Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
- Autorzy:
- Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 544
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i
odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej
- Opracuj skuteczne metody marketingowe
- Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów
- Zaprojektuj odpowiednie materiały promocyjne
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe.
"Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.
- Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju
- Budowanie wizerunku firmy
- Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy
- Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych
- Nawiązywanie kontaktów biznesowych
- Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogłoszeń
- Sztuka prowadzenia prezentacji
- Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy
- Budowanie grupy lojalnych klientów
Przeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
44.90 zł(-67%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
37.00 zł(-60%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
34.90 zł(-72%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(27.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.90 zł
54.90 zł(-64%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
29.90 zł(-67%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
37.00 zł(-68%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
39.90 zł(-75%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
37.00 zł(-73%)
Ebooka "Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Wprost hp; nr 19/03/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"W prawdziwym świecie, inaczej niż w sztukach Szekspira, piękno róży zależy od jej nazwy" - piszą Paul Edwards, Sarah Edwards i Laura Clampitt Douglas w poradniku "Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi". Autorzy radzą jak działać, aby spośród setek firm i ofert klienci wybrali właśnie naszą. Pomagają opracować strategie marketingowe i sposoby przekonywania do siebie klientów, aby ci polecili firmę kolejnym osobom.
Jeżeli objętość książki nie zniechęci czytelnika, to jest szansa na ustrzeżenie się błędów w biznesie i osiągnięcie sukcesu. Pozostanie tylko obserwować, czy klienci istotnie "tłoczą się u twoich drzwi".
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Getting Business to Come to You: A Complete Do-It-Yourself Guide to Attracting All the Business You Can Enjoy
- Tłumaczenie:
- Jacek Cachro (przedmowa, rozdz. 1-6), Robert Jawień (rozdz. 7-10), Michał Dunia, Katarzyna Komorowska (rozdz. 11), Jarosław Dobrzański (rozdz. 12, 13)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1886-4, 8373618864
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-02-16
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2822
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Mała firma
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
- Wykorzystanie najlepszego stałego źródła zleceń (18)
- Twój cel: wyróżniaj się spośród tłumu (19)
- Czy jesteś gotowy? (19)
- A jeśli już dziś rozpaczliwe potrzebujesz zacząć zarabiać? (20)
- Pięć sposobów na tymczasowy biznes (21)
- Twój cel: niech ludzie wiedzą, czym się zajmujesz (24)
- Dlaczego należy zawęzić swoją działalność (24)
- Dlaczego ludzie nie koncentrują się na jednej działalności (27)
- Wybór jednej, precyzyjnie określonej działalności (30)
- Twój cel: bądź jednym na milion (40)
- Czym jest nisza? (40)
- Dlaczego potrzebujesz niszy (41)
- Dlaczego nie wszyscy poszukują nisz? (48)
- Znajdowanie niszy (54)
- Monitorowanie cyklu życia niszy (61)
- Twój cel: rozwiń swój kunszt i zademonstruj go (70)
- Stań się w swojej niszy kimś wybitnym (71)
- Osiem kroków do osiągnięcia statusu eksperta (73)
- Nic nie sprzedaje się tak dobrze, jak rezultaty (103)
- Twój cel: spraw, aby zapoznawanie potencjalnych klientów z Twoją ofertą było dla Ciebie źródłem satysfakcji (108)
- Rozwijanie marketingowego modelu myślowego (108)
- Rady od małych oraz samozatrudnionych przedsiębiorców prowadzących działalność przynoszącą ponad 100 000 $ dochodu rocznie (109)
- Robienie tego, co jest dla Ciebie naturalne (114)
- Poszukiwanie żyznych ziem (121)
- Cztery najbardziej skuteczne niskokosztowe metody marketingowe (126)
- Przejęcie inicjatywy... i pójście za ciosem (127)
- Dlaczego nie podtrzymujemy kontaktów (132)
- Oczyszczanie listy adresowej (133)
- Nie stawiaj wszystkich pieniędzy na jednego konia, opracuj kampanię marketingową (134)
- Platforma, z której poprowadzisz swoje działania marketingowe (139)
- Niech działania marketingowe same na siebie zarobią (141)
- Nie daj się zaskoczyć efektami i dostosowuj do nich swoje działania (142)
- Czy jesteś gotów? (144)
- Czy zająłeś już pozycję startową? (150)
- Twój cel: niech ludzie poznają Twoje najmocniejsze strony (154)
- Odkryj istotę swojego przekazu (154)
- Podaj fakty (160)
- Znajdowanie punktu równowagi (161)
- Tworzenie komunikatu (164)
- Wywieranie trwałego wrażenia - formuła-klucz (168)
- Rozbuduj komunikat, aby osiągnąć najlepszy rezultat - wprowadzenia, slogany, nagłówki i wiele więcej (174)
- Twój cel: wybierz nazwę, która nadaje znaczenie temu, czym się zajmujesz (178)
- Elementy nazwy firmy, które przyciągają klienta (179)
- Pięć przepisów na nazwę (188)
- Sprawdzenie, czy nazwa jest wolna (193)
- Cztery oznaki świadczące o potrzebie zmiany nazwy (194)
- Jak zmienić nazwę (195)
- Rozpropagowanie nazwy (197)
- Twój cel: odpowiednio się prezentować (199)
- Czy potrzebujesz nowego wizerunku? (200)
- Elementy znaków graficznych, które się sprzedają (202)
- Skoordynuj swój wizerunek graficzny, aby osiągnąć maksymalny efekt (209)
- Jak uzyskać wygląd wysokiej jakości przy niskich kosztach (213)
- Twój cel: materiały promocyjne, które będą Twoim atutem (220)
- Składniki podstawowego pakietu promocyjnego (220)
- Opakowanie Twoich materiałów promocyjnych (237)
- Czy jesteś gotowy? (240)
- Czy robisz już postępy? (246)
- Twój cel: dać się poznać osobiście (247)
- Telefoniczna rozmowa handlowa (248)
- Bezpłatne konsultacje (259)
- Budowanie sieci kontaktów (263)
- Wykłady i seminaria (276)
- Wolontariat (287)
- Spacer po okolicy (291)
- Twój cel: niech inni mówią o Tobie (298)
- Łącznicy i mentorzy (298)
- Bony i kupony upominkowe (308)
- Listy polecające, podziękowania i opinie klientów (311)
- Okazje do zdobycia dobrej publicity (314)
- Klienci z polecenia (335)
- Sponsorowanie, darowizny i imprezy dobroczynne (350)
- Reklama (358)
- Twój cel: daj ludziom szansę, aby mogli przeczytać i usłyszeć o tym, co potrafisz (359)
- Ogłoszenia drobne i reklamy prasowe (366)
- Spisy a kwestia reklamy (371)
- Ogłoszenia w książkach telefonicznych (372)
- Spisy branżowe i specjalistyczne (376)
- Spisy on-line (377)
- Reklamy stymulujące reakcję bezpośrednią (378)
- Reklama on-line (381)
- Artykuły i rubryki (384)
- Broszury i ulotki (390)
- Obwieszczenia na tablicach ogłoszeń, ogłoszenia z informacją do oderwania, ulotki i ogłoszenia wieszane na klamkach lub wsuwane w drzwi (398)
- Katalogi (401)
- Wysyłanie materiałów reklamowych pocztą (405)
- Biuletyny (422)
- Komunikaty odtwarzane podczas oczekiwania na połączenie telefoniczne (427)
- Kartki pocztowe (430)
- Opakowania i materiały reklamowe wystawiane w miejscu sprzedaży (432)
- Listy przewodnie i oferty (436)
- Witryna internetowa (440)
- Twoja własna książka (447)
- Twój cel: spraw, by efekty Twojej pracy stały się widoczne (455)
- Nośniki audio (455)
- Twój cel: niech ludzie zobaczą i usłyszą, co masz do zaoferowania (456)
- Wizytówki jako próbki (457)
- Multimedialne prezentacje na płytach CD (460)
- Demonstracje (463)
- Elementy wystawowe (465)
- Przyjęcia domowe, dni otwarte i imprezy okolicznościowe (468)
- Wystąpienia w mediach (470)
- Multimedialne witryny internetowe (476)
- Fotografie i portfolia (480)
- Reklama radiowa i telewizyjna (482)
- Próbki i upominki (485)
- Targi i wystawy (492)
- Prezentacje wideo (499)
- Twój cel: dbanie o to, by interes się kręcił (505)
- Czy się rozwijasz? (505)
- Świetny początek (508)
- Twój cel: uczynić sprzedawanie bezbolesnym (508)
- Siedemnaście sekretów finalizowania sprzedaży (509)
- Komunikacja kontra manipulacja (520)
- Zdobywanie stałych klientów (521)
- Wykorzystanie największej przewagi - osobistego podejścia (521)
- Osiem sposobów na utrzymanie klientów (522)
- Działalność marketingowa ponad wszystko (525)
- Zarządzanie samopodtrzymującym się biznesem (526)
Marketing dopasowany do Ciebie w oparciu o przekaz ustny (11)
Część I * START * Spraw, aby zabiegano o Ciebie (15)
1. Wybór jednej, precyzyjnie określonej działalności (23)
2. Wybór niszy - decydowanie, z czego chcesz być znany (37)
3. Droga do mistrzostwa - udowodnij, że jesteś najlepszy (69)
4. Przygotowanie kampanii marketingowej dostosowanej do Twoich potrzeb i możliwości (107)
Część II * START * Opracowanie skutecznego komunikatu marketingowego (147)
5. Opisz swoją działalność tak, aby zapamiętano, czym się zajmujesz (153)
6. Wybór nazwy firmy (177)
7. Wywarcie niezapomnianego wrażenia (199)
8. Przygotowanie pakietu promocyjnego (219)
Część III * START * Wybór metod marketingowych dopasowanych do potrzeb Twojej firmy (243)
9. Nawiązywanie osobistych kontaktów (247)
10. Skłonienie innych do tego, żeby o Tobie mówili (297)
11. Mówienie o sobie (357)
12. Pokaż, co potrafisz (455)
Część IV * ROZWIJAJ SIĘ * Budowanie dużej i lojalnej grupy klientów (503)
13. Od zainteresowania do nieprzerwanego ciągu transakcji (507)
Skorowidz (529)
Oceny i opinie klientów: Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.