ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Tomasz Dmuchowski
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - okładka książki

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - okładka książki

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - okładka audiobooka MP3

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.5/6  Opinie: 4
Stron:
168
Czas nagrania:
3 godz. 22 min.
Czyta:
Artur Bocheński
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-35%)
32,43 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (24,90 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-45%)
27,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-55%)
22,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Znaj(dź) swojego klienta

Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?

I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.

Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:

  1. Określenie celów wzrostu.
  2. Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI).
  3. Generowanie pomysłów na eksperymenty
  4. Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów.
  5. Przeprowadzenie eksperymentów.
  6. Analiza wyników i optymalizacja.

 

Książka w mediach:


Książka biznesowa: Growth Hacking, Tomasz Dmuchowski - Własnybiznes.pl
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorców
Strefa Copywritera
 

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Tomasz Dmuchowski

Tomasz Dmuchowski - pasjonat AI i growth hacker z bogatym doświadczeniem w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych i budowaniu lejków sprzedażowych. Współpracował z licznymi przedsiębiorstwami, którym pomagał budować świadomość marki, a tym samym zwiększać liczbę aktywnych klientów. Specjalizuje się w tworzeniu efektywnych kampanii marketingowych, które nie tylko generują zyski, ale też minimalizują koszty po stronie firmy; przeprowadza analizy potrzeb przyszłych klientów, opracowuje spersonalizowane rozwiązania, a także prowadzi kursy i szkolenia wspierające przedsiębiorców na każdym etapie realizacji założeń. 

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności