Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
- Autor:
- Robert Cialdini
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Power
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 14
- Stron:
- 64
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
Robert B. Cialdini jest Benjaminem Franklinem świata nauki o technikach wywierania wpływu — uważnym obserwatorem ludzkiej natury, mistrzem pióra, twórcą zgrabnych, chwytliwych sformułowań, bystrym eksperymentatorem, który wie, jak uwięzić błyskawicę w słoiku.prof. Chip Heath ze Stanford Graduate School of Business,
autor książki Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić
Czy można zmienić książkę naukową w komiks? Jak najbardziej. Skoro jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, to komiks może okazać się prawdziwą skarbnicą treści! Jeśli jesteś już wyznawcą nauk Cialdiniego i miłośnikiem jego książki Wywieranie wpływu na ludzi, z pewnością docenisz formę, w jaką ujęta została esencja trzydziestoletnich badań nad psychologią wpływu. Jeżeli jednak to Twój pierwszy kontakt z tym genialnym dziełem, miej się na baczności — zawarta tu wiedza zaostrzy Twój apetyt!
Zanurz się w świat niedalekiej przyszłości, w którym toczy się walka z mrocznymi siłami pragnącymi zmienić ludzi w bezmyślną tłuszczę. Poznaj strategię, która może ocalić nasz gatunek — czyli odkryj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi. Naucz się działać skutecznie na gruncie prywatnym i zawodowym oraz demaskować tych, którzy usiłują wywrzeć na Ciebie wpływ. W Twoje ręce składamy broń o niepokojąco dużym polu rażenia, która pozwoli Ci dowolnie kształtować otaczającą rzeczywistość. Ta broń to psychologia wpływu. Przetestuj ją i sprawdź, jak działa, a gwarantujemy, że już nigdy się z nią nie rozstaniesz…
Dr Robert B. Cialdini jest jednym z najwybitniejszych psychologów społecznych. Rozległa wiedza naukowa z zakresu psychologii wpływu oraz ponad trzydzieści lat badań tego zagadnienia przyniosły mu międzynarodową sławę eksperta z zakresu technik perswazji, zasad współpracy oraz narzędzi negocjacji. Obecnie pracuje jako W.P. Carey Distinguished Professor na wydziale marketingu oraz jako Regents’ Professor na wydziale psychologii Uniwersytetu Stanowego Arizony. Pełni też funkcję prezesa Influence At Work, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji w oparciu o program „sześciu reguł wywierania wpływu”. Więcej informacji na temat dr Cialdiniego i technik wywierania wpływu znajdziesz na stronie www.influenceatwork.com .
Wybrane bestsellery
-
W życiu codziennym każdy z nas chciałby częściej słyszeć słowo „tak”. „Tak” łączy nas z innymi. Otwiera zamknięte drzwi. Choć „tak” jest prostym słowem, nie znaczy to wcale, że łatwo jest zapewnić sobie to, by słyszeć je od innych. A przynajmniej bez znajomości określonych aspektów procesu perswazji. Niniejsza książeczka, Świat na TAK!, pełna mądry
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie. Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad ― znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości. I któregoś dnia zatriumfować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Power
-
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, dlaczego zalecane dziś rozwiązania i tak zwane dobre praktyki skutkują pogłębieniem frustracji marginalizowanych osób i sprawiają, że intencje liderów są odbierane jako nieszczere. Dowiesz się również, jak przygotować konkretny plan działania, który uwzględni postulaty DEI i będzie skuteczny również w trudnych realiach funkcjonującego przedsiębiorstwa. Przewodnik prezentuje pragmatyczne podejście do DEI, oparte na wynikach badań nad przeprowadzaniem zmian w organizacji, a także na wnikliwych spostrzeżeniach płynących z doświadczeń w pracy oddolnej i odgórnej. Poprzez kompleksowe omówienie sprawdzonych technik wytyczy rozsądną drogę postępowania dla każdego, kto chce się stać skutecznym praktykiem, rzecznikiem i liderem DEI. Niczego więcej nie trzeba, aby przemienić jednostkowe i oderwane od siebie inicjatywy w prawdziwą, systemową zmianę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
To zbiór esejów uczniów i współpracowników Napoleona Hilla. Ujęte w ich tekstach spostrzeżenia, wskazówki i cytaty to cenne źródło wiedzy i inspiracji, które pomoże Ci w rozwoju osobistym, realizacji planów i celów, wreszcie osiągnięciu sukcesu finansowego i zawodowego. To uniwersalna pozycja, do której możesz wracać zawsze, gdy poczujesz taką potrzebę - gwarantujemy, że za każdym razem wyniesiesz z lektury cenną wiedzę i nowe wartości!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” ― dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
27.89 zł
42.90 zł (-35%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla na jego osobistej ścieżce do niebywałego triumfu i powodzenia. Każdy wykład dotyczy jednej z sześciu najważniejszych reguł sukcesu i czynników, które ułatwiają nie tylko osiąganie celu, ale również uczynienie świata lepszym miejscem do życia dla wszystkich ludzi!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Ebooka "Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks (7) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Gazeta MSP 2013-10-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy można zmienić książkę naukową w komiks Jak najbardziej. Skoro jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów, to komiks może okazać się prawdziwą skarbnicą treści. Jeśli jesteś wyznawcą nauk Cialdiniego i miłośnikiem książki Wywieranie wpływu na ludzi, to zapewne docenisz formę, w jaką ujęto esencję trzydziestoletnich badań nad psychologią wpływu. Jeśli to twój pierwszy kontakt z tym genialnych dziełem, miej się na baczności - zawarta w nim wiedza zaostrzy twój apetyt.
Zanurz się zatem w świat przyszłości, w którym toczy się walka z sitami pragnącymi zmieniać ludzi w bezmyślną tłuszczę.
Poznaj strategię, która może ocalić nasz gatunek - odkryj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi. -
Recenzja: efantastyka.pl Salantor, 2013-10-03Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie odkryję Ameryki stwierdzeniem, że poziom trudności przerobienia książki na film jest wprost proporcjonalny do objętości źródła. Gra o Tron prawdopodobnie nie poradziłaby sobie zbyt dobrze jako trylogia, nawet gdyby każda kolejna część trwała sześć godzin plus komentarz reżysera. Z tego to powodu nie wróżyłem omawianemu dziś komiksowi zbyt wielkiego sukcesu. Nie dość, że próbuje upchnąć 270 (w polskim wydaniu) stron tekstu na 50 planszach, to jeszcze materiałem źródłowym była nie powieść, lecz książka popularnonaukowa z zakresu psychologii społecznej, co tylko komplikuje sprawę. W efekcie powstało coś na kształt skryptu uniwersyteckiego, poza tekstem oferującego również odpowiednio dobrane ilustracje. Co, jak studenci zapewne potwierdzą, jest jak najbardziej pozytywnym zjawiskiem.
Fabuła Zasad wywierania wpływu… przywodzi na myśl seriale w stylu Było sobie życie, gdzie płaskie jak niemieckie autostrady postacie i fabuła tak pretekstowa, że nawet współczesne strzelanki mają pod tym względem więcej do zaoferowania, służą jedynie jako pomoc w przekazywaniu przydatnej wiedzy. Znacznie ułatwiając zrozumienie i zapamiętanie przekazu autora, identycznie jak ilustracje w przypadku prezentacji, ale nie brałbym na poważnie nikogo, kto chciałby przeprowadzać ich poważną analizę. Z drugiej strony próby tłumaczenia, dlaczego główny bohater, ukrywając się przed ostrzałem z dwóch minigunów, woli snuć długie wywody na temat psychologii, zamiast odgryźć się ogniem, z pewnością należałyby do interesujących.
Jedyną postacią posiadającą coś więcej, aniżeli wygląd, imię i ewentualnie profesję, jest sam Cialdini, pełniący w komiksie podwójną funkcję dowódcy specjalnej grupy wojskowej i kręcącego się na miejscu akcji narratora. Opisuje on sześć przedstawionych jako broń rozmaitego rodzaju metod, dzięki którym ludzie mogą wywierać na siebie nawzajem wpływ, wraz ze sposobami ich unikania bądź rozbrajania. Często i gęsto sięga przy tym do opisanych przez badaczy przykładów i tu trzeba od razu zaznaczyć, że wszelkie przytaczane przez niego publikacje posiadają amerykańskie przypisy, czytaj: jedynie nazwisko autora i datę wydania, co może stanowić problem w polskojęzycznej części Europy.
Z pewnością nie będzie nim zrozumienie sensu komiksu. Nie tylko dlatego, że każda przytaczana przez niego metoda oraz z życia wzięte przykłady na jej stosowanie zostały zaopatrzone w pomagające w przyswojeniu treści ilustracje, ale głównie ze względu na język. Cialdini nie stosuje stylu naukowego, przez co nie trzeba posiadać stopnia minimum magistra, by połapać się w jego wywodach. Zdarza mu się również powtórzyć raz przedstawioną myśl, bądź opisać ją innymi słowami, więc jeśli pierwsze czytanie nie wystarczy dla zrozumienia treści, drugie z pewnością załatwi sprawę.
Ta recenzja może się Wam wydawać krótka, ale to tylko dlatego, że ciężko napisać coś więcej o komiksie autorstwa Nadji Baer (odpowiedzialnej za adaptację książki Cialdiniego) oraz Nathana Luetha (rysunki) bez łatwo wyczuwalnego lania wody. Graficznie jest prosty, ale czytelny i estetyczny, utrzymany w ciemnych kolorach i cieszący oko realistyczną kreską. Językowo również trzyma poziom, chociaż nie znam logicznego powodu, dla którego większość dymków nie posiada kropki na końcu ostatniego zdania, podczas gdy wykrzykniki i znaki zapytania hasają sobie radośnie. Miłośnikom obrazkowych historyjek może też być nie w smak ilość dialogów i narracji, w wielu miejscach przekraczających dopuszczalną komiksową średnią. Jeśli jednak podejść do tej wersji Zasad wywierania wpływu… jako do skrótu magnum opus Cialdiniego, tylko dla niepoznaki ubranej w graficzną formę, to okazuje się łatwą do przetrawienia, a nade wszystko interesującą lekcją manipulacji oraz sposobów obrony przed nią. Przy okazji zachęca również do sięgnięcia po materiał źródłowy, co w przypadku tego rodzaju dzieł uznaję jako zaletę. Jeśli jednak ktoś ma ochotę na bardziej „klasyczny” komiks, to niech lepiej zastanowi się trzy razy, inaczej spotka go zawód większy niż podczas oglądania reprezentacji Polski podczas Mistrzostw Europy. -
Recenzja: kzet.pl Michał SiromskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kiedy po raz pierwszy dowiedziałem się, że powstała komiksowa adaptacja jednej z najważniejszych książek w historii psychologii, w pierwszej chwili zaniepokoiłem się; czy to aby na pewno dobry pomysł i czy da się stworzyć dobrą opowieść obrazkową na podstawie niefabularnego dzieła Roberta Cialdiniego? Uzmysłowiłem sobie jednak, że przecież możliwości języka komiksu są niemal nieograniczone i dla zdolnego autora nic nie jest niemożliwe. Przypomniałem sobie także, że w pierwotnej wersji swojej książki Cialdini dla zobrazowania opisywanych zjawisk kilkukrotnie sięgnął po fragmenty komiksów, między innymi po paski „Farmy Orsona” Jima Davisa czy „Calvina i Hobbesa” Billa Wattersona.
Wydana po raz pierwszy dwadzieścia lat temu jako „Wywieranie wpływu na ludzi” (potem uzupełniona i wznowiona pod obecnym tytułem: „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”) książka stanowi efekt kilkunastu lat badań i obserwacji dotyczących mechanizmów wpływania na ludzi. W mojej ocenie to pozycja wybitna, łącząca w unikatowy sposób interesującą formę z niezwykle cenną treścią. Z autora uczyniła największą (może obok Philipa Zimbardo) gwiazdę współczesnej psychologii.
I chyba właśniekreowaniu Cialdiniego na „psychologa-celebrytę” służy głównie komiks Nadji Baer i Nathana Luetha.Nie przez przypadek zresztą trzeba się trochę naszukać, żeby odnaleźć w publikacji nazwiska autorów – wszędzie za to znajdziemy nazwisko Cialdiniego. Amerykański badacz gra tu główną rolę superagenta – żeby nie powiedzieć superbohatera – który na czele swojego oddziału broni ludzkości przed zakusami Sił Ciemności. Owa wroga armia zamierza przemienić ludzi w pozbawione własnej woli istoty. Na szczęście przeciwstawia jej się Robert Cialdini, który dzięki znajomości sześciu zasad wywierania wpływu na ludzi potrafi zneutralizować nawet najbardziej wymyślną broń przeciwnika.
W praktyce fabuła jest, jak łatwo zgadnąć, jedynie pretekstem dla wygłoszenia kilkudziesięciu monologów (czasem dla niepoznaki ubranych w quasi-dialogi) na temat teorii i praktyki wpływu. Jeśli dodamy do tego zaledwie poprawne rysunki, stanie się jasne, że jako komiks „Zasady wywierania wpływu…” prezentuje się dość przeciętnie. Można się nawet zżymać, że autorzy utrwalają stereotyp komiksu jako medium miałkich, napchanych akcją fabułek; niewątpliwie bardziej utalentowani twórcy wycisnęliby z materiału wyjściowego zdecydowanie więcej.
Wszystko to nie zmienia faktu, że treści zawarte w tym komiksie to kanon wiedzy o funkcjonowaniu międzyludzkim. I choć manipulowanie innymi budzi w nas negatywne konotacje, to w istocie robimy to wszyscy: marketingowiec, który pragnie zwiększyć sprzedaż swojego produktu; twórca komiksów, który próbuje wywołać w czytelniku określone emocje; kandydat donna stanowisko pracy, który podczas rekrutacyjnej rozmowy chce wywrzeć dobre wrażenie na przyszłym pracodawcy; rodzic, który kształtuje pożądane zachowania swojego dziecka; chłopak, który na randce próbuje zaimponować atrakcyjnej dziewczynie. Bez względu na to, z jakich powodów chcemy manipulować innymi, lub przed jakiego rodzaju niepożądaną manipulacją się bronić, „Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i Praktyka. Komiks” to doskonały początek przygody z koncepcjami Roberta B. Cialdiniego. -
Recenzja: mapymysli.com katarzyna, 2013-07-18Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kolejne wspaniałe zaskoczenie! Już kiedyś pisałam o komiksie, który mnie pozytywnie zaskoczył. Dziś napiszę o drugim i mam nadzieję – nie ostatnim. Światowy bestseller autorstwa Dr Roberta B. Cialdiniego poznałam już na studiach. Moja Przyjaciółka Kasia opowiedziała mi o niej i zaskoczona, że jeszcze jej nie znam powiedziała, że to przecież „lektura obowiązkowa” i że muszę ją koniecznie pochłonąć. Tak też zrobiłam. Robiłam tak z resztą z „Wywieraniem wpływu na ludzi” jeszcze wiele razy, kiedy szukałam odpowiedzi na pytania o manipulację i psychologiczne pułapki, w jakie możemy zostać przez kogoś wmanewrowani.
W ostatnich dniach przeczytałam nową publikację Onepress Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks. Publikacja powstała dzięki połączeniu sił Roberta B. Cialdiniego, adaptatorki Nadji Baer i rysownikowi Nathanowi Lueth. Efekt końcowy – jak dla mnie genialny.
Najbardziej podoba mi się w komiksie jego wielopłaszczyznowość, metaforyczność. Akcja opowieści toczy się w niedalekiej przyszłości, a grupa ludzi pod dowództwem Dr Cialdiniego ściera się w walce z siłami ciemności w walce o wpływy. Komiks pochłonęłam bardzo szybko, ale co najważniejsze – dużo we mnie z niego zostało. Odświeżyłam sobie pamięć i czuję, że rozumiem zasady wywierania wpływu lepiej, niż kiedykolwiek wcześniej. Kolejny dowód na to, co opisuję od kilkunastu miesięcy na swoim blogu, że obraz w połączeniu ze słowem daje wspaniałe efekty w zapamiętywaniu i przyswajaniu informacji. Jestem absolutnie zauroczona publikacją i zamierzam ją polecać wszystkim, którzy są choć trochę zainteresowani oddziaływaniem międzyludzkim.
Dr Cialdini w sześciu sytuacjach zilustrowanych na łamach publikacji pokazuje jak ludzie reagują i jak łatwo poddają się wpływowi autorytetów, poczuciu niedostępności, lubieniu, pułapce wzajemności i konsekwencji, a także społecznemu dowodowi słuszności. Jeśli te mechanizmy wydają ci się obce, to sięgnij po komiks Zasady wywierania wpływu na ludzi i przestań nabierać się na haczyki manipulatorów, którzy są wokół nas. -
Recenzja: ksiazka-online.pl 2013-06-15Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak mówić i czynić, by ludzie robili to, co im każemy? Od czasu sprzedania 2 milionów książek Robert Cialdini stał się symbolem wielkich możliwości, które drzemią w każdym człowieku. Trzeba tylko wiedzieć, co i jak. Teraz „Wywieranie wpływu na ludzi” zostało wydane w formie … komiksu.
Poradnik – jakby nie było – psychologiczny autor wraz z pomocnikami – Nadją Baer oraz Nathanem Lueth zamienił w komiks udowadniając, że nauka, która jest z natury rzeczy ciekawa może być przedstawiona w każdej formie. Nawet tej obrazkowej.
Czytamy więc opowieść o przygodach pewnej tajnej formacji, która stara uchronić się ludzkość przed grożącym im niebezpieczeństwem. Są na świecie ludzie, którzy wywierając na ludzi wpływ mają tylko złe zamiary. Czy uda się przeszkodzić im w tych planach? Dr Robert B. Cialdini postara się temu zaradzić.
Autor wraz z ekipą pokazuje sześć sposobów, które pozwalają bronić się przez wpływem ale i umożliwiają przejście czytelnika do ataku. Już nie nabierze się Kowalski na dziwne promocje, podejrzane prośby czy słabe autorytety. Teraz może spokojnie wybrać się w świat z wiedzą, która daje pewność siebie i … klucz do osiągania zamierzonych celów.
Sobie tylko znanym sposobem Cialdini mówi o tym wszystkim tak prosto, jakby była to bajka dla dzieci. A przecież wywieranie wpływu to dział wypełniony godzinami badań i naukowych wywodów. Gałąź psychologii, która cały czas rozwija się rzucając nowe światło na sprawy ważne dla każdego z nas.
Nowatorska i świetna książka jeśli idzie o propagowanie teorii naukowych. Którą teorię teraz One Press weźmie na tapetę? Jestem bardzo ciekawy. -
Recenzja: http://my-books-1220.blogspot.com/ 2013-06-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W każdym momencie wywierany jest na nas wpływ. Także my sami wywieramy go na kimś, często nawet o tym nie wiedząc. Szczególnie przydaje się to w organizacjach czy ludziach organizujących zbiórkę pieniędzy, bo to oni wywierają na nas ten wpływ. Gdy mamy z taką osobą do czynienia, jesteśmy zmuszani do pożądanych przez nich reakcji. Można także zaobserwować, że im więcej odczujemy takich bodźców, tym będą bardziej zautomatyzowane. No bo jak tu nie wrzucić (przykład religijny, ale się sprawdzający) złotówki do koszyczka w trakcie mszy, gdy osoba która je zbiera wpatruje się w ciebie i masz wrażenie, że razem z nią wpatrują się w ciebie wszyscy siedzący w tym przybytku jakim jest kościół. Tak samo gdy widzimy bezdomną osobę i dajemy jej kanapkę, bądź coś do jedzenia czy picia - uruchamia nam się wtedy czynnik, dzięki czemu chcemy jej pomóc.
Komiks jest adaptacją książki napisaną przez Roberta Cialdini, który zaprezentował w niej 30 lat swoich badań nad teorią wpływu. Warto mieć na półce zarówno jak i komiks - w książce z pewnością będzie to lepiej wytłumaczone, bo jest tam więcej tekstu, jednak komiks to cały ten tekst tylko bardziej zbity, bez zbędnych szczegółów i właśnie to jest fajne w komiksach - nie ma tam żadnego owijania w bawełnę!
Czytelnik w trakcie zapoznawania się z komiksem zapozna się z sześcioma najskuteczniejszymi metodami wpływania na ludzi: wzajemnością, konsekwencją, lubieniem, autorytetem, społecznym dowodem słuszności oraz niedostępnością. Dzięki temu nauczy się jak zastosować to zarówno w codziennym życiu jak i biznesowym, a także odkryć kiedy na niego jest wywierany wpływ - myślę, że przyda się to każdemu! :)
Podobała mi się także kreska artysty, choć nie powiem Wam o tym dokładnie - na tym się po prostu nie znam. Mnie jednak przypadła do gustu. Była czarno-biała, bez zbędnych szczegółów i przepychu - dlatego komiks bardzo szybko się czytało, a ilustracje podziwiało. Choć przyznam, że co do sensu tych ilustracji mam zastrzeżenia. Czytam tekst, a obrazek jest jak z kosmosu - w ogóle o czymś innym! Nie potrafiłam więc się skupić na logice tekstu, a próbowałam rozumieć gdzie są podobieństwa w rysunku i tekście - co spowalniało moje czytanie i odczuwałam po prostu dyskomfort.
Sam tekst z komiksowych dymków czytało mi się dobrze. Nie było tam dużo specjalistycznego słownictwa, a język był przystępny dla przeciętnego człowieka, który ma dość mało wspólnego z naukowym podejściem do teorii wpływu.
Według mnie jest to pozycja, którą każdy na półce powinien mieć, a już na pewno sprzedawca, czy ktokolwiek będący w biznesie czy organizacji. -
Recenzja: Personel Plus 2013-05-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy można zmienić książkę naukową w komiks? Jak najbardziej! Wierni czytelnicy Roberta B. Cialdiniego - uważnego obserwatora ludzkiej natury, mistrza pióra, twórcy zgrabnych, chwytliwych sformułowań, bystrego eksperymentatora - z pewnością docenią formę, w jaką została ujęta esencja jego 30-letnich badań nad psychologią wpływu. Dzięki tej pozycji można się zanurzyć w świat niedalekiej przyszłości, w którym toczy się walka z mrocznymi siłami pragnącymi zmienić ludzi w bezmyślną tłuszczę. Czytelnik może poznać strategię, dzięki której można ocalić nasz gatunek - odkryje sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi. Nauczy się działać skutecznie na gruncie prywatnym i zawodowym oraz demaskować tych, którzy usiłują wywrzeć na niego wpływ.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Influence. Science and Practice (graphic edition)
- Tłumaczenie:
- Arkadiusz Romanek
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6592-1, 9788324665921
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-04-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6593-8, 9788324665938
- Data wydania ebooka :
- 2013-04-10 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 165x242
- Numer z katalogu:
- 13906
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 30.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 66.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Marketing
Perswazja i NLP
Obsługa klienta
Twoja kariera
Kompetencje osobiste
Sprzedaż
Zarządzanie
Zasoby ludzkie (HR)
Przywództwo
- Serie wydawnicze: Power
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia — w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów — dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks Robert Cialdini (14) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(1)
(6)
(3)
(1)
(2)
(1)
więcej opinii