Katarzyna Książkiewicz — trenerka biznesu i coach. Mentorka i konsultantka od lat związana z branżą call center. Głównym obszarem jej działalności jest wielopłaszczyznowe budowanie relacji, szczególnie na linii telemarketer–sprzedawca–klient. Wykorzystuje przy tym umiejętności miękkie, gdyż zawsze fascynowały ją ukryte możliwości człowieka.
Katarzyna Książkiewicz - ebooki
-
W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpi...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna