Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Magdalena Szelągowska
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
184
Druk:
oprawa twarda
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Głos świata konsultingu:
Najlepsza książka w języku polskim na temat jakości obsługi, standardów i standaryzacji. Koniecznie przeczytaj, jeśli szukasz kompleksowo ujętej, fachowej wiedzy. Obowiązkowo wracaj, gdy potrzebujesz praktycznej porady w odpowiednim momencie procesu obsługi klientów. Wiem, że jeśli w odniesieniu do swojej firmy przeanalizujesz punkty opisane w ramkach oznaczonych jako „praktyka”, to …jesteś skazany na sukces. To książka o skutecznym zarabianiu pieniędzy przy jednoczesnym zadowalaniu klientów.

Arkadiusz Wódkowski, Partner w QSL Consulting


Głos świata biznesu:
Obsługa Klienta może być fascynująca! Z dobrej można uczynić oręż w walce z konkurencją, ze złej — można uczynić kajdanki pętające rozwój firmy, bo przy złej obsłudze Klienta trzeba go kupić niską ceną, większym zakresem, ech... kosztowne!
Wiele osób ma wrodzony talent do zarządzania relacjami z Klientem, jednak nie wszyscy przedsiębiorcy posiadają tę zdolność — a każdy z nich potrzebuje Klientów. Ta książka, to wręcz idealna instrukcja, jak budować i rozwijać procesy oraz narzędzia związane z obsługą Klienta. Polecam tym, którzy rozumieją wagę jakości obsługi Klienta w biznesie, nie tylko na początku drogi biznesowej. Bezcenny poradnik!

Arkadiusz Wójcik, Executive Director, Samsung Electronics Polska

Głos świata nauki:
Klient nasz pan - to historyczne powiedzenie jest ciągle aktualne. Aby zbudować trwałą i skuteczną strategię sprzedaży, niezbędne jest profesjonalne podejście do kluczowego wyzwania: utrzymania klienta i stworzenia obopólnie korzystnej relacji gospodarczej. Publikacja, którą trzymasz w ręku, prowadzi przez ten skomplikowany proces w sposób wysoce logiczny oraz, co szczególnie ważne, przystępny dla osoby, która chce zarządzać jakością obsługi klienta w swojej firmie. Jest to pierwsza tak profesjonalnie przygotowana książka, która ma potencjał by poprowadzić firmę w kierunku kluczowego sukcesu marketingowego, jakim są liczni i usatysfakcjonowani klienci. Gorąco polecam: powinna być lekturą obowiązkową każdej osoby współpracującej z klientem.

dr hab. Rafał Kasprzak, prof. SGH


Magdalena Szelągowska - z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:

  • tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
  • kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
  • badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
  • operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
  • tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych

W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.