Paul Thewlis, Matt Mullenweg - książki
-
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach
-
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
-
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
-
Strategiczne podejście do działania w social mediach
-
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
Strategia komunikacji w social mediach
-
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców
-
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
-
Skuteczna reklama na LinkedInie
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Zrozumieć social media
-
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
-
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
-
Zostań królową PR
-
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
-
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
-
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
-
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
-
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
-
Rewolucja social media
-
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
-
MARK eTHINK - Poznaj jasną i ciemną stronę marketingu
-
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować książkę
-
Kryptowaluty dla zabieganych
-
Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
-
Brzydka prawda. Kulisy walki Facebooka o dominację
-
107 pomysłów na posty
-
Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
-
Moda językowa na zapożyczenia angielskie w prasie kobiecej
-
Komunikacja w społeczeństwie sieci. Technologia, bezpieczeństwo i zmiana społeczna
-
Modern Brand Management
-
Grupologia - jak zarządzać grupami na Facebooku
-
Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie
-
Teorie newsa
-
Mining the Social Web. Data Mining Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, GitHub, and More. 3rd Edition
-
Eliminowanie przyczyn wypadków i kolizji w obszarze infrastruktury transportowej logistyki miejskiej. Na przykładzie Łodzi
-
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1
-
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu
-
Współczesne dylematy zarządzania rozwojem miast
-
Innowacje marketingowe w sektorze e-commerce
-
Practical XMPP. Click here to enter text
-
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw
-
EkoMiasto#Społeczeństwo. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast
-
Building Tools with GitHub. Customize Your Workflow
-
Designing Social Interfaces. Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience. 2nd Edition
-
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych
-
Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach
-
e-PROFIT - Wszystko o e-biznesie - Czerwiec 2014
-
e-PROFIT - Wszystko o e-biznesie - Maj 2014
-
e-PROFIT - Wszystko o e-biznesie - Kwiecień 2014
-
e-PROFIT - Wszystko o e-biznesie - Marzec 2014
-
Social Networking in Recruitment. Build your social networking expertise to give yourself a cost-effective advantage in the hiring market with this book and
-
e-PROFIT - Wszystko o e-biznesie - Styczeń-Luty 2014
-
Instant HubSpot Dashboard Customization. Customize your HubSpot dashboard to generate qualified inbound leads for your business
-
Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior
-
Życie wirtualnych dzikich
-
Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku
-
Media i dziennikarstwo internetowe
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Bezmarketing
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Czas na rytualizację marek?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Jak wygrać wybory?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata, która rozstrzygnęła o przyszłości Polski
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziennikarstwo przetrwa
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Hagada siła opowieści
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak zmienia się telewizja
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Milczenie jest integralną częścią komunikacji
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Może są straszni, ale są Tobie potrzebni
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Pochwała nieracjonalności
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Prawo do czytania
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Story, czyli opowieśćtubylców australijskich o sobiei świecie, w którym żyją
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Tłum nigdy nie będziemądrzejszy od jednostki
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów
-
#tweetsmart. 25 Twitter Projects to Help You Build Your Community
-
WordPress 3 For Business Bloggers. Promote and grow your WordPress blog with advanced marketing techniques, plugins, advertising, and SEO
-
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
-
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych
-
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
-
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
-
Psychologia hejtu, czyli jak radzić sobie z krytyką w życiu osobistym i zawodowym
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
-
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
-
Facebook. Włącz się do gry
-
Video marketing nie tylko na YouTube
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
-
Photoshop dla e-commerce i social media
-
Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?
-
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
-
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami
-
Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
-
Zarządzanie kryzysem w social media
-
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
-
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
-
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
-
Przechytrzyć social media
-
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II
-
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
-
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
-
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy
-
Godzina dziennie z Facebook marketingiem
-
Facebook. Daj się poznać
-
Serwisy społecznościowe. Projektowanie
-
Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja
-
FACEBOOK MARKETING. Profil Na Facebooku!
-
INSTAGRAM MARKETING
-
TIKTOK MARKETING! Jak Promować Siebie, Polecać Biznes I Sprzedawać Produkty Na TikToku?
-
Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2
-
Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie
-
Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie