Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
- Autor:
- Zyta Machnicka



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 3
- Stron:
- 240
- Czas nagrania:
- 6 godz. 28 min.
- Czyta:
- Mirosław Haniszewski
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
Nie malujmy trawy na zielono - Przeczytaj wywiad z Autorką! >>
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś
Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.
Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka - czołowa postać employer brandingu w Polsce - żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia.
Zajrzyj na http://lepszypracodawca.pl/
Wybrane bestsellery
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
-
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję ją jako projekt starannie przygotowany i użyteczny nie tylko dla menedżerów.
Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
O autorze książki
Zyta Machnicka
Zyta Machnicka — CEO, główny strateg i trener w hubie edukacyjnym Lightness oraz autorka bloga CandidateExperience.pl. Współpracuje z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować kandydatów, mocniej angażować pracowników oraz lepiej się komunikować z nimi na co dzień. Takich projektów edukacyjnych ma na koncie przeszło 200.
W branży HR działa od ponad dekady i jest twarzą polskiego employer brandingu. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS, ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu; EB wprowadziła również na uczelnie jako organizatorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z tego zakresu – na AGH w Krakowie (gdzie jest również współorganizatorką i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych Trendwatching & Future Studies). Prelegentka topowych konferencji branżowych i jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Uznana za Osobowość roku Employer Branding 2019 przez jury konkursu Employer Branding Stars oraz wyróżniona tytułem Tygrysa Biznesu 2018 przez Fundację Pro Progressio. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą. I ma na to dowody.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Zaczytany Krzysiu i Małgosia
Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi. Przeczytaliśmy wiele książek biznesowych czy też poradników w których próbowano wytłumaczyć czym tak naprawdę jest employer branding. Zazwyczaj w każdej książce spotkaliśmy się z oklepanymi formułkami powielanymi już wielokrotnie. Po książkę Zyty Machnickiej sięgnęliśmy po przeczytaniu kilku recenzji na jej temat. Zastanawialiśmy się czy zaryzykować i spotkać się z tym samym co w innych książkach czy może zaryzykować i odnaleźć coś nowego czego jeszcze nie wiedzieliśmy. Okazało się że było warto sięgnąć po tą książkę z tego względu że autorka bardzo prostym językiem opisuje podejście do tematu. Książka rozpoczyna się słowami „ W świecie fake newsów, społecznych konfliktów i politycznych zawodów potrzebujemy autentycznych pracodawców” jest to 100% odzwierciedlenie tej książki. Możemy nawet powiedzieć że „potrzebujemy autentycznych książek na temat employer branding” i właśnie taką autentyczną książką jest „Lepszy pracodawca”. Nie jest to kolejna oklepana książka na temat employer brandingu. Czyta się ją bardzo szybko i przyjemnie. Książka uświadamia nas w jaki sposób można być bardzo konkurencyjnym na rynku nie ponosząc przy tym dużych nakładów finansowych. Prawda jest taka że employer branding w dzisiejszych czasach ma bardzo dużą siłę. Jednak czy jest wykorzystywany przez ciebie w 100%. Jeśli nie jesteś pewny to zachęcam się do sięgnięcia po książkę „Lepszy pracodawca”. Znajdziecie w niej wiele inspiracji dla siebie oraz dla swojej firmy. Poznacie w rozdziale 3 wspaniałych ludzi których na co dzień nie widać w firmie. Ta książka obali wiele stereotypów. Jesteśmy pewni że tą książkę powinien przeczytać każdy z nas bez względu czy prowadzisz firmę czy też nie a może dzięki tej książce rozwiniesz w sobie skrywane umiejętności. Ta książka pokazuje jak być dobrym człowiekiem i osiągać wielkie sukcesy..cd w komentarzu #lepszypracodawca #employerbranding ... Dziękuję autorce za to że uświadomiła mi że „nie ma idealnych ludzi, projektów strategii, kampanii czy też pracodawców. Natomiast są osoby którym bardzo mocno zależy na losach firmy”. To była wspaniała przygoda.
-
Zaczytany Krzysiu i Małgosia
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach. Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka – czołowa postać employer brandingu w Polsce – żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5422-7, 9788328354227
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-01-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6764-7, 9788328367647
- Data wydania ebooka:
-
2020-01-28
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-6765-4, 9788328367654
- Data wydania audiobooka:
-
2021-03-09
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 88034
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 320.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- 1.1. Pierwsze rymy o autentycznej komunikacji 15
- 1.2. Komu ufają kandydaci i pracownicy 21
- 1.3. Jawność wynagrodzeń i inne trudne sprawy 25
- 1.4. Autentyczna synergia marek 30
- 1.5. Pracodawca to ja i Ty 38
- 2.1. Anielskie skrzydło pracodawców 43
- 2.2. Czym naprawdę jest autentyczne EB 45
- 2.3. Luka wartości 46
- 2.4. Wszyscy jesteśmy kandydatami 47
- 2.5. Rynek pracownika, którego nigdy nie będzie 49
- 3.1. Sposób na pokoleniowe iluzje 55
- 3.2. Praca nie do pojęcia dla rodziców 59
- 3.3. Ageizm kontra Aktywni Seniorzy 63
- 3.4. (Nie)zwykła niepełnosprawność 67
- 3.5. Pracownik z chorobą nowotworową 69
- 3.6. Mama też może pracować 70
- 3.7. Test na odpowiedzialność 72
- 4.1. Candidate experience, czyli wrażenia z rekrutacji 75
- 4.2. Employee experience, czyli wrażenia Twoich pracowników 92
- 4.3. Candidate & employee experience w praktyce 106
- 4.4. Zaskakujące wnioski i błyskawiczne efekty 115
- 5.1. Kultura, której nie rozumiemy 119
- 5.2. Od culture fit do culture add 123
- 5.3. Jak sprawdzić, czy ludzie pasują do organizacji? 124
- 5.4. Dlaczego ludzie angażują się w naszą kulturę? 126
- 5.5. Kultura rekrutacyjna i zaangażowanie w candidate journey 130
- 6.1. Strategia potrzebna od zaraz 139
- 6.2. Wykorzystaj design thinking 144
- 6.3. Zrozum kontekst 152
- 6.4. Celuj w potrzeby biznesu 162
- 6.5. Odkryj prawdę o swoich odbiorcach 165
- 6.6. Wybierz mądrze EVP 179
- 6.7. Znajdź pomysł na employer branding 188
- 6.8. Przygotuj skuteczny i realny media plan 194
- 6.9. Wykorzystaj synergię marek 197
- 6.10. Określ wskaźniki, budżet i realność planów 205
- 6.11. Testuj i wyciągaj wnioski 208
- 7.1. Wizerunek agencji 213
- 7.2. Wykorzystaj nowy model współpracy 215
- 7.3. Podwójna rola, podwójna odpowiedzialność 216
- 8.1. Pomysł, który zmienił rynek HR 225
- 8.2. Od projektu do społeczności 227
- 8.3. Ile może jeden człowiek 229
Od czego to się zaczęło 9
Rozdział 1. Rynek pracy potrzebuje prawdy 13
Rozdział 2. Autentyczny employer branding 41
Rozdział 3. Ludzie, których nie widać 53
Rozdział 4. Wielka moc mikrodoświadczeń 73
Rozdział 5. Culture thinking 117
Rozdział 6. Strategia EB z elementami design thinking 137
Rozdział 7. Pracodawca, agencja pracy i współmarka 211
Rozdział 8. Człowiek, zespół i społeczność 223
A co, jeśli się uda? 235
Dziękuję za to, że pomogliście mi zacząć i skończyć 237
Onepress - inne książki
-
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Oka...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Autorzy przekonują, że realizacja celów jest ważna, ale poprzestawanie na samych osiągnięciach i skupianie się wyłącznie na perspektywie zaspokojenia istniejących braków to działanie wysoce nieskuteczne. Wyjaśniają, jak patrzeć na życie zarówno zawodowe, jak i prywatne w taki sposób, aby umieć za...
NIEDOSYT i SPEŁNIENIE. Jak koncepcja BRAKU i KORZYŚCI może zmienić twoje życie na lepsze NIEDOSYT i SPEŁNIENIE. Jak koncepcja BRAKU i KORZYŚCI może zmienić twoje życie na lepsze
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dzięki tej niewielkiej, praktycznej książce szybko zrozumiesz zasady pracy metodą zettelkasten z wykorzystaniem kilku prostych cyfrowych narzędzi. Przekonasz się, że technika ta ułatwi Ci zapamiętanie przeczytanych treści, odnalezienie istotnych powiązań między nimi, a także pomoże w rozwijaniu k...
Metoda Zettelkasten. Jak cyfrowe notatki mogą zwiększyć energię Twojego umysłu Metoda Zettelkasten. Jak cyfrowe notatki mogą zwiększyć energię Twojego umysłu
(17.94 zł najniższa cena z 30 dni)17.94 zł
29.90 zł(-40%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Psychokompetencje to inaczej kompetencje miękkie. Należą do nich między innymi umiejętności: budowania relacji, komunikacyjne, negocjacyjne, myślenia kreatywnego i krytycznego, a także adaptacji do zmieniających się warunków czy rozwiązywania konfliktów. Bez ich opanowania trudno osiągnąć sukces ...
PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi Zyta Machnicka (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2021-01-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Anna,
Data dodania: 2020-10-21 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-09-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii