Krzysztof Świeszczak - książki
-
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce
-
Badanie potrzeb klienta
-
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
-
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
-
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
-
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
-
Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów
-
WOMAN POWER POLSKA wiosna lato 2024
-
Woman Power Polska
-
Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość. Vademecum zespołu rozproszonego
-
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE
-
Prowadź do zwycięstwa. Silne, skuteczne i wpływowe przywództwo niezależnie od środowiska
-
Idealnie dopasowana. Kariera szyta na miarę
-
Model Sukcesu. 5 kroków, które zrewolucjonizują twoje życie
-
Droga Toyoty do doskonałej jakości
-
Pokoloruj swoją markę
-
Porozmawiajmy o Twojej marce
-
Engineering Manager's Handbook. An insider’s guide to managing software development and engineering teams
-
Tips of successful people
-
How to become an entrepreneur and be successful in business -- advice of real entrepreneurs
-
Jak pozbyć się długów i godnie żyć
-
Psychological tricks and how to make a good first impression
-
Sprawne działania indywidualne i zespołowe. Ujęcie prakseologiczno-systemowe
-
Najlepsze przełożenie: o tym, jak kolarstwo napędzi twój biznes
-
Jak zarobić pieniądze przez Internet
-
Nasza walka o sprawiedliwość. Uwolnieni od banków
-
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham. Wydanie 2
-
21 cech skutecznego lidera
-
Edukacja finansowa w praktyce
-
Jak przetrwać inflację
-
Pomysły i checklisty dla Biznesu
-
Wiedza w 7 krokach - Narzędzia i aplikacje dla twojej firmy
-
Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa
-
100 reguł ludzi bogatych. Krótkie lekcje dochodzenia do majątku
-
Słowo do słowa, czyli jak obronić każdą tezę
-
Rozproszony System Edukacji EduP2P
-
Liderka, czyli o kobiecym stylu przywództwa
-
Świadomy dyskomfort
-
Najbogatszy człowiek w Babilonie
-
Zasady Canfielda. Rusz się stąd gdzie jesteś i idź tam, gdzie chcesz być!
-
52 inspirujące historie biznesowe polskich firm. Jak rozwinąć firmę przez rekomendacje
-
Sztuka spotkania
-
Maksimum osiągnięć
-
OPLOTKI. Sukces handmade
-
Łatwa sprzedaż
-
REIT-y. Inwestowanie w nieruchomości
-
Dogadaj się. Sztuka codziennych negocjacji
-
Mark Zuckerberg i jego imperium. Jak Facebook zmienia Twój świat
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Psychologia giełdy
-
Indywidualny program MBA
-
Droga dojścia do renomowanej publikacji naukowej. Holistyczne spojrzenie na proces twórczny dla inżynierów i nie tylko
-
U-turn LexTvn
-
Potęga opowieści
-
Jak wydać własną książkę?
-
Wszystko na temat bycia kierownikiem, jak nim zostać i jak go odnaleźć wśród pracowników
-
Kim jestem?
-
Wystąpienia publiczne
-
Sprawdzone sposoby, aby skutecznie oszczędzić pieniądze
-
100 reguł ludzi sukcesu
-
Jak wreszcie zarabiać więcej
-
Jak inwestować w złoto?
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza czy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?
-
Jak skutecznie negocjować. Zdobądź przewagę nie tylko w biznesie
-
15-letni milioner
-
Czego nie powiedzą Ci w skupie tuczników
-
Jak napisać Wniosek o restrukturyzację kredytu? Instrukcja i wzór pisma
-
Sukces Lidera. Jak budować zaangażowanie pracowników. Część 2
-
Jak usunąć niepotrzebne zapytania z BIK
-
Poradnik pracy w Call Center
-
Sukces lidera. Cz. 1. Jak budować angażujące przywództwo
-
Rozwiń swoją firmę
-
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
-
Problemy są dobre, czyli jak odzyskać siłę w trudnych czasach
-
Dwumiesięcznik Business Intelligence Nr 4/2020
-
Poznaj przepis na siebie
-
Targi. Trampolina biznesu
-
Wirtualna Asysta bez tajemnic
-
Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy
-
Odlotowe pomysły. Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi
-
Jak zaoszczędzić firmowy budżet
-
Business Intelligence 3/2020
-
Zdążyć z czasem na czas. Jak zarządzać własnym życiem w erze cyfrowej
-
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji
-
Biznes w Czechach
-
Business Intelligence 2/2020
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie
-
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
-
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
-
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
Proaktywny telemarketing
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
-
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Wideowykład
-
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
-
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
-
E-biznes. Relacje z klientem
-
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
-
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe
-
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych
-
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
-
Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta
-
Podręcznik obsługi klienta
-
2 Schematy ofert sprzedażowych
-
Sprzedawanie jest sztuką
-
Jak wreszcie zarabiać więcej
-
Życiowe Aikido
-
Otworzyłem lokal. Pomocne historie z praktyki gastronomicznej
-
Droga do finansowej wolności
-
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału?
-
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału?
-
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych