Poradnik pracy w Call Center
- Wydawnictwo:
- Ridero
- Ocena:
- Stron:
- 26
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis
książki
:
Poradnik pracy w Call Center
W życiu ważne jest to aby się kierować tym co mówi ci serce. Tylko TY wiesz co dla Ciebie najlepsze. Pamiętaj o rozwadze. Każda praca, którą wykonywać będziemy jest ważna lecz nie każda jest warta poświęcenia a więc pamiętaj o rozwadze. Książka jest małym poradnikiem dla osób zaczynających w zarobku call center jak i dla tych co chcą poznać podstawy tej pracy.
Wybrane bestsellery
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Poradnik pracy w Call Center Damian Błaszak (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.