ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas - okładka książki

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas - okładka książki

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas - okładka audiobooka MP3

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Small Business
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
544
Druk:
oprawa twarda

Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i
odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej

  • Opracuj skuteczne metody marketingowe
  • Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów
  • Zaprojektuj odpowiednie materiały promocyjne

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe.

"Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.

  • Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju
  • Budowanie wizerunku firmy
  • Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy
  • Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych
  • Nawiązywanie kontaktów biznesowych
  • Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogłoszeń
  • Sztuka prowadzenia prezentacji
  • Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy
  • Budowanie grupy lojalnych klientów

Przeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.

Wybrane bestsellery

Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas

Zobacz pozostałe książki z serii Small Business

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności