Dagmara Łuczyńska - doradca, konsultant i wdrożeniowiec. Specjalizuje się w audytowaniu, modernizowaniu i automatyzowaniu działań w małych i średnich przedsiębiorstwach. Certyfikowana miłośniczka zwinnego zarządzania, wirtualny przywódca i przedsiębiorca z pasją wykorzystywania nowych technologii. Absolwentka filologii na Uniwersytecie Warszawskim, MBA i CSR w Akademii Leona Koźmińskiego. Ponad 20 lat pracy, w tym 14 w korporacjach (m.in.: Schenker, Sandoz, Novartis, Jungheinrich). Budowała zespoły lokalnie i globalnie, zarządzała międzynarodowymi projektami o budżecie ponad 100 mln dolarów, optymalizowała procesy produkcyjne i usługowe, zrealizowała z ponadprzeciętnymi sukcesami milionowe targety oszczędnościowe. Od 2014 r. realizuje projekty dla MŚP (www.winbusinesslab.com). Transferuje zdobytą wiedzę i umiejętności do organizacji, które mierzą się z wyzwaniami w ciągle zmieniającym się środowisku biznesowym. Doradza właścicielom i zarządom w nurtujących ich aspektach prowadzenia działalności z zakresu HR, operacji i finansów. Automatyzuje działania w celu podniesienia efektywności i skuteczności zarządzania, wykorzystując narzędzia: Monday, Asana, Bitrix24, Trello, Doodly, Creative, Firmao, ActiveCampaign. Tworzy wirtualne procedury w procesach realizowanych w organizacji, mapuje procesy i optymalizuje, buduje i transformuje zespoły, aby mogły w pełni wykorzystać swój potencjał i maksymalną produktywność. Portfolio zrealizowanych projektów: https://www.linkedin.com/ in/dagmaraluczynska/. Wolontariuszka i mentorka Fundacji Kobieta Niezależna, wspiera kobiety w ich rozwoju mentalnym i biznesowym. Autorka bloga Win Business Lab, artykułów: „Nowa Sprzedaż”, „Lider Branży Edukacyjnej”, „Architekt Porządku”. Prelegentka konferencji (m.in. Stowarzyszenie Interim Manager, RBC International SA). Współautorka, recenzentka książek Kobieta niezależna Kamili Rowińskiej i Dlaczego warto umieć negocjować Mariusza Mszycy.
Dagmara Łuczyńska - książki
Tytuły autora: Dagmara Łuczyńska dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja Promocja 2za1
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejs- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
118.30 zł
169.00 zł (-30%)
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.