ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Joanna Wrycza-Bekier
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy Joanna Wrycza-Bekier - okładka książki

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy Joanna Wrycza-Bekier - okładka książki

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy Joanna Wrycza-Bekier - okładka audiobooka MP3

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy Joanna Wrycza-Bekier - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.6/6  Opinie: 32
Stron:
248
Czas nagrania:
6 godz. 21 min.
Czyta:
Arkadiusz Woźniak
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

39,90 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

39,90 zł (-50%)
19,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

31,99 zł (-53%)
14,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Sprawdź nowe wydanie

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Joanna Wrycza-Bekier
By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy tw&...

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.

Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać, a których się pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytało się tak, jak ogląda się przygody Jamesa Bonda? Chciałbyś budować napięcie jak Agatha Christie?

Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

 

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Joanna Wrycza-Bekier

Joanna Wrycza-Bekier — doktor nauk humanistycznych, absolwentka filologii polskiej i germańskiej. Jest autorką 7 książek odsłaniających tajniki pisania, w tym bestsellera Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy (Onepress, 2014 i 2018). Pod pseudonimem Emilia Becker opublikowała 8 książek beletrystycznych, głównie dla dzieci i młodzieży, m.in. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień, Pamiętniki marzeń, Szklanka z koszyczkiem. Jej blog Poradnik Pisania (http://poradnikpisania.pl) ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.

Joanna Wrycza-Bekier - pozostałe książki

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności