Adrian Gamoń - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social mediów, mówca i trener biznesu. Wierzy w moc słów i to, że wszystko jest połączone. Dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację, spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji oraz wspiera firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, Jeronimo Martins, LOTTE Wedel, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: Social Media & Content Marketing. Autor i wydawca raportu LinkedIn w Polsce w 2021 roku. Od ponad dwóch lat organizuje w Krakowie spotkania LinkedIn Local. Więcej: www.adriangamon.com.
Adrian Gamoń - ebooki
Tytuły autora: Adrian Gamoń dostępne w księgarni Onepress
-
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsz...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(103.09 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%)