Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
- Autor:
- Joanna Wrycza-Bekier
- Czasowo niedostępna
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat
Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki.
Obraz jest ważny, bo przemawia bezpośrednio do ludzkiego mózgu, nawet bez użycia wyobraźni. Jednak to tekst, dobrze skonstruowany, nadal pozostaje królem przekazu. Oczywiście tylko pod warunkiem, że jest dobrze przemyślany, odpowiednio zbudowany i... krótki. Dzisiejszy odbiorca mediów (zwłaszcza społecznościowych) nie jest gotowy na przyswajanie dłuższych treści. Za to świetne hasło reklamowe, ciekawy tytuł artykułu, celną ripostę w dyskusji na czacie chętnie przyjmie. Przyjmie, zapamięta i przekaże dalej.
Od czasu pierwszego wydania tej książki urządzenia mobilne jeszcze bardziej się upowszechniły. Na małych ekranach sprawdzą się mikrotreści, czyli krótkie teksty zilustrowane obrazkiem czy wideo. Nie wymagają dłuższej koncentracji i są zrozumiałe w oderwaniu od kontekstu. Gdy rozmiary ekranu maleją, a oczekiwania czytelnika rosną, liczy się każde słowo. Zapnij pasy i ruszamy w podróż drogą szybkiego ruchu!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.99 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest dopamina, i zrozumiesz, dlaczego uniemożliwia nam osiąganie wysokiej efektywności. Przekonasz się również, że współczesny świat może łatwo wpływać na zachowania ludzi właśnie przez odpowiednie sterowanie neuroprzekaźnikami. Na szczęście można temu przeciwdziałać. Z tym przewodnikiem przeprowadzisz 48-godzinny dopaminowy detoks, którego rezultatem będzie ograniczenie rozpraszających Cię bodźców i udane zwiększenie koncentracji na zadaniu. Skutecznie usuniesz wszelkie rozpraszacze, co pozwoli Ci w pełni skupić się na osiąganiu swoich celów. Podejmiesz także walkę z prokrastynacją i opanujesz techniki unikania przebodźcowania w dłuższej perspektywie czasu. Cennym uzupełnieniem książki jest zestaw ćwiczeń, dzięki którym krok po kroku przejdziesz przez dopaminowy detoks!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dopaminowy detoks. Jak pozbyć się rozpraszaczy i zwiększyć swoją efektywność. Podkręć swoją produktywność Dopaminowy detoks. Jak pozbyć się rozpraszaczy i zwiększyć swoją efektywność. Podkręć swoją produktywność
(17,40 zł najniższa cena z 30 dni)
20.30 zł
29.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
W trakcie lektury tej bestsellerowej książki, napisanej przez profesora Uniwersytetu Harvarda, dojdziesz do wniosku, że aby druga połowa Twojego życia była czasem szczęścia, przyniosła Ci poczucie sensu życia i sukcesy, musisz zdobyć trochę wiedzy i nowych umiejętności. Znajdziesz tu szereg prostych wskazówek i porad. U ich podstaw legły osiągnięcia nauk społecznych, filozofii, teologii i mądrości Wschodu, a także dziesiątki wywiadów z ludźmi, którzy odnieśli w życiu sukces na różnych płaszczyznach. Przekonasz się, że każdy z nas może znaleźć prawdziwie głęboki cel w życiu, zdystansować się wobec udawanych pochwał, odkryć zupełnie nowe wartości płynące z relacji z ludźmi i zaangażować się we własny rozwój duchowy. To wszystko ma zupełnie inny potencjał niż Twoje dotychczasowe osiągnięcia w karierze. Z tej książki dowiesz się, jak czerpać z całkiem nowego źródła szczęścia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Odkrywanie nowej mocy. W poszukiwaniu spełnienia, harmonii i celu w drugim rozdziale życia Odkrywanie nowej mocy. W poszukiwaniu spełnienia, harmonii i celu w drugim rozdziale życia
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.24 zł
49.90 zł (-31%) -
Nowość Promocja
Recepta na lepsze życie istnieje. Trzymasz ją właśnie w rękach. Często zadajemy sobie pytanie: jak żyć? Ewa Woydyłło przekonuje, że można żyć lepiej i podpowiada, jak uważnie patrzeć w głąb i wokół, by coraz pełniej poznawać siebie. Ten energetyczny przewodnik uskrzydla, nie pozwala trwać bezczynnie i daje moc do działania. Zachęca nas do rozwoju o- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,87 zł najniższa cena z 30 dni)
27.22 zł
34.90 zł (-22%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób skutecznie realizować swoje ambicje w trudnych warunkach. Poznasz nowy model, oparty na wynikach badań naukowych i zupełnie innym podejściu do trenowania siły charakteru. Przekonasz się, że kluczem do sukcesu jest współpraca z własnym organizmem. W ten sposób doświadczanie i akceptowanie dyskomfortu pozwala na tworzenie przestrzeni umożliwiającej podjęcie przemyślanych działań i wzmacnianie nieustępliwości. Dowiesz się też, w jaki sposób budować swoją odporność na czterech kluczowych filarach i korzystać z osiągnięć psychologii sportu, neuronauki, psychologii i filozofii. Szybko się przekonasz o skuteczności tej metody radzenia sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dasz radę! Sztuka pokonywania trudności. Zadziwiające odkrycia o prawdziwej naturze siły charakteru Dasz radę! Sztuka pokonywania trudności. Zadziwiające odkrycia o prawdziwej naturze siły charakteru
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%)
O autorze książki
Joanna Wrycza-Bekier — doktor nauk humanistycznych, absolwentka filologii polskiej i germańskiej. Jest autorką 7 książek odsłaniających tajniki pisania, w tym bestsellera Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy (Onepress, 2014 i 2018). Pod pseudonimem Emilia Becker opublikowała 8 książek beletrystycznych, głównie dla dzieci i młodzieży, m.in. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień, Pamiętniki marzeń, Szklanka z koszyczkiem. Jej blog Poradnik Pisania (https://poradnikpisania.pl) ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.
Joanna Wrycza-Bekier - pozostałe książki
-
Promocja
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Niedostępna
-
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
- Druk pkt
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem
Czasowo niedostępna
-
Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
Czasowo niedostępna
-
Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej niecierpliwy przeglądacz i zaawansowany klikacz. Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu - czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Oto powszechnie przyjęty obraz pisarza: samotny wilk, zmagający się z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje się w pustą stronę i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed tą stroną regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokryć ją odpowiednią, ustaloną wcześniej z samym sobą liczbą słów, które następnie usunie, poprawi, zmieni i wygładzi. Zasadniczo jednak pisarz sam odkrywa tajniki swojego zawodu i wręcz ujmą są dla niego kursy pisarskie...- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Z pewnością nie dziwi Cię fakt, że aktorzy, tancerze, graficy doskonalą swoje umiejętności w szkołach i na warsztatach artystycznych. Czemu więc nie kształcić talentów pisarskich? Kreatywne pisanie jest dziedziną niezwykle popularną w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. „A co z natchnieniem?” — pomyślisz. Otóż, o ile można wyobrazić sobie wiersz powstały pod wpływem nagłej iluminacji, to 500-stronicowa powieść musi być owocem systematycznej pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści
Niedostępna
-
Zdarzyło Ci się mieć w ręku ciekawą książkę naukową? Różniła się od większości publikacji na ten sam temat, prawda? Czym? Językiem, sposobem podejścia do tematu, doborem ilustracji… Nawet trudne zagadnienia wytłumaczone były w niej w jasny i przystępny sposób. Jak to się stało? Odpowiedź jest prosta — jej autor ma do perfekcji opanowany warsztat pisarski i wie, że poważny temat nie zwalnia z pisania w sposób kreatywny. Przestań więc myśleć z przykrością o tym, że musisz usiąść do komputera. Nastaw się na stworzenie naprawdę ciekawej pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy
Niedostępna
Ebooka "Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: ps.Karolina Gierdziejewska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Gdybym miała polecić jedną książkę, którą blogerka powinna przeczytać to była by ta - "Fast Text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągają uwagę". Autorka (Joanna Wrycza-Bekier) była mi znana wcześniej - czytałam poprzednia książkę "Magia Słów", ale ta nowa zdecydowanie lepiej trafi do osób piszących teksty internetowe. Książka, mimo, że niekrótka, jest pełna konkretów. Tu nie ma lania wody - konkretne porady i od razu podane przykłady. Przykładów jest naprawdę mnóstwo, a do mnie właśnie taka forma dociera najbardziej. W książce znajdziecie porady dotyczące każdego etapu tworzenia tekstu - zaczynając od chwytliwego tytułu, kończąc na SEO. Gdy pokazywałam tę książkę na stories, ktoś mi odpisał, że to "biblia dla copywritera" i absolutnie się z tym zgadzam. Ja mam umysł matematyczny i pisanie wcale nie przychodzi mi łatwo. Dzięki tej książce wiem na co zwracać uwagę. Wiem też, że czasem mała zmiana może dać ogromny efekt. To jedna z tych książek, do których z pewnością będę regularnie wracać. To nie jest poradnik, który przeczyta się raz i odkłada w kąt.
-
Recenzja: @zyrafka_com Lukoszek KatarzynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka „Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę” (wydanie drugie) to skarbnica wiedzy dla wszystkich, którzy zmagają się z pisaniem tekstów na bloga, postów do social mediów, reklam, komunikatów prasowych - przy czym ta wiedza podana jest ciekawie, w skondensowanej formie. Krótko, zwięźle i na temat - tego uczy autorka i sama trzyma się tej zasady. Dlaczego krótkie teksty? Bo żyjemy w szybkich czasach, w chaosie informacyjnym, musimy walczyć o uwagę odbiorcy i przebić się ze swoim tekstem, a przy tym wywrzeć na czytającym odpowiednie wrażenie, wywołać reakcje. Joanna Wrycza-Bekier posiada solidne przygotowanie merytoryczne (doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego; prowadzi bloga www.poradnikpisania.pl), ale w żadnym fragmencie książki nie zanudza czytelnika teoriami i jest bardzo konkretnie. Poradnik jest naszpikowany przykładami - np. przytoczony jest tekst, a następnie poznajemy jego ulepszone wersje. Przykłady są aktualne, odnoszą się do sloganów reklamowych, tekstów piosenek, a nawet postów na Facebooku czy tweetów. Jest rozdział o obrazowych rzeczownikach, dynamicznych czasownikach, słownym czarodziejstwie, zwięzłości i wyolbrzymianiu, sile kontrastu, dowodach liczbowych, frazach kluczowych i wielu innych technikach. Przekazania takiej wiedzy i wykonania tylu ćwiczeń oczekuje się od warsztatów dla copywriterów. Czy lepiej piszę po przeczytaniu ten książki? Jeszcze nie! Ale zamierzam bardziej świadomie podejść do pisania tekstów głównie na potrzeby mojej pracy zawodowej. Polecam bardzo!
-
Recenzja: zakaz_czytaania Kouba AniaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę." To nie jest zwykła książka. Jak sam jej tytuł wskazuje są to wskazówki jak pisać krótkie tekst tak by był jak najprostszy, a zarazem zapadający w pamięć. I teraz totalnie szczerze. Każdy powinien przeczytać tę książkę. Dlaczego? Ponieważ w każdej naszej wypowiedzi używamy słów, których spokojnie moglibyśmy uniknąć. Pisząc to nie jestem z siebie dumna, bo wiem, że mogłabym to napisać zwięźle byście mogli to szybciej przeczytać. Ale co ja poradzę, że ja lubię się rozpisać. Ale wracając czytając naprawdę świetnie się bawiłam. Nie raz się śmiałam. Miałam również mnóstwo przemyśleń. Książka posiada przykłady z życia wzięte oraz zmienione teksty, tak by pokazać praktyczne zastosowanie wskazówek. Napisana w bardzo lekki sposób. Jednak się nie bójcie jest to kompendium wiedzy o tekście. Jedno jest pewne nie pożałujecie jej lektury.
-
Recenzja: http://www.booksmylove.pl/ Małgorzata PałkaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Fasttext. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę" Joanna Wrycza-Bekier, czyli nie tak krótko bo aż 230 stron o tym, jak wykorzystywać różne techniki, sposoby czy zabiegi aby nasz tekst przyciągał uwagę i reakcję jaką chcemy. Obecnie większość osób czyta wszelkiego rodzaju teksty na komórce. Musimy być wciągająca historia, dobrze napisana, które pobudza zmysły i sprawia, że czytelnik nie chce oderwać się od niego. Dodatkowo nie za długa, żeby nie zanudzić, nie zmęczyć, ale zaciekawić, zaintrygować i utrzymać skupienie dostatecznie długo. Po przeczytaniu książki Joanna Wrycza-Bekier nie stanie się cud i idealny tekst nie będzie wychodził spod palców uderzających o klawiaturę. Autorka zwraca na uwagę na wiele zabiegów, zmian, podpowiedzi, które można zastosować u siebie. W książce znajdziemy bardzo dużo przykładów czy podpowiedzi, jak dany zabieg zastosować. Książka przykuwa uwagę, wciąga, samo jej czytanie jest bardzo ciekawe i intrygujące. Wiele możemy z niej wynieść i zastosować podpowiedzi w praktyce i sprawić, że nasz tekst będzie ciekawszy, przyciągający uwagę, zapamiętany.
-
Recenzja: kobietarozwoju Krupa KamilaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2" to książka, która na pewno pomogła mi w zrozumieniu na czym polega problem w prowadzeniu mojego konta na instagramie. Dzięki niej poznałam tajemnice, które przyciągają więcej czytelników oraz triki sprawiające, że tekst jest bardziej przystępny dla obserwatora i łatwiejszy do przeczytania. Na pewno jest to pozycja warta uwagi dla osób, które działają w internecie i wiążą z tym swoją przyszłość.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6952-8, 9788328369528
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-01-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7821-6, 9788328378216
- Data wydania ebooka :
-
2021-01-19
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 125029
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
Spis treści książki
Wstęp 5
Krótko, czyli na temat 7
Krótko, czyli przyciągająco 11
Krótko, czyli prosto 17
Warsztat 1. Uprość i skróć 25
Obrazowe rzeczowniki 29
Dynamiczne czasowniki 35
Inspirujące przymiotniki 39
Wyraziste zdania 43
Warsztat 2. Frazy kluczowe 55
Krótka opowieść 63
Słowne czarodziejstwo 77
Życiodajna moc 91
Zmysłowe słowa 97
Warsztat 3. Znaczniki SEO 105
Sens wyolbrzymiania 111
Mistrzyni zwięzłości 121
Tajemnica harmonii 127
Siła kontrastu 131
Warsztat 4. Tytuł poradnikowy 137
Gra słów 147
Sztuka pomijania 153
Kto rymuje, ten przekonuje 157
Warsztat 5. Podpis pod obrazkiem 161
Przedsionek tekstu 165
Pętla i luka 173
Bogactwo pytań 185
Zalety cytowania 195
Warsztat 6. Wezwanie do działania 201
Ty i ja 205
Dowody liczbowe 213
Trzy, dwa, jeden... 219
Warsztat 7. Krótkie bio 227
Zakończenie 231
Bibliografia 233
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku
(53,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.99 zł
67.00 zł (-31%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku
(34,30 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 Joanna Wrycza-Bekier (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.