Łukasz Jasiński — przedsiębiorca od urodzenia i menedżer call center niemalże od początku swojej kariery zawodowej. Ma techniczne spojrzenie na zagadnienia telemarketingu, ale fascynuje się też umysłem i jego możliwościami. Pracę w call center zawsze kierunkuje na efekty, lecz nie zapomina o czynniku ludzkim.
Łukasz Jasiński - ebooki
Tytuły autora: Łukasz Jasiński dostępne w księgarni Onepress
-
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem i szkoleniem telemarketerów. Już teraz sprawdź, w których punktach najczęściej pojawiają się konflikty na linii sprzedawca – klient, i dowiedz
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.
X
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.