
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
- Autor:
- Andrzej Jacek Blikle
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 626
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie.
Andrzej J. Blikle wychodzi z założenia, że nie może być mowy o skutecznym zarządzaniu bez położenia nacisku na jakość produktu i usługi, jakie się proponuje klientowi. Co więcej, nie ma mowy o wysokiej jakości bez dobrych, równorzędnych relacji w pracy. Stąd w kolejnym wydaniu swojej książki tak silny nacisk kładzie na zarządzanie turkusowe, czyli swego rodzaju partnerską demokrację - wolność, zaufanie, partnerstwo i współpracę wewnątrz organizacji.
Połączenie doświadczeń praktycznych z wiedzą teoretyczną dało rezultat, który może satysfakcjonować zarówno praktyków, jak i teoretyków, a także wszystkich, którzy chcą poznać tajniki skutecznego, efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem czy też pogłębiać wiedzę na ten temat. Autor w atrakcyjnej, przystępnej formie narracyjnej kompleksowo przedstawia zawiłości zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując na źródła sukcesu, ale i na przyczyny, podłoże porażek. Przedstawia przy tym te kwestie w ujęciu interdyscyplinarnym, co sprzyja wnikliwości wywodów i pogłębionym refleksjom.
Elżbieta Mączyńska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, fragment recenzji Gospodarka nadmiaru versus doktryna jakości
Wybrane bestsellery
-
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
Andrzej Jacek BlikleAndrzej Jacek Blikle - profesor matematyki w zakresie matematycznych podstaw informatyki, pracownik PAN i członek Academia Europaea (Europejskiej Akademii Nauk). Honorowy członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego, honorowy prezes stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, a także członek ponad dwudziestu innych organizacji. Jest też dyplomowanym mistrzem cukierniczym, a w latach 1990 – 2010 kierował firmą A.Blikle rozwijając ją w tym czasie z jednej cukierni do 15 placówek w Warszawie i 8 w sieci franchisingu poza Warszawą.
Andrzej Jacek Blikle - pozostałe książki
-
Pracuj z sensem! Pierwsze wydanie Doktryny jakości miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne. Gdy zachęcałem do porzucenia me...
Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
(32.45 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Moja książka jest efektem doświadczeń, jakie nabywałem w latach 1990 – 2010, wdrażając zarządzanie jakością (TQM) w mojej rodzinnej firmie, a także ucząc tej metody w innych firmach i na uczelniach wyższych, co zresztą czynię do dziś. Pierwsze wykłady z TQM prowadziłem dla pracowników firmy...(32.45 zł najniższa cena z 30 dni)
32.45 zł
59.00 zł(-45%)
Ebooka "Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8158-2, 9788328381582
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-12-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8911-3, 9788328389113
- Data wydania ebooka:
-
2021-12-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 152123
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 17.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Zarządzanie
Spis treści książki
- Rozdział 1. Społeczne uwarunkowania pracy
- 1.1. CELE ORGANIZACJI GOSPODARCZEJ
- 1.2. SPOŁECZEŃSTWO WIEDZY
- 1.3. OBYWATELSKA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
- 1.4. ŻYJ I PRACUJ Z SENSEM
- 1.5. UCZCIWA KONKURENCJA
- Rozdział 2. Turkusowa ewolucja
- 2.1. PERSPEKTYWA HISTORYCZNA
- 2.2. TURKUS - JAK JA GO WIDZĘ
- 2.3. DROGA DO TURKUSU I JAKOŚCI
- 2.4. STUDIA PRZYPADKÓW
- Rozdział 3. Gdy słuchasz i mówisz
- 3.1. UWAŻNOŚĆ
- 3.2. SPÓR
- 3.3. KRYTYKA
- 3.4. PUŁAPKI, BŁĘDY I PROBLEMY
- 3.5. TRUDNE ROZMOWY
- Rozdział 4. Strach przed mówieniem prawdy
- 4.1. ANALIZA ZJAWISKA
- 4.2. DROGI WYJŚCIA
- Rozdział 5. Inteligencja emocjonalna
- 5.1. DWIE SKŁADOWE INTELIGENCJI
- 5.2. NASZE KLUCZOWE TALENTY EMOCJONALNE
- 5.3. JAK RADZIĆ SOBIE Z BRAKIEM TALENTU
- 5.4. INDYWIDUALNE TRAKTOWANIE TALENTÓW
- 5.5. STRATEGIA ROZWOJU KAPITAŁU LUDZKIEGO W FIRMIE
- 5.6. GDY JESTEŚ PRZEŁOŻONYM
- Rozdział 6. Dylemat lidera - przemoc czy partnerstwo?
- 6.1. NOWA WIEDZA
- 6.2. ZAUFANIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- 6.3. KOSZTY PRZEMOCY
- 6.4. KOSZTY PARTNERSTWA
- 6.5. CZYM SĄ PRZEMOC I PARTNERSTWO
- 6.6. DLACZEGO JEDNE FIRMY ODNOSZĄ SUKCES, A INNE NIE
- Rozdział 7. Rodzaje i źródła motywacji
- 7.1. KORZYŚCI I WARTOŚCI2
- 7.2. MOTYWACYJNE SPRZĘŻENIE ZWROTNE
- 7.3. TURKUSOWE STANOWISKO PRACY
- 7.4. ZARZĄDZANIE PODMIOTOWE I PRZEDMIOTOWE
- 7.5. ORGANIZACJA ZAANGAŻOWANA
- 7.6. DYSONANS GODNOŚCIOWY
- Rozdział 8. Przemoc
- 8.1. ARCHETYP KIJA I MARCHEWKI
- 8.2. POSTAWA A ZACHOWANIE
- 8.3. CEL GŁÓWNY A ZAGRYWKA
- 8.4. DWIE PUŁAPKI
- 8.5. SŁABI I SILNI ? PRZECIWNICY
- 8.6. PREMIA ZA JAKOŚĆ I WYDAJNOŚĆ
- 8.7. DŹWIGNIA PREMIOWA
- 8.8. AKADEMIA W OPARACH ABSURDU
- 8.9. ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE ? PUŁAPKA SPECJALNA
- 8.10. GRA O SUMIE UJEMNEJ
- 8.11. WINA CZY PRZYCZYNA
- 8.12. WSPÓŁZAWODNICTWO
- 8.13. PODSUMOWANIE MODELU PRZEMOCY
- Rozdział 9. Partnerstwo
- 9.1. JEŻELI NIE MARCHEWKIJ, TO CO?
- 9.2. ZASADA 4W
- 9.3. Z CZEGO TRZEBA ZREZYGNOWAĆ
- 9.4. PUŁAPKI ZARZĄDZANIA BEZ KIJA I MARCHEWKI
- 9.5. ARCHETYP SŁOŃCA I DESZCZU
- 9.6. POCHWAŁY A WYRAZY UZNANIA
- 9.7. UPOMINEK WRAZ Z WYRAZAMI UZNANIA
- 9.8. PREMIA ROCZNA - MISECZKA
- 9.9. REFORMA SYSTEMU WYNAGRODZEŃ SPRZEDAWCÓW
- 9.10. NIEPOROZUMIENIA W SPRAWIE PARTNERSTWA I ZAUFANIA
- 9.11. FUNDAMENT STRATEGICZNY
- 9.12. PRZEMOC A ETYKA W BIZNESIE
- Rozdział 10. Zarządzanie bez budżetu
- 10.1. JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?
- 10.2. BUDŻET KONTRAKTOWY
- 10.3. PROGNOZA NAWIGACYJNA
- 10.4. PORÓWNANIE MODELI
- 10.5. KILKA WNIOSKÓW
- Rozdział 11. System wynagrodzeń
- 11.1. KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU WYNAGRODZEŃ
- 11.2. PRZYKŁADOWY SYSTEM WYNAGRODZEŃ
- 11.3. AKTUALIZACJA SYSTEMU WYNAGRODZEŃ
- 11.4. TRUDNY OKRES TRANSFORMACJI
- 11.5. REAKCJE PRACOWNIKÓW
- 11.6. SYMETRYCZNA RELACJA POMIĘDZY FIRMĄ A PRACOWNIKIEM
- Rozdział 12. Kompendium zarządzania procesowego
- 12.1. HIERARCHICZNA STRUKTURA ORGANIZACYJNA
- 12.2. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
- 12.3. PROCESOWA STRUKTURA ORGANIZACYJNA
- 12.4. POJĘCIE PROCESU
- 12.5. HYBRYDOWY MODEL PRZEJŚCIOWY
- 12.6. PRZEPŁYWY POMIĘDZY PROCESAMI
- 12.7. INTERESARIUSZE PROCESU
- 12.8. OBOWIĄZKI WYKONAWCÓW PROCESU
- 12.9. OBOWIĄZKI WŁAŚCICIELA PROCESU
- 12.10. O CZYJĄ WIEDZĘ POWINIEN DBAĆ WŁAŚCICIEL PROCESU
- 12.11. UPRAWNIENIA WŁAŚCICIELA PROCESU
- 12.12. PEŁNOMOCNICY WŁAŚCICIELI PROCESÓW
- 12.13. KIEROWNICY ZESPOŁÓW
- 12.14. DYŻURNI ZESPOŁÓW
- 12.15. ZARZĄDZANIE PROCESOWE A TRADYCYJNE
- 12.16. MODEL KARIERY PRACOWNIKA
- Rozdział 13. Zasady podstawowe
- 13.1. FILOZOFIA JAKOŚCI A FILOZOFIA TURKUSU
- 13.2. DWA SŁOWA WSTĘPU
- 13.3. EDWARDS DEMING W JAPONII
- 13.4. DOKTRYNA JAKOŚCI
- 13.5. WADY SĄ JAK ZARAZKI
- 13.6. ZASADA STAŁEGO DOSKONALENIA
- 13.7. ZASADA WSPÓŁPRACY
- 13.8. ZASADA RACJONALNOŚCI
- 13.9. CZYM JEST JAKOŚĆ
- 13.10. JAKOŚĆ A WARTOŚĆ
- 13.11. NISKA JAKOŚĆ KOSZTUJE
- 13.12. DOBRA PRACA TO LEKKA PRACA
- 13.13. NIE OCZEKUJ PERFEKCJI - OCZEKUJ POSTĘPU
- 13.14. MYŚLENIE SYSTEMOWE
- 13.15. CZTERNAŚCIE ZASAD EDWARDSA DEMINGA
- 13.16. SZEŚĆ ŚMIERTELNYCH CHORÓB
- 13.17. CZTERY ZASADY HENRY'EGO FORDA
- 13.18. ZBIGNIEW BUJAK O POLICJI DROGOWEJ I SŁUŻBACH CELNYCH
- Rozdział 14. Specyficzne drogi do TQM
- 14.1. SZEŚĆ SIGMA
- 14.2. SZCZUPŁE ZARZĄDZANIE
- 14.3. DROGA TOYOTY
- 14.4. TROPEM JAKOŚCI
- Rozdział 15. Inkubatory jakości
- 15.1. CZYM SĄ INKUBATORY JAKOŚCI
- 15.2. TRAMPOLINY I BARIERY
- 15.3. METODA 5S - PIERWSZY KROK
- 15.4. DRZEWO WYMAGAŃ KRYTYCZNYCH DLA JAKOŚCI
- 15.5. BURZA MÓZGÓW
- 15.6. KARUZELA POMYSŁÓW
- 15.7. RYBIA OŚĆ
- 15.8. PIĘĆ RAZY DLACZEGO
- 15.9. ANALIZA PARETA
- 15.10. TABELKA JAK JEST - JAK BYĆ POWINNO
- 15.11. TABELKA PLUS-DELTA
- 15.12. CYKL JAKOŚCI SHEWHARTA
- 15.13. METODA SIEDMIU KROKÓW
- 15.14. POMÓŻMY SOBIE - WSPÓLNOTA WEWNĄTRZ ZESPOŁU
- 15.15. POMÓŻMY INNYM ? WSPÓLNOTA ZESPOŁÓW
- Rozdział 16. Jak to wszystko zrealizować
- 16.1. OD CZEGO ZACZĄĆ
- 16.2. SIEDEM PROCESÓW PRZEMIANY
- 16.3. CO ZROBIĆ, BY SIĘ UDAŁO
- Rozdział 17. O procesach losowych ogólnie
- 17.1. PO CO NAM PROCESY LOSOWE
- 17.2. SYNDROM BALONIKA
- 17.3. PROCESY DETERMINISTYCZNE I LOSOWE
- 17.4. PRZEBIEGI I HISTOGRAMY PROCESÓW LOSOWYCH
- Rozdział 18. Głos procesu
- 18.1. PROCESY NORMALNE
- 18.2. KARTY KONTROLNE SHEWHARTA
- 18.3. PROCESY UREGULOWANE I ROZREGULOWANE
- 18.4. STATYSTYCZNE STEROWANIE PROCESAMI
- 18.5. MAJSTERKOWANIE
- 18.6. PUŁAPKI OCENY PROCESÓW "NA OKO"
- Rozdział 19. Głos klienta
- 19.1. REŻIM JAKOŚCIOWY PROCESU
- 19.2. STAWIANIE CELÓW
- 19.3. SYNDROM "TRAF W MÓJ KAMIEŃ"
- Rozdział 20. Odkrywanie ukrytych zaburzeń
- 20.1. SYGNAŁY ZAGŁUSZONE
- 20.2. GDY WYJĄTKI STAJĄ SIĘ REGUŁĄ
- 20.3. GDY PRECEDENS TWORZY NOWY STANDARD
- 20.4. ILE POMIARÓW
- Rozdział 21. Zarządzanie procesami
- 21.1. PROCESOWY ATLAS FIRMY
- 21.2. PRODUKTY I ICH NORMY JAKOŚCI
- 21.3. TYPY CZYNNOŚCI PROCESOWYCH
- 21.4. RODZAJE CZYNNOŚCI PROCESOWYCH
- 21.5. TYPOWE PROCESY W ORGANIZACJI GOSPODARCZEJ
- 21.6. PRZEPŁYWY MIĘDZY PROCESAMI
- 21.7. POZIOM SZCZEGÓŁOWOŚCI PROCESOWEGO MODELU FIRMY
- 21.8. RÓŻNE OPISY PRZEDSIĘBIORSTWA
- Rozdział 22. Księga standardów
- 22.1. DOKUMENTY KSIĘGI STANDARDÓW
- 22.2. TWORZENIE, MODYFIKOWANIE LUB USUWANIE STANDARDU KS
- 22.3. ZAKRESY OBOWIĄZKÓW
- Rozdział 23. Zbiorowa wiedza
- 23.1. MĄDROŚĆ STADA
- 23.2. MĄDROŚĆ TŁUMU
- 23.3. MĄDROŚĆ TŁUMU WITRYN INTERNETOWYCH
- Rozdział 24. Firma 2.0 - platformy komunikacyjne
- 24.1. KANAŁY A PLATFORMY
- 24.2. WARSTWY SPOŁECZNOŚCIOWE W SIECI
- 24.3. OBAWY I UPRZEDZENIA WOBEC PLATFORM
- 24.4. KODEKS POSTĘPOWANIA NA SSPS
- 24.5. JAK ZAPROJEKTOWAĆ SSPS
- 24.6. JAK WDROŻYĆ SSPS
- 24.7. JAK OCENIĆ SSPS
Spis treści
Nagrody przyznane pierwszemu wydaniu
Podziękowania do pierwszego wydania
Podziękowania do drugiego wydania
Podziękowania do trzeciego wydania
Co nowego w drugim wydaniu
Co nowego w trzecim wydaniu
Jak powstawała moja książka
Część I. WPROWADZENIE
Część II. BUDOWANIE RELACJI
Część III. BUDOWANIE MOTYWACJI
Część IV. DROGA DO JAKOŚCI
Część V. ZROZUMIEĆ GŁOS PROCESU LOSOWEGO
Część VI. NARZĘDZIA PROCESOWE
Część VII. ZARZĄDZANIE PRZEPŁYWEM INFORMACJI
Wskazówki bibliograficzne
Spisy
Bibliografia
Skorowidz
Onepress - inne książki
-
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)33.69 zł
49.90 zł(-32%) -
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwe...
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy
(46.90 zł najniższa cena z 30 dni)47.47 zł
67.00 zł(-29%) -
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikl...(31.43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także prz...(34.93 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Kreatywność, zdolność do nieszablonowego spojrzenia na powierzone zadania i twórcza pomysłowość ― oto, czego wielu pracodawców wymaga od swoich pracowników. Niestety, ani szkoły, ani wyższe uczelnie nie stawiają tych umiejętności na pierwszym, drugim czy nawet dziesiątym miejscu na liście s...
Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Autor poświęcił wiele lat życia na drobiazgowe badania, dzięki którym dowiódł, że istota powodzenia i szcz...
Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i ― w efekcie ― przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interes...
Strategia popytu i podaży w tradingu. Wprowadzenie do smart money concept Strategia popytu i podaży w tradingu. Wprowadzenie do smart money concept
(43.43 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmia...
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Kalendarz Create Yourself przygotował dla Ciebie psycholog, wykładowca i konsultant, dr Mateusz Grzesiak. Na każdy dzień roboczy zaplanował konkretne zadanie ― dawkę wiedzy teoretycznej i ćwiczenie, którego wykonanie przybliży Cię do zmiany w nową, jeszcze lepszą wersję siebie.(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Andrzej Jacek Blikle (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii