- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.4/6 Opinie: 5
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Zrozumieć social media
Facebook na kozetce
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:
- Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
- Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
- Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
- W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
-
Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których gęsto w internecie, posta...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
32.90 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej — sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z To...
Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i syg...
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%)
O autorze książki
Artur RoguskiArtur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Zrozumieć social media (7)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Kobiecaintuicja.wordpress.com Klaudia Kwiatkowska
Praktycznie każdy z nas ma większą lub mniejszą styczność z portalami społecznościowymi. Jeśli nie bezpośrednio, to z całą pewnością osoby z naszego otoczenia codziennie używają social media. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku czy You Tube. Nie da się ukryć, że media społecznościowe cały czas rosną w siłę, co może wzbudzać niepokój. Artur Roguski postanowił wyjaśnić czym są social media, na jakich zasadach działają i dlaczego jesteśmy ich użytkownikami. Żyjemy w czasach, w których social media są prawdziwą władzą. Standardowe media jak telewizja czy prasa powoli odchodzą do lamusa. Kolejne pokolenia urodzone w erze mediów społecznościowych żyją w tym wirtualnym świecie, spędzając godziny przed ekranem laptopów czy smartfonów. Od social media można bardzo łatwo się uzależnić. Są one także doskonałym źródłem najnowszych informacji, a także sprawiają, że w szybki sposób możemy skontaktować się z kimś na drugim końcu świata. „Zrozumieć social media” to bardzo ciekawa pozycja. Wydawała mi się, że o social mediach wiem wiele, ale okazało się, że za mało. Przyznam szczerze, że spodziewałam się czegoś innego, a mianowicie tego, w jaki sposób zyskać popularność i wykreować swoje miejsce w sieci. Co prawda pojawia się jeden rozdział na ten temat, ale autor skupia się zupełnie na czym innym. Artur Roguski rozkłada na czynniki pierwsze funkcjonowanie mediów społecznościowych, pokazuje plusy i minusy ich użytkowania, przestrzega przed niebezpieczeństwem oraz jak mądrze korzystać z ich mocy. Książka jest bardzo dobrze napisana, przystępnym językiem wyjaśnia wiele pojęć. Artur Roguski umieścił wiele wyników badań społecznych, ukazał nie tylko negatywne, ale również pozytywne strony social mediów. W „Zrozumieć social media” znajdziemy też wypowiedzi znanych osób na różne tematy w obrębie social media. Tak naprawdę to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
-
Paweł Polejowski - Trener Języka Angielskiego Polejowski Paweł
Sięgając po „Zrozumieć Social Media”, myślałem, że będzie to książka, która uzupełni moją wiedzę z zakresu Social Media Marketingu o dozę teoretycznych informacji na temat tego jak właściwie social media działają i w jaki sposób je konsumujemy. Pozytywnym zaskoczeniem okazało się to, że otrzymałem o wiele więcej praktycznej i świetnie podanej wiedzy. „Zrozumieć Social Media” to nie tylko pozycja dla tych, którzy z mediami społecznościowymi mają kontakt czysto zawodowy, wykorzystując je jako narzędzie marketingowe. Książkę tę można z czystym sumieniem polecić każdemu, kto ma jakąkolwiek styczność z social mediami, czyli praktycznie każdemu z nas. Pomoże ona zrozumieć nam nasze własne zachowania i przywiązanie do tej formy kontaktu ze światem, pomoże również rodzicom zrozumieć to dlaczego tak chętnie sięgają do nich i zatracają się w nich ich nastoletnie pociechy. Książka ta jest napisana niezwykle swobodnym popularnonaukowym stylu, sprawiając, że odbiorca nie jest przytłoczony nazbyt naukowymi szczegółami, jednocześnie mogąc w pełni zrozumieć, na czym polega fenomen Facebooka, Instagrama czy YouTube oraz to, czy i jakie niosą one ze sobą zagrożenia, tudzież co pozytywnego mogą one wnieść do naszego życia. Obcując ze „Zrozumieć Social Media”, czuje się, że autor chciał przedstawić fakty na temat opisywanego przez siebie zjawiska, unikając nadmiernego demonizowania jak i stawiania w pozytywnym świetle mediów społecznościowych. W „Zrozumieć Social Media” otrzymujemy wybitnie dobrze podane fakty, które niejednej osobie mogą otworzyć oczy na to jak duży wpływ media społecznościowe miały, mają i będą mieć na nas. Pozycja godna polecenia.
-
BOOK wie co Kusztelski Maciej
Wedle najnowszych danych, obecnie z portali społecznościowych aktywnie korzysta 3,80 miliarda użytkowników, czyli 49% populacji. Ciężko zatem zaprzeczyć idei, że social media dobrze jest poznać i zrozumieć - zarówno z praktycznego, jak i psychologicznego punktu widzenia. Taką skumulowaną wiedzę, w bardzo przystępnej wersji, przygotował dla nas właśnie Artur Roguski. Przede wszystkim target tej publikacji jest o wiele większy, niż mogłoby się wydawać. Wystarczy wziąć pod uwagę fakt, że ludzie mylnie interpretują social media jako jedynie zbiór kilku gigantów, takich jak Facebook, Instagram, TikTok czy YouTube. Tak naprawdę zalicza się do nich każde miejsce w sieci, gdzie pojawia się jakaś interakcja, wymiana informacji w dwie strony. Należyte funkcjonowanie na tych płaszczyznach jest dziś bardzo istotne, a w przyszłości, zaryzykuję stwierdzenie, iż będzie wręcz konieczne. Książka ta zawiera w sobie zbiór informacji o genezie i definicji mediów społecznościowych, tłumaczy dlaczego z nich korzystamy oraz jakie korzyści i zagrożenia z tego tytułu, pukają w szybki naszych smartfonów czy komputerów. Artur Roguski cechuje się lekkim piórem oraz doborem nieskomplikowanego słownictwa, co naprawdę znacząco ułatwia pochłanianie kolejnych działów, jak i przyswajanie płynącej z nich wiedzy. Nieważne, czy do tej pory czytelnik korzystał z social mediów sporadycznie czy był od nich wręcz uzależniony - mnóstwo wiedzy, statystyk oraz faktów jest jeszcze do odkrycia, a ten podręcznik zawiera ich ogromną ilość. Zainteresować i szokować mogą różne analizy, jak i fakty, że można popełnić samobójstwo za sprawą głosowania na Instagramie czy pomóc prezydentowi wygrać wybory dzięki odpowiednim manipulacjom na Facebook'u. Poza wieloma takimi ciekawostkami, mamy szansę uporządkować swoją wiedzę w temacie social mediów, jak i nauczyć się prawidłowo z nich korzystać. Świadomość mogą poszerzyć zarówno najmłodsi ich użytkownicy, jak i rodzice, tak samo osoby korzystające z nich dla zabawy, jak i w celach zarobkowych czy promocji własnej marki. Wszyscy mamy okazję zagłębić się w istotę pracy influencer'ów, jak i potęgi fake-news'ów, a przede wszystkim na to, jak zmniejszyć szansę na to, że zostaniemy zmanipulowani czy oszukani w internecie. Autor przygotował książkę bardzo rzetelnie - znajdziemy w niej ogrom przypisów, co świadczy o konkretnym researchu informacji, jak i wiele analiz, badań i liczb. Z drugiej strony mamy odniesienia psychologiczne oraz konkretne przykłady z życia. Książka może być udanym prezentem niemalże dla każdego i za to naprawdę należy ją wyróżnić i docenić. Popularność i funkcjonalność social mediów z roku na rok wzrasta i dotyczy to każdej sfery życia: prywatnej, zawodowej, gospodarczej, politycznej i wielu innych. Nie sposób nie zgodzić się z Panem Roguskim, że wiedza tego typu powinna być wykładana także w szkołach. Najpewniej - jedynie kwestią czasu jest to, kiedy dokładnie to się stanie, zatem może warto zacząć zgłębiać tę, z dnia na dzień bardziej przydatną, wiedzę?
-
joanne_books_lover Lewandowska Joanna
Książka jest bardzo dobrze przygotowana merytorycznie a przy tym napisana przystępnym językiem. Dowiecie się z niej dlaczego w ogóle korzystamy z social mediów, jakie czerpiemy z tego korzyści a co przy tym tracimy. Autor wyjaśni Wam jak wielkie firmy i politycy wykorzystują zebrane dane użytkowników i jaki to może mieć wpływ na chociażby wynik wyborów prezydenckich😱 Znajdziecie tu również garść dobrych rad jak mądrze wykorzystać potencjał poszczególnych mediów społecznościowych od Facebook'a zaczynając po Twitter'a kończąc. Nie ma tu może wiedzy niezbędnej dla twórcy internetowego, ale z perspektywy użytkownika to skarbnica wiedzy. Polecam Wam ją serdecznie jeśli interesujecie się ową tematyką.
-
girlinthebooks Skórowska Natalia
“Zrozumieć social media” to książka, która przybliża powstanie, funkcjonowanie, przyszłość, zalety i wady mediów społecznościowych zarówno z perspektywy twórców jak i zwykłych użytkowników, a co najważniejsze robi to wszystko prostym językiem. Dużą zaletą tytułu jest to, że zawartość merytoryczna została podzielona na rozdziały, z których każdy porusza inną sferę związaną z mediami społecznościowymi. W dużym stopniu ułatwia to zarówno przyswojenie wiedzy w usystematyzowany sposób jak i znalezienie konkretnych informacji po czasie, gdy np. będzie się chciało odwołać do danych rozważań czy badań. To właśnie kolejny plus tej pozycji - duża ilość badań, eksperymentów i czystych danych, których źródła zostały podane i jeśli zainteresuje Cię dana kwestia np. ile godzin w mediach społecznościowych spędzamy każdego dnia to zawsze możesz sięgnąć do przypisów i poznać jeszcze więcej szczegółów. A już teraz wiem, że wielokrotnie będę wracała do wielu fragmentów z tej pozycji, szczególnie po to, aby uświadomić niektórym jakie „sztuczki” stosują twórcy mediów społecznościowych, aby zabrać nam czas, prywatność czy decyzyjność. Warto wspomnieć, że książka napisana jest językiem zrozumiałym dla aktywnego użytkownika serwisów i portali internetowych, ale także dla osób, które nie do końca wiedzą jak funkcjonuje cały ten nowy, interaktywny świat. Bardzo mi się to podoba, gdyż stwarza możliwość polecenia tej książki także starszemu pokoleniu i wyjaśnieniu pewnych kwestii np. związanych z tym, że w Internecie można zarabiać, albo, że powinni uważać na fake newsy. Znajdziemy tu nawet porady dotyczące tego jak weryfikować informację, które czytamy w sieci. Twórcy internetowi z pewnością będą zachwyceni poradami jak tworzyć skuteczniej, rozsądniej, ale także informacjami dotyczącymi najlepszych dni, a nawet godzin na publikowanie swoich postów. Być może po lekturze książki Artura Rogozińskiego zwiększycie swoje zasięgi i rozwiniecie skrzydła jako influencer? Swoją drogą, definicja takiej osoby także się tu znalazła, a nie jest to prosta sprawa. Dlaczego ten tytuł trafia na listę tych najlepszych i najbardziej wzbogacających moją wiedzę w tym roku? Dlatego, że popularność social mediów z roku na rok wzrasta i dotyczy to każdej sfery życia: prywatnej, zawodowej, politycznej, gospodarczej i wielu innych, dlatego warto zgłębić ten temat i mieć szersze spojrzenie dotyczące tego ja duży wpływ na nasze zachowanie i myślenie mają zamieszczane tam treści. Ponadto część książki została napisana już w trakcie trwającej pandemii, a w związku z nią także zmieniło się zachowanie użytkowników mediów społecznościowych i wiele ciekawostek dotyczących np. wzrostu popularności niektórych aplikacji zostało tu zawartych. Jeśli to czytasz to najprawdopodobniej masz konto na jednym, dwóch albo i kilkunastu portalach społecznościowych więc ta książka zdecydowanie jest dla Ciebie. Pomoże ona poruszać się w tym świecie świadomie, a nie być sterowanym przez duże firmy i błądzić jak dziecko we mgle.
-
kobietainspiruje Kasper Monika
Ta książka to prawdziwa petarda. Jeśli prowadzicie profil firmowy lub osobisty gdzieś w mediach społecznościowych, to powinniście po nią sięgnąć. To kopalnia wiedzy, w której przeczytacie nie tylko o poradach dotyczących wykorzystania hashtagów czy o algorytmach, ale również poznacie mnóstwo praktycznych przykładów. Super sprawa i dla starych wyjadaczy i dla tych, co to dopiero rozpoczynają przygodę z kanałami w Social Media. _______________ #arturrogulski #zrozumiećsocialmedia #socialmedia #rozwojosobisty #inwestycjawsiebie #inwestujewsiebie #czytambolubię #czytaniemojapasja #helion #wydawnictwohelion #książkoholik
-
_zakamarek_ Twaróg Angelika
Ciekawa pozycja dla każdego. Jeśli interesuje Was temat mediów społecznościowych, zastanawiacie się jaki jest ich wpływ na nasze życia oraz skutki zbytniego uzależniania się od nich, koniecznie musicie sięgnąć po tą pozycję. Szczególnie polecam rodzicom, żeby zapoznali się ze skutkami zbyt nadmiernego udzielania się swoich dzieci w mediach. Przedstawionych jest wiele ciekawych historii i doświadczeń wielu ludzi, dzięki czemu możemy zobaczyć jak social media mogą zawładnąć czymś życiem. Dla jednych jeden ,,like" mniej lub więcej to nie problem, a dla innych to sprawa życia lub śmierci. Myślę, że specjaliści od mediów społecznościowych też znajdą wiele pomocnych informacji, które będą mogli wykorzystać w pracy. W książce zawartych jest wiele informacji o wynikach badań, odwołań do różnych stron, co daje możliwość poszerzenia wiedzy o danym temacie.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6600-8, 9788328366008
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-09-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7396-9, 9788328373969
- Data wydania ebooka:
-
2020-09-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 100963
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Social Media
Spis treści książki
- Kiedy powstały media społecznościowe? 18
- Jak rozwijały się media społecznościowe w Polsce? 21
- Z komputera na telefon, czyli pierwsza rewolucja w mediach społecznościowych 23
- Każdy z nas jest reporterem i publicystą 25
- Od feedu do stories, czyli druga rewolucja w mediach społecznościowych 27
- Jak działają algorytmy wyświetlania treści Facebooka, Instagrama i innych serwisów społecznościowych? 30
- Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 36
- Miejsce mediów społecznościowych w piramidzie potrzeb Maslowa 42
- Potrzeba kontaktu z bliskimi główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych 45
- Ile czasu spędzamy na konsumowaniu treści? 46
- Czas czasowi nierówny w mediach społecznościowych 49
- Kto i dlaczego NIE korzysta z serwisów społecznościowych? 52
- Kim jest influencer? 59
- Za co kochamy influencerów? 65
- Jak media społecznościowe zmieniły życie celebrytów? 70
- Od lekarza do influencera 71
- Czy ufamy influencerom? 73
- Idealne życie na Instagramie 77
- Historia pewnej instagramerki oraz naleśników, które okazały się plackami tortilli 78
- "Instagram dał mi w kość i wywrócił moje życie do góry nogami" - wywiad 81
- Ile osób w Polsce ma FOMO? 92
- Pokolenie Z, czyli always on 94
- Fonoholizm wśród polskich nastolatków 102
- Emocje podstawowe i złożone 108
- Eksperyment Facebooka z manipulacją treściami 111
- Co się dzieje w mózgu, gdy dostajemy like'a? 115
- Jak zmienił nas Instagram? 117
- Czym jest wielka piątka? 124
- Jak poszczególne wymiary osobowości determinują korzystanie z mediów społecznościowych i internetu? 127
- Po like'ach ich poznacie 130
- Media społecznościowe lepsze od psychiatry? 134
- Jak różnice kulturowe wpływają na korzystanie z mediów społecznościowych? 136
- Chińska utopia 138
- Przez media społecznościowe żyjemy w erze zazdrości 147
- Zabiła się, bo dostawała za mało polubień w serwisach społecznościowych 151
- Bierne i aktywne korzystanie z mediów społecznościowych 153
- Negatywny wpływ mediów społecznościowych na zdrowie 160
- Nie śpię, bo lajkuję posty 161
- Media społecznościowe a zadowolenie z własnego wyglądu 163
- Przemoc w mediach społecznościowych 165
- Jak minimalizować negatywny wpływ mediów społecznościowych? 171
- Jakie są pozytywne efekty korzystania z mediów społecznościowych? 175
- Jak pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów społecznościowych rozkładają się na poszczególne serwisy? 179
- Fake news groźniejszą bronią niż karabin maszynowy 184
- Co łączy Trumpa z macedońskim miastem Wełes? 188
- Jak rozpoznać fałszywe informacje? 190
- Deepfake nową formą fake newsa 197
- Wpływ mediów społecznościowych na politykę 200
- O takich, co ukradli dane 203
- Media społecznościowe w czasach pandemii 206
- Jakie dane przekazujemy serwisom społecznościowym? 218
- Media społecznościowe napędzają nas do wydawania pieniędzy 220
- Przepis na fałszywego influencera 223
- Marketing szeptany 226
- Chcę zaistnieć ze swoją marką w mediach społecznościowych. Jak to zrobić? 232
- Ucz się na błędach innych, czyli zestawienie wpadek w mediach społecznościowych 247
- Jak pokonać trolla? 251
- Chcę mieć więcej like'ów! Jakie posty publikować? 255
- Jak korzystać z hasztagów w mediach społecznościowych? 259
- Biznesowe media społecznościowe 263
- W grupie raźniej. Zwłaszcza na Facebooku 270
- Kim jest community manager? 275
- Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 279
Wstęp. Dlaczego powstała ta książka? 7
Rozdział 1. Czym są media społecznościowe? 13
Rozdział 2. Dlaczego i jak używamy mediów społecznościowych? 39
Rozdział 3. Nowi idole w mediach społecznościowych 57
Rozdział 4. W pogoni za treściami, czyli strach przed niedoinformowaniem 87
Rozdział 5. Emocje w mediach społecznościowych 105
Rozdział 6. Cechy osobowościowe a korzystanie z mediów społecznościowych 121
Rozdział 7. Czy korzystanie z mediów społecznościowych powoduje depresję? 143
Rozdział 8. Serwisy społecznościowe i ich wpływ na odbiorców 157
Rozdział 9. Wpływ mediów społecznościowych na duże grupy ludzi 181
Rozdział 10. Media społecznościowe w reklamie i promocji 213
Rozdział 11. Jak używać serwisów społecznościowych na co dzień? 241
Zakończenie. Jakie będą media społecznościowe w przyszłości? 283
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(42.99 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Zrozumieć social media Artur Roguski (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
Tester oprogramowania,
Data dodania: 2021-01-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
tomek,
Data dodania: 2020-09-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-09-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-11-12 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-05-15 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii