Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
- Bestseller#44
- Promocja Przejdź
- Bestseller#44
- Promocja Przejdź
Opis książki: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?
Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.
Dzięki tej książce:
- zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
- zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
- unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
- zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
- nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!
Wybrane bestsellery
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję ją jako projekt starannie przygotowany i użyteczny nie tylko dla menedżerów.
Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(21.45 zł najniższa cena z 30 dni)25.74 zł
42.90 zł(-40%) -
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%)
O autorach książki
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
Dr Alexander Osterwalder jest autorem prowadzącym międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych, pełnym pasji przedsiębiorcą, wziętym mówcą i współzałożycielem specjalizującej się w tworzeniu narzędzi i treści do celów zarządzania strategicznego i wprowadzania innowacji firmy programistycznej Strategyzer. Dr Osterwalder stworzył Szablon Modelu Biznesowego, narzędzie z zakresu zarządzania strategicznego służące do projektowania, testowania, budowania i zarządzania modelami biznesowymi, z którego korzystają takie firmy jak Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO i 3M. Często przemawia na forach znanych organizacji i najbardziej prestiżowych uniwersytetów całego świata, którymi niewątpliwie są Stanford, Berkeley, MIT, IESE oraz IMD.
Dr Osterwalder udziela się na Twitterze jako @alexosterwalder.
Dr Yves Pigneur jest współautorem książki Tworzenie modeli biznesowych i wykładowcą w katedrze zarządzania i systemów informatycznych Uniwersytetu w Lozannie. Pełnił także funkcję profesora wizytującego w placówkach naukowych mieszczących się w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Singapurze. Yves jest znawcą tematyki modeli biznesowych i często opowiada o nich podczas prelekcji na wyższych uczelniach, w wielkich korporacjach, na imprezach branżowych dla przedsiębiorców i międzynarodowych konferencjach.
Greg Bernarda jest badaczem, twórcą i facylitatorem, który wspiera jednostki, zespoły i organizacje w obszarach strategii i innowacji. Greg współpracuje z inspirującymi liderami, przeprojektowując przyszłość w taki sposób, aby pracownicy, klienci i całe społeczności mogły ją uznać za własną. Jego projekty kojarzą się z takimi nazwami jak Colgate, Volkswagen, Harvard Business School czy Capgemini. Greg jest także wziętym mówcą, współtwórcą serii wydarzeń poświęconych zrównoważonemu rozwojowi zorganizowanych w Pekinie oraz doradcą w paryskiej firmie konsultingowej Utopies. Wcześniej przez osiem lat pracował pod egidą Światowego Forum Ekonomicznego nad tworzeniem inicjatyw służących do rozwiązywania problemów globalnych. Posiada dyplom MBA (Oxford Saïd) i jest certyfikowanym coachem firmy Strategyzer ds. modeli biznesowych.
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in. - pozostałe książki
-
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności ...
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Tylko na tym kursie zdobędziesz umiejętności analizowania modeli biznesowych i myślenia przez ich pryzmat - umiejętności, które pozwolą Ci odzyskać kontrolę nad Twoim życiem. To prosta i skuteczna metoda kształtowania i rozwijania Twojej kariery zawodowej, dostosowana do realiów współczesnego ryn...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
kosmeland Mikołajczyk Alina
Czytelna, pięknie ilustrowana książka o tworzeniu najlepszych ofert. Książka skupia się na najtrudniejszych, a jednocześnie najważniejszych aspektach każdego nowego pomysłu biznesowego. Jest to obowiązkowa lektura dla każdego, kto próbuje stworzyć nowy produkt lub usługę. Książka jest bardzo przydatna dla nowych przedsięwzięć, a także dla nowego podziału w istniejącej firmie.
-
monikajuniewicz.pl Juniewicz Monika
Tworzenie najlepszych ofert dla klientów nie należy do najprostszych zadań. Nie wystarczy mieć pomysł na produkt, bo trzeba jeszcze idealnie trafić w potrzeby danego klienta. Historia biznesu zna wiele przypadków, gdy produkt uważany za firmę za genialny, okazywał się niewypałem, bo zupełnie nie wpisywał się w oczekiwania klientów. Przy tworzeniu dobrej oferty warto więc skorzystać ze sprawdzonych narzędzi. Jedno z takich narzędzi znajdziesz w książce „Tworzenie najlepszych ofert”. Jest to kontynuacja bestsellera „Tworzenie modeli biznesowych”. Książka „Tworzenie najlepszych ofert” dotyczy najważniejszej części Twojego rozwiązania, czyli propozycji wartości. Propozycja wartości określa korzyści, jakich klient może oczekiwać od Twojego produktu. Sednem tego, co autorzy nazywają szablonem propozycji wartości, jest trzyetapowy proces opisany szczegółowo krok po kroku w książce. Cały proces sprowadza się do dobrego zrozumienia, czego chcą Twoi klienci. Chodzi o zaoferowanie im tego, czego chcą najbardziej, za co również są gotowi zapłacić i co różni się od tego, co oferuje konkurencja. Narzędzia przedstawione w tej książce można zastosować zarówno w przypadku start-upów, jak i organizacji o ugruntowanej pozycji. Praktyczne ćwiczenia, ilustracje procesów i propozycje warsztatów pomogą Ci od razu zastosować narzędzia z książki w codziennej pracy. Ta książka pomoże Ci stworzyć wartościowe oferty oraz uniknąć marnowania czasu na nieskuteczne pomysły. Jest to obowiązkowa lektura dla każdego, kto próbuje stworzyć nowy produkt lub usługę, które klienci pragną i pokochają.
-
Mrs_karczmarczyk Karczmarczyk Angelika
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom. Przedstawienie oferty klientowi jest bardzo ważne, dlatego powinna być ona przygotowana profesjonalnie pod względem merytorycznym i zrozumiałym dla klienta. Dzięki tej książce dowiesz się jak taka oferta powinna wyglądać, co powinna zawierać i jak przygotować się do niej. Książka rozłożona jest na tematyczne rozdziały, zawiera wskazówki, porady i przykłady. Napisana prostym i zrozumiałym językiem. A dzięki zawartym w niej ilustracjom łatwiej jest przyswoić sobie materiał w niej zawarty. Książka z pewnością warta polecenia.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
- Tłumaczenie:
- Leszek Sielicki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8525-2, 9788328385252
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-03-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8526-9, 9788328385269
- Data wydania ebooka:
-
2022-03-22
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 240x190
- Numer z katalogu:
- 158146
- Rozmiar pliku Pdf:
- 40.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Zarządzanie
Zarządzanie projektami
Spis treści książki
- 1.1. Profil klienta (10)
- 1.2. Mapa wartości (26)
- 1.3. Dopasowanie (40)
- 2.1. Możliwości związane z prototypowaniem (74)
- 2.2. Punkty wyjścia (86)
- 2.3. Zrozumienie klientów (104)
- 2.4. Dokonywanie wyborów (120)
- 2.5. Poszukiwania odpowiedniego modelu biznesowego (142)
- 2.6. Tworzenie projektów w istniejących organizacjach (158)
- 3.1. Co należy testować (188)
- 3.2. Testowanie krok po kroku (196)
- 3.3. Biblioteka eksperymentów (214)
- 3.4. Łączenie elementów w całość (238)
- Koordynuj ustawienia (260)
- Mierz i monitoruj (262)
- Nieprzerwanie wprowadzaj ulepszenia (264)
- Bezustannie aktualizuj swoje działania (266)
- Taobao: nowe spojrzenie na (e-)handel (268)
- Wnioski (272)
- Słowniczek (276)
- Zespół redakcyjny (278)
- Czytelnicy-recenzenci (279)
- Biogramy (280)
1. Szablon
2. Projekt
3. Testowanie
4. Ewolucja
Oceny i opinie klientów: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in. (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Dawid,
Data dodania: 2022-11-03 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem