Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
- Autor:
- Kinga Sroka
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
Witaj w świecie fascynujących danych!
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
Kinga SrokaKinga Sroka ― absolwentka kierunków związanych z marketingiem, ekspertka z zakresu świata cyfrowego, wykładowczyni przedmiotów powiązanych z tematyką digitalu. Od kilku lat krzewi wśród studentów wiedzę z dziedziny marketingu internetowego; szczególny nacisk kładzie na praktyczne warsztaty i wyjaśnianie zagadnień, z którymi słuchacze stykają się po raz pierwszy. W branży marketingowej pracuje od pięciu lat, z przyjemnością zagłębia się w zawiłości Google Ads i Google Analytics. Autorka branżowego bloga kingasroka.pl, wielu artykułów tematycznych, a także prelegentka na konferencjach semKRK i InternetBeta. Pasjonatka dzielenia się wiedzą, orędowniczka pracy u podstaw i budowania solidnych fundamentów edukacji.
Ebooka "Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Kulturantki.pl Ewa Mikosz - MalaraRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pośrednio i bezpośrednio z marketingiem mam kontakt praktycznie codziennie od lat. Widzę, jak postępują zmiany, jak nowoczesne technologie dostarczają specjalistycznych narzędzi wspierających codzienną pracę. Co jakiś czas sięgam po książki z tej tematyki. Najnowszym tytułem z tej kategorii, jaki zasilił moją biblioteczkę, jest „Marketing i analityka biznesowa dla początkujących” Kingi Sroki. Myślę, że wszyscy przyzwyczaili się już do tego, że swoje kompetencje zawodowe trzeba nieustannie podnosić. Nieraz konieczne może być przebranżowienie. Jest kilka branż, w których przez długi czas zatrudnienie będzie, ale tylko jeśli będziemy nadążać za trendami i poznawać nowe rozwiązania informatyczne. Przykładem jest marketing, a już szczególnie ten dotyczący działań w sieci. Czy książka Kingi Sroki może być wsparciem? „Marketing i analityka biznesowa dla początkujących” - co znajdziemy w środku? Już we wstępie autorka przekonuje, jak ważne są liczby i prawidłowości ich dotyczące. Bez ich uwzględniania nie da się w pełni wykorzystać potencjału marketingowego. W pracy możemy spotkać się z różnymi programami komputerowymi. Są wśród nich takie, które służą do różnego rodzaju analiz, tworzenia raportów i zestawów danych, jakie powinien znać każdy specjalista od marketingu. Właśnie o nich możemy przeczytać w książce. Najpierw autorka opisuje, w jaki sposób możemy podnosić swoje zawodowe kwalifikacje. Następnie stopniowo wprowadza w zastosowanie i funkcje takich programów jak Google Analytics, Google Search Console, Google Trends, Google Data Studio i Google Tag Manager. Są nie tylko opisy i instrukcje, ale też liczne grafiki, a to duży plus. Moje wrażenia Przede wszystkim odpowiada mi jasna struktura książki i przystępny język. Często wdrażając się w różne systemy informatyczne, są treści, w jakich pojawiają się trudne w zrozumieniu terminy. Tutaj tego nie ma, a autorka pisze bardzo przejrzyście. Pomocne są też wspomniane grafiki. Jeśli dopiero rozpoczynacie swoją przygodę z marketingiem, ten tytuł z pewnością się przyda. A nawet kiedy już macie doświadczenie, istnieje spore prawdopodobieństwo, że książka poszerzy waszą wiedzę.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9890-0, 9788328398900
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-07-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-0571-9, 9788328905719
- Data wydania ebooka:
- 2023-07-11 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 188238
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Skąd się biorą dane?
- Jak wykorzystać informacje?
- Przykłady dobrego wykorzystania danych
- Przykłady złego wykorzystania danych
- Big data
- Mar-tech
- Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane
- Czym jest zatem analiza marketingowa?
- Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego
- Biznes
- Marketing
- Usługi
- Research rynku czy mamienie klienta?
- Excel
- Kursy internetowe
- Staże
- Nowa wersja Google Analytics 4
- Universal Analytics
- Google Analytics 4 - słownik
- Google Analytics 360
- Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej
- Konfiguracja systemu
- Czy potrzebuję Google Analytics?
- Analiza i raportowanie
- Zdarzenia
- Typy raportów Google Analytics 4
- Google Analytics już zna odpowiedź
- Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics
- Użytkownicy
- Strona główna
- Raportowanie
- Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi?
- Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto?
- Programista potrzebny od zaraz?
- Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager?
- Miłość albo nienawiść
- Jak wykorzystać dane z Google Search Console?
- Użyteczność na pierwszym miejscu
- 10 pomysłów na analizę w Google Search Console
- Sezonowość w Google Trends
- Wróżenie z wyszukiwań
- Potęga big data - Google Trends a Big Query
- Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu
- Pierwsze kroki w Google Data Studio
- Skup się na tym, czego szukasz
- Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz
- Minimalizm i powściągliwość
- Liczby, które mówią
- Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych?
- Analiza danych w e-commerce
- Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki?
- Przyszłość e-commerce
- Rynek pracy
- Analiza danych w usługach
- Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników
- Promocja i działania 360
- Analiza danych w produktach cyfrowych
- Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie
- Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku
- Wyzwania współczesnych biznesów online
- Przyszłość rynku pracy
Prolog
Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych
Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk
Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe
Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie
Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4
Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem
Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę
Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu .....
Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś
Rozdział 10. Co mówią o nas liczby
Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz
Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest
Epilog
Książki, które poszerzą Twój horyzont
Oceny i opinie klientów: Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Kinga Sroka (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii