- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Zostań królową PR
Public relations w małym, kobiecym biznesie
Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, kiedy słyszysz skrót PR, to "reklama", która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga dużych pieniędzy, ani tym bardziej nie stanowi domeny wielkich korporacji.
PR jest dla każdego, bo każdy, kto ma dowolnej wielkości biznes, może opanować zasady public relations i koniecznie powinien zacząć z niego korzystać, prowadząc systematyczne, przemyślane działania. Na czas czytania tej książki wyłącz w głowie wszystkie guziki odpowiedzialne za wątpliwości i sprawdź, o co chodzi i jak public relations może Ci pomóc w codziennej pracy. Nie, nie obiecamy, że gdy przyswoisz sobie podane w tej publikacji recepty, od razu zaistniejesz w największym ogólnopolskim dzienniku i kilku telewizjach. Nie o to tu chodzi. Cała rzecz polega na tym, byś dotarła do lokalnych dziennikarzy i efektywnie podtrzymywała z nimi relacje. Po co? Po to, by o Twojej firmie mówiło się i pisało i żeby Twoi klienci sprawdzający np. lokalny portal czy popularną stronę dla kobiet znaleźli tam Ciebie. Na pierwszym miejscu. Jako prawdziwą królową PR-u.
Wybrane bestsellery
-
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci z...
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
O autorze książki
Kinga FromlewiczKinga Fromlewicz – od zawsze zawodowo zajmuje się słowem: najpierw jako dziennikarka, a od ponad 10 lat jako PR-owiec i rzecznik prasowy firm polskich i zagranicznych. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii wizerunkowych dla przedsiębiorstw działających w bardzo różnych branżach, np. turystycznej, deweloperskiej, lotniczej, e-commerce, usług prawniczych czy finansowych. Jest trenerem biznesu, stworzyła markę Siła PR, której misją jest wspieranie i edukowanie przedsiębiorczyń. Wierzy, że siła jest kobietą. Prywatnie żona, matka nastolatki oraz właścicielka brytyjskiego kota o wdzięcznym imieniu Blues. Uwielbia Norwegię i nordic walking.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Zostań królową PR (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Wirtualny Wydawca
Mamy nadzieję, że Czytelniczki są gotowe na propozycję autorki, by udać się w podróż, na końcu której otrzymają tytuł królowej PR. Pewnie niejedna z nich zastanowi się ja to możliwe, skoro na tę chwilę nic o nim nie wiedzą, a to całe „public relations” kojarzy się tylko praktycznie z reklamą, która wiadomo- kosztuje. A dobry i skuteczny PR nie wymaga wielkich nakładów, nie jest też domeną wielkich korporacji. O tym przekonuje nas autorka Kinga Fromlewicz, której propozycja brzmi „Zostań królową PR”. O autorze Kinga Fromlewicz – od zawsze zawodowo zajmuje się słowem: najpierw jako dziennikarka, a od ponad 10 lat jako PR-owiec i rzecznik prasowy firm polskich i zagranicznych. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii wizerunkowych dla przedsiębiorstw działających w bardzo różnych branżach, np. turystycznej, deweloperskiej, lotniczej, e-commerce, usług prawniczych czy finansowych. Jest trenerem biznesu, stworzyła markę Siła PR, której misją jest wspieranie i edukowanie przedsiębiorczyń. Wierzy, że siła jest kobietą. Prywatnie żona, matka nastolatki oraz właścicielka brytyjskiego kota o wdzięcznym imieniu Blues. Uwielbia Norwegię i nordic walking.
-
Booknięci
Założeniem książki „Zostań królową PR” jest dostarczenie odbiorcy praktycznej wiedzy z zakresu działań Public Relations. Ten niewielki podręcznik (niewielki formatem, lecz jakże bogaty w treść) skierowany jest głownie do kobiet. Książka ta nada się dla każdej ambitnej businesswoman, która dopiero co rozpoczęła przygodę z prowadzeniem własnej firmy. Powyższa pozycja udowadnia, że nawet mikrobiznes nie jest z góry skazany na porażkę PR-ową. Jak się uczyć, to od najlepszych Publikacja pozwala nabyć umiejętność nawiązywania kontaktów z mediami znajdującymi się w najbliższym otoczeniu, oraz efektywnie korzystać z funkcjonalności kont social media. Kinga Fromlewicz zdradza cenne triki i sposoby, które sama wypracowywała po drodze nabywania doświadczenia przez lata. Przedstawione zasady i gotowe rozwiązania są uniwersalne, a zatem może z nich skorzystać osoba prowadząca praktycznie każdy typ biznesu. Fromlewicz obala głęboko zakorzenione PR-owe mity (Nie ważne co mówią, byle mówili – czyżby?) Autorka zwraca uwagę na to, jak ważna w dzisiejszych czasach jest poprawna komunikacja. Dzięki niej można dotrzeć nie tylko do przyszłych klientów firmy, ale po prostu do innych ludzi. Świadomość tego zagadnienia z pewnością pomoże odkryć czytelnikowi głębszą istotę Public Relations: nadawanie działaniom szczególnego znaczenia. Firma poprzez budowanie relacji z innymi, przekazuje komplet określonych wartości i kreuje własną tożsamość. Klient wybierze produkt lub usługę, jeśli będzie znał sens, który się za nimi kryje. Ważny jest kontekst i opowiadanie historii rzeczami, które oferujemy naszym odbiorcom. Czytając tę książkę odniosłam wrażenie, iż autorka jak najbardziej chce odejść od tak zwanego naukowego „bełkotu” na rzecz wiedzy. Wiedzy, która opisana w przystępny sposób trafi do każdego laika. O to samo wydaje się chodzić w dobrym PR – o prostotę wyrażania myśli i autentyczność przekazu. Nie o przerysowaną, sztucznie wykreowaną treść. Podobają mi się także zastosowane przez Kingę Fromlewicz ćwiczenia podsumowujące rozdziały i jednocześnie utrwalające wiedzę. Na końcu podręcznika znajdziemy zaś vademecum. Autorka odpowiada na najczęściej zadawane pytania, a swoje „złote myśli” zawiera wyróżnione w ramkach. Ten podręcznik zmienił moje poglądy i postrzeganie aspektów public relations przynajmniej o jakieś 90 stopni. Pozycję przeczytałam jednym tchem i kompletnie mnie zaskoczyła. Doszłam do wniosku, że jeśli w przyszłości będę chciała prowadzić własną działalność, koniecznie skorzystam z rad autorki, bo są one wyjątkowo trafne. Jako studentka komunikacji i psychologii w biznesie, poleciałabym tę pozycję także studentom marketingowych oraz PR-owych kierunków. Książka z pewnością pomoże skonfrontować wiedzę teoretyczną z zakresu public relations, z tą bardziej praktyczną. A zatem czytelniku i czytelniczko… sięgnijcie po poradnik „Zostań królową PR” i przygotujcie się na nadchodzący sukces waszych przyszłych lub obecnych biznesów.
-
Książka z nadzieją Tusia i Lena; 2019-01-10
Tytuł powiedział o czym jest ta książka :-) to poradnik dla przedsiębiorczych kobiet, które pragną zacząć przygodę z PR własnej marki. Świetnie napisany, z dobrymi i mądrymi ćwiczeniami, do których wrócisz nie raz! To książka którą pozostawisz w podręcznej biblioteczce i do której będziesz często wracać. Wydawnictwo zadbało, żebyś jej nie zgubiła- ma piękną, różową okładkę, która przyciąga wzrok :-). “Zostań królową PR” Kingi Fromlewicz, to poradnik dla przedsiębiorczych kobiet, które pragną zacząć przygodę z PR własnej marki. To książka która pozwoli Ci zacząć przygodę i się nie zgubić! Autorką “Zostań królową PR” jest Kinga Fromlewicz, PR-owiec i rzecznik prasowy, (czyli dziewczyna która od zawsze zajmuję się słowem), od ponad 10 lat w zawodzie, z doświadczeniem dziennikarskim. I to doświadczenie postanowiła przekazać innym. Pani Kinga swoją książkę kieruje głównie do kobiet, które zaczynają lub już prowadzą swój mały lub micro biznes, jednoosobową działalność lub inną niewielką formę przedsiębiorstwa z równie małym budżetem. Książka to „podróż”. Autorka przekonuję (i pokazuję), że PR jest dla każdego, tylko trzeba opanować zasady które nim kierują. "Na czas czytania tej książki wyłącz w głowie wszystkie guziki odpowiedzialne za wątpliwości i sprawdź, o co chodzi oraz jak public relations może Ci pomóc w codziennej pracy."
-
Medialna Perspektywa Katarzyna Krupicka
Jedną z nowości branżowych, dotyczących tematyki Public Relations jest książka, która swoją okładką wyróżnia się na tle pozostałych. Mowa tu o “Zostań królową PR” Kingi Fromlewicz, poradniku dla przedsiębiorczych kobiet, które pragną zacząć przygodę z PR własnej marki. Mocno różowa okładka przyciąga wzrok na półce w księgarni, zarówno tej stacjonarnej, jak i internetowej. Niby nie chcemy sugerować się kolorem, ale coś podpowiada, że jest to literatura skierowana do kobiet. Tytuł również wskazuje formę żeńską – “królowa PR”. Zwraca uwagę, co też sprawia, że ciekawość dotycząca zawartej w niej treści wygrywa. Autorką “Zostań królową PR” jest Kinga Fromlewicz, PR-owiec i rzecznik prasowy od ponad 10 lat w zawodzie, z doświadczeniem dziennikarskim. Od 20 lat pracuje ze słowem, w związku z czym postanowiła zadebiutować na rynku literatury i przelać fragment swojej wiedzy na papier, dzieląc się nią z paniami, które boją się rozwinąć skrzydła w swojej firmie. Fromlewicz swoją książkę kieruje głównie do kobiet, które zaczynają lub już prowadzą swój mały lub micro biznes, jednoosobową działalność lub inną niewielką formę przedsiębiorstwa z równie małym budżetem. Za cel obrała sobie ukazanie, że każda z czytelniczek może zostać własnym specjalistą ds. PR i wziąć wszelkie sprawy w swoje ręce. I faktycznie tak robi, ponieważ stworzyła swego rodzaju poradnik, z miejscem na notatki dla czytelniczek, gdzie można na bieżąco odnosić wiedzę autorki do swojego biznesu. Rzeczywiście jesteśmy w stanie znaleźć tu bezpłatne lub niskokosztowe rozwiązania na rozpoczęcie działań Public Relations w małej firmie. Dzięki zawartym w książce poradom osoba, która nigdy wcześniej nie zajmowała się PR-em i sądziła, że jest on przeznaczony wyłącznie dla dużych firm, z łatwością może przekonać się, że jest w błędzie. Ponadto na początek już niewielkim zaangażowaniem może poprawić wizerunek własnej marki, o ile weźmie sobie do serca wszystkie wytyczne od Kingi Fromlewicz. Czego możemy się dowiedzieć? Przede wszystkim tego, na jakiej na bazie budować swoją markę, w jaki sposób określać swój cel i tworzyć przekazy w komunikacji oraz jak układać plan działań. Autorka ma rację, gdyż wiele osób zapomina o właściwym zweryfikowaniu swojej działalności i przygotowaniu kolejnych zadań, jakie należy wykonać, a także określeniu prawidłowej grupy swoich odbiorców. Często zapominają też, jaki jest w tym wszystkim cel. Ponadto z poradnika dowiadujemy się, że kontekst naszych komunikatów jest bardzo istotny, a budowanie relacji ze społecznością oraz mediami online i offline to najważniejsze rzeczy, na które warto poświęcić każdą wolną chwilę. Znajdziemy tu również sugestie, czym się kierować wybierając ciekawe tematy na artykuły, jak mówić w sieci o sobie i swojej marce, a także uzyskamy wzory, jak pisać maile do dziennikarzy lub w jaki sposób stworzyć bazę mediów. Podsumowując, książka “Zostań królową PR” jest idealna dla początkujących kobiet-przedsiębiorców, które chcą zapanować nad swoim wizerunkiem i budowaniem relacji z otoczeniem. Na początek znajdą tu wiele inspirujących treści lub przykładów, które przygotują je do samodzielnych działań i wskażą ważne elementy, o których nie wolno im zapominać. Jednak osoby, które wiedzę w niej zawartą już posiadają, mogą potraktować ją jako pewne przypomnienie i zebrane razem wskazówki, lub sięgnąć po inne pozycje wydawnictwa One Press, które poruszają bardziej szczegółowo tematy branżowe.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4614-7, 9788328346147
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-10-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5310-7, 9788328353107
- Data wydania ebooka:
-
2018-10-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 73014
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Public Relations
Social Media
Spis treści książki
Wstęp (7)
Rozdział 1. O co chodzi z tym PR (9)
Rozdział 2. Mikrobiznes, mikrobudżet = mikrorozpoznawalność? (23)
Rozdział 3. Zostań królową przekazów (35)
Rozdział 4. Po królewsku zaplanuj działania PR (51)
Rozdział 5. Królowa nie może mieć focha, czyli rzecz o relacjach z mediami (79)
Rozdział 6. Królewskie wieści - jak przygotować wartościową informację dla mediów (93)
Rozdział 7. Cyfrowa królowa (111)
Rozdział 8. Rebelia - bądź królową zarządzania kryzysowego (127)
Rozdział 9. Zostań królową PR (149)
Rozdział 10. FAQ - o co najczęściej pytają księżniczki, żeby stać się królowymi (165)
Podziękowania (173)
Onepress - inne książki
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(27.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)38.42 zł
49.90 zł(-23%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Zostań królową PR Kinga Fromlewicz (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Kaśka Żbikowska / #DigitalGirls,
Data dodania: 2018-10-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem