Proaktywny telemarketing
- Autor:
- Paweł Walczak
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 168
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Proaktywny telemarketing
Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.
Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.
Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.
Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje”.
Wybrane bestsellery
-
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Wszyscy jesteśmy zabiegani i zestresowani. Wszyscy szukamy rozwiązania naszego codziennego problemu: jak zachować spokój w dynamicznie zmieniającym się świecie? Czasem można pogubić się wśród porad coachów, trenerów nurtów współczesnej psychologii, a tajemnicze mindfulness wciąż jest poza naszym ...
Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcal...
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Proaktywny telemarketing (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2014-01-07
Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie-zapewnia Paweł Walczak, socjolog, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży, a jednocześnie autor wydanego przez Onepress/Helion poradnika „Proaktywny telemarketing". Jednocześnie przestrzega, by - w kontekście biznesowym - nie mylić słowa „proaktywność" ze słowem „przedsiębiorczość" lub też utożsamiać go ze skutecznym działaniem. Bowiem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Co prawda proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak w tej książce autor skupił się na najtrudniejszej jej formie - telesprzedaży. A to dlatego, że jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczymy się działać proaktywnie, przeniesienie doświadczeń na inny grunt będzie już bardzo proste. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu mogą odnieść nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem, ale i w różnych innych formach docierające do klientów. Wydawnictwo Onepress / Helion proponuje jednemu czytelnikowi nieodpłatny egzemplarz prezentowanej książki. Aby mieć szansę go otrzymać, należy dziś w godz. 9-11 wysłać e-maila pod adres: kon-kurs@dziennik.lodz.pl, podając adres domowy, w temacie wpisując słowo „Proaktywny" oraz proponując lekturę zbliżonego tematycznie tytułu Wydawnictwa Onepress. Autora najciekawszej „recenzji" poinformujemy o sposobie odbioru nagrody.
-
Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2013-10-22
Dzwoń jak mistrz
Czy telemarketingiem zajmują się również ludzie czy tylko automaty? – zastanawiam się po kolejnej rozmowie ze zniechęconym i pozbawionym życia głosem w słuchawce, który usiłował sprzedać mi oprogramowanie do księgowania lub zaprosić na prezentację kołder wełnianych. – Nie, dziękuję, proszę zadzwonić za 10 lat. Albo za lepiej za 15… – odpowiadam i zrywam połączenie. Podobnie reaguje większość z nas, chyba że akurat to właśnie my wykonujemy zadania telemarketingowe.
Większość biznesu ubezpieczeniowego stoi na skutecznym telefonowaniu. Bez telefonu nie ma spotkania, a bez spotkania nie ma polisy. Takie są nieubłagane prawa natury. Czy możemy coś zrobić, żeby nasz rozmówca nie tylko nas nie znienawidził ani nie odesłał na przysłowiowe drzewo, ale z radością zgodził się na spotkanie?
Możemy kupić najnowszą książkę Pawła Walczaka pt. Proaktywny telemarketing. Autor dowodzi, że telemarketer musi najpierw sprzedać siebie, a dopiero potem produkt, usługę lub spotkanie. Musi wzbudzać sympatię, uśmiech, zaciekawienie, a nie irytację czy znudzenie. Telemarketer powinien być człowiekiem z atrakcyjną osobowością, wysokim poczuciem własnej wartości, sporą dozą poczucia humoru i dystansu do siebie.
Tego wszystkiego nie da się zrobić, recytując z pamięci skrypty rozmów sprzedażowych, które powstały jeszcze w latach 70. na rynku amerykańskim czy niemieckim. Świat się zmienił, ludzie się zmienili. Dziś dwóch na trzech Polaków pracuje w usługach i coś komuś sprzedaje. Wszyscy są bombardowani komunikatami marketingowymi i mają tego serdecznie dość. Dlatego na dzień dobry chcą odłożyć słuchawkę, powiedzieć „NIE” i mieć święty spokój.
Paweł Walczak przez kilka lat pracował w branży ubezpieczeniowej. W 2007 r. spełnił kryteria przyjęcia do Million Dollar Round Table – organizacji zrzeszającej najlepszych agentów życiowych na całym świecie. Po przeczytaniu jego książki wcale się nie dziwię, że tyle osób chciało się z nim spotkać i powierzyć mu kwestie finansowe. W Proaktywnym telemarketingu pokazuje krok po kroku, jak zbudować właściwą postawę, która znacząco zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu ze słuchawką w ręku.
Bitwa o każdą sekundę uwagi rozmówcy jest naprawdę ciężka. Żeby ją wygrać, powinieneś być jak japoński samuraj – spokojny, zrównoważony… i wspaniale wytrenowany. Być może będziesz musiał wykonać sto czy tysiąc telefonów, zanim osiągniesz właściwą biegłość. A trenując niewłaściwie, nawet przy milionowej próbie możesz stać w punkcie wyjścia i słyszeć głównie „nie, dziękuję”.
Książka Proaktywny telemarketing to pierwszy krok do skutecznego dzwonienia, które przynosi satysfakcję, a nie zwątpienie i przygnębienie. Przyda się każdemu sprzedawcy i menedżerowi, którzy chcą częściej słyszeć w słuchawce „TAK”. -
Eurostudent 2013-10-15
Ta książka pokazuje, czym jest proaktywność i w jaki sposób sprawdza się ona w procesie sprzedaży, zwłaszcza w najtrudniejszym etapie tego procesu – w telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem, ale szerzej – sprzedawaniem. A przecież niemal każdy z nas będzie pracował z klientem.
-
callcenternews.pl 2013-10-04
Proaktywność dla wielu z nas wydaje się być celem działania call center. To my wychodzimy do klienta z ofertą czy propozycją. Ale w praktyce proaktywność to często po prostu zwykła przedsiębiorczość lub po prostu skuteczne działanie. Okazuje się jednak, że skuteczne działanie to tylko efekt naszej proaktywności.
Autor książki „Proaktywny telemarketing” – Paweł Walczak w doskonały sposób prezentuje ideę proaktywnego telemarketingu. Pokazuje nam jak mamy się zmieniać, by odnosić sukcesy w sprzedaży przez telefon. Jego zdaniem proaktywność nie jest sama w sobie celem, a przyczyną, zapewniającą dostęp do zupełnie innego poziomu zrozumienia tematu sprzedaży przez telefon.
To doskonała książka dla szkoleniowców, coachów, kierowników sprzedaży. To wreszcie godna polecenia książka dla samych telemarketerów, którzy poważnie podchodzą do tematu sprzedaży telefonicznej i w tym aspekcie chcą się nadal intensywnie rozwijać.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7506-7, 9788324675067
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-09-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8550-9, 9788324685509
- Data wydania ebooka:
-
2013-09-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 14632
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.2MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Obsługa klienta
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Koncepcja postawy a proaktywność (9)
- Czym jest postawa? (15)
- Model nabywania umiejętności (21)
- Uważność a proaktywność (29)
- Rola harmonogramu i trzy fazy budowania proaktywności (49)
- Budowanie postawy, czyli jak trenować (60)
- Społeczne uwarunkowania sprzedaży i rozmowy telefonicznej (83)
- Scenariusz początku rozmowy (92)
- Praca z obiekcjami (101)
- Przyjmowanie obiekcji (114)
Wstęp (5)
1. Czym jest proaktywność (9)
2. Faza treningu, czyli budowanie proaktywnej postawy (49)
3. Faza sesji telefonicznej (83)
4. Faza regeneracji (153)
Epilog (163)
O autorze (165)
Podziękowanie (167)
Bibliografia (168)
Oceny i opinie klientów: Proaktywny telemarketing Paweł Walczak (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Jacek, specjalista ds. sprzedaży
Data dodania: 2016-04-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-10-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii