Model biznesowy. TY
- Autorzy:
- Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
- Promocja Przejdź
Opis książki: Model biznesowy. TY
Modelowanie własnej kariery. Jednostronicowe sposoby na życiową przemianę Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur twórcy międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
Praktyczny i inspirujący podręcznik planowania satysfakcjonującego życia
- Stworzony przez 328 profesjonalistów z całego świata
- Zawiera praktyczny kurs analizowania modeli biznesowych
- Opisuje innowacyjne metody modyfikacji Twojej kariery zawodowej
Osobisty model biznesowy to innowacyjne narzędzie komunikacji wizualnej, dzięki któremu łatwiej ocenisz, kim jesteś i co możesz robić.James C. Wylie, trener
Zaprojektuj swoją karierę modelowo
Kryzys? Trudna sytuacja na rynku pracy? Kłopoty ze sprostaniem wygórowanym wymaganiom pracodawców? Ciebie to nie dotyczy! Zamień nerwowe wątpliwości na wyluzowaną pewność w swoim życiu zawodowym. Działaj jak najwięksi współcześni wizjonerzy i wypróbuj genialny sposób na optymalizację absolutnie najważniejszego - bo Twojego osobistego - modelu biznesowego.
Tylko na tym kursie zdobędziesz umiejętności analizowania modeli biznesowych i myślenia przez ich pryzmat - umiejętności, które pozwolą Ci odzyskać kontrolę nad Twoim życiem. To prosta i skuteczna metoda kształtowania i rozwijania Twojej kariery zawodowej, dostosowana do realiów współczesnego rynku pracy oraz Twoich osobistych potrzeb. Gotowy na potrząśnięcie skostniałymi strukturami?
Wybrane bestsellery
-
Historie miliardera Elona Muska, autorki Harry'ego Pottera J.K. Rowling, a także Leonarda da Vinci, Billa Gatesa, Sereny i Venus Williams oraz innych ciekawych osobowości zostały przedstawione tak, by zainspirować Cię do zmian i pobudzić Twoją wyobraźnię. Przykłady zaczerpnięte z życia autorki ks...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie medió...
Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem ...
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wewnętrzny brak odwagi jest problemem ponadczasowym. I ponadczasową prawdą jest, że odwaga to warunek rozwoju, postępu i… szczęścia. W tej książce znajdziesz inspirujący przegląd myśli filozofów, przywódców i wizjonerów, a także wiele prawdziwych historii ludzi, którzy pokazali, jak pokonać...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka jest szczególnym źródłem wiedzy i naukowo potwierdzonych technik, dzięki którym przekujesz swoje talenty w mistrzowskie umiejętności. Dowiesz się, z jakich czterech etapów składa się cykl przyswajania wiedzy i co robić, aby każdy z nich przebiegał z maksymalną efektywnością. Przekonasz...
Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
37.00 zł(-68%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%)
O autorach książki
Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves PigneurTim Clark przewodzi ruchowi osobistego modelu biznesowego, skupionemu wokół strony BusinessModelYou.com. To utalentowany nauczyciel i trener, były przedsiębiorca, a także doktor nauk ekonomicznych. Clark jest autorem lub redaktorem pięciu książek poświęconych przedsiębiorczości, modelom biznesowym i rozwojowi osobistemu.

Dr Alexander Osterwalder jest autorem prowadzącym międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych, pełnym pasji przedsiębiorcą, wziętym mówcą i współzałożycielem specjalizującej się w tworzeniu narzędzi i treści do celów zarządzania strategicznego i wprowadzania innowacji firmy programistycznej Strategyzer. Dr Osterwalder stworzył Szablon Modelu Biznesowego, narzędzie z zakresu zarządzania strategicznego służące do projektowania, testowania, budowania i zarządzania modelami biznesowymi, z którego korzystają takie firmy jak Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO i 3M. Często przemawia na forach znanych organizacji i najbardziej prestiżowych uniwersytetów całego świata, którymi niewątpliwie są Stanford, Berkeley, MIT, IESE oraz IMD.
Dr Osterwalder udziela się na Twitterze jako @alexosterwalder.
Dr Yves Pigneur jest współautorem książki Tworzenie modeli biznesowych i wykładowcą w katedrze zarządzania i systemów informatycznych Uniwersytetu w Lozannie. Pełnił także funkcję profesora wizytującego w placówkach naukowych mieszczących się w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Singapurze. Yves jest znawcą tematyki modeli biznesowych i często opowiada o nich podczas prelekcji na wyższych uczelniach, w wielkich korporacjach, na imprezach branżowych dla przedsiębiorców i międzynarodowych konferencjach.
Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur - pozostałe książki
-
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności ...
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Ebooka "Model biznesowy. TY" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Model biznesowy. TY" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Model biznesowy. TY" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Recenzje książki: Model biznesowy. TY (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Portal Edukacji Ekonomicznej Piotr Aleksandrowicz
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaOdkładamy tym łatwiej, że wpadła nam w oko książka trójki autorów: Tim Clark, Alex Osterwalder i Yves Pigneur pt. „Model biznesowy – Ty” (wydawnictwo Helion - One Press). Zareagowaliśmy, bo Osterwalder i Pigneur, czyli przedsiębiorca i profesor z Lozanny, wydali wcześniej „Tworzenie modeli biznesowych”. Tak się złożyło, że kilka dni temu ktoś do kogo mamy zaufanie – menedżer wysokiego szczebla - wyposażył swoich podwładnych w kilka egzemplarzy „Tworzenia…”, bo, jak twierdzi, rzecz jest znakomita, bardzo pouczająca i przydatna. Forma obu książek - współczesna i atrakcyjna, z mnóstwem ilustracji trochę w duchu korporacyjnych karteczek i schematów ręcznie pisanych na tablicy. Nie jest to jednak przerost formy nad treścią; ten sposób ilustrowania ma czysty walor użytkowy. W środku duża liczba konkretnych przypadków - ludzi i firm; autorzy obu książek twierdzą, że powstały one na podstawie doświadczeń kilkuset menedżerów z całego świata.
-
Recenzja: annamiotk.pl Anna Miotk, 2013-07-14
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaKsiążka „Model biznesowy. TY” T. Clarka, A. Osterwaldera i Y. Pigneufa przykuwa oko atrakcyjnym układem graficznym, ale gdy się zajrzy, okazuje się, że wymaga nie tylko czytania, ale też i robienia notatek, a nade wszystko przemyślenia pewnych spraw. Dlatego trudno było mi się za nią zabrać i czytanie rozłożyłam na kilka wieczorów – jednak nie był to czas zmarnowany. Główną ideą książki jest pomyślenie o sobie samym, jak o wytwórcy towaru, który ma się sprzedać i o naszej pracy jako o takim właśnie towarze. Dlatego punktem wyjścia jest tabela, w której dokonujemy oceny naszych wszystkich zasobów w aktualnym momencie – zdolności, umiejętności, wspierających nas ludzi, zasobów materialnych, tych, którzy od nas kupują i ich potrzebach, kanałów komunikacji, kosztach i przychodach.
W kolejnej części książki odpowiadamy na pytanie o to, kim jesteśmy. Oceniamy zadowolenie z kluczowych obszarów naszego życia, autodefinicją nas samych, o najważniejsze wydarzenia z naszej osi życia, o to, jaki typ osobowości reprezentujemy – Przedsiębiorczy, Konwencjonalny, Realistyczny, Dociekliwy, Artystyczny czy może Towarzyski? Następnie próbujemy na bazie tych wszystkich refleksji określić cel życiowy, który nam przyświeca, i sprawdzić, czy nasz osobisty model biznesowy odzwierciedla naszą osobowość i kluczowe umiejętności. Jeśli nie odzwierciedla – weryfikujemy go. Tak wygląda w skrócie idea książki.
Co zyskałam dzięki lekturze „Modelu biznesowego”? Miałam szansę przyjrzeć się, czy to, co robię zawodowo i pozazawodowo, odzwierciedla to, kim jestem i czy jest to wszystko ze sobą zgodne. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie. Pracuję w firmie informatycznej, piszę raporty, wymyślam produkty lub nowe zastosowania dla nich, zajmuję się wybranymi działaniami promocyjnymi. Po pracy? Maluję lub śpiewam. Gdzie Rzym, gdzie Krym? Model pokazał, że jest w tym – wbrew pozorom – duża spójność. Otóż jestem typem Artystycznym, z niewielką domieszką Dociekliwego i Przedsiębiorczego. Artystyczny lubi tworzyć – wyżywa się w sztuce, w pisarstwie i pisaniu, tworzy nowe koncepcje. Dociekliwy to badacz, który lubi sprawdzać, dociekać, analizować, ale też chętnie dzieli się wiedzą. Przedsiębiorca próbuje to wszystko sprzedać. Jak widać, w życiu zawodowym używam umiejętności wszystkich trzech osobników, po godzinach daję pierwszeństwo temu dominującemu.
I wiecie co? Nie jest to dla mnie nic nowego. Jeszcze pod koniec studiów na warsztatach w Biurze Karier wypełnialiśmy różne testy predyspozycji zawodowych. Jeden z nich zawierał dokładnie ten sam podział (chociaż typy nazywały się inaczej), i miałam dokładnie takie same wyniki. Co z tym zrobiłam? Trafiłam do zawodu, który jest przeznaczony dla osób bardziej towarzyskich (specjalista PR), a po godzinach pracy udzielałam się społecznie po różnych stowarzyszeniach i wspólnotach. Bo mnie tak wychowano. Po paru ładnych latach zorientowałam się, że walczę ze sobą. Dopiero, kiedy zaczęłam żyć w zgodzie ze sobą – a więc dawać sobie więcej czasu na bycie w samotności, na rozwijanie uzdolnień artystycznych – to wiele rzeczy zaczęło iść mi łatwiej, a ja sama jestem spokojniejsza. Dlatego warto szukać odpowiedzi na pytanie, kim się jest, rozpoznawać swoje mocne i słabe strony i przede wszystkim robić to, co daje nam największą radość. I o tym – w sposób dość analityczny i uporządkowany – opowiada właśnie ta książka. Więc jeśli czujecie, że coś w Waszej obecnej pracy Wam nie gra, że robicie coś na siłę i wbrew sobie i chcecie się zastanowić, co zmienić – „Model biznesowy. TY” jest dla Was. Jeśli dopiero myślicie o wyborze przyszłego zawodu – ta książka też jest dla Was. Być może zaoszczędzi Wam czas poświęcony na uczenie się na własnych błędach. -
Recenzja: karierapodkontrola.pl Beata Rzepka, 2013-06-10
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaNa pierwszy rzut oka książka „Model Biznesowy. TY”, której autorami są Timothy Clark, Alexander Osterwalder i Yves Pigneur, wygląda inaczej niż większość książek na rynku. Jest ciężka, kolorowa, w układzie poziomym (co nie jest zbyt wygodne, ale zwraca uwagę), w środku 3 kolumny tekstu, na niektórych stronach po jednym niby kluczowym haśle napisanym dużymi literami – generalnie sporo zabiegów mających pokazać, że książka jest inna niż wszystkie.
Ja akurat nie jestem zwolenniczką takiej „inności” książek, ale w tym wypadku zadziałało to całkiem dobrze, bo książkę czytało (a momentami przeglądało) się przyjemnie. Może poza tym układem poziomym, który jest bardzo niewygodny, bo gdy czytałam ją w komunikacji miejskiej, to musiałam trzymać niemal pół książki na kolanach człowieka siedzącego obok mnie :)
Książka pokazuje jak rozpisać siebie samego i swoją pracę w formie modelu biznesowego i przedstawić to wizualnie. Ma to pomóc w spojrzeniu z innej perspektywy i naniesieniu ewentualnych zmian do swojego życia zawodowego. Autorzy proponują też różne ćwiczenia, które mają czytelnikowi pomóc zrozumieć jaka droga zawodowa będzie dla niego najlepsza. W każdym rozdziale jest po kilka case’ów konkretnych osób, które właśnie jakieś z tych ćwiczeń zrobiły i oto nagle zdały sobie sprawę z czegoś kluczowego i to zmieniło ich życie.
Te przykłady to akurat trochę pic na wodę, moim zdaniem niewiele wnoszą do sytuacji ludzi żyjących w polskiej rzeczywistości. Ale pozostałe ćwiczenia są całkiem przyzwoite. Jednak ja mam z nimi taki problem, że wydaje mi się, że posłużą one nie tyle odnalezieniu swojej drogi zawodowej, co raczej upewnieniu się we wcześniej pojawiających się w głowie myślach. Czyli, przykładowo, mam poczucie, że jeżeli ktoś pracuje w księgowości, ale pasjonuje się haftowaniem i choć raz przemknęła mu w głowie myśl, by na tym zarabiać, to z ćwiczeń wyjdzie mu, że powinien haftować. Poziom tych ćwiczeń jest po prostu na tyle ogólny, że oczywistym jest, że każdy będzie dopasowywał do siebie to, co już wcześniej o sobie wiedział. Mało prawdopodobne, że odkryje Amerykę. Ale może tylko tak mi się wydaje, może akurat odkryje.
W każdym razie książka „Model biznesowy. TY” napisana jest bardzo zgrabnie, czyta się ją dobrze, może też być wsparciem dla tych, którzy coś tam chcą sobie w głowie uporządkować odnośnie siebie i swojego życia zawodowego. Sam pomysł spojrzenia na swoją pracę z poziomu modelu biznesowego jest całkiem ciekawy i warty uwagi. Wadą książki jest cena. No ale cóż, grube, kolorowe kartki muszą kosztować :) -
Recenzja: Magazyn Sukces Krzysztof Jędrzejczak, 2013-06-01
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaTimothy Clark Alexander Osterwalder i Yves Pigneur, twórcy głośnego „Podręcznika wizjonera", w swojej najnowszej książce „Model biznesowy - TY", która powstała przy współudziale 328 specjalistów z całego świata, nie twierdzą bynajmniej, że człowiek i firma to jedno i to samo. Zwracają jednak uwagę na pewne podobieństwa. Bo przecież my, tak jak i firmy, „doświadczamy oddziaływania bodźców środowiskowych i ekonomicznych pozostających poza (...) kontrolą". Co zatem powinniśmy zrobić, by osiągać sukcesy i cieszyć się życiem To oczywiste. Musimy sobie stworzyć własny model biznesowy. Wjaki sposób Tego właśnie dowiemy się z książki zawierającej m.in. szablon takiego modelu, ćwiczenia pozwalające określić, kim jesteśmy i jakie są nasze cele, czy inspirujące historie osób, które „przedefiniowały" swoją karierę. Publikacja, co także warte podkreślenia, ma nietypową szatę graficzną. I bardzo dobrze. Dzięki temu otrzymujemy innowacyjne narzędzie komunikacji wizualnej wywołujące w naszych umysłach twórczy ferment
-
Recenzja: mapymysli.com katarzyna, 2013-04-10
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaCzasami jest tak, że czytam jakąś książkę i strasznie żałuję, że nie wpadłam na nią kilka lat temu… Dokładnie tak było z książką Model biznesowy. TY autorstwa kilku wspaniałych ludzi: Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur.
W moim odczuciu, siła tej publikacji tkwi w dwóch elementach:
- fantastycznych ćwiczeniach, których zrobienie sprawia, że jesteśmy świadomi siebie bardziej niż kiedykolwiek,
- inspirujących opisach przypadków osób, które realizując opisywane ćwiczenia i wdrażając w życie proponowany model – doświadczyły realnej zmiany w życiu.
Klasyczny (już) i znany na całym świecie model biznesowy Alexandra Osterwaldera, opisany szczegółowo w podręczniku Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera (moja recenzja książki na blogu) doczekał się tysięcy wdrożeń. Teraz został zgrabnie zmodyfikowany pod kątem modelowania swojego osobistego rozwoju zawodowego i opisany w kolejnej publikacji stworzonej pod kierunkiem Alexandra Osterwaldera.
Myślę, że książka jest idealną pozycją dla tych wszystkich, którzy nie rozpoczęli jeszcze podróży w głąb siebie i nie mają świadomości swoich mocnych stron, czy wartości, którą wnoszą do relacji ze swoimi klientami, czy partnerami biznesowymi. Zbyt często mylimy produkt, który dostarczamy klientowi z realną wartością, którą mu dajemy. Dzięki książce zaczniesz rozróżniać – „bycie tłumaczem dokumentów prawnych” od „pomagania klientowi wygrywać procesów poprzez profesjonalne i kompleksowe przygotowywanie dokumentacji w dwóch językach”. Myślę, że czujesz w czym rzecz :-)
Książka będzie także pomocna w takich momentach Twojego życia, kiedy stoisz na rozdrożu, zmieniasz pracę, albo przewartościowujesz pewne sprawy, np. zostałeś rodzicem, albo przeprowadzasz się i zmienia się całe otoczenie, w którym na co dzień przebywałeś. Osobiście uważam, że poznawać siebie warto bez względu na okoliczności, ale niektórzy potrzebują ku temu specjalnej okazji. Dlatego książka jest dobra dla wszystkich.
Co więcej (i nie byłabym sobą, gdybym na tym blogu o tym nie napisała!), książka jest genialnie zilustrowana! Komunikacja wizualna z czytelnikiem na najwyższym poziomie! Gratulacje należą się wszystkim grafikom i projektantom, którzy czuwali nad spójnością wszystkich ilustracji i layoutów wykorzystanych na jej stronach. Dzięki takiej oprawie graficznej, w pełnym kolorze, książkę czyta się z największą przyjemnością. -
Recenzja: http://jakubcyran.pl Jakub Cyran, 2013-03-24
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaWyobraź sobie, że po raz pierwszy jesteś w kuchni i musisz coś ugotować. Nie masz nikogo do pomocy, nie masz przepisu. Musisz sam wszystko wymyślić, wymierzyć i wykonać. Trudne zadanie.
Podobnie jest ze wszystkimi ludźmi, którzy rozpoczynają swoją karierę zawodową. Co zrobić, by odnieść sukces? By praca sprawiała przyjemność i nie mieć problemów z jej znalezieniem? Tego dowiemy się z książki Model biznesowy TY.
Czy warto ją przeczytać?
Na pewno. Każdy powinien zapoznać się tą książką. Nie dość, że zawiera bardzo ważną dla każdego treści to jeszcze jest napisana w sposób nietuzinkowy. Przypomina rzeczywiste notatki, zapiski i prezentacje w jednym. Jest dużo pytać i przykładów jak przeanalizować dany temat. Każdy kto chce pracować na etacie i spełniać się w tym powinien zwrócić uwagę na treść przedstawioną w tej pozycji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Business Model You: A One-Page Method For Reinventing Your Career
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2742-9, 9788328327429
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-02-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2743-6, 9788328327436
- Data wydania ebooka:
-
2013-03-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 240x190
- Numer z katalogu:
- 45942
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 17.3MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Kompetencje osobiste
Start-up
Onepress - inne książki
-
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(29.32 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Kalendarz Create Yourself przygotował dla Ciebie psycholog, wykładowca i konsultant, dr Mateusz Grzesiak. Na każdy dzień roboczy zaplanował konkretne zadanie ― dawkę wiedzy teoretycznej i ćwiczenie, którego wykonanie przybliży Cię do zmiany w nową, jeszcze lepszą wersję siebie.(54.07 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy można inwestować prosto i skutecznie? Bez stresu, bez wybierania poszczególnych spółek i śledzenia codziennych wiadomości? Czy można poświęcać na inwestowanie trzydzieści minut rocznie? Można, paradoksalnie trzeba ― i każdy może się tego nauczyć.
Podręcznik pasywnego inwestowania. Jak racjonalnie pomnażać majątek Podręcznik pasywnego inwestowania. Jak racjonalnie pomnażać majątek
(50.79 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów — dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zapro...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w czasach turbokapitalizmu, który wmawia nam, że „więcej” oznacza „lepiej”. Od dziecka wychowywani w kulturze kolekcjonowania, wyobrażamy sobie, że kiedy zdobędziemy to czy tamto, wreszcie będziemy szczęśliwi. Staramy się więc ze wszystkich sił, sięgamy tej upragnio...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiąz...
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Model biznesowy. TY Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2018-08-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2022-05-03 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Opinia: Marta,
Opinia dodana: 2017-01-10 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii