ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Joanna Wrycza-Bekier - okladka książki

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Joanna Wrycza-Bekier - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.5/6  Opinie: 29
Stron:
280
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka 37,76 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-35%)
38,35 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 31,86 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-45%)
32,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(31,86 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 23,60 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-53%)
27,73 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(23,60 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor

Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.

Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać.

W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Joanna Wrycza-Bekier — doktor nauk humanistycznych, absolwentka filologii polskiej i germańskiej. Jest autorką 7 książek odsłaniających tajniki pisania, w tym bestsellera Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy (Onepress, 2014 i 2018). Pod pseudonimem Emilia Becker opublikowała 8 książek beletrystycznych, głównie dla dzieci i młodzieży, m.in. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień, Pamiętniki marzeń, Szklanka z koszyczkiem. Jej blog Poradnik Pisania (https://poradnikpisania.pl) ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.

Joanna Wrycza-Bekier - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
38,35 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
32,45 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
27,73 zł
Dodaj do koszyka