Marcin Godlewski - działa w obszarze online marketingu od 2006 r. Organizował kampanie marketingowe dla największej polskiej firmy zajmującej się rozwojem osobistym. Stworzył pierwszy polski portal ze szkoleniami online (MiastoSzkolen.pl), prowadził także pierwszą polską platformę programów partnerskich. Jest współtwórcą marki szkoleniowej w branży network marketingu. Pracował także jako CMO w pierwszej na świecie profesjonalnej aplikacji mobilnej wprowadzającej grywalizację do network marketingu. Ponadto działał w projektach z branży kryptowalut, pozyskując inwestorów na całym świecie. Współpracuje z małymi i średnimi przedsiębiorstwami w zakresie sprzedaży online, reklamy i prowadzenia działań w social mediach, również poza granicami Polski.
Marcin Godlewski - książki
Tytuły autora: Marcin Godlewski dostępne w księgarni Onepress
-
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsz...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(103.09 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wie...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna