ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów

Autor:
Ryan Holiday
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Ryan Holiday - okladka książki

Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Ryan Holiday - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Serie wydawnicze:
Power
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
344
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka 38,94 zł najniższa cena z 30 dni

59,90 zł (-35%)
38,94 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(38,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 32,95 zł najniższa cena z 30 dni

59,90 zł (-55%)
26,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(32,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 23,96 zł najniższa cena z 30 dni

59,90 zł (-53%)
28,15 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(23,96 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Książka roku 2018 według NPR!

Rzecz o tym, jak działa współczesna władza - niezwykła opowieść, którą New York Times uznał za "niesamowicie wciągającą", a The Sunday Times określił jako "porywającą... niesamowitą współczesną historię medialną, którą świetnie się czyta". Przeczytaj książkę, o której wszyscy mówią!

To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela - z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana - udowadnia, że tam, gdzie w grę wchodzi żądza zemsty w połączeniu z milionami dolarów, nic nie jest takie, jakie się pozornie wydaje.

Autor pokazuje, że chęć rewanżu za coś tak teoretycznie błahego jak plotka może doprowadzić do zniszczenia imperium medialnego. Rozmawia z osobami biorącymi udział w spisku i odsłania kulisy niezwykle drobiazgowego podstępu, w który zamieszani są milionerzy, miliarderzy, gwiazdy sportu i kina. Stawia pytania z jednej strony o kwestię wolności prasy i wypowiedzi we współczesnym społeczeństwie, z drugiej - o etykę postępowania mediów i najbogatszych ludzi na świecie. Czy pieniądze pozwalają miliarderom na przekraczanie granic? Czy prywatność jest wartością, której naruszenie kosztuje setki milionów dolarów? Jaką rolę odgrywa w tym swoboda wypowiedzi? To tylko niektóre kwestie pojawiające się w książce brawurowo opisującej pełną kontrowersji intrygę zakończoną jednym z najsłynniejszych procesów sądowych w dziejach USA.

  • Zawiła intryga zaplanowana i zrealizowana z dbałością o najdrobniejsze szczegóły
  • Wartka akcja oparta na przenikliwej narracji i rozmowach z uczestnikami spisku, a także jego ofiarami
  • Opis trwających kilkanaście lat przygotowań do rewanżu, który zakończył się wielomilionowym wyrokiem skazującym
  • Historia konfliktu pomiędzy miliarderem a wydawcą mediów internetowych, które naruszyły jego prywatność

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Ryan Holiday jest strategiem medialnym, który współpracuje z wieloma znanymi osobistościami, w tym Tuckerem Maksem czy Dovem Charneyem. Po tym, jak w wieku dziewiętnastu lat rzucił college i terminował u Roberta Greene, autora 48 praw władzy, doradzał wielu pisarzom, którzy doskonale się sprzedają, oraz muzykom, którzy zdobywają platynowe płyty. Obecnie jest dyrektorem marketingu w American Apparel, którego dokonania są znane na całym świecie. Kampanie reklamowe opracowane przez Ryana Holidaya były wykorzystywane jako „studia przypadków” przez takich gigantów jak Twitter, YouTube czyGoogle oraz omawiane w między innymi w AdAge, New York Times, Gawker czy FastCompany. Ryan Holiday mieszka w Nowym Orleanie i prowadzi stronę RyanHoliday.net.

"Gdy miałem 19 lat, wyczuwając zaskakujące i przełomowe możliwości, zrezygnowałem ze studiów. Mentorzy rywalizowali o moją uwagę i traktowali mnie jak swojego protegowanego. Postrzegany jako wschodząca gwiazda, byłem tym dzieciakiem. Sukces przyszedł szybko.

Gdy stałem się najmłodszym dyrektorem w agencji promocji talentów w Beverly Hills, uczestniczyłem w podpisywaniu kontraktów z wieloma popularnymi zespołami rockowymi i pracowałem z nimi. Doradzałem w temacie książek, które później sprzedawały się w milionach egzemplarzy i tworzyły nowe gatunki literackie. W wieku 21 lat odpowiadałem za strategię firmy American Apparel, wówczas jednej z najpopularniejszych marek modowych na świecie. Wkrótce zostałem dyrektorem ds. marketingu.

W wieku 25 lat opublikowałem pierwszą książkę. Stała się ona natychmiastowym, choć kontrowersyjnym bestsellerem."

Więcej informacji na temat autora dostępnych na jego stronie: https://ryanholiday.net/

Ryan Holiday - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Power

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
38,94 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
26,95 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
28,15 zł
Dodaj do koszyka