Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
- Autor:
- Joanna Wrycza-Bekier
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 29
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
Joanna Wrycza-Bekier
Opis książki: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.
Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.
Zacznij od poznania zasad funkcjonalności stron internetowych. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zrozumieć, jak tworzyć funkcjonalne teksty. Następnie zapoznaj się z najważniejszymi zasadami rządzącymi webwritingiem. Później przejdź do szczegółów: opanuj zasady pisania internetowych tekstów dziennikarskich i perswazyjnych e-maili. Dowiedz się, jak sprawić, by Google pokochało Twoje teksty, i jak tworzyć perfekcyjne tweety. Wszak tweet to jedynie 140 znaków - sama esencja, istota treści tworzonych dla internetu. Spróbuj przekazać to, co chcesz powiedzieć, w 140 znakach…
Dodatkowo autorka przygotowała dla Ciebie prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystała autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.
Wybrane bestsellery
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci z...
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
Joanna Wrycza-BekierJoanna Wrycza-Bekier — doktor nauk humanistycznych, absolwentka filologii polskiej i germańskiej. Jest autorką 7 książek odsłaniających tajniki pisania, w tym bestsellera Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy (Onepress, 2014 i 2018). Pod pseudonimem Emilia Becker opublikowała 8 książek beletrystycznych, głównie dla dzieci i młodzieży, m.in. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień, Pamiętniki marzeń, Szklanka z koszyczkiem. Jej blog Poradnik Pisania (http://poradnikpisania.pl) ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.
Joanna Wrycza-Bekier - pozostałe książki
-
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto powszechnie przyjęty obraz pisarza: samotny wilk, zmagający się z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje się w pustą stronę i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed tą stroną regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokryć ją odpowiednią, ustalo...
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki.
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? C...
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótki...
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garścia...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Z pewnością nie dziwi Cię fakt, że aktorzy, tancerze, graficy doskonalą swoje umiejętności w szkołach i na warsztatach artystycznych. Czemu więc nie kształcić talentów pisarskich? Kreatywne pisanie jest dziedziną niezwykle popularną w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. „A co...
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści
(16.45 zł najniższa cena z 30 dni)18.10 zł
32.90 zł(-45%) -
Zdarzyło Ci się mieć w ręku ciekawą książkę naukową? Różniła się od większości publikacji na ten sam temat, prawda? Czym? Językiem, sposobem podejścia do tematu, doborem ilustracji… Nawet trudne zagadnienia wytłumaczone były w niej w jasny i przystępny sposób. Jak to się stało? Odpowiedź je...
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy
(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej niecierpliwy przeglądacz i zaawansowany klikacz. Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatr...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
CzytamySobie.pl Anna Szuba
Coraz więcej osób zakłada strony internetowe, chce dzielić się swoimi zainteresowaniami i doświadczeniami, przenosi swój biznes do sieci. Nadmiar treści i powielanie się informacji w internecie powoduje, że trudno jest nam odnaleźć w sieci to, czego w danym momencie szukamy. Zastanówmy się, jakie strony internetowe przeglądamy na co dzień. Robimy zakupy przez internet, reklamujemy swoje usługi, wykonujemy przelewy, spędzamy wiele czasu na portalach społecznościowych, pobieramy pliki, słuchamy muzyki, oglądamy filmy.. można wymieniać w nieskończoność.
Jak często zdarza Ci się, że trafiasz na stronę internetową, która nie spełnia Twoich oczekiwań? Co wtedy robisz? Niecierpliwisz się, denerwujesz, klikasz “wstecz”, opuszczasz stronę i prawdopodobnie już nigdy do niej nie wrócisz. Właśnie zobrazowałam zachowanie typowego internauty, który “przeskakuje” z jednej strony na kolejną stronę, klika w linki, niecierpliwi się. Jak zatrzymać taką osobę na własnej stronie internetowej? Co zrobić, by czytelnik zatrzymał się na dłużej? Przede wszystkim należy sprawić, żeby nasza strona była użyteczna i funkcjonalna.
Co to znaczy, że strona internetowa jest użyteczna i funkcjonalna?
Na pewno to, że osoba, która na nią trafia szybko odnajduje interesujące ją informacje, widzi uporządkowane elementy. Ważna jest nawigacja na stronie głównej, czyli:- logo, które jest identyfikatorem strony,
- pasek nawigacyjny, czyli kategorie,
- narzędzia takie jak “pomoc” czy “koszyk”,
- wyszukiwarka albo łącze do tej wyszukiwarki,
- nawigacja lokalna, która pojawia się na podstronach.
Rozmieszczając poszczególne elementy na stronie nie chodzi o to, żeby było “dużo, kolorowo i przyciągało uwagę”. Chodzi o to, żeby było czytelnie, użytecznie i funkcjonalnie. Czytelnik powinien szybko znaleźć informacje, które go interesują. Już po pierwszym spojrzeniu (zazwyczaj na początku wzrok pada lewy górny róg strony) powinien wiedzieć czego dotyczy strona i jakie funkcje czy usługi proponuje.
Joanna Wrycza-Bekier, autorka książki “Web Writing” zwraca uwagę na to, by pisać krótko i na temat, używać jak najprostszych sformułowań. Pisze, że współczesny internauta jest niecierpliwy i długie, wyczerpujące teksty mogą go zniechęcić. Zbyt długi tekst można skrócić nawet o połowę. Gdy piszemy, lub zamierzamy zacząć pisać i publikować teksty w internecie, często tworzymy konta na portalach społecznościowych w celu przyciągnięcia czytelników. Dużym wyzwaniem jest pisanie krótkich a pełnych treści informacji, które zamieszcza się na facebooku czy twitterze.
Autorka udziela cennych informacji nie tylko odnośnie formułowania tekstów, ale także prowadzenia stron internetowych czy reklamy w internecie. Joanna Wrycza-Bekier jako przykład podaje strony internetowe, na których można się wzorować, podpowiada jakich programów używać, by odpowiednio dobrać słowa kluczowe i skąd można bezpłatnie pobrać zdjęcia na bloga czy do artykułu. Autorka przedstawia wiele pomysłów na przyciągnięcie uwagi czytelników i zachęcenie ich do pozostania na naszej stronie internetowej, podpowiada w jaki sposób tytułować artykuły, podpowiada jakie zwroty wzbudzają największe zainteresowanie. Jeśli prowadzisz stronę internetową, własnego bloga lub po prostu piszesz lub chcesz pisać teksty, które będą publikowane w internecie, sięgnij po książkę: “Web Writing” Joanny Wrycza-Bakier. -
mapymysli.com katarzyna, 2013-12-29
Chcesz uporządkować swoją wiedzę na temat pisania tekstów do internetu? Nie szukaj informacji na blogach tematycznych, ani e-kursach, tylko sięgnij po Webwriting. Dowiesz się, że jak stworzyć praktyczną witrynę, która poświęca należną uwagę czytelnikowi.
Książka Webwriting
Książka stanowi świetny podręcznik dla blogerów, administratorów firmowych stron www, autorów tekstów, redaktorów, korektorów, twórców serwisów informacyjnych, PR managerów i wszystkich, którzy zawodowo lub hobbistycznie mają coś wspólnego z pisaniem w internecie.
Napisana prostym i czytelnym językiem. Zawiera także szereg ćwiczeń, które pozwalają sprawdzić w praktyce, czy właściwie zrozumieliśmy opisywane zasady tworzenia tekstów.
Pomimo tego, iż napisałam 2 książki, a od ponad 2 lat tworzę autorskiego bloga – muszę przyznać, że sporo rzeczy opisanych w Webwriting bardzo mnie zaskoczyło i mam absolutne poczucie, że wiele się dzięki tej książce nauczyłam.
Dobry tekst do internetu ≠ dobry tekst do druku
Teksty do interentu powinno się pisać zupełnie inaczej, niż do drukowanych publikacji. Niby oczywiste… Tymczasem zrozumiałam, że publikuję swoje teksty na blogu zupełnie intuicyjnie, a to nie zawsze oznacza poprawnie. Na przykład nie zawsze stosuję śródtytuły, a moje teksty w zasadzie nigdy nie mają leada (czyli wprowadzenia do tekstu)… Ewidentny błąd i świetne pole do rozwoju. Zauważ, że już w tym wpisie – zaczynam wprowadzać w życie nowe zasady :-)
Skracaj tekst minimum o połowę
Zasada „tekst główny zawsze skracamy o połowę do jego odpowiednika prasowego”. Czad! Im mniej tym więcej. Świetna minimalistyczna zasada realizująca w pełni to, co już wiem – czytelnik buszujący po stronach internetowych nie czyta ich, a najczęściej przegląda. Jeśli „zabiję go” ilością tekstu – to najnormalniej w świecie ucieknie z mojej strony. Przynajmniej ja sama bym tak zrobiła. Wyjątkiem są oczywiście teksty, które z założenia muszą być obszerne, bo poruszają szerokie tematy. No ale wtedy zawsze można je rozbić na kilka mniejszych tekstów.
Unikaj synonimów i zaimków
Żadnych zbędnych synonimów, zaprzeczeń, zaimków i pisania słownie liczb… Kolejna pochodna tego, że czytelnik strony www nie zawsze ma chęć skupić się na tekstach, więc chce informacji podanej w formie łatwej, przyswajalnej i rzeczowej. Wszystko, co nie spełnia tych zasad powinno być usunięte z artykułu.
Sketchnote na temat książki
Cała publikacja zawiera dziesiątki takich zasad, wskazówek i dobrych praktyk. Oczywiście nie przytoczę tutaj ich wszystkich, chciałam pokazać kilka przykładów, które zwróciły moją uwagę. Jestem zachwycona ilością rzeczy, których się dowiedziałam. Zrobiłam sketchnote z tych informacji, które wyłapywałam w trakcie lektury.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8094-8, 9788324680948
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-10-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8679-7, 9788324686797
- Data wydania ebooka:
-
2013-10-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 15377
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- Badania eyetracking (9)
- Funkcjonalna strona główna (12)
- Czytelnik, czytelnik! (29)
- Tworzenie persony (31)
- Jak czytają internauci? (34)
- Co to jest tekst funkcjonalny? (39)
- Tytuł (101)
- Lead (105)
- Tekst główny (112)
- Perswazyjne słowa (121)
- Perswazyjne zdania (126)
- Perswazyjny tekst (134)
- Pole "od" (156)
- Temat wiadomości (158)
- Powitanie (163)
- Pierwszy akapit (166)
- Tekst główny (168)
- Podpis (169)
- PS (170)
- Stopka e-maila (173)
- Tytuł (178)
- Lead (178)
- Zakończenie komunikatu (179)
- 1. Pisz tak krótko, jak to możliwe (186)
- 2. To, co ważniejsze, na początku tweetu (187)
- 3. Myśl o czytelniku (189)
- Skuteczne nagłówki tweetów (190)
Wstęp (5)
Funkcjonalność stron internetowych (7)
Wprowadzenie do webwritingu (27)
Dziennikarstwo internetowe (95)
Tekst reklamowy w Internecie (119)
Pisanie SEO (137)
Perswazyjne e-maile (155)
Komunikat prasowy w Internecie, czyli e-PR (175)
Perfekcyjne tweety (183)
Zakończenie (195)
Onepress - inne książki
-
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(27.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)38.42 zł
49.90 zł(-23%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone Joanna Wrycza-Bekier (29)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(12)
(9)
(2)
(2)
(0)
Data dodania: 2020-11-25 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Active-Kinetics,
Data dodania: 2015-09-23 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-12-05 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
marketing internetowy
Data dodania: 2014-07-17 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Agata,
Data dodania: 2021-11-27 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Mateusz,
Data dodania: 2015-12-31 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Luki,
Data dodania: 2015-08-23 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Maciek,
Data dodania: 2015-07-21 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Joanna Jachuła,
Data dodania: 2014-11-01 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
P,
Data dodania: 2014-02-13 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Paweł,
Data dodania: 2013-11-08 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzednich wydań
Katarzyna,
Data dodania: 2022-11-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Szulborski, Informatyk
Data dodania: 2013-02-07 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Zbigniew Klebba, Webdeveloper
Data dodania: 2013-01-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-09-26 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł, informatyk
Data dodania: 2012-12-04 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Darek,
Data dodania: 2010-12-27 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-11-29 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jacek Lipski, Specjalista ds. komunikacji marketingowej
Data dodania: 2010-10-26 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mateusz, Bloger - TuTurysta
Data dodania: 2010-10-01 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jakub Skwierawski,
Data dodania: 2010-04-06 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-06 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-02-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jan Odważny,
Data dodania: 2013-04-23 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Max,
Data dodania: 2012-12-10 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-15 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-11-30 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-06-30 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof Zygmunt,
Data dodania: 2010-03-24 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii