Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
- Autor:
- Dariusz Puzyrkiewicz



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 9
- Stron:
- 176
- Czas nagrania:
- 5 godz. 52 min.
- Czyta:
- Matter
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...
Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?
Wybrane bestsellery
-
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta ksi...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientó...
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%)
O autorze książki
Dariusz Puzyrkiewicz
Dariusz Puzyrkiewicz - copywriter. Od 2006 r. pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego bloga o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Szkolił pracowników takich firm jak Hme.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Zgrabnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera Biblia copywritingu. Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Post Scriptum Kowalczyk Anna
Superbia, avaritia, luxuria, invidia, gula, ira, ecedia. Brzmi jak czarna magia? To nic innego jak siedem grzechów głównych! Na tym motywie swoją książkę „Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu” oparł Dariusz Puzyrkiewicz. Przedstawił w niej ciemną stronę ludzkiego charakteru, ukazując jej praktyczne wykorzystywanie w marketingu. I choć jest to pojęcie głównie biznesowe, to ze sprzedażą mamy do czynienia każdego dnia. Prezentujemy swoją osobę w mediach społecznościowych, wystawiamy ubrania na Vinted, polecamy znajomym filmy do obejrzenia. Mimo wszystko przed zapoznaniem się z książką tego autora, podane aspekty kojarzyłam głównie z kreatywnością; doborem słów w sposób melodyjny, rytmiczny, hasłowy. A jednak nie w tym rzecz! Sekret sprzedaży zakorzeniony jest głęboko w ludzkiej naturze, w naszej psychice. Nie jest więc problemem wymuszenie na kliencie chęci kupna. Trudność polega na ukazaniu mu jego ukrytych pragnień, lęków, zmartwień i alternatywnej przyszłości. Produkt ma być dla kupującego kołem ratunkowym i nadzieją. Powodzenie tego procesu zależy głównie od empatii, którą sprzedawca obdaruje klienta. Książka została napisana prostym, czasami prześmiewczym językiem. Mimo wszystko czytając tę pozycję, odczuwałam autorytet twórcy, a przytaczane przez niego metody copywritingu uważałam za rzetelne i dostarczające oczekiwanej wiedzy. Autor odwołał się do popularnych tekstów kultury, dzięki czemu proces nauki był łatwiejszy, gdyż towarzyszyły mu dialogi filmowe czy charakterystyki znanych bohaterów. Pozycja warta uwagi! W szczególności polecam osobom zainteresowanym mocą słowa i przekonywania!
-
Bookrln Owsianik Karolina
miesiącu, a może odliczacie dni do jakiejś książkowej premiery? 🧐 Dawno nie czytałam niczego związanego z branżą, w której pracuję, dlatego kiedy zobaczyłam tytuł "Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu" od Dariusza Puzyrkiewicza - od razu się skusiłam na tę lekturę. Książka jest dość krótka (ma niecałe 200 stron), ale jakże treściwa! To dość ważne, bo zdecydowanie nie jest to tytuł, po który się sięga i odkłada na półkę. Jeśli pracujecie w branży lub planujecie zostać copywriterem - lepiej mieć ją pod ręką i zaglądać do niej podczas poszczególnych zleceń czy pracy nad konkretnym tekstem. Na samym wstępie autor informuje, że nie jest to książka dla każdego. Zwłaszcza dla osób, które nie chcą wykorzystywać ludzkich słabości do sprzedaży oraz nie odpowiada im łączenie biblijnego motywu upadku człowieka z biznesem i sprzedażą. Nie ma co ukrywać, że jest to specyficzne podejście i jeszcze bardziej specyficzna książka. Jednak warto przekonać się o tym na własnej skórze. W tej książce nie znajdziecie poradnika od A do Z jak napisać idealny tekst, który będzie sprzedawał. Dowiecie się natomiast: dlaczego nasza komunikacja nie działa, dlaczego ludzie nie kupują produktów, które opisujemy. Poznacie 7 metod wybierania wpływu na klientów, a także nauczycie się tworzyć okazje sprzedażowe w tekstach. Autor podpowiada też jak pisać skutecznie, a na koniec pokazuje jak wdrożyć własną strategię kuszenia klientów. To oczywiście nie wszystko, ale nie będę zdradzać Wam wszystkiego. Czy książka mi się podobała? Tak, jeśli pracujecie lub chcecie pracować w tej branży, warto sięgnąć po tę pozycję.Czy zgadzam się z nią w 100% i przyjmuję ją bezrefleksyjnie, jako prawdę objawioną? No nie, jest to ciekawa książka, która pokazuje inne spojrzenie na wiele tematów i pozwala wyrobić sobie własne zdanie. Na pewno znalazłam w niej sporo ciekawych pomysłów, ale nie będę sztywno trzymała ram, które opisuje autor. Wszystko dopasuję do moich potrzeb i mojego sumienia.
-
Książka z nadzieją Marta Wróbel
Czy dobierając w swoich słowach i tekstach pisanych odpowiednie słowa da się wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, najbliższych czy czytelników ? Dariusz Puzyrkiewicz w książce Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu przekonuje że, tak. Ta książka to idealna lektura dla tych którzy już piszą i dobrze też mówią, są przekonujący ale czasem jednak popełniają błędy i nie udaje im się osiągnąć zamierzonego efektu. Autor w książce ujawnia sztuczki, pokazuje smaczki i ważne detale aby być jeszcze bardziej przekonującym. „Siła Lucyfera” jest napisana z ogromnym poczuciem humoru, dzięki temu czyta się ją jednym tchem i bardzo szybko. Bardzo fajna książka która sprawi, że poczujesz się dużo lepiej a w dodatku uzyskasz ogromną dawkę wiedzy która pozwoli Ci być jeszcze lepszym sprzedawcą. Puzyrkiewicz Czy dobierając w swoich słowach i tekstach pisanych odpowiednie słowa da się wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, najbliższych czy czytelników ? Dariusz Puzyrkiewicz w książce Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu przekonuje że, tak. Ta książka to idealna lektura dla tych którzy już piszą i dobrze też mówią, są przekonujący ale czasem jednak popełniają błędy i nie udaje im się osiągnąć zamierzonego efektu. Autor w książce ujawnia sztuczki, pokazuje smaczki i ważne detale aby być jeszcze bardziej przekonującym. „Siła Lucyfera” jest napisana z ogromnym poczuciem humoru, dzięki temu czyta się ją jednym tchem i bardzo szybko. Bardzo fajna książka która sprawi, że poczujesz się dużo lepiej a w dodatku uzyskasz ogromną dawkę wiedzy która pozwoli Ci być jeszcze lepszym sprzedawcą. Dużą zaletą książki jest niewielki format i mała grubość, ale za to dużo treści. Bardzo dużo konkretnej wiedzy którą warto wykorzystać w bardzo konkretnym celu do tworzenia dobrych tekstów sprzedażowych i reklamowych. Warto przeczytać tą książkę aby nauczyć się i zrozumieć właściwe podejście sprzedażowe.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6891-0, 9788328368910
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-01-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7618-2, 9788328376182
- Data wydania ebooka:
-
2021-01-12
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-7263-4, 9788328372634
- Data wydania audiobooka:
-
2021-01-18
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 109430
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 278.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Sprzedaż
Social Media
Spis treści książki
- Bo ma wybór 17
- Bo ma czas 30
- Bo chce wszystkiego na raz 42
- Bo nie widzi wartości 57
- Bo to nie dla niego 61
- Bo nie piszesz prawdy o produkcie 64
- Bo jest mu za dobrze 69
- Bo Ci nie ufa (i ma rację) 79
- Bo nie czuje wobec Ciebie żadnego zobowiązania 89
- Bo myśli racjonalnie 94
- Bo widzi lepszą konkurencję 100
- Bo ucieka przed prawdą 105
- Pycha 120
- Chciwość 124
- Pożądanie 127
- Zazdrość 130
- Łakomstwo 134
- Gniew 137
- Lenistwo 141
Wstęp (lepiej to przeczytaj) 5
1. Dlaczego klient nie chce kupować? 11
2. SALIGIA 109
3. Grzeszna oferta 145
4. Usprawiedliwienie 149
5. Siła okazji 157
6. Diabelnie proste teksty 161
7. Strategia kuszenia 167
8. To nie koniec 173
Onepress - inne książki
-
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz (9)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(1)
(0)
(0)
(0)
(1)
Data dodania: 2021-09-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aneta,
Data dodania: 2021-04-27 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Marek Ścibior,
Data dodania: 2021-02-10 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Jarosław Kasprzak ,
Data dodania: 2021-01-28 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-01-21 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Magdalena Bajtlik,
Data dodania: 2021-01-18 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Elizabeth Maziakowska,
Data dodania: 2021-01-18 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-04-24 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-09-14 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii