ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
270
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 59,16 zł najniższa cena z 30 dni

71,00 zł (-15%)
60,35 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(59,16 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego nie stanowiły do niedawna przedmiotu badań nauk eko­nomicznych. W literaturze zarówno polskiej, jak i światowej istnieje bardzo niewiele publikacji na ten temat.

Dlatego też wychodząc z założenia, że poznanie procesów zachodzących wewnątrz gospodarstwa domowego jest istotne dla poznania zachowań go­spodarstw domowych, a poprzez to funkcjonowania rynków, podjęte zostały badania przez grono pracowników Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocła­wiu i Uniwersytetu Wrocławskiego. Plonem tych badań jest niniejsza monografia.

W jej części I przedstawione zostały problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w części II zaś procesy decyzyjne. Lektura przedstawianej książki powinna być interesująca przede wszystkim dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zachowań konsumen­tów, ale także ekonomiką informacji, czy szerzej teorią informacji, studentów kierunków ekonomicznych, a także wszystkich praktyków życia gospodar­czego, którzy chcieliby lepiej poznać i zrozumieć zachowania gospodarstw domowych.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Agnieszka Dejnaka - doktor hab., prof. nadzw. WSB, absolwentka studiów MBA. Od kilku lat pełni funkcję menedżera kierunku zarządzanie w WSB we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu e-commerce’u, e-komunikacji marketingowej, analityki biznesowej oraz e-marketingu. Praktyk biznesu oraz trener z zakresu e-marketingu i e-commerce’u. Współpracowała w projektach z zakresu marketingu i e-commerce’u z wieloma firmami polskimi i zagranicznymi. Jest konsultantem firm w zakresie marketingu internetowego, nowych technologii w marketingu i zachowań nabywców w kontekście rozwoju nowych technologii komunikacyjnych. Uczestniczyła w pobytach naukowo-badawczych we Franklin University w Columbus w Stanach Zjednoczonych. Autorka kilku książek naukowych i branżowych oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych i branżowych.

Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
60,35 zł
Dodaj do koszyka