HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe
- Autor:
- Jakub Woźniak
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 9
- Stron:
- 136
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe
- Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
- Najchętniej czytane tematy
- Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
- Wpływ metafor i technik autoperswazji
- Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników
Hiperswazja -- od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.
Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.
Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.
Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz -- otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!
Wybrane bestsellery
-
Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieścił tę sytuację na znanej Ci ulicy i wstawił znaną Ci kobietę. Ustalił też pogodę, porę dnia i roku. A nawet dodał zakończenie tej historii… :) Niedługo zrobi Ci też kawał: będziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego? Bo zapamię...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wszyscy jesteśmy zabiegani i zestresowani. Wszyscy szukamy rozwiązania naszego codziennego problemu: jak zachować spokój w dynamicznie zmieniającym się świecie? Czasem można pogubić się wśród porad coachów, trenerów nurtów współczesnej psychologii, a tajemnicze mindfulness wciąż jest poza naszym ...
Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Trzymasz w ręku książkę, która odsłania mroczne tajemnice elit, rządów i polityków. Wiedza w niej zawarta będzie bezcenna w obliczu kolejnego kryzysu, na który już teraz przygotowują się rekiny finansjery. Droga do ruiny wyjaśnia podstawowe procesy zachodzące w gospodarce. Pokazano w niej, jak po...
Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
http://jakubcyran.pl Jakub Cyran, 2012-09-25
Śmiało polecam. Książka zawiera mnóstwo mięcha. Czasami nawet byłem zły, że tak często muszę robić notatki. Książka ma 136 stron i nie ma tam ani grama lania wody. Same konkrety. Przeczytałem w jeden wieczór i zdobyłem świetną dawkę wiedzy.
Dowiesz się z niej jak pisać teksty reklamowe. Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że to tak zawiła sprawa. Na przykład nie nakłaniasz kogoś do kupienia produktu, bo wtedy ty mówisz komuś, co ma robić, a przecież każdy chce być niezależny. Podajesz fakty, aby potencjalny klient sam wyciągnął wnioski. I dokonał zakupu :)
Jeżeli ktoś tworzy teksty ofertowe, opisy produktów to koniecznie powinien przeczytać tę książkę.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-2134-2, 8324621342
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-05-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4616-6, 9788324646166
- Data wydania ebooka:
-
2012-02-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 5014
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 4.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Czym jest oferta reklamowa? (9)
- Czym jest Najbardziej Oczekiwana Akcja (NOA)? (10)
- Kim jest klient idealny? (13)
- Nastrój klienta idealnego (20)
- Ekspert (38)
- Dziennikarz (42)
- Przyjaciel (49)
- Rewolucja (53)
- Mody i trendy (55)
- Wspólny wróg (57)
- Aktualności (58)
- Kontrowersyjne i nietypowe stwierdzenia (60)
- Elity i zadowolone społeczności (62)
- Konflikty społeczne (64)
- Tajemnice (65)
- Zakazany owoc (68)
- Wezwanie do buntu (71)
- Praktyczne porady (73)
- Granice (75)
- To, co nam się należy (76)
- Dowody na to, że ludzie to idioci, a ja jestem lepszy (78)
- Niedostępność i wyjątkowe okazje (80)
- Ekskluzywność (83)
- Podnoszenie standardów (85)
- Normy i ich przestrzeganie (86)
- Metastrategia - dopasowanie i prowadzenie (91)
- Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość (93)
- Problem - rozwiązanie (95)
- Bierny - aktywny (97)
- Znane - nieznane (99)
- Ogół - szczegół (100)
- Ty - ja (101)
- Konieczność - możliwość (102)
- Chaos - porządek (104)
- Podsumowanie (106)
- Historia dwóch kolegów (110)
- Od zera do bohatera (111)
- Dawid i Goliat (112)
- Eksperymenty (114)
- Kawały (115)
- Historia z życia wzięta (117)
- Metafora produktu (119)
- Techniki prezentowania korzyści (123)
- Autoperswazja (125)
- Rozwiewanie wątpliwości (128)
- Dawanie przykładu (131)
Wstęp (7)
1. Ważne pojęcia (9)
2. Jak traktować czytelnika? (25)
3. Rola Twojego emocjonalnego nastawienia
w pisaniu tekstów (31)
4. Kim będziesz w oczach klienta? (37)
5. Tematyka, która niemal zawsze przyciąga uwagę (53)
6. Struktura dobrego tekstu (91)
7. Historie (107)
8. Wybrane techniki wpływu (119)
9. Budowanie zdań i akapitów (133)
Zakończenie (135)
Oceny i opinie klientów: HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe Jakub Woźniak (9)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(1)
(2)
(2)
(0)
(0)
Data dodania: 2014-02-13 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-06-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-05-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-05-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartosz Rubiś,
Data dodania: 2013-09-19 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-05-02 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-05-13 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-12-03 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-05-08 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii