Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur - książki
-
Dowód stawki. Proof of stake (PoS), powstanie Ethereum i filozofia łańcucha bloków
-
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
-
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
-
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
-
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
-
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
-
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
-
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
-
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
-
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
-
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
-
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
-
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
-
Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
Python i AI dla e-commerce
-
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
-
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
-
Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami (b2b)
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
-
Jak zarabiać na kryptowalutach. Wydanie II
-
Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach
-
Biblia e-biznesu 3.0
-
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
-
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
-
Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
-
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
-
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
-
Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
-
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
-
Ethereum dla zaawansowanych. Tworzenie inteligentnych kontraktów i aplikacji zdecentralizowanych
-
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
-
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
-
Blockchain w biznesie. Możliwości i zastosowania łańcucha bloków
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
-
Jak zarabiać na kryptowalutach
-
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
-
REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne
-
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
-
Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
-
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
-
Konwersja w e-commerce
-
Narzędzia Google dla e-commerce
-
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
-
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
-
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
-
Google Analytics. Integracja i analiza danych
-
Zbrodnie przyszłości. Jak cyberprzestępcy, korporacje i państwa mogą używać technologii przeciwko Tobie
-
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
-
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
-
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
-
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
-
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
-
Sekrety Bitcoina i innych kryptowalut. Jak zmienić wirtualne pieniądze w realne zyski
-
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie
-
Bitcoin. Złoto XXI wieku
-
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach
-
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja
-
Google Analytics dla marketingowców
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
-
Biblia e-biznesu
-
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
-
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji
-
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
-
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
-
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
-
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
-
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
-
Prawo dla biznesu. E-commerce
-
IT Product Manager. Pierwsze kroki
-
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
-
UXUI. Workshop Book & Manual Book (pakiet)
-
Wirtualna rzeczywistość. Doznanie na żądanie
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Prawo dla twórców internetowych
-
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
-
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie
-
Narratologia
-
Biblia copywritingu
-
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
-
Prawo dla startupu
-
Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej
-
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
-
Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu
-
Video marketing nie tylko na YouTube
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Photoshop dla e-commerce i social media
-
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
-
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu
-
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
-
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
-
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
-
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
-
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
-
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem
-
Fotografia kulinarna dla blogerów
-
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
-
Godzina dziennie z mobile marketingiem
-
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
-
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
-
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
-
Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces
-
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
-
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
-
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm
-
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
-
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II
-
Przechytrzyć social media
-
Model biznesowy. TY