Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (ebook)(audiobook)(audiobook)
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 200
- Czas nagrania:
- 6 godz. 9 min.
- Czyta:
- Marcin Fugiel
- Druk:
- oprawa miękka
- 3w1 w pakiecie:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki
Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST
Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.
ze wstępu Pawła Tkaczyka
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Dowiedz się, jak:
- korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
- skonstruować kuszący nagłówek
- napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
- wyróżnić się na tle konkurencji
- żonglować słowami w mediach społecznościowych
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone Dariusz Puzyrkiewicz (28)
(24)
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
6 oceniona przez:
2022-04-24
6 oceniona przez:
2021-05-21
6 oceniona przez:
2021-03-14
6 oceniona przez:
Tomasz, 2020-03-26
6 oceniona przez:
2019-11-05
5 oceniona przez:
2020-10-25
5 oceniona przez:
2019-11-05
2 oceniona przez:
2020-07-07
Oceny i opinie poprzedniego wydania
6 oceniona przez:
Przemek, 2021-04-04
6 oceniona przez:
2020-08-20
6 oceniona przez:
2020-08-01
6 oceniona przez:
2019-09-18
6 oceniona przez:
Adam_S, 2019-06-23
6 oceniona przez:
Robert, 2019-04-23
6 oceniona przez:
Aleksander, 2019-04-05
6 oceniona przez:
2019-03-27
6 oceniona przez:
Michał Sosna, 2018-08-13
6 oceniona przez:
Michał Kowalczyk, Analityk 2018-02-18
6 oceniona przez:
2017-11-05
6 oceniona przez:
Krzysztof Rynkiewicz, 2017-08-09
6 oceniona przez:
Marcin, scenarzysta 2017-06-21
6 oceniona przez:
2017-05-09
6 oceniona przez:
Marek Jankowski, autor bloga i podcastu Mała Wielka Firma 2017-04-04
6 oceniona przez:
Tomasz Paczkowski, Właściciel Interbiz 2017-03-20
6 oceniona przez:
Lucyna Wiewiórska, Doradca biznesowy branży beauty, kosmetolog, przedsiębiorca 2017-03-17
6 oceniona przez:
Bartek Krawczyk, 2017-03-17
6 oceniona przez:
Wojciech Bizub, Copywriter 2017-03-17
5 oceniona przez:
podcaster, sprzedawca 2017-12-05
więcej opinii