Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Liderka, czyli o kobiecym stylu przywództwa

Wydawnictwo:
I.D. Media
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
322
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 17,22 zł najniższa cena z 30 dni

21,00 zł (-18%)
17,22 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(17,22 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

"Kobieta liderka. Kim jest? I co sprawia, że potrafi pociągnąć za sobą tłumy?

Umiejętność słuchania, przebojowość, asertywność, pewność siebie, wytrwałość, determinacja, umiejętność podejmowania szybkich decyzji. To cechy, które z pewnością charakteryzują prawdziwe liderki.
To kobiety, które do stylu zarządzania firmą wnoszą kompetencje skutecznej komunikacji, efektywnego budowania relacji i merytorycznego dialogu. Wytyczają nowe cele, inspirują innych, służą radą, pielęgnują talenty zespołu, z którym wspólnie będą osiągały wyznaczone cele.

Liderka to człowiek z wizją. Który wie, dokąd zmierza, jak ma wyglądać droga do sukcesu, jak smakuje wygrana. Ale też nie boi się porażek. Wymaga dużo od innych, ale przede wszystkim od siebie. Bierze odpowiedzialność za decyzje i konsekwencje z nich wynikające.

Liderka wie, że "Brak wiary w siebie jest chorobą. Jeśli stracisz panowanie nad tym, wątpliwości staną się twoją rzeczywistością" (John Flanagan).

Współczesna liderka opiera swoje działania na wartościach. Wartości są kompasem, który wskazuje kierunek, gdy przychodzą chwile zwątpienia i kryzysy.

Liderkami stają się ludzie wierni sobie. Autentyczni.
Liderkami są One, bohaterki naszego e-booka. Projektu tworzonego pod skrzydłami Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu.

Zapraszam do lektury" - Ilona Adamska, prezes EKKB, pomysłodawczyni projektu

Wybrane bestsellery

Opracowanie zbiorowe - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności