ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Druk:
oprawa miękka

O autorze

Dariusz Puzyrkiewicz

Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające marki na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków — zgodnie ze sloganem autora: „Słowo daję, zyski rosną!”. Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, dostępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting — radzi, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo — od czasu do czasu — występuje na konferencjach tematycznych.

Zamknij

Wybierz metodę płatności