Mikołaj Winkiel - Chief evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji, nauczył się, czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się, jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków Biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. Uniwersytecie Warszawskim, SWPS, Akademii Górniczo-Hutniczej). Od 2016 r. prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 r. w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
Mikołaj Winkiel - książki
Tytuły autora: Mikołaj Winkiel dostępne w księgarni Onepress
-
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsz...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(101.40 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%)