Biblia copywritingu (ebook)(audiobook)(audiobook)
Opis książki
Czytaj fragment
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
Pisz i bogać się!
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów (24)
(20)
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
6 oceniona przez:
Wojciech Bizub, Copywriter 2017-03-17
6 oceniona przez:
Marek Jankowski, autor bloga i podcastu Mała Wielka Firma 2017-04-04
6 oceniona przez:
Tomasz Paczkowski, Właściciel Interbiz 2017-03-20
6 oceniona przez:
Lucyna Wiewiórska, Doradca biznesowy branży beauty, kosmetolog, przedsiębiorca 2017-03-17
6 oceniona przez:
Bartek Krawczyk, 2017-03-17
6 oceniona przez:
Tomasz, 2020-03-26
6 oceniona przez:
2019-11-05
6 oceniona przez:
2020-08-20
6 oceniona przez:
2020-08-01
6 oceniona przez:
2019-09-18
6 oceniona przez:
Adam_S, 2019-06-23
6 oceniona przez:
Robert, 2019-04-23
6 oceniona przez:
Aleksander, 2019-04-05
6 oceniona przez:
2019-03-27
6 oceniona przez:
Michał Sosna, 2018-08-13
6 oceniona przez:
Michał Kowalczyk, Analityk 2018-02-18
6 oceniona przez:
2017-11-05
6 oceniona przez:
Krzysztof Rynkiewicz, 2017-08-09
6 oceniona przez:
Marcin, scenarzysta 2017-06-21
6 oceniona przez:
2017-05-09
5 oceniona przez:
2020-10-25
5 oceniona przez:
podcaster, sprzedawca 2017-12-05
5 oceniona przez:
2019-11-05
2 oceniona przez:
2020-07-07
więcej opinii