Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
- Autorzy:
- Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 7
- Stron:
- 696
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
Twój cel — pierwsza strona wyników!
Rzeczowa, bogata w informacje i dająca wgląd we wszystko, co najważniejsze, pozycja dla każdego, kto pragnie poznać SEO od podszewki.Seth Godin,
autor książki Wszyscy jesteśmy dziwni
Wiedza o SEO jest fundamentem dzisiejszego biznesu sieciowego. Napisana przez najlepszych praktyków SEO, książka ta może nauczyć Cię tego, czego potrzebujesz, by prowadzić działalność w sieci.Tony Hsieh,
prezes Zappos.com, Inc., autor bestsellera Delivering Happiness
Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Takich osób jest garstka. Dlatego jeżeli nie ma Cię na pierwszej stronie wyników, tak naprawdę nie istniejesz w sieci. Trafienie na nią musi być Twoim celem, który da Ci szansę odniesienia sukcesu w biznesie.
Dzięki temu podręcznikowi to zadanie jest w Twoim zasięgu. Czterech uznanych ekspertów w dziedzinie optymalizacji witryn internetowych dzieli się wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO. W trakcie lektury poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się wybierać najlepsze słowa kluczowe i oceniać ich skuteczność. Ponadto przekonasz się, że źle przeprowadzone pozycjonowanie strony może przynieść więcej szkody niż pożytku. Obecnie, kiedy serwisy społecznościowe święcą triumfy, nie można ich ignorować jako źródła ruchu, dlatego autorzy dość szczegółowo analizują je pod kątem pozycjonowania. Ta książka to jedyny w swoim rodzaju, kompletny przewodnik po zagadnieniach związanych z SEO. Musi się znaleźć na półce każdego pasjonata optymalizacji stron internetowych!
Dzięki tej bezcennej książce:
- zdefiniujesz cele strategii SEO
- zidentyfikujesz i przeanalizujesz słowa kluczowe
- poznasz cechy witryny przyjaznej SEO
- zdobędziesz (legalnie!) łącza do Twojej strony
- poznasz zalety i wady tworzenia własnego zespołu SEO
Zdobądź popularność w sieci dzięki skutecznym działaniom SEO!
Wybrane bestsellery
-
W tej książce znajdziesz całą prawdę o start-upach. Bez eufemizmów i przemilczeń. Dowiesz się z niej, dlaczego duża część typowych porad rodem z Doliny Krzemowej jest po prostu błędna i sprawdza się w odniesieniu do zaledwie niewielkiego odsetka założycieli i firm. Problemy, z jakimi zmagają się ...
Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Want to make money online? Then ignore social media at your own risk. Social media is vital if you want to your business to thrive, and though you can’t control the conversations, you can influence them. This book will teach you how.If mismanaged, social media can create more noise than sig...
Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach
(118.15 zł najniższa cena z 30 dni)118.15 zł
139.00 zł(-15%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorach książki
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand FishkinEric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.
Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.
Jessie C. Stricchiola — zajmuje się marketingiem cyfrowym od 1997 roku. Jest jedną z założycielek organizacji SEMPO.org. Obecnie jest prezesem firmy konsultingowej Alchemist Media, Inc. Jest również biegłą sądową w sprawach związanych z internetem.
Rand Fishkin jest założycielem firmy SparkToro i mistrzem pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google. Jako młody chłopak był zmuszony podjać ryzykowną decyzję oraz rozpocząć życie przedsiębiorcy: zrezygnował ze studiów i założył firmę Moz. Postanowił poświęcić zawodowe życie pomaganiu innym firmom w budowaniu doskonalszego marketingu i jak dotąd dotrzymuje danego sobie słowa: jest autorem cieszącej się popularnością serii video, prowadzi bloga,napisał książkę. Jeśli nie jest pochłonięty pracą, spędza czas z ukochaną żoną Geraldine. Każdemu, kto poczęstuje go świetnie zrobionym makaronem i doskonałą whisky, zdradzi tajniki dotarcia na 1 pozycję wyników wyszukiwania Google.
Ebooka "Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Art of SEO
- Tłumaczenie:
- Maciej Reszotnik
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5648-6, 9788324656486
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-06-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5651-6, 9788324656516
- Data wydania ebooka:
- 2013-07-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 13298
- Rozmiar pliku Pdf:
- 41.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 23.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 47.0MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Kompetencje osobiste
Start-up
Spis treści książki
- Wyszukiwarki i cel ich istnienia (20)
- Udział rynkowy wyszukiwarek (20)
- Określanie celu wyszukiwania - wyzwanie dla marketingu i wyszukiwarek (23)
- Wyszukiwanie a zachowanie konsumentów (27)
- Wyszukiwarki i kierowanie handlem w sieci (30)
- Śledzenie wzrokiem: w jaki sposób użytkownicy widzą wyniki wyszukiwania (32)
- Śledzenie kliknięć: jak użytkownicy wybierają wyniki - wyniki neutralne a opłacane (35)
- Wnioski (40)
- Interpretowanie wyników wyszukiwania (44)
- Algorytmiczny system rankingowy: szperanie, indeksowanie, ocenianie (52)
- Określanie zamiarów użytkownika i zwracanie trafnych, aktualnych treści (64)
- Czynniki rankingowe (75)
- Zaawansowane techniki wyszukiwania (79)
- Wyszukiwarki pionowe (87)
- Wyszukiwarki a państwa (96)
- Wnioski (97)
- Cele strategiczne w zasięgu specjalistów SEO (100)
- Każdy plan SEO to improwizacja (102)
- Ruch sieciowy a zamiar użytkowników (103)
- Tworzenie planu SEO przed rozpoczęciem konstruowania witryny (104)
- Zrozumienie potrzeb klientów i odnalezienie własnej niszy (105)
- SEO i surowy ruch (108)
- SEO a sprzedaż internetowa (109)
- SEO i branding (109)
- SEO, leading i marketing bezpośredni (110)
- SEO i zarządzanie reputacją (111)
- SEO i ideologiczny wpływ (113)
- Wnioski (117)
- Główne elementy planowania (119)
- Proces budowy witryny i definiowanie graczy (122)
- Definiowanie struktury informacyjnej witryny (123)
- Przeprowadzanie audytu już istniejącej witryny w celu zidentyfikowania problemów SEO (128)
- Kanibalizacja słów kluczowych (134)
- Wykorzystywanie oprogramowania statystycznego serwera i zdobywanie dostępu do danych (138)
- Identyfikowanie głównych konkurentów (140)
- Ocena postępu (145)
- Pomiary stanu zindeksowania witryny (147)
- Pomiary rankingowe (149)
- Identyfikowanie źródeł ruchu sieciowego i pomiary jego intensywności (150)
- Wykorzystywanie zasobów biznesowych w kontekście SEO (153)
- Łączenie zasobów biznesowych z historycznymi danymi w celu dokonania analizy SEO/SWOT (155)
- Wnioski (156)
- Myślenie strategiczne (158)
- Długi ogon i krzywa popytu słów kluczowych (158)
- Podejście tradycyjne - znajomość domeny, analiza treści witryny (158)
- Narzędzie analityczne dla haseł (161)
- Określanie wartości hasła i potencjalnego wskaźnika ROI (189)
- Wykorzystywanie popytu na słowa kluczowe z długiego ogona (194)
- Trendy, okresowość i okresowe fluktuacje w popycie na słowa kluczowe (199)
- Wnioski (201)
- Wyszukiwarki i przystępność witryny (203)
- Tworzenie optymalnej architektury informacji (IA) (210)
- Domeny, subdomeny i mikrowitryny (226)
- Optymalizacja nazw domen i adresów URL (232)
- Nakierowanie na słowa kluczowe (235)
- Optymalizacja treści (246)
- Problem zduplikowanych treści (254)
- Kontrolowanie treści, plików cookie i identyfikatorów sesji (261)
- Zarządzanie treścią i kontrola robotów indeksujących (265)
- Przekierowania (281)
- Problemy z systemami zarządzania treścią (CMS) (289)
- Najlepsze techniki adaptacji domeny do wielojęzycznych witryn (301)
- Wnioski (304)
- Jaki wpływ mają linki na rankingi wyszukiwania (306)
- Zaawansowane zagadnienia oceny odnośników przez wyszukiwarki (315)
- Psychologia linków (322)
- Typy gromadzenia linków (323)
- Wybór odpowiedniej strategii gromadzenia linków (337)
- Więcej technik pozyskiwania linków z wykorzystaniem treści (342)
- Marketing oparty na bodźcach (347)
- Jak wyszukiwarki radzą sobie ze spamem (348)
- Media społecznościowe a linki (350)
- Wnioski (360)
- Dlaczego warto polegać na sygnałach społecznościowych? (362)
- Sygnały społecznościowe, które mają bezpośredni wpływ na wyniki wyszukiwania (364)
- Pośredni wpływ marketingu w mediach społecznościowych (372)
- Monitorowanie i mierzenie efektów działania marketingu w mediach społecznościowych oraz jego ciągłe usprawnianie (381)
- Zaangażowanie użytkowników jako czynnik jakości wyszukiwania (400)
- Analiza dokumentów (405)
- Optymalizacja przystępności a SEO (407)
- Dodatkowe źródła społecznościowe (409)
- Wnioski (410)
- Wyszukiwanie pionowe i nowe szanse (411)
- Optymalizacja wyszukiwania lokalnego (416)
- Optymalizacja wyszukiwania obrazów (429)
- Optymalizacja wyszukiwania produktów (435)
- Optymalizacja wiadomości, blogów i kanałów RSS w wyszukiwarkach (438)
- Wyszukiwarki filmów i multimediów oraz wyszukiwarki dla urządzeń przenośnych (449)
- Wnioski (462)
- Waga pomiaru wyników w procesie optymalizacji wyszukiwania (464)
- Pomiary ruchu sieciowego (468)
- Uzależnienie stopnia konwersji i ROI od SEO (481)
- Diagnostyka i wskaźniki powodzenia konkurencji (492)
- Główne wskaźniki wydajności w optymalizacji nakierowanej na długi ogon (532)
- Inne narzędzia (534)
- Wnioski (537)
- Przenoszenie treści - podstawy (539)
- Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie zmieniania struktury witryny i po transformacji (544)
- Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie trwania migracji na nową domenę i po niej (545)
- Zmiana serwera (547)
- Ukryte treści (549)
- Filtry spamu i kary (555)
- Kradzież treści (567)
- Zmiana specjalistów SEO i członków zespołu (568)
- Wnioski (571)
- Badania nad optymalizacją i analityka (573)
- Analiza porównawcza konkurencji (582)
- Korzystanie z oferowanych przez wyszukiwarki narzędzi SEO (587)
- Branża SEO w sieci (596)
- Uczestnictwo w konferencjach i innych wydarzeniach (601)
- Wnioski (604)
- SEO jako biznes (607)
- Wyzwania związane z budowaniem własnego zespołu lub zatrudnieniem zewnętrznej firmy (612)
- Wpływ stopnia złożoności witryny na nakład pracy pod kątem SEO (616)
- Rozwiązania dla małych firm (617)
- Zatrudnianie specjalisty SEO (625)
- Praca z niezależnym ekspertem (628)
- Wybór zewnętrznej firmy SEO lub konsultanta (630)
- Łączenie niezależnych zespołów SEO z zespołem wewnętrznym (638)
- Wprowadzanie kultury SEO w Twojej organizacji (639)
- Wnioski (640)
- Niepowstrzymana ewolucja wyszukiwania (643)
- Więcej o typach treści w wyszukiwarkach (650)
- Personalizacja, lokalizacja i wpływ użytkownika na wyszukiwanie (653)
- Wzrastająca rola wyszukiwania lokalnego, wyszukiwania za pośrednictwem urządzeń mobilnych i rozpoznawania głosu (656)
- Nasycenie rynku i konkurencja (659)
- SEO trwałą formą sztuki (661)
- Wnioski (662)
Przedmowa (15)
Wprowadzenie (17)
1. Wyszukiwanie jako miara trendów społecznych i narzędzie handlowe (19)
2. Podstawy posługiwania się wyszukiwarkami (43)
3. Definiowanie celów strategii SEO i określanie docelowych użytkowników (99)
4. Pierwsze kroki w SEO (119)
5. Identyfikowanie i analiza nakierowanych słów kluczowych (157)
6. Tworzenie witryny przyjaznej SEO (203)
7. Przygotowanie ciekawych treści i marketing odnośników (305)
8. Rola mediów społecznościowych i danych użytkowników w generowaniu wyników wyszukiwania (361)
9. Optymalizacja wyszukiwania specjalistycznego (411)
10. Śledzenie wyników wyszukiwania i wyznaczniki powodzenia strategii (463)
11. Zmiany domeny, przeprojektowanie witryny pod kątem SEO i rozwiązywanie problemów (539)
12. Nauka SEO i własne badania (573)
13. Tworzenie własnego zespołu SEO a wynajem zewnętrznej firmy (607)
14. Sztuka ewoluująca - przyszłość SEO (641)
Glosariusz (663)
Skorowidz (679)
O autorach (691)
Kolofon (681)
Helion - inne książki
-
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje doty...
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak f...
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego...
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(4)
(1)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii