ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Ari Weinzweig
Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta Ari Weinzweig - okładka książki

Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta Ari Weinzweig - okładka książki

Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta Ari Weinzweig - okładka audiobooka MP3

Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta Ari Weinzweig - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
136
Druk:
oprawa twarda

Naucz się traktować swoich klientów jak rodzinę królewską

  • Dowiedz się, czego pragnie klient i dostarcz mu to
  • Rozpatruj i uwzględniaj reklamacje klientów
  • Oceniaj i nagradzaj pracowników

Obsługa klienta jest czynnikiem, który jako pierwszy rzuca się w oczy w firmie. To, czy pracownicy odnoszą się do klientów w odpowiedni sposób, może zadecydować o tym, czy klienci skorzystają z usług firmy, czy też nie. Na współczesnym rynku o jakość produktów i usług dbają niemal wszystkie firmy, jednak w wielu z nich jakość obsługi klienta nadal pozostawia sporo do życzenia.

Na amerykańskim rynku małych firm wzorem doskonałej obsługi klienta jest Zingerman -- niewielka sieć sklepów spożywczych, restauracji, firm produkcyjnych i doradczych. Dynamiczny rozwój firmy założonej w 1982 jest w ogromnej mierze wynikiem podejścia do obsługi klienta. Jej sukces i stabilny wzrost stanowią dowód na to, że odpowiednia obsługa klientów naprawdę daje wyniki.

Książka "Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta" to zbiór rad dotyczących obsługi klienta napisany przez Ari Weinzweiga -- jednego z założycieli firmy. Czytając ją, poznasz aspekty pracy z klientami, z których istnienia wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy. Nie znajdziesz tu filozofii i teorii. Przeczytasz wyłącznie, co i jak masz robić.

  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Dokładna realizacja zamówień
  • Proces rozpatrywania reklamacji
  • Zatrudnianie właściwego personelu
  • Ocenianie jakości usług własnej firmy
  • Obsługa osób starszych i niepełnosprawnych
  • Nagradzanie pracowników

Przekonaj się jak ważna jest obsługa klienta i doprowadź ją do perfekcji.

Wybrane bestsellery

Ari Weinzweig

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności