Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
- Autor:
- Mark Edmondson
- Promocja Przejdź
- W przedsprzedaży
- Promocja Przejdź
- W przedsprzedaży
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis książki: Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decyzji. Umiejętność korzystania z GA4 staje się więc nieodzowna.
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.
Ta książka pomaga nie tylko zrozumieć dane, ale także wygenerować przewagę konkurencyjną!
Melinda Schiera, strateg do spraw analityki
Najciekawsze zagadnienia:
- integracja Google Cloud z GA4
- przeprowadzanie integracji GA4
- przechwytywanie danych GA4 i realizacja przypadków użycia
- projektowanie przepływów danych
- dostosowywanie przypadków użycia do potrzeb biznesowych
Przygotuj się na cyfrowy marketing przyszłości!
Wybrane bestsellery
-
Artificial Intelligence (AI) is one of the most innovative and rapidly evolving domains in the business world. Its impact on various industries is becoming increasingly noticeable, spanning from marketing and human resource management to finance and healthcare. With technological advancements, th...
AI in Business: A Practical Guide to Applying Artificial Intelligence in Various Industries AI in Business: A Practical Guide to Applying Artificial Intelligence in Various Industries
-
Autor tej książki był kiedyś osobą niezwykle nieuporządkowaną. Na jego biurku zalegały stosy papierów, jego skrzynkę e-mailową zalewały setki wiadomości, na które nie był w stanie odpowiedzieć (czasem nawet nie wiedział, że je otrzymał!), zaś lista zadań „na dziś” nie mi...
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności
(16.20 zł najniższa cena z 30 dni)16.20 zł
27.00 zł(-40%) -
Odkąd pingwiny sięgały pamięcią, zawsze mieszkały na tej właśnie górze lodowej. „To nasz dom” — powiedziałyby Ci, gdybyś kiedykolwiek odnalazł drogę do ich świata z lodu i śniegu. Powiedziałyby również: „To zawsze będzie nasz dom”. To wydawałoby się całkiem logiczne ...
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach
John Kotter, Holger Rathgeber, Peter Mueller, Spenser Johnson
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak je...
O autorze książki
Mark EdmondsonMark Edmondson pracuje w analityce cyfrowej od ponad 15 lat, jest autorem kilku pakietów języka R dotyczących interfejsów API Google. Często występuje na międzynarodowych konferencjach branżowych. Zajmuje się również uczeniem maszynowym i przetwarzaniem w chmurze. Mieszka w Kopenhadze w Danii.
Ebooka "Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Learning Google Analytics: Creating Business Impact and Driving Insights
- Tłumaczenie:
- Lech Lachowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2849-5, 9788383228495
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2851-8, 9788383228518
- Format:
- 165x235
- Numer z katalogu:
- 210046
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Zarządzanie
Spis treści książki
- Wprowadzenie do GA4
- Ujednolicenie analityki mobilnej i internetowej
- Firebase i BigQuery - pierwsze kroki w chmurze
- Wdrożenie GA4
- Porównanie Universal Analytics z GA4
- Model danych GA4
- Zdarzenia
- Parametry niestandardowe
- Elementy e-commerce
- Właściwości użytkownika
- Google Cloud Platform
- Odpowiednie usługi GCP
- Umiejętności kodowania
- Wprowadzenie do GCP
- Poruszanie się w górę piramidy bezserwerowej
- Podsumowanie wprowadzenia do GCP
- Wprowadzenie do przypadków użycia
- Przypadek użycia - predykcyjna analiza zakupów
- Przypadek użycia - segmentacja odbiorców
- Przypadek użycia - prognozowanie w czasie rzeczywistym
- Podsumowanie
- Tworzenie środowiska do odniesienia sukcesu
- Zaangażowanie zainteresowanych stron
- Podejście oparte na analizie przypadków użycia i unikaniu statków kosmicznych
- Demonstrowanie wartości biznesowej
- Ocena dojrzałości cyfrowej
- Ustalanie priorytetów przypadków użycia
- Wymagania techniczne
- Pozyskiwanie danych
- Przechowywanie danych
- Modelowanie danych
- Porównanie wydajności modelu i wartości biznesowej
- Zasada najmniejszego przenoszenia (danych)
- Od wejść danych nieprzetworzonych do wyjść danych informacyjnych
- Pomoc dla badaczy danych lub osób modelujących dane
- Ustalenie wskaźników KPI modelu
- Ostateczna lokalizacja modelu
- Aktywacja danych
- To nie musi być dashboard
- Interakcja z użytkownikami końcowymi
- Prywatność użytkowników
- Przestrzeganie wyborów ochrony prywatności użytkowników
- Prywatność uwzględniona w projekcie
- Pomocne narzędzia
- gcloud
- System kontroli wersji (Git)
- Zintegrowane środowiska programistyczne
- Kontenery (w tym Docker)
- Podsumowanie
- Rozbijanie silosów danych
- Mniej znaczy więcej
- Określanie schematu danych
- Konfiguracja GA4
- Typy zdarzeń GA4
- Przechwytywanie zdarzeń GA4 za pomocą menedżera tagów
- Konfiguracja niestandardowych pól
- Modyfikowanie lub tworzenie zdarzeń GA4
- Właściwości użytkownika
- Measurement Protocol v2
- Eksportowanie danych GA4 za pośrednictwem interfejsów API
- Uwierzytelnianie przy użyciu interfejsu Data API
- Uruchamianie zapytań Data API
- BigQuery
- Połączenie GA4 z BigQuery
- SQL BigQuery dla eksportów GA4
- BigQuery dla innych źródeł danych
- Publiczne zbiory danych BigQuery
- Menedżer tagów po stronie serwera
- Google Cloud Storage
- Pamięć masowa oparta na zdarzeniach
- Prywatność danych
- Importy bazy danych CRM za pośrednictwem usługi GCS
- Konfiguracja potoków CI/CD Cloud Build za pomocą GitHuba
- Konfigurowanie GitHuba
- Konfigurowanie połączenia GitHuba z Cloud Build
- Dodawanie plików do repozytorium
- Podsumowanie
- Zasady dotyczące danych
- Dane uporządkowane
- Zbiory danych dla różnych ról
- BigQuery
- Kiedy używać BigQuery?
- Organizowanie zbiorów danych
- Wskazówki dotyczące tablic
- Pub/Sub
- Konfigurowanie tematu Pub/Sub dla eksportu z GA4 do BigQuery
- Tworzenie partycjonowanych tabel BigQuery z eksportu GA4
- Wysyłanie do Pub/Sub po stronie serwera
- Firestore
- Kiedy korzystać z Firestore'a?
- Uzyskiwanie dostępu do danych Firestore'a za pośrednictwem API
- GCS
- Planowanie importów danych
- Rodzaje importu danych - przesyłanie strumieniowe a zaplanowane dane wsadowe
- Zaplanowane kwerendy BigQuery
- Cloud Composer
- Cloud Scheduler
- Cloud Build
- Strumieniowe przepływy danych
- Pub/Sub do strumieniowego przesyłania danych
- Apache Beam (Dataflow)
- Przesyłanie strumieniowe za pośrednictwem Cloud Functions
- Ochrona prywatności użytkowników
- Prywatność danych uwzględniona w projekcie
- Data wygaśnięcia w BigQuery
- Data Loss Prevention API
- Podsumowanie
- Model danych za pomocą GA4
- Raporty standardowe i eksploracje
- Modelowanie atrybucji
- Rozwiązywanie użytkownika i sesji
- Modelowanie trybu zgody
- Tworzenie grup odbiorców
- Dane prognozowane
- Trendy
- Przekształcanie danych w trendy
- Ustalanie zakresu dla wyników danych
- Dokładność i korzyść przyrostowa
- Wybór metody
- Utrzymywanie aktualności potoków modelowania
- Łączenie zbiorów danych
- BigQuery ML
- Porównanie modeli BigQuery ML
- Wprowadzenie modelu do środowiska produkcyjnego
- Interfejsy API uczenia maszynowego
- Wprowadzenie ML API do środowiska produkcyjnego
- Google Cloud AI - Vertex AI
- Wprowadzenie Vertex API do środowiska produkcyjnego
- Integracja z R
- Przegląd możliwości
- Docker
- R w środowisku produkcyjnym
- Podsumowanie
- Znaczenie aktywacji danych
- Odbiorcy GA4 i Google Marketing Platform
- Google Optimize
- Wizualizacja
- Zapewnianie efektywności dashboardu
- Opcje konfiguracji dashboardów w GA4
- Data Studio
- Looker
- Zewnętrzne narzędzia do wizualizacji
- Zagregowane tablice umożliwiają podejmowanie decyzji opartych na danych
- Buforowanie danych i zarządzanie kosztami
- Tworzenie marketingowych interfejsów API
- Tworzenie mikrousług
- Aktywatory zdarzeń
- Integracje Firestore'a
- Podsumowanie
- Tworzenie uzasadnienia biznesowego
- Ocena wartości
- Szacowanie zasobów
- Architektura danych
- Pozyskiwanie danych - konfiguracja GA4
- Przechowywanie danych i projektowanie prywatności
- Modelowanie danych - eksportowanie odbiorców do Google Ads
- Aktywacja danych - testowanie wydajności
- Podsumowanie
- Tworzenie uzasadnienia biznesowego
- Ocena wartości
- Szacowanie zasobów
- Architektura danych
- Pozyskiwanie danych
- Konfiguracja przechwytywania danych GA4
- Eksporty BigQuery GA4
- Przechowywanie danych - transformacje zbiorów danych
- Modelowanie danych
- Aktywacja danych
- Konfigurowanie importów GA4 za pośrednictwem GTM SS
- Eksportowanie odbiorców z GA4
- Testowanie wydajności
- Podsumowanie
- Tworzenie uzasadnienia biznesowego
- Potrzebne zasoby
- Architektura danych
- Pozyskiwanie danych
- Konfiguracja GA4
- Przechowywanie danych
- Hosting aplikacji Shiny w Cloud Run
- Modelowanie danych
- Aktywacja danych - dashboard w czasie rzeczywistym
- Kod R dla aplikacji Shiny czasu rzeczywistego
- Uwierzytelnianie GA4 za pomocą konta usługi
- Poskładanie wszystkiego razem w aplikacji Shiny
- Podsumowanie
- Motywacja - jak dowiedziałem się, co znajdzie się w książce?
- Pomoce naukowe
- Proszenie o pomoc
- Certyfikacja
- Uwagi końcowe
Wstęp
1. Nowa usługa Google Analytics 4
2. Architektura danych i strategia
3. Pozyskiwanie danych
4. Przechowywanie danych
5. Modelowanie danych
6. Aktywacja danych
7. Przypadek użycia - predykcyjna analiza zakupów
8. Przypadek użycia - segmentacja odbiorców
9. Przypadek użycia - prognozowanie w czasie rzeczywistym
10. Kolejne kroki
Helion - inne książki
-
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwij...
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracu...
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma pods...
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowani...
Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a...
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(71.40 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Mark Edmondson (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.