
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
- Autorzy:
- Erica Sadun, Steve Sande
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
Reklama dźwignią sukcesu!
Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.
Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!
Dzięki tej książce:
- poznasz reklamowe know-how
- skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
- zdobędziesz klientów
- Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku
Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu!
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%)
Ebooka "Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: moznaprzeczytac.pl 2014-05-12Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Co może zainteresować recenzenta książek? Książka o recenzowaniu! W przypadku książki Idealna reklama… dostajemy szczegółowy wgląd na relację twórca-recenzent oraz śledzimy krok po kroku każdy etap, przez jaki musi przejść dzieło aby doczekało się recenzji. W tym przypadku, dziełem jest aplikacja. Ale to dopiero początek, bo promocja na recenzji produktu to nie koniec…
Książka jest swoistym przewodnikiem dla dewelopera aplikacji o tym jak wypromować swój program. Składa się z ośmiu, wyważonych objętościowo i logicznie poukładanych rozdziałów. Tak jak większość tego typu publikacji, możemy wyróżnić część teoretyczną i praktyczną, chociaż w przypadku tej książki autorzy bardzo zgrabnie przechodzą pomiędzy tym co powinno być, a tym co jest w rzeczywistości.
Autorami książki są Erica Sadun oraz Steve Sande, uznani autorzy książek o podobnej tematyce ale przede wszystkim doświadczeni blogerzy piszący dla The Unofficial Apple Blog (TUAW), będącym jednym z największych i najbardziej opiniotwórczych serwisów dotyczących aplikacji i gadżetów dla sprzętu z logiem ugryzionego jabłuszka.
Swoją historię, autorzy zaczynają od przedstawienia tego jak funkcjonują blogi oraz jak wygląda typowy dzień blogera. Ponadto rozłożony jest na części pierwsze proces, powstawania recenzji i jakie skutki mogą odnieść recenzje różnego typu. Rozdział ten szczególnie polecam osobom, które zamierzają skonfrontować się po raz pierwszy ze światkiem recenzenckim.
Kolejny rozdział dotyczy samego produktu – zarówno aplikacji jak i sprzętu. Tutaj padają ważne pytania czym jest produkt, dlaczego ma być reklamowany i w jaki sposób. Co sprawia, że towar wyróżnia się oraz jak przyciągnąć uwagę zarówno przyszłych klientów jak i blogerów. Wydaje się trywialne, aczkolwiek to na tym etapie większość deweloperów zwykle poległo z tego powodu, że tylko twórca znał w pełni swoje dzieło i nie potrafił przekazać swojej fascynacji innym.
Po solidnej dawce teorii zmierzamy w stronę praktyki – kolejny rozdział traktuje na temat tworzenia reklamy, a zwłaszcza redagowania tekstów promocyjnych, pisania maila zachęcającego do recenzji (wraz załącznikami) oraz dalszego postępowania gdy „złapiemy na haczyk” recenzenta (lub klienta). Szczegółowość i wyczerpanie na pierwszy rzut oka tak prostego tematu jest godne podziwu. Jest to najdłuższy rozdział książki, ale jak pytają sami autorzy:
„Skoro spędziłeś wiele miesięcy pracując nad produktem, dlaczego chcesz poświęcić tylko kilka minut na stworzenie reklamy?”
Kolejny rozdział to kontynuacja poprzedniego, czyli jak dać znać całemu światu, że wprowadzamy na rynek nowy produkt. Tym razem jednak na celowniku są sami blogerzy. Znajdziemy tutaj porady jak zaciekawić ich swoim produktem, a raczej jak „wymusić” ich zainteresowanie.
W końcu, mój ulubiony rozdział – analiza przykładów, czyli prawdziwe wiadomości reklamowe z jakimi spotkali się autorzy. Oprócz dyskusji nad niepoprawnie napisanymi tekstami, zobaczymy również dobre i „prawie dobre” wiadomości oraz porady jak to wszystko jeszcze bardziej udoskonalić.
Następne rozdziały to przygotowanie dobrego PR i kolejne etapy promocji. Dowiemy się tutaj jak istotne są detale typu dobór odpowiedniej ikonki czy utworzenie nazwy dla aplikacji. Ponadto dość szeroko jest opisana problematyka tworzenia filmików promocyjnych produktu. Pod koniec dostajemy swoistą „instrukcję obsługi blogera”, czyli jak nawiązywać oraz podtrzymywać relację z autorami recenzji, jak reagować zarówno na pozytywną jak i negatywną recenzję, a przede wszystkim co z tym dalej robić.
Na zakończenie dostajemy od autorów coś bardzo praktycznego – ćwiczenia i listy kontrolne. Jest to zestaw pytań dotyczących m.in. profilu klienta, treści reklamowych, konkurencji czy samego produktu, na które musimy sobie szczerze odpowiedzieć. Pytania te mają na celu naprowadzić nas na lepsze dotarcie do grupy docelowej oraz zastanowienie się czego brakuje w obecnej kampanii reklamowej. Za pomocą „efektu malejących okręgów” autorzy pomagają nam oszacować, jak duża jest grupa potencjalnych odbiorców naszego produktu.
Chociaż książka traktuje praktycznie w całości na temat promowania produktów dla Apple, jednak doświadczenie autorów jakie nabyli przez lata współprowadzenia bloga recenzenckiego, jest uniwersalne. Śmiało mogę założyć, że co najmniej 75% informacji zawartych w książce można bardzo prosto przełożyć do innych sytuacji, gdzie intencją jest wypromowanie jakiegokolwiek produktu w internecie.
Jako osoba która sama pisze aplikację (co prawda hobbistycznie, a nie zawodowo), muszę przyznać, że treść książki uświadomiła mi wiele rzeczy, które z czasem mogą być uznane za oczywiste, a na które nie zwraca się uwagi. Natomiast jako recenzent w całości zgadzam się z przedstawionym obrazem funkcjonowania blogów. Książkę mogę więc polecić nie tylko deweloperom oprogramowania, ale każdej osobie chcącej promować się w internecie, głównie na blogach. Z drugiej strony publikacja może się przydać również recenzentom, aby zobaczyli jakie oczekiwania są „po drugiej stronie” barykady.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Pitch Perfect: The Art of Promoting Your App on the Web
- Tłumaczenie:
- Marta Najman
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8327-7, 9788324683277
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-03-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8328-4, 9788324683284
- Data wydania ebooka:
-
2014-03-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 16881
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 4.8MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Sprzedaż
Spis treści książki
- Typowy dzień ważnego blogera (28)
- Prośby o recenzje (28)
- Mniejsze blogi (30)
- Robienie kiełbasek: Jak powstają recenzje (30)
- Czego szukają blogerzy? (31)
- Dlaczego blogerzy piszą recenzje? (33)
- Przyciąganie uwagi czytelnika (34)
- Krytyka (34)
- W jaki sposób blogerzy dokonują oceny? (35)
- Pisanie recenzji (36)
- Co z gadżetami i sprzętem? (38)
- Elementy recenzji (38)
- Grafika i design (40)
- Interfejs użytkownika (41)
- Wartość (42)
- Użyteczność (42)
- Ustawienia (43)
- Opcje (43)
- Wyróżniki (44)
- Ostateczny szlif (45)
- Ile czasu poświęca się na recenzję danego produktu? (46)
- Czy recenzentów obowiązują limity czasowe? (47)
- Ile czasu potrzeba, by wykryć cytrynę? (48)
- Jakiego typu recenzje piszą blogerzy? (49)
- Pierwszy rzut oka (49)
- Przegląd (49)
- Test praktyczny (50)
- Szczegółowa analiza (50)
- Wybór typu recenzji (50)
- Dlaczego recenzje na blogach mają znaczenie? (51)
- Realia marketingowe (53)
- Podsumowanie (55)
- Definicja produktu (58)
- Kim jest Twój klient? (58)
- Jakie zadanie rozwiązuje Twój produkt? (59)
- Co go wyróżnia? (60)
- Co sprawia, że produkt jest dobry? (61)
- Ma wspaniały i łatwy w obsłudze interfejs użytkownika (61)
- Umożliwia użytkownikom zrobienie czegoś (62)
- Zmienia się, by sprostać potrzebom użytkownika (63)
- Deweloperzy odnoszący sukcesy znają się na marketingu (63)
- Jest dopracowany (64)
- Jest aktualny (65)
- Jest istotny (65)
- Dlaczego projekt dobrego interfejsu ma znaczenie? (65)
- Udoskonalanie produktu (67)
- Beta-testy aplikacji (69)
- Zakochiwanie się w swoim produkcie (70)
- Umowa o poufności, embargo, wyłączność (71)
- Konkurowanie z największymi (73)
- Rozwijanie autopromocji (74)
- Podsumowanie (76)
- Projektowanie reklamy (78)
- Niezbędne elementy reklamy (79)
- Motywujący temat wiadomości (79)
- Nazwa produktu (79)
- Cena produktu (80)
- Linki (81)
- Zrzuty ekranu (81)
- Wideo (83)
- Opis (85)
- Lista wyróżników (86)
- Informacje kontaktowe (86)
- Przykładowa wiadomość reklamowa (86)
- Przypomnij nam, kim jesteś (88)
- Przyciąganie uwagi za pomocą tematu (89)
- Rola tematu (89)
- Przykłady dobrych tematów (90)
- Dlaczego temat zawodzi? (91)
- Tematy wiadomości niezwiązanych z recenzowaniem (93)
- Kody promocyjne (94)
- Jak wysyłać kody promocyjne? (96)
- Tworzenie linku produktu (97)
- Tworzenie linku firmy (98)
- Tokens for Mac (99)
- Darmowa aplikacja (100)
- Różnice między reklamą oprogramowania a reklamą sprzętu (101)
- Design (102)
- Wartość (103)
- Funkcjonalność (104)
- Ceny sprzętu (104)
- Bezcenny film (105)
- Logistyka recenzji sprzętu (106)
- Testy wydajności (107)
- Kilka słów na temat Kickstartera (108)
- Analiza przykładu: Wideo Une Bobine (109)
- Popularne kategorie sprzętu (110)
- Pokrowce (110)
- Słuchawki (112)
- Stacje dokujące (112)
- Głośniki (113)
- Dyski (114)
- Zasilanie (akumulatory, ładowarki, ładowarki samochodowe) (115)
- Gadżety fotograficzne (115)
- Książki/e-booki (116)
- Przewody i pozostałe gadżety (117)
- Wiadomości reklamowe dotyczące sprzętu (118)
- Podsumowanie (119)
- Znaj stronę (122)
- TAK: Adresuj swoje oferty do konkretnych blogerów (122)
- TAK: Celuj w cykl wpisów (124)
- TAK: Rozważ gościnny występ w podcaście (125)
- TAK: Rozważ wpis niebędący recenzją (125)
- Planuj (127)
- TAK: Podawaj konkretne daty i przedziały czasowe (127)
- TAK: Wspomnij o wyłączności na tekst z pierwszymi wrażeniami (128)
- NIE: Nie rób falstartu (129)
- Wykorzystaj osobowość (129)
- TAK: Oferuj dostęp (130)
- NIE: Nie zawłaszczaj konwersacji, by reklamować swoją aplikację (130)
- TAK: Słuchaj, kiedy bloger oferuje swoje uwagi (131)
- TAK: Bądź przyjazny (131)
- NIE: Nie dodawaj nas do osobistej listy mailingowej (132)
- Dobrze się komunikuj (133)
- TAK: Wykorzystuj sukces (133)
- NIE: Nie posługuj się nazwiskami celebrytów, o ile nie są Twoimi inwestorami (134)
- NIE: Nie donoś na konkurentów (134)
- TAK: Wiedz, do kogo piszesz (134)
- TAK: Unikaj scenariusza "brzydkiej siostry" (136)
- TAK: Proś rodzimego użytkownika języka o sprawdzenie (136)
- Sprawdzanie (137)
- NIE: Nie napastuj blogera (138)
- NIE: Nie zasypuj blogerów spamem (138)
- NIE: Nie zakładaj, że prośba o kod promocyjny skończy się recenzją (140)
- TAK: Zakładaj, że poproszenie o namacalny produkt skończy się napisaniem tekstu (140)
- NIE: Nie spodziewaj się odpowiedzi (141)
- TAK: Wykorzystuj odpowiedzi (141)
- NIE: Nie wysyłaj ponownie swojej oferty (142)
- Wyczucie czasu (142)
- TAK: Dostosowuj się do aktualnych wydarzeń (142)
- TAK: Twórz okazje (143)
- Oszukiwanie systemu (144)
- NIE: Nie uprawiaj astroturfingu (144)
- NIE: Nie oferuj zapłaty za (szybsze) zrecenzowanie Twojego produktu (144)
- NIE: Nie próbuj wzbudzić w nas współczucia (146)
- NIE: Nie udawaj, że jesteś "tylko klientem" opowiadającym o programie, który "właśnie odkryłeś" (146)
- NIE: Nie cytuj fragmentów recenzji wyrwanych z kontekstu (147)
- NIE: Nie określaj "warunków" pisania recenzji (147)
- NIE: Nie kłam i nie zwódź (147)
- Unikaj obrażania innych (148)
- NIE: Nie bądź rasistą, seksistą itp. (148)
- NIE: Nie pal za sobą mostów (149)
- Składanie ofert różnymi kanałami (149)
- Wyjątki pozwalające na ominięcie reguł (150)
- Kiedy należy się reklamować? (151)
- Radzenie sobie z problemami podczas procesu akceptowania aplikacji przez Apple'a (152)
- Podsumowanie (155)
- Analiza przykładu: Krótki, ale uroczy (158)
- Analiza przykładu: Rzetelne zapytanie (159)
- Analiza przykładu: Profesjonalna reklama (160)
- Analiza przykładu: Stracona okazja świąteczna (161)
- Analiza przykładu: Reklama nijaka (162)
- Analiza przykładu: Reklama całkowicie nie na miejscu, która wywołała nasz uśmiech (163)
- Analiza przykładu: Zwycięski urok osobisty (164)
- Analiza przykładu: Całkowite przegapienie znaków (165)
- Analiza przykładu: Niebezpieczna autokorekta (166)
- Analiza przykładu: Modne słowa (167)
- Analiza przykładu: Niewystarczająca liczba szczegółów (168)
- Analiza przykładu: Co my właściwie reklamujemy? (170)
- Analiza przykładu: Reklama, która umknęła (170)
- Analiza przykładu: Nie publikuj próśb o recenzję wielu produktów równocześnie (171)
- Analiza przykładu: Tłumaczenie maszynowe (172)
- Analiza przykładu: Unikaj niesprecyzowanych wypunktowań (173)
- Analiza przykładu: Idealna odpowiedź (174)
- Analiza przykładu: Ponowne zredagowanie wiadomości reklamowej (175)
- Oryginalna wiadomość (176)
- Wiadomość po ponownym zredagowaniu (178)
- Analiza przykładu: Pamiętaj, że to aplikacja jest bohaterem (178)
- Analiza przykładu: Reklama na Twitterze (180)
- Wskazówki końcowe: Unikaj pretensjonalności (180)
- Podsumowanie (182)
- Ukończ produkt (185)
- Przygotuj swój tekst marketingowy (187)
- Wybieraj dla marki odpowiednie znaki firmowe (188)
- Kluczowe elementy witryny internetowej (188)
- Dodaj link "Skontaktuj się z nami" (190)
- Ostrożnie obchodź się ze znakami firmowymi (191)
- Tworzenie poradnika dla recenzenta (192)
- Tao poradników dla recenzenta (194)
- O materiałach prasowych (196)
- Przygotowanie niezwykle ważnej filmowej prezentacji produktu (197)
- Nagrywanie filmów (197)
- Dobra jakość filmów demonstracyjnych (199)
- Edytowanie filmów (199)
- Dopracowywanie filmu reklamowego (200)
- Muzyka w filmie (202)
- Publikowanie filmów (202)
- Demonstracja na żywo (203)
- Przygotowywanie materiałów do recenzji (205)
- Czy chcesz odzyskać swój produkt? (205)
- Czy w opakowaniu powinny znaleźć się inne przedmioty? (205)
- Czy powinieneś dostarczyć pełny egzemplarz, czy ograniczone czasowo demo? (205)
- Media społecznościowe (206)
- Bądź interaktywny (206)
- Bądź dyplomatyczny (207)
- Nie bądź wrogi (207)
- Bądź ludzki (208)
- Bądź skoncentrowany (208)
- Bądź źródłem informacji (208)
- Bądź aktywny (208)
- Korzystaj z narzędzi do automatycznej publikacji wpisów (208)
- Działaj we wszystkich możliwych miejscach (209)
- Bądź szczodry (209)
- Podsumowanie (209)
- Nawiązywanie relacji z blogerem (211)
- Bądź cierpliwy i wytrwały (212)
- Bądź wyrozumiały (212)
- Uprzejmie akceptuj krytykę (213)
- Wspieraj sam siebie (213)
- Bądź ludzki (214)
- Bądź dostępny (214)
- Bądź świadomy zainteresowań blogera (214)
- Zasada "Bądź przyzwoitą istotą ludzką" (215)
- Reagowanie na recenzje - pozytywne i negatywne (216)
- Reagowanie na pozytywne recenzje (217)
- Reagowanie na negatywne recenzje (217)
- Sprzeczne recenzje (218)
- Błędy rzeczowe (218)
- Korzystanie z komentarzy (219)
- Dlaczego mój produkt nie został zrecenzowany? (220)
- Podsumowanie (222)
- Znaj swojego klienta: Tworzenie profilu klienta (223)
- Ćwiczenie 1.: Prawdopodobny profil klienta (224)
- Analiza konkurencji (225)
- Ćwiczenie 2.: Ocena konkurencji (226)
- Obliczanie potencjalnego rozmiaru rynku (226)
- Ćwiczenie 3.: Obliczanie rozmiaru rynku (230)
- Listy kontrolne wiadomości reklamowych (230)
- Ćwiczenie 4.: Sprawdzenie tematu wiadomości (231)
- Ćwiczenie 5.: Sprawdzenie wiadomości reklamowej (231)
- Lista kontrolna poradnika dla recenzenta (232)
- Ćwiczenie 6.: Konieczne elementy poradnika dla recenzenta (232)
- Baza danych relacji z blogerami (233)
- Ćwiczenie 7.: Dane kontaktowe blogerów (233)
- Podsumowanie (233)
Podziękowania (15)
O autorach (17)
Przedmowa (19)
Wprowadzenie (21)
1. Jak funkcjonują blogi? (27)
2. Atrakcyjny produkt (57)
3. Tworzenie reklamy (77)
4. Reklamowe "tak" i "nie" (121)
5. Analizy przykładów (157)
6. Przygotowywanie PR (185)
7. Instrukcja obsługi blogera (211)
8. Ćwiczenia i listy kontrolne (223)
Skorowidz (235)
Oceny i opinie klientów: Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.