Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
- Autor:
- Joanna Wrycza-Bekier
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 29
- Stron:
- 280
- Czas nagrania:
- 8 godz. 41 min.
- Czyta:
- Maciej Marcinkowski
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.
Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać.
W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%)
O autorze książki
Joanna Wrycza-Bekier — doktor nauk humanistycznych, absolwentka filologii polskiej i germańskiej. Jest autorką 7 książek odsłaniających tajniki pisania, w tym bestsellera Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy (Onepress, 2014 i 2018). Pod pseudonimem Emilia Becker opublikowała 8 książek beletrystycznych, głównie dla dzieci i młodzieży, m.in. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień, Pamiętniki marzeń, Szklanka z koszyczkiem. Jej blog Poradnik Pisania (https://poradnikpisania.pl) ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.
Joanna Wrycza-Bekier - pozostałe książki
-
Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
Czasowo niedostępna
-
Promocja
W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Niedostępna
-
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
- Druk pkt
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem
Czasowo niedostępna
-
Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
Czasowo niedostępna
-
Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej niecierpliwy przeglądacz i zaawansowany klikacz. Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu - czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Oto powszechnie przyjęty obraz pisarza: samotny wilk, zmagający się z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje się w pustą stronę i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed tą stroną regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokryć ją odpowiednią, ustaloną wcześniej z samym sobą liczbą słów, które następnie usunie, poprawi, zmieni i wygładzi. Zasadniczo jednak pisarz sam odkrywa tajniki swojego zawodu i wręcz ujmą są dla niego kursy pisarskie...- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Z pewnością nie dziwi Cię fakt, że aktorzy, tancerze, graficy doskonalą swoje umiejętności w szkołach i na warsztatach artystycznych. Czemu więc nie kształcić talentów pisarskich? Kreatywne pisanie jest dziedziną niezwykle popularną w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. „A co z natchnieniem?” — pomyślisz. Otóż, o ile można wyobrazić sobie wiersz powstały pod wpływem nagłej iluminacji, to 500-stronicowa powieść musi być owocem systematycznej pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści
Niedostępna
-
Zdarzyło Ci się mieć w ręku ciekawą książkę naukową? Różniła się od większości publikacji na ten sam temat, prawda? Czym? Językiem, sposobem podejścia do tematu, doborem ilustracji… Nawet trudne zagadnienia wytłumaczone były w niej w jasny i przystępny sposób. Jak to się stało? Odpowiedź jest prosta — jej autor ma do perfekcji opanowany warsztat pisarski i wie, że poważny temat nie zwalnia z pisania w sposób kreatywny. Przestań więc myśleć z przykrością o tym, że musisz usiąść do komputera. Nastaw się na stworzenie naprawdę ciekawej pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy
Niedostępna
Ebooka "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: https://okiempozytywnej28.blogspot.com/ Agata MarkiewiczRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To nie jest książka do przeczytania, ale do czytania, notowania i zakreślenia. Muszę przyznać, że stworzenie dobrego tekstu to sztuka 😍 Książka napisana jest w bardzo przyjemny sposób, a kunszt tworzenia tesktów jest rozbity na części pierwsze, dokładnie opisany i wyjaśniony. Jeśli tworzycie teksty w sieci, piszecie bloga to zdecydowanie jest to pozycja godna uwagi, bo jak się okazuje to nie jest wcale takie proste 😁
-
Recenzja: KetoReva.pl Sztuba SabinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Web writing" to książka autorstwa Joanny Wrycza-Bekier, doktor nauk humanistycznych, autorki wielu książek i trenerki biznesu. Liczba stron: 278 Rok wydania: 2022 Wydawnictwo: Helion S. A. - wydawnictwo Onepress Spis treści obejmuje: Wstęp Co to jest webwriting. 8 najlepszych praktyk pisania tekstów Stwórz grupę tematyczną Zaplanuj personę Przeprowadź kwerendę w Google Opracuj pomysł na artykuł Bądź unikalny Wybierz format Uwzględnij lekturę z ekranu Ułatw decyzję dzięki śródtytułom Zapowiedz i zachęć w lidze Dopracuj tytuł Zadbaj o przychylność Wykładaj zrozumiale Opowiadaj barwnie Pisz przyjaźnie Podsumuj Wzywaj do działania Zamieść linki Pisz przystępnie Zoptymalizuj Zawalcz o wyróżnione pola Zadbaj o przejrzystość Wzmocnij słowo obrazem Wyróżnij cytaty Zmierz efekty Zakończenie Bibliografia Blogerzy i autorzy stron internetowych mają w XXI niemałe wyzwanie, aby zachęcić czytelnika do kliknięcia w link prowadzący do ich witryny, a następnie zatrzymać go, zainteresować tematem i sprawić, że wróci. Jak wyróżnić się na tle innych? Z pomocą przychodzi poradnik Pani Doktor! Autorka w swojej książce opisała chyba każde zagadnienie, które jest potrzebne komuś, kto pragnie zacząć blogować i tworzyć internetowe treści. Od początku go końca przedstawiła zagadnienia w prostej formie i podjęła się ich wyjaśnienia oraz przekazania czytelnikowi wielu praktycznych rad. W książce znajdziemy 8 głównych zasad/praktyk, które powinny prowadzić do powstania jak najlepszego internetowego tekstu. Autorka wyjaśnia każdą z zasad bardzo wnikliwie opisując praktyki, które stosują czytelnicy podczas poszukiwań odpowiedzi na dane tematy, a następnie radzi nam jak formułować treści, by to właśnie na naszej stronie pojawił się dany czytelnik. Dzięki tej książce można zrozumieć nie tylko jak pisać dobry tekst w Internecie, ale przede wszystkim jak napisać tekst, którego poszukuje czytelnik czyli tekst, który nie jest dobry według autorów, a według potencjalnego czytelnika. Podsumowując: Książka jest dla wszystkich, którzy tworzą teksty internetowe, prowadzą strony i blogi oraz piszą teksty na strony swoich sklepów. Zdecydowanie będzie dla nich przydatna! Poradnik przyda się także osobom pracującym w dziale marketingu, osobom tworzącym ulotki, ikonografiki i tym podobne treści. Plusy: Poradnik jest napisany bardzo dobrze. Minusy: Brak. Moja ocena: 10/10
-
Recenzja: vaconafa Pańczyk LuizaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli już coś robić to profesjonalnie i porządnie. Dzięki poradnikowi "WEB WRITING. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu" autorstwa Joanny Wrycza-Bekier będzie to możliwe. Poradnik został wydany nakładem Wydawnictwa OnePress. Poradnik zawiera wiele cennych rad dotyczących pisania tekstów. Znajdziemy tam również wskazówki do obróbki zdjęć. W końcu sam tekst mało kogo przyciągnie, a odpowiednio dobrany tytuł, font czcionki czy zdjęcie jest tym co przyciąga najbardziej uwagę. Autorka również podpowiada jak sprawić by tekst był bardziej przystępny i czytelny. Wygląd jest również ważnym elementem tego co chcemy zaprezentować w treści. Oczywiście sam przebieg pisania tekstu na naszą stronę jest tu najważniejszy. Musimy odpowiedzieć sobie na wiele pytań i przede wszystkim tak przelać nasze myśli by były zrozumiałe dla czytelnika. W poradniku znajdziemy wiele cennych rad, które przydadzą się zarówno początkującym jak i osobom, które już miały okazję zamieścić w Internecie swoje treści. Książka na pewno będzie przeze mnie czytana jeszcze kilka razy, tak by najważniejsze i kluczowe rady się utrwaliły w pamięci. Jest to jedna z takich książek, którą polecę każdemu kto chce zacząć pisać ciekawe treści w Internecie na własnych warunkach i swoim blogu czy stronie internetowej. Żałuję, że nie trafiła ona w moje ręce wcześniej (jest to już trzecie wydanie tego poradnika) bym od razu mogła zacząć komponować fajne treści na bloga. Także jeśli marzy Wam się pisarska kariera w sieci to bez wahania łapcie za tą książkę.
-
Recenzja: Happy Books Lewandowska AgnieszkaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
I znowu to zrobiłam - przeczytałam kolejną książkę Joanna Wryczy-Bekier 📚 Dla mnie jest ona absolutnym guru jeśli chodzi o język, pisanie dłuższych lub krótkich tekstów❗Kiedy zobaczyłam tą nowość "Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu" musiałam ją mieć. Na prawie 270 stronach autorka pokazuje nam jak pisać unikalne, zwięzłe, a także angażujące treści. Jeśli szukasz konkretów, które pomogą ci rozwinąć twoje możliwości językowe, a także uzyskać niezbędne techniczne wskazówki to ta pozycja powinna się znaleźć w twoich rękach.
-
Recenzja: Recenzje na widelcu Róg-Górecka DominikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pisać każdy może, ale nie każdy musi to potem czytać. Jednak co z tego, skoro tworzymy treści właśnie po to, by znaleźć odbiorców? Z jeden strony Internet daje nam praktycznie nieograniczoną możliwość publikowania, z drugiej, niejako w gratisie, funduje całkiem sporą konkurencję. Jak pisać, by inny chcieli nas czytać? Jakie treści spodobają się algorytmom? „Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu” to kompleksowy poradnik z zakresu tworzenia tekstów do Internetu. Jeśli interesuje Cię ten temat, koniecznie sięgnij po tę publikację. Czemu? Bo znajdziecie w niej wszystkie podstawowe zagadnienia oraz sporo praktycznych wskazówek. Książka podzielona została na tematyczne rozdziały. Każdy z nich ma podobną budowę, najpierw krótki wstęp, potem omówienie zagadnienia i krótkie podsumowanie. Jest to jednocześnie sposób pisania, który autorka rekomenduje do Internetu. W mojej ocenie jej porady podzielić można na dwie kategorie: te dotyczące samego pisania oraz techniczne aspekty związane z publikowaniem w Internecie (algorytmami, seo itp.). Dwie największe zalety książki to kompleksowość i praktyczność. Jeśli chodzi o pierwszą cechę, to trudno znaleźć zagadnienie, do którego autorka by się nie odniosła. W swojej publikacji zawarła chyba wszystkie najważniejsze i najbardziej podestowe aspekty pisania do Internetu. Nie są to jednak ogólniki, ale konkrety. Tutaj ujawnia się kolejny plus, to jest praktyczna strona tej publikacji. Większość porad można zastosować od ręki, bez żadnych przygotowań, czy konieczności kupowania internetowych narzędzi. Dodatkowo autorka wskazuje strony, z których warto skorzystać: podaje ich adresy oraz wyjaśnia, jak działają. Bardzo przydane są też przykłady, które dokładniej wyjaśniają czytelnikowi omawiane zagadnienia. „Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu” to publikacja, która w moim odczuciu przyda się dwóm kategoriom pisarzy: początkującym oraz tym, którzy chcą popracować nad swoim warsztatem. Ci pierwszy będą mieli możliwość odkrycia podstawowych informacji, Ci drudzy uporządkują posiadają wiedzą i zyskają wskazówki, nad czym jeszcze powinni popracować. Bo chociaż książka porusza niemal każde zagadnienie, to jednak jej treść jest dość ograniczona. Może nie są to wyłącznie podstawy, ale jednak niektóre poruszane tematy są tak obszerne, że wymagają pogłębienia. Wydanie, które miałam przyjemność czytać, to wznowienie książki z 2010 roku. Trochę czasu minęło prawda? Autorka zaktualizowała treść swojej publikacji, jednak wnioski pozostały podobne. Pisanie do Internetu nadal stanowi przyszłość, a zapotrzebowanie na treści wciąż nie maleje. Jak więc pisać? Po pierwsze swoim głosem, po drugie, dla czytelnika. Jeśli zastanawiacie się, jak to osiągnąć, koniecznie sięgnijcie po „Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu”
-
Recenzja: czujeksiazki Poątkiewicz GosiaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
🖌Z poradami i wskazówkami Pani Joanny miałam już styczność w książce „Szkoła twórczego pisania”, której recenzję możecie znaleźć w poprzednich postach. Styl pisania oraz forma przekazu Pani Joanny jest prosta, bardzo przyjemna, ale jednocześnie pełna wiedzy z objaśnieniem terminów, które dla kogoś mogą być niezrozumiałe. Jednak właśnie to lekkie pióro w jeszcze lżejszy sposób przychodzi na ratunek i wszystko objaśnia od A do Z, dzięki czemu nie czujemy się zagubieni idąc przed kolejne rozdziały. 🖌Ta pozycja pokazuje nam jak pisać teksty w sposób blogowy, bo to właśnie prowadzenie blogów przeprowadziło prawdziwą rewolucję w świecie internetowym oraz drukowanym. Czytelnik szuka dobrze pozycjonowanego tekstu, który łatwo jest znaleźć i zapamiętać. Obecnie, te same zasady, którymi rządzi się webwriting, wyszły poza ramy internetowego świata i stosuje się je w tekstach drukowanych. Dzięki temu poradnikowi jesteś w stanie nauczyć się planowania, pisania i optymalizacji tekstu w taki sposób, który doceni czytelnik oraz wujek Google. 🖌Książkę polecam każdemu kto tak jak ja jest ciekaw w jaki sposób działa pisanie tekstów webwitingu i chciałby działać coś w kierunku copywritingu jako dodatkowy zarobek bądź praca na pełen etat. Daję słowo, że Pani Joanna w swoich poradnikach Cię nie zawiedzie!
-
Recenzja: pablo_jacob1012 Sochacki PawełRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Miałem kiedyś zawodową przygodę i pisałem na potrzeby Internetu. Tak to się dawniej mówiło, a słowo WEBWRITING jeszcze nie istniało. Blogi powstawały jak grzyby po deszczu, ale nie każdy autor rozumiał, na czym to polega. Dziś już jest inaczej. Pochyliłem się nad książką „Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu”, która już kiedyś wpadła mi w oko. Trzecie wydanie tego profesjonalnego poradnika w niezwykle precyzyjny, przemyślany i ciekawy sposób pokazuje, jak działa literatura internetowa. Dzięki tej książce dowiemy się, jak zaplanować, napisać i zoptymalizować idealny tekst poradnikowy, który zostanie dostrzeżony zarówno przez odbiorców jak i wyszukiwarkę. Zwłaszcza ta druga, wyszukiwarka internetowa ma duży wpływ na to czy nasza praca będzie widoczna, czy przepadnie. Ponadto autorka daje wskazówki, jak tworzyć tekst by zabrzmiał przyjaźnie i autentycznie, zadbać o grafiki i wizualizację oraz jak docierać do odpowiedniej grupy tematycznej. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto jest internetowym twórcą.
-
Recenzja: PauPavus Ziętara PaulinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jest to już trzecie podejście autorki do tematu, który ciągle wymaga aktualizacji. Webwriting jeszcze dwadzieścia lat temu nie miał by prawa bytu, a dziś jest jednym z najpotężniejszych narzędzi, którymi mogą się posługiwać zarówno firmy jak i my jako szarzy ludzie. Książkę wybrałam dlatego, że zaczęłam się interesować się tym tematem i dzięki pani Joannie Wyrczy-Bekier mogłam naprawdę zgłębić ten temat. Uważam ,że jest to pozycja obowiązkowa dla tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w webwritingu jak i tych którzy chcą utrwalić to co wiedzą. Książka mimo tego, że jest właściwie poradnikiem jest bardzo poczytna i napisana przystępnym językiem. Jednym słowem polecam!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8117-9, 9788328381179
- Data wydania książki drukowanej :
- 2022-07-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9909-9, 9788328399099
- Data wydania ebooka :
- 2022-07-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-9855-9, 9788328398559
- Data wydania audiobooka :
- 2022-07-12 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 171140
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 473.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- Bądź spójny
- Pisz wnikliwie
- Podkreśl przydatność
- Zachęć do lektury
- Zaangażuj
- Pisz przystępnie
- Ułatw skanowanie
- Brzmij przyjaźnie
- Webwriting a copywriting
- Przemyśl strukturę strony
- Pogrupuj tematy
- Analizuj frazy i powiąż je z intencjami
- Czytelnik to Twoje dawne "ja"
- Jak wlać życie w personę
- Co chce czytać i w jakiej formie
- Jaką ścieżkę przechodzi czytelnik
- Zacznij od mapy myśli
- Pisz bez namysłu
- Pisz na głos
- Czas na plan
- Pamiętaj o dwóch "P"
- Dlaczego warto tworzyć długie artykuły
- Gdzie znaleźć wartościowe źródła
- Jak wykorzystać zebrane materiały
- Lista
- Przewodnik "jak coś zrobić krok po kroku"
- Rozbudowana definicja
- Całościowy przewodnik dla początkujących
- Jak sprostać 4 stylom czytania z ekranu
- Dwa ważne "z": zaangażowanie i zadanie
- Jak czytelnik ocenia, czy tekst jest przydatny
- Czy z małego ekranu czytamy inaczej
- Bez skanowania nie ma czytania
- Zwięzłe wezwania
- Praktyczne pytania
- Zaskakujący freestyle
- A co z frazami kluczowymi
- Czego unikać w śródtytułach
- Dlaczego lid jest wyjątkowy
- Niezawodny sposób na 3-zdaniowy lid
- Opowieść lub zagadka w lidzie
- A gdyby tak streścić tekst?
- Określ temat i wartość swojego tekstu
- Poddaj się opinii zwrotnej
- Przeanalizuj frazy kluczowe
- Raz jeszcze określ temat i wartość
- Wypróbuj nowe wersje
- Zjednaj sobie odbiorcę
- Sprezentuj coś czytelnikowi
- Pokaż, że wierzysz w siebie
- Nawiąż do autorytetu
- Zaczynaj od "dlaczego"
- Podkreśl to, co najważniejsze
- Powiedz czytelnikowi, co go czeka
- Podaj przykład
- Zwróć uwagę na szczegół
- Pobudź skojarzenia
- Wykorzystaj analogię
- Dlaczego warto opowiadać
- Gdzie wplatać opowieści
- Co wywoła oddźwięk u Twojego czytelnika
- Bohater, problem i lekcja
- Jak budować napięcie
- Dostrzegaj historie wokół siebie
- Roztapiaj lód internetu
- Zacznij od zwrotu na "ty"
- Okaż empatię czytelnikowi
- Pisz tak, jak mówisz
- Jak naśladować język mówiony
- Odpowiadaj grzecznie na komentarze
- 3 funkcje zakończenia
- 5 sposobów na podsumowanie
- Po co wzywać do działania
- Zachęć do subskrybowania wpisów
- Sformułuj tekst na przycisku
- Stwórz tekst wokół przycisku
- Angażujący link wewnętrzny
- Elegancki link zewnętrzny
- Wartościowy link przychodzący
- Jak opisywać linki
- Jak uprościć tekst krok po kroku
- Poprawny znaczy profesjonalny
- Interpunkcja nie gryzie
- Wyszukiwarka jak wielka biblioteka
- Frazy ogólne, pośrednie i długi ogon
- Gdzie umieszczać frazy
- Dopracuj znaczniki SEO
- Myśl o użytkownikach mobilnych
- Pamiętaj o wyszukiwaniu głosowym
- Zadbaj o czytelników lokalnych
- Co wyróżnia wyszukiwarka
- Jak odpowiedzieć na pytanie
- Pisz w rytmie krótkich akapitów
- Wytłuść
- Wylistuj
- Wybierz czytelny font
- Czy zawsze wart tysiąca słów
- Zaprojektuj baner
- Opracuj zrzuty ekranu
- Wyróżnij cytaty
- Stwórz grafiki eksplanacyjne
- Zoptymalizuj obrazy
- Wykorzystaj kąski treści raz jeszcze
- Co mówią raporty Google Analytics
- Oceń skuteczność w Google Search Console
- Optymalizuj historycznie
Wstęp
Co to jest webwriting. 8 najlepszych praktyk pisania tekstów
Stwórz grupę tematyczną
Zaplanuj personę
Przeprowadź kwerendę w Google
Opracuj pomysł na artykuł
Bądź unikalny
Wybierz format
Uwzględnij lekturę z ekranu
Ułatw decyzję dzięki śródtytułom
Zapowiedz i zachęć w lidzie
Dopracuj tytuł
Zadbaj o przychylność
Wykładaj zrozumiale
Opowiadaj barwnie
Pisz przyjaźnie
Podsumuj
Wzywaj do działania
Zamieść linki
Pisz przystępnie
Zoptymalizuj
Zawalcz o wyróżnione pole
Zadbaj o przejrzystość
Wzmocnij słowo obrazem
Zmierz efekty
Zakończenie
Bibliografia
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku
(53,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.99 zł
67.00 zł (-31%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku
(34,30 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.99 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Joanna Wrycza-Bekier (29) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(4)
(12)
(9)
(2)
(2)
(0)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii