niej opracowanym przez siebie modelem systemu zarządzania, umożliwiającym ustalenie obszarów sterowania innowacjami procesu biznesowego, a więc rozpoznanie i hierarchizację funkcji oraz określenie sekwencji czynności we wprowadzaniu sztucznej inteligencji do organizacji. Swoją publikację kieruje do osób, które pracują nad projektami procesów biznesowych, do ekspertów doradzających firmom w zakresie zarządzania innowacjami i wprowadzania zmian, a także do studiujących zarządzanie projektami, jakością, innowacjami i projektami. Skorzystają z niej również właściciele firm, którzy chcą wprowadzać nowości w swoich organizacjach i szukają narzędzi do ich skutecznego wdrażania.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Ryszard Ćwiertniak

Dr inż. Ryszard Ćwiertniak - uzyskał doktorat w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, ma tytuły magistra administracji i zarządzania (Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego) i inżyniera elektrotechnika. Jest uznanym ekspertem w zakresie zarządzania projektami opartymi na agile i design thinking, mentorem IBM Design Thinking i pięciodniowego sprintu. W pełni korzysta z myślenia projektowego w szkoleniach dla przedsiębiorstw, administracji publicznej i edukacji (jest między innymi koordynatorem modułów kształcenia w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie: digital marketing i projektowanie innowacji). Ma na koncie setki prezentacji i warsztatów w zakresie planowania strategicznego i operacyjnego, a także zarządzania innowacjami. Aktywnie wspiera organizacje w poszukiwaniu zmian (między innymi pełni funkcję ambasadora Early Warning Europe UE w Polsce). Obecnie realizuje kursy szkoleniowe dla firm, przygotowujące zespoły do wdrożenia metody design thinking w zaawansowanych systemach produkcji w przemyśle 4.0. Autor kilkudziesięciu recenzowanych artykułów, koordynator lub uczestnik międzynarodowych projektów dla nauki i edukacji, takich jak beSpoke, prowadzony we współpracy z uniwersytetami w Budapeszcie, Lörrach, Würzburgu, Ołomuńcu i WSEI w Krakowie. Specjalizuje się również w zastosowaniu metod i technik kształcenia i projektowania na odległość, w tym platform Microsoft Teams i Moodle.org, w kontekście edukacji i biznesu.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności