Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
- Autor:
- Dave Kerpen
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!
Wychodzisz wieczorem do baru - pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji - też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!
Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda?
Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.
Bądź lubiany:
- słuchaj uważnie,
- bądź transparentny,
- odpowiadaj ludziom,
- bądź autentyczny,
- opowiadaj świetne historie.
Dave Kerpen jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Likeable Media, firmy uhonorowanej wieloma nagrodami, a zajmującej się mediami społecznościowymi i marketingiem szeptanym.
Wybrane bestsellery
-
Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje, i wydeptać sobie ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak ich uważnie...
Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w...
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientó...
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Z życia książek Przemek Opłocki
Co zrobić by klienci Cię polubili?
Social media to Eldorado dla marketerów. Dystans między klientem, a produktem/usługą zmniejszył się do kliknięcia na smartfonie lub laptopie. Szybki dostęp do rzeszy konsumentów i łatwość dostarczenia informacji nie oznacza jednak, że banalnym zadaniem jest zostanie królem Facebook’a, Twittera czy Tumblr’a.
Generalnie książkę da się podsumować hasłem: Bądź lubiany. Rozwijając to warto zacytować autora: „Słuchaj uważnie, bądź transparentny, odpowiadaj ludziom, bądź autentyczny i opowiadaj świetne historie”. Wydaje się to proste i banalne. Dlaczego więc wciąż firmy korzystając z mediów społecznościowych popełniają błędy w stylu: brak określenia grupy docelowej, nachalne komunikaty, kasowanie negatywnych komentarzy lub ich ignorowanie, brak koordynacji z pozostałymi kanałami czy brak angażowania klientów?
Dave Kerpen dzieli się z czytelnikiem wiedzą z zakresu mediów społecznościowych i marketingu szeptanego. „Lubię to” zawiera kilkanaście pogrupowanych porad dotyczących budowania relacji z klientami i zarządzania treścią. W szeroko omawianym Facebook’u równie łatwo wypłynąć i stać się gwiazdą, jak i zatonąć w oceanie informacji. Oddany i zaangażowany klient nie tylko kliknie przycisk „lubię to” czy nawet kupi produkt. On zacznie opowiadać o tym znajomym i rodzinie, a to jest największa i najbardziej opłacalna nagroda. -
trendbiz.pl Marcin Pietraszek
Książka Dave’a Kerpena „Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku” otwiera oczy na to, jak duże możliwości media społecznościowe dają firmom – nawet tym najmniejszym. Aby jednak na tym skorzystać, porady autora trzeba naprawdę wziąć sobie do serca.
Podchodziłem do tej książki sceptycznie, obawiając się, że znajdę w niej coś w rodzaju instrukcji obsługi Facebooka, a więc zbiór rad z rodzaju oczywistych, które przydać mogą się jedynie komuś, kto pojęcie „social media” zna tylko z gazet (drukowanych, bo internetu nie używa). Na szczęście się myliłem.
Warto sięgnąć po tę książkę z otwartym umysłem, nie rezygnując z fragmentów o charakterze instrukcji, bo powiedzmy sobie szczerze, takie też tu występują. Jednak wbrew pozorom, także w nich można znaleźć ciekawe informacje. Ale to, co najcenniejsze, to podparte przykładami podpowiedzi, w jaki sposób wykorzystać moc Facebooka, by niskim kosztem przeprowadzić skuteczne działania marketingowe.
Dave Kerpen wie, o czym pisze, ponieważ sukces swojej firmy oparł właśnie na mediach społecznościowych. Jest on współzałożycielem oraz dyrektorem generalnym Likeable Media – firmy, która stoi za sukcesem marketingowym wielu amerykańskich (głównie małych i średnich) przedsiębiorstw. Zarówno jego własny majątek, jak i majątki jego klientów, to w dużej mierze zasługa umiejętnego korzystania z Facebooka. Warto więc posłuchać, co ma do powiedzenia.
Social media to sprawa strategiczna
Facebook nie jest medium takim samym jak inne, dlatego nie sprawdzi się, jeśli będziemy z niego korzystali tak, jak z narzędzia do emitowania reklam. Sprawą oczywistą (choć niestety wciąż nie dla wszystkich) jest to, że fanów w mediach społecznościowych trzeba angażować, a więc dopytywać, zachęcać do wyrażania opinii. Suche komunikaty należy zastąpić różnorodnymi przekazami – zdjęciami, filmami, konkursami, testami. Im większa różnorodność, tym lepiej. Ale to, co wydaje się kluczowe, to bycie autentycznym i transparentnym.
Stosunkowo łatwo wynająć specjalistę social media i powiedzieć mu, żeby wrzucał „fajne treści”, zdobywał lajki i komentarze. Znacznie trudniej sprawić, by działalność na Facebooku została niejako wpisana w DNA firmy. A to konieczne, jeśli chcemy naprawdę odnosić korzyści. W mediach społecznościowych nie ma mowy o niejasnych promocjach, o ignorowaniu głosów pojedynczych niezadowolonych osób, o odsyłaniu do oficjalnych komunikatów firmy.
Fan z Facebooka musi otrzymać oficjalną, prawdziwą i pozytywną odpowiedź na swoje wątpliwości w ciągu kilku minut od ich zgłoszenia. Jeśli potencjalni klienci wspólnie organizują się wokół jakiegoś pomysłu, firma powinna się do niego odnieść nawet, jeśli wydaje się to sprawą o marginalnym znaczeniu itd.
Sprzedawaj dzięki emocjom!
Kerpen wprost porusza także sprawę zysków osiąganych przez firmy dzięki mediom społecznościowym. I podaje wiele ciekawych przykładów świadczących o tym, że to nie mrzonki! Za pomocą Facebooka naprawdę można dziś sprzedawać!
Słabo jednak sprawdzają się dedykowane w tym celu aplikacje sklepowe. Facebook wpływa na sprzedaż w zupełnie inny sposób – pozwala zgromadzić wokół marki tysiące obserwatorów, którzy dzięki pozytywnym kontaktom z firmą, w przyszłości mogą stać się jej bardzo lojalnymi klientami. Najczęściej aktywność w social mediach przekłada się na rozwój organiczny, rozłożony w czasie. Ale bywa i tak, że jedna głośna akcja może napędzić firmie setki, a nawet tysiące klientów!
Zróbmy jednak ważne zastrzeżenie. Ktoś, kto chce sprzedawać dzięki Facebookowi, nie osiągnie tego celu, jeśli nie będzie potrafił działać w sposób szybki, przejrzysty i przyjazny klientom. W mediach społecznościowych nie rządzą liczby, ale emocje. I właśnie zrozumienie tego jest chyba najważniejszym kluczem do sukcesu.
Kerpen podsumowuje swoje propozycje w pięciu punktach:
- słuchaj uważnie
- bądź transparentny
- odpowiadaj ludziom
- bądź autentyczny
- opowiadaj świetne historie.
Aby robić biznes z wykorzystaniem mediów społecznościowych, musisz mocno zaangażować się w przestrzeganie każdego z tych punktów. Jeśli odpuścisz sobie choćby jeden z nich, dla fanów z Facebooka będziesz skończony. A przecież w samej Polsce Facebook ma już ponad 10 mln użytkowników. Czy stać Cię na to, aby zignorować 1/4 populacji Polski? Jeśli nie, zainteresuj się tą książką. -
psychologia-spoleczna.pl Katarzyna Maruszewska, 2013-07-02
Na początku byli Adam i Ewa. Ewa powiedziała do Adama : „Spróbuj tego jabłka”. Mało kto z nas wie, że była to pierwsza marketingowa interakcja w dziejach ludzkości. Relacja jest i była prostym i skutecznym sposobem na zakończenie udanej transakcji.
Wyobraź sobie, że boli Cię ząb. O ile nie posiadasz swojego zaufanego stomatologa, szukasz dentysty, który uśmierzy twoje cierpienie. Wpisujesz w wyszukiwarkę Google: „dentyści” z danego regionu. Pojawiająca się wysoka ilość wyników nie rozwiązuje sprawy, a raczej oddala Cię od rozwiązania. Jak znaleźć tego najlepszego dentystę? Czy naprawdę chcesz powierzyć swój bolący ząb komuś zupełnie obcemu?
Przychodzi Ci do głowy inny pomysł: te same słowa wyszukujesz na Facebooku. Na górze listy pojawia się stomatolog, obok którego widnieje informacja, że trzech twoich znajomych to lubi. Nagle wszystko staje się proste, wiesz już kogo masz wybrać. Tego rodzaju scenariusz nie odzwierciedla jeszcze powszechnego zjawiska, ale jest to tylko kwestia czasu. Po co mamy w ogóle wybierać produkt czy usługę w oparciu o reklamy, czy nie lepiej zaufać swoim znajomym?
Marketing szeptany był zawsze uważany za najczystszą i najlepszą formę reklamy, a media społecznościowe potwierdziły to na wiele sposobów. Ludzie lubią dzielić się informacjami i czuć więź z innymi osobami, firmami, które lubią i którym ufają.
W książce „Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku” znajdziesz proste zasady korzystania z mediów społecznościowych oraz proste i najważniejsze narzędzia w marketingu i reklamie. Praktyczny przewodnik przygotuję Cię do zaistnienia na portalach społecznościowych. Musisz to polubić.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook
- Tłumaczenie:
- Marcin Machnik
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-4813-9, 9788324648139
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-05-24
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-0167-2, 9788328301672
- Data wydania ebooka:
-
2015-03-02
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 9272
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.5MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Social Media
Spis treści książki
Podziękowania (7)
Wprowadzenie (11)
Rozdział 1. Po pierwsze, słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać (21)
Rozdział 2. Znacznie precyzyjniej niż "kobiety 25 - 54". Określ odbiorców lepiej niż kiedykolwiek wcześniej (33)
Rozdział 3. Myśl - i zachowuj się - tak jak Twój klient (47)
Rozdział 4. Zachęć swoich klientów, aby zostali Twoimi pierwszymi fanami (61)
Rozdział 5. Angażuj. Twórz prawdziwe dialogi z klientami oraz między klientami (75)
Rozdział 6. Odpowiadaj od razu na wszystkie negatywne komentarze (85)
Rozdział 7. Odpowiadaj także na pozytywne komentarze (95)
Rozdział 8. Bądź autentyczny (105)
Rozdział 9. Bądź uczciwy i transparentny (117)
Rozdział 10. Czy powinno się zadawać mnóstwo pytań? (127)
Rozdział 11. Oferuj coś wartościowego (tak, za darmo!) (137)
Rozdział 12. Publikuj historie (to Twoja społecznościowa waluta!) (149)
Rozdział 13. Zainspiruj klientów, aby podzielili się swoimi historiami (161)
Rozdział 14. Uwzględnij media społecznościowe we wszystkich doświadczeniach klienta (173)
Rozdział 15. Zwiększ swoje wpływy za pomocą reklam w sieciach społecznościowych (183)
Rozdział 16. Przyznaj, gdy coś schrzanisz, a potem wykorzystaj swoje błędy (195)
Rozdział 17. Konsekwentnie wzbudzaj ekscytację, zaskoczenie i zachwyt (205)
Rozdział 18. Nie sprzedawaj! Zadbaj jedynie o to, aby kupowanie było łatwe i atrakcyjne (215)
Podsumowanie. Po prostu bądź lubiany (225)
Dodatek A. Krótki przewodnik po najważniejszych sieciach społecznościowych (229)
O autorze (255)
Onepress - inne książki
-
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Oka...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku Dave Kerpen (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.