Łukasz Jasiński — przedsiębiorca od urodzenia i menedżer call center niemalże od początku swojej kariery zawodowej. Ma techniczne spojrzenie na zagadnienia telemarketingu, ale fascynuje się też umysłem i jego możliwościami. Pracę w call center zawsze kierunkuje na efekty, lecz nie zapomina o czynniku ludzkim.
Łukasz Jasiński - ebooki
-
W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpi...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna