ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
304
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka 41,40 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-35%)
44,85 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 34,50 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-45%)
37,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:

  • Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
  • Na czym bazują techniki analizy danych
  • Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
  • Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
  • Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Książka w mediach:
BiznesTuba.pl
Przeczytam 52 Książki Bookstagram
Detalistka.pl - Recenzja

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Adrian Andrzejczyk - od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Zrealizował ponad 100 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane w ramach Google Premier Partner Awards. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads, Google Analytics i DoubleClick, posiadającym status partnera Google Ads. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
44,85 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
37,95 zł
Dodaj do koszyka