Katarzyna Książkiewicz — trenerka biznesu i coach. Mentorka i konsultantka od lat związana z branżą call center. Głównym obszarem jej działalności jest wielopłaszczyznowe budowanie relacji, szczególnie na linii telemarketer–sprzedawca–klient. Wykorzystuje przy tym umiejętności miękkie, gdyż zawsze fascynowały ją ukryte możliwości człowieka.
Katarzyna Książkiewicz - książki
Tytuły autora: Katarzyna Książkiewicz dostępne w księgarni Onepress
-
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Niedostępna
-
W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem i szkoleniem telemarketerów. Już teraz sprawdź, w których punktach najczęściej pojawiają się konflikty na linii sprzedawca – klient, i dowiedz
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.
X
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.