Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
- Autorzy:
- Brian Halligan, Dharmesh Shah
- Promocja Przejdź
Opis książki: Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Wciągnij klienta w swe sieci
- Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
- Obowiązkowo stwórz stronę internetową
- Załóż konta w serwisach społecznościowych
- Zacznij pisać firmowy blog
- Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
- Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
- Promuj tych, którzy promują Ciebie
- Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".Guy Kawasaki
Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!
Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
- poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
- stworzyć blog w celu promowania firmy;
- budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
- analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.
Wybrane bestsellery
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci z...
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
(20.35 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (13)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
youthcoders.net Kamila Czarnowska, 2011-09-20
Myślę, że najtrafniej opisują tę książkę następujące 3 zdania: „Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę.” Nic dodać, nic ująć. Słowa Guya Kawasaki [1] są tutaj najlepszą recenzją. Brian Halligan, Dharmesh Shah - autorzy książki podają ze szczegółami przepis na osiągnięcie sukcesu firmy we współczesnych realiach marketingu. Nie stronią od przykładow firm, które dzięki opisywanym praktykom, osiągnęły już sukces. W ten sposób przetarły drogę innym firmom - takim jak Twoja własna lub ta, w której pracujesz. Zacznę może od zdefiniowania tego czym właściwie jest pojęcie inbound marketingu. Pozostaje ono w opozycji do outbound marketingu, w którym klient jest zarzucany niechcianymi reklamami i niepotrzebnymi informacjami. Taki klient z czasem coraz skuteczniej unika spamu, rozmów z telemarketerami, ignoruje reklamę telewizyjną czy radiową, a niechciane przesyłki reklamowe wyrzuca do kosza. Co w takiej sytuacji powinna zrobić firma? Powinna skupić się na inbound marketingu, czyli dostosować swoje działania do sposobów pozyskiwania informacji przez swoich potencjalnych klientów. Taki cel może osiągnąć poprzez tworzenie rozpoznawalnych treści, a także pozwalając potencjalnym klientom odnaleźć się w sieci. Ale co to właściwie znaczy? Znaczy to tyle, że trzeba pojawiać się tam, gdzie klienci oraz oferować im informacje, których poszukują w sieci. To sprawi, że firma będzie zauważalna, a zadowoleni internauci z łatwością konwertują w jej potencjalnych klientów. Książka mówi o konieczności tworzenia rozpoznawalnych treści i promowaniu ich w Internecie. Znaczy to tyle, że właściciel biznesu powinien skupić się na powolnym tworzeniu przewagi konkurencyjnej. Warto zacząć od stworzenia swojego blogu, na którym umieszczane będą artykuły dotyczące trendów w branży, raporty i inne cenne informacje, mniej dane dotyczące produktów i usług. Na bieżąco należy dbać o widoczność podstron witryny firmowej i bloga w wyszukiwarce, a zatem zainwestować w SEO i SEM. Kolejnym krokiem jest zaprzyjaźnienie się z serwisami społecznościowymi i prowadzenie dialogu z klientami. Od dziś koniec z jednostronnymi komunikatami - zamiast tego: komunikacja i zaangażowanie! Panowie Halligan i Shah zadbali o to, by poszczególne rozdziały czytalo się łatwo i przyjemnie. Polecam tę książkę każdemu, kto prowadzi swój biznes lub ma choć trochę do czynienia z marketingiem czy PR-em. Na pewno nie będziecie żałować. [1] Guy Kawasaki – współzałożyciel Alltop.com i jeden z twórców sukcesu marki Apple
-
www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Anita Kociemba
Przez ostatnie kilka lat techniki sprzedażowe zmieniły się całkowicie, dlatego możesz albo zostać z tyłu albo odkryć, jak przebić się przez tłum konkurencji i przyciągnąć potencjalnych klientów. Dawno minęły czasy, kiedy można było po prostu chwycić w rękę telefon lub wysłać e-mail i odnieść sprzedażowy sukces. Obecnie Twój zespół sprzedaży ma potężne narzędzie, które może pomóc ci w budowaniu trwałych i dochodowych relacji - oczywiście jeśli wiesz jak go używać. Twój rynek docelowy - Twoi klienci - są na Facebooku, Twitterze , You Tube′ie oraz na Twoim firmowym blogu. A Ty możesz skorzystać z tych bezpłatnych narzędzi i wypozycjonować się jako niezastąpiony Ekspert (a przy tym nieźle zarobić). Książka "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" to kurs wprowadzający w tajniki social media oraz pozycjonowania, który odkrywa niezwykłe strategie i gwarantuje natychmiastową przewagę nad konkurentami. Książka daje odpowiedzi na pytania, odkrywa przed Tobą tajniki i wprowadza w ogromny świat Internetowej reklamy. Jeśli szukasz opłacalnego, a także darmowego sposobu, aby uzyskać przewagę oraz chcesz dowiedzieć się w jaki sposób generować większe zyski, ten podręcznik wiedzy o nowoczesnej sprzedaży jest właśnie dla ciebie. Zachęcam do zakupu, jeśli chcesz poznać proste taktyki przydatne dla dopiero poznających świat social media oraz dla tych, którzy potrzebują nowych inspracji. Pozwól sobie podnieść sprzedaż nawet o 500 procent, ja zaufałam i odniosłam sukces.
-
www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Ewelina Dziubińska
Od jakiegoś czasu zajmuję się promowaniem marek, serwisów internetowych, sklepów poprzez kanały mediów społecznościowych. Gdy zobaczyłam książkę „Inbound Marketing” w księgarni onepress.pl, przekartkowałam kilka jej wirtualnych kartek stwierdziłam, że to może być właśnie to - książka która uporządkuje moją dotychczasową wiedzę na temat szeroko pojętej promocji w Internecie! Obecnie jestem już po lekturze książki i powiem szczerze, że wyciągnęłam z niej o wiele więcej niż samo tylko "uporządkowanie". W „Inbound Marketing” znalazłam wiele praktycznych rad i sprawdzonych sposobów na to, jak promować siebie czy też daną markę poprzez takie kanały jak Facebook czy Twitter. Najważniejszy jest fakt, że przekazywana wiedza pochodzi prosto od praktyków tego rodzaju marketingu, można więc z całą pewnością zawierzyć ich radom. W książce można znaleźć informacje, które już skądś się wie jednak takie przypomnienie oczywistych zdawało by się informacji bardzo się przydaje i przynajmniej w moim przypadku sprawiło, że z dość oczywistych informacji wyciągnęłam nowe pomysły! Polecam książkę "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" wszystkim, którzy są zafascynowani możliwościami promocji poprzez serwisy społecznościowe, social media, a także tym którzy dopiero zastanawiają się czy warto w ogóle pojawiać w jakichkolwiek serwisach społecznościowych!
-
Redakcja E-mentor Szkoła Główna Handlowa 2010-12
Książka prezentuje zjawisko inbound marketingu, a więc sztuki bycia odnajdywanym w sieci internetowej, głównie za pomocą serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube czy Twitter. Zawiera ona praktyczne porady dotyczące budowania treści, zakładania bloga, optymalizacji w Google, gromadzenia fanów czy generowania ruchu na własnej stronie internetowej. Autorzy zwracają uwagę na najczęściej popełniane błędy, prezentują sposoby monitorowania postępów, a w zakończeniach rozdziałów przedstawiają konkretne zadania do wykonania przez czytelnika.
-
Rzeczpospolita Piotr Mazurkiewicz, 2010-12-16
To książka na bardzo aktualny temat wykorzystywania potęgi Internetu także do pozyskiwania nowych klientów i promocji firmy. Już w pierwszym rozdziale autorzy piszą wprost - zmienił się sposób robienia zakupów, ale czy wszystkie firmy w ślad za tym dokonały modyfikacji w swoich strategiach marketingowych Podają proste recepty na wyróżnienie się w masie stron internetowych, piszą, jak korzystać z dodatkowych kanałów komunikacji, np. używając RSS, czyli powiadamiania na bieżąco o zmianach na stronie, a więc także w firmie. Google jest dzisiaj potęgą, najczęściej używaną wyszukiwarką na świecie. W książce omówiony jest mechanizm płatnych linków czy też takiego pozycjonowania strony, aby w wynikach wyszukiwania pojawiła się wyżej. Wtedy jest większa szansa, że ktoś w nią kliknie. Autorzy sporo miejsca poświęcają także wykorzystaniu do celów promocyjnych blogów, serwisów wideo, jak touTube, czy fenomenu ostatnich lat - serwisów społecznościowych Większość przypadków, zwłaszcza tych skomplikowanych opisywana jest na bazie konkretnej sprawy, co dla osób dopiero poznających ten sektor biznesu jest na pewno dużym ułatwieniem. Książka na rynku amerykańskim zebrała entuzjastyczne recenzje. W Polsce - mimo że to bardzo ostatnio modny i szeroko dyskutowany temat - również można się z niej sporo nowego dowiedzieć.
-
Redakcja E-mentor Szkoła Główna Handlowa
Książka prezentuje zjawisko inbound marketingu, a więc sztuki bycia odnajdywanym w sieci internetowej, głównie za pomocą serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube czy Twitter. Zawiera ona praktyczne porady dotyczące budowania treści, zakładania bloga, optymalizacji w Google, gromadzenia fanów czy generowania ruchu na własnej stronie internetowej. Autorzy zwracają uwagę na najczęściej popełniane błędy, prezentują sposoby monitorowania postępów, a w zakończeniach rozdziałów przedstawiają konkretne zadania do wykonania przez czytelnika.
-
marketingdokobiet.pl 2010-11-03
Nawiązując do niedawnego wpisu o kampanii InColours napiszę dziś o książce, którą warto przeczytać jeśli chce się nauczyć czegoś o funkcjonowaniu social media. Inbound Marketing, którego autorami są Brian Halligan oraz Dharmesh Shah na początku może wydawać się jedynie kolejnym wydaniem z serii „działaj w social media na swoją korzyść”. Za z pozoru nieznanymi nazwiskami autorów kryją się założyciele firmy HubSpot, która cyklicznie umieszcza w sieci poradniki oraz informacje cenne dla wszystkich zainteresowanych mediami społecznościowymi. W tej książce podoba mi się kilka rzeczy: 1. Jej struktura - jest dobrze rozłożona, a ponad to każdy rozdział zamykany jest dobrym przykładem działań 2. Wielość przykładów - dobry przykład uczy jak mało co. Tutaj propozycje czy kierunki działań poparte są ich realizacjami w rzeczywistości (np. działania w ramach kampanii Obamy) 3. Zwrócenie uwagi na wagę interakcji marki z klientem. Autorzy zwracają w książce uwagę na to co najistotniejsze - na budowaniu relacji oraz na sposobach przełożenia tych relacji na kontakty biznesowe. 4. Wskazówki dla początkujących na końcu książki. 5. Prostota i jasność opisu - bez zawiłości. Książkę polecam bardo tym, którzy dopiero zaczynają oraz tym którzy zaczęli i im nie idzie, lub chcą upewnić się, że o niczym nie zapomnieli. Sama czytając znalazłam wskazówki, o których wcześniej nie myślałam:) I wiem, że dla osób zaawansowanych w pracę z sm bagatelne wydaje się czytanie o tym „jak ruszyć z Facebookiem” (i takie fragmenty w książce się pojawiają) - jednak czytanie o tym co wydaje się oczywiste nierzadko bardzo się przydaje i pomaga znaleźć lepsze rozwiązania. A nawet unikać i przeciwdziałać sytuacjom takim jak kwestia KFC Polska na FB opisana przez blog.mediafun.pl
-
sfbcc.org.pl Michał Trochimczyk
Polecany tytuł jest jedną z najlepiej sprzedających się na świecie książek mówiących jak skutecznie wykorzystać nowoczesne metody marketingu internetowego w celu promocji biznesu. Książka zapowiada, że tradycyjne metody marketingu niedługo przestaną istnieć i już dawno przeminęły czasy, kiedy wydawanie pieniędzy na reklamę w prasie, radiu czy telewizji gwarantowało sukces produktu. Autorzy radzą zaangażować klientów atrakcyjnymi materiałami na stronie internetowej, blogu, portalach społecznościowych czy Twitterze. Sprawić aby użytkownicy aktywnie współtworzyli zawartość naszej strony internetowej i się z nią utożsamiali. Inbound Marketing jest żywym i ciekawym opisem obecnie stosowanych skutecznych metod promocji. Jej autorzy żyją na co dzień marketingiem internetowym. Książka jest pełna anegdot i opisów rzeczywistych marketingowych sukcesów, takich jak np. kampania prezydencka Baracka Obamy, w której promocja w Internecie miała kluczowe znaczenie. Na ich podstawie czytelnik może odwzorować skuteczne strategie dla swojego biznesu. Dzięki lekturze Inbound Marketing zyskasz wiedzę jak sprawić aby klienci łatwiej odnaleźli Twój serwis w Google, zbudować i prowadzić blog promujący Twój biznes i wykorzystać ogromny potencjał jakim są nowoczesne media społecznościowe jak np. Facebook.
-
NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 10/2010
Autorzy podejmują tematykę marketingu w sposób kontrowersyjny. Uważają, że tradycyjny marketing prowadzony w telewizji, radiu, czasopismach i na targach branżowych oraz reklamujące e-maile i strony internetowe tracą na znaczeniu. Zamiast niego proponują ”inbound marketing”, to jest marketing polegający na sztuce bycia odnajdywanym w sieci. W tym celu radzą tworzyć treści rozpoznawalne promowane w internecie przez właściwie opracowany blog i wykorzystywanie cech wyszukiwarek, zwłaszcza Google, oczywiście bez łamania reguł pozycjonowania. Podpowiadają, jak odnaleźć się w media-sferze społecznościowej: Facebooku, Twitterze, LinkedIn, a także jak wykorzystać YouTube i wikipedię. Wszystkie te działania mają służyć przyciągnięciu klienta, stopniowo zmieniając go z odwiedzającego, w nabywcę potencjalnego, by w końcu stał się faktycznym. Wskazują, jak podejmować najkorzystniejsze decyzje marketingowe i jak badać ich skuteczność. Książka jest skierowana do tych, którzy chcą odnieść sukces w promocji usług i produktów w sieci, zastępując duże nakłady finansowe na tradycyjny marketing pracą własnych szarych komórek.
-
NPRACA sp. z o.o. Maciej Skórczewski, 2010-09-10
Świetna książka! Od dłuższego czasu poszukiwałem pozycji , która spróbuje objąć , uporządkować i określić nowe sposoby na wykorzystanie szeroko pojętych serwisów społecznościowych w celu zwiększenia sprzedaży, rozpoznawalności marki, produktu czy witryny internetowej. W internecie aż roi się od fachowców i znawców tematyki: SEO, optymalizacji witryny czy sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych. Niestety w większości przypadków są to informacje niejednolite często odnoszące się do technicznych aspektów samego procesu optymalizacji. Książka „Inbound marketing” Halligana i Dharmesh-a (praktyków , którzy odnieśli sukces) jest jedną z pierwszych , która w praktyczny jasny i czytelny sposób obejmuje całość zagadnienia wykorzystania mediów społecznościowych w celach marketingowych. Autorzy przedstawiają sprawdzone sposoby na wykorzystanie mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Digg, YouTube czy nasz polski wykop.pl w celu przyciągania potencjalnych klientów. Książka ciekawa ponieważ od samego początku autorzy prowadzą nas za rękę wyjaśniając ideę „Inbound marketing-u” poprzez kolejne praktyczne i działające sposoby na wykorzystanie konkretnych portali społecznościowych. Dlaczego ten rodzaj marketingu jest taki skuteczny? Ponieważ jak wskazują autorzy „nie jesteśmy nachalni”, nie „ciągniemy za rękaw” lecz dostarczamy treści w taki sposób który jest poszukiwany (!) przez użytkowników internetu. Szokujące … ale zaskakująco skuteczne. Dużym plusem tej książki jest to że autorzy nie zanudzają nas teorią ,lecz na znanych przykładach (np kampania prezydencka Barak-a Obamy) lub mniej znanych ale spektakularnych sukcesach istniejących firm „.com” wskazują że do osiągnięcia sukcesu w sieci nie potrzeba góry pieniędzy lecz inteligentnego, otwartego i co bardzo podkreślane w książce , uczciwego traktowania naszego potencjalnego klienta. Wszystko to pozwala z marszu na zastosowanie w swoim własnym (małym i dużym) biznesie konkretnych pomysłów , które prędzej czy później zwiększą naszą sprzedaż lub rozpoznanie marki. Książka napisana w lekki i bardzo wciągający sposób. Każdy z rozdziałów przedstawia krok po kroku: „co , jak i dlaczego” powinniśmy wykorzystywać lub na co uważać. Dużym plusem książki jest to że po każdym z rozdziałów możemy ocenić własną stronę na podstawie pytań oraz list TODO. „Inbound marketing” Halligana i Dharmesh-a polecam szczególnie właścicielom sklepów internetowych , wortali tematycznych oraz firmą , które chcą zaistnieć w świadomości klienta na dłużej niż jeden zakup lub wizyta na stronie.
-
polishwords.com.pl 2010-09-05
Inbound marketing pozwala znaleźć się tam, gdzie będzie klient. Pozwala przygotować materiały dla klientów niezdecydowanych i pozwala stworzyć więź z ludźmi zainteresowanych tematycznie produktami jakie oferujemy. Wymaga to odpowiedniego podejścia, które jest przekazane w inspirujący sposób przez Briana i Dharmesha w książce Inbound Marketing. Tradycyjny marketing to akceptowalna społecznie forma chamstwa. Przechodząc ulicą dostajesz codziennie dziesiątki kawałków drzew wyciętych pewnie z jakiejś amazońskiej puszczy, wchodząc na niektóre strony wodzisz wzrokiem za znikającym Xem, korzystanie z internetu bez Adblocka i ze skrzynki bez filtra antyspamowego stało się już niemożliwe. Chamstwo, wykorzystywanie każdej okazji, żeby sprzedać produkty, najlepiej najmłodszym, albo najstarszym osobom, jako osobom najbardziej podatnym na manipulację. Marketing tradycyjny to chamstwo. Akceptowalne społecznie. Bo jak inaczej mielibyśmy wiedzieć o ofertach sprzedawców. Niestety 99% komunikatów reklamowych jest nietrafionych w Twoje aktualne potrzeby. Ale czy jest inny sposób? Na szczęście jest. Opisuje go Brian Halligan i Dharmesh Shah - obaj z firmy HubSpot, opowiadają o marketingu inbound - marketingu widzialności. Główna idea ich podejścia opiera się byciu widzialnym. Na tworzeniu treści i materiałów dzięki którym człowiek szukający określonych dóbr, będzie mógł znaleźć Twój sklep w Internecie i znaleźć wszystkie potrzebne informacje. Inbound marketing nie skupia się tylko na klientach zdecydowanych na zakup. Skupia się też na osoba, które dopiero rozważają, zastanawiają się nad zakupem.
Jednak nie kreuje potrzeby zakupu, ale dostarcza klientowi wszystkich informacji, aby ten mógł podjąć niezależną, świadomą i samodzielną decyzję. Inbound marketing jest na pewno skierowany do pewnych siebie sprzedawców, dla których ich praca jest pasją i którzy wiedzą wszystko o swoich produktach i określonej dziedzinie. Tematy poruszane w książce: 1. Jak stworzyć stronę tętniącą życiem?
2. Jak dać się odnaleźć potencjalnym klientom?
3. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów?
4. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów?
5. Jak mierzyć postępy i skuteczność marketingową?
Inbound marketing skupia się na budowaniu więzi, połączenia, sieci kontaktów z klientami, osobami zainteresowanymi produktami. W tym sensie Brian i Dharmesh ujawnili bardzo ważne ogniowo dla każdego początkującego sprzedawcy internetowego, albo przedsiębiorcy, który świadczy w Internecie usługi dowolnego typu. Książka Inbound marketing jest bardzo inspirująca i warto czytać ją odrywając się od konkretnych przykładów działań jakie można podjąć, żeby spojrzeć na sposób w jaki chcielibyśmy budować swoje relacje z klientami. Już nie musi to być relacja oparta na chamstwie, ale wzajemnym zrozumieniu potrzeb i komunikacji tylko z osobami, które uznają nasze komunikaty za wartościowe. Dlatego polecam tą lekturę i szczególnie rozdział mówiący o lejku marketingowym, który wyraźnie pokazuje dlaczego warto stosować taką formę marketingu w internecie. Jeżeli chodzi o minusy książki to może razić promowanie swoich usług przez autorów w książce (Grader). Rozdział 4-6 opisują budowanie treści i podstawy social marketingu, który możecie już znać, a rozdziały od 12 są dodatkiem do podstawowej treści książki, które jednak mogą zainteresować osoby, u których esencja inbound marketingu zaostrzy apetyt na dalsza lekturę. -
marketingksiazki.blogspot.com Jacek Lipski, 2010-08-15
"Inbound marketing" to książka, która zawładnęła moją uwagą przez kilka ostatnich dni. Najlepiej książkę zrecenzował sam Guy Kawasaki, autor poczytnego bloga How to change the word: "Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę..." Inbound marketing, czyli właściwie co Nazwa dziwnie brzmiąca (mi osobiście outbound i inbound kojarzy się raczej z telemarketingiem)oznacza prowadzenie działań marketingowych w taki sposób, żeby potencjalni klienci odnajdywali cię w sieci sami. Jakie działania marketingowe zaliczamy do outbound marketingu? 1. Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej (przeważnie w google)
2. Prowadzenie bloga firmowego
3. Aktywny udział w mediosferze społecznościowej (Facebook, Linkedin, Twitter, Digg, StumbleUpon, YouTube. Czym różni się outbound od inbound marketingu Autorzy książki definiują outbound marketing jako tradycyjne formy działań marketingowych, czyi emailing, mailing tradycyjny, telemarketing i cała reszta ATL oraz BTL. Outbound polega generalnie na odwracaniu uwagi ludzi, na przeszkadzaniu w ich codziennym życiu. Minusem tej formy działań jest coraz większa odporność ludzi na tradycyjnie przesyłane komunikaty marketingowe. Zamiast oglądać reklamy w TV zmieniamy kanał, zamiast czytać oferty przesłane mailem kasujemy je jako spam, zamiast czytać ulotki wrzucamy je do kosza, itd. Inbound to marketing ułatwiający klientom znaleźć naszą firmę w sieci, właśnie wtedy kiedy jej szukają. Jak piszą autorzy, "Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu. Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą! Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie". Musisz tylko dać im się znaleźć... Dla kogo książka Na pierwszy rzut oka, to jest po przeczytaniu 183 z 276 stron, stwierdzam że to książka dla każdego, kto zaczyna przygodę z marketingiem. Bardziej zaawansowani marketerzy, którzy mieli już do czynienia z social media, też nie będą czuli się rozczarowani, ale to przede wszystkim książka dla nowicjuszy. Jak na Amerykanów przystało napisana super przystępnym językiem i obfitująca w liczne case studies ułatwiające zrozumienie tematu. Autorzy książki Na zakończenie parę słów o autorach. Ich nazwiska niewiele mi mówiły, kiedy sięgałem po tę książkę w Empiku. Brian Halligan jest współzałożyciele firmy Hubspot oraz wykładowcą na MIT i w Harvard Business School.Dharmesh Shah to drugi ze współzałożycieli firmy Hubspot oraz autor blogu OnStartups. PS: za najlepszą rekomendację książki służy jej słowo wstępne, które napisał sam David Meerman Scott, autor "Nowych zasad marketingu i PR". Tak na marginesie, książka Halligana i Shaha została wydana przez OnePress. -
inbound-marketing.pl/
Ostatnio wrzuciłem kilka ciekawych przypadków czas więc na trochę teorii. Nakładem wydawnictwa One press ukazała się bodaj pierwsza książka związana z tematyką inbound marketingu. Autorami są Brian Halligan i Dharmesh Shah założyciele HubSpota i aktywni promotorzy nowych trendów marketingowych w blogosferze.
I tutaj muszę zmartwić wszystkich poszukujących teorii w świecie marketingu przyciągającego. Autorzy są praktykami i bez zbędnych definicji raczą nas konkretami. Książka w prosty i przystępny sposób pokazuje jak w praktyce zaistnieć w sieci. Cała filozofia inbound marketingu jest spójną koncepcją łączącą elementy marketingu w wyszukiwarkach, coraz modniejszych mediów społecznościowych oraz blogosfery. Autorzy pokazują jak praktycznie wykorzystać te elementy do przekształcenia strony www w marketingowe centrum spotkań. Jak wykorzystać mediasferę społecznościową do przyciągania klientów do siebie. Jeśli ktoś chce prowadzić biznes w sieci i nie ma wypchanego potrfela - pozycja obowiązkowa.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7742-9, 9788324677429
- Data wydania ebooka:
-
2013-06-12
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 14140
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Social Media
Spis treści książki
- Kto zabrał moich klientów? (29)
- Inbound marketing w akcji - Barack Obama na prezydenta (30)
- Megafon kontra centrum spotkań (36)
- Ważne jest nie to, co mówisz, ale to, co inni mówią o Tobie (37)
- Czy Twoja strona tętni życiem? (38)
- Mamusia byłaby z Ciebie dumna, ale... (40)
- Monitorowanie postępów (42)
- Inbound marketing w akcji - 37Signals (44)
- Tworzenie rozpoznawalnej strategii (48)
- Monitorowanie postępów (51)
- Inbound marketing w akcji - Grateful Dead (51)
- Budowanie fabryki treści (58)
- Różnorodność nadaje życiu smak (59)
- Aby coś dostać, musisz coś dać (60)
- Zasobność portfela już Cię nie ogranicza (60)
- Monitorowanie postępów (61)
- Inbound marketing w akcji - Wikipedia (63)
- Jak właściwie założyć blog (68)
- Pisanie dobrych artykułów (69)
- Skorzystaj z pomocy Google (73)
- Spraw, by Twoje artykuły były zaraźliwe (74)
- Wypromuj swoje teksty (77)
- Komentarz jako punkt wyjścia do rozmowy (78)
- Dlaczego nie każdy blog odnosi sukces (80)
- Źródło niewyczerpanych korzyści (80)
- Odbiór treści przez RSS (81)
- Subskrybuj odpowiednie blogi branżowe (82)
- Bierz udział w rozmowie (83)
- Monitorowanie postępów (85)
- Inbound marketing w akcji - Whole Foods (87)
- Odpłatnie czy bezpłatnie? (96)
- (Krótkie) wprowadzenie do funkcjonowania wyszukiwarki Google (100)
- Najlepsze słowa kluczowe (105)
- Optymalizacja w trybie on-page - na początek to, co najprostsze (110)
- Optymalizacja w trybie off-page - znaczenie linków przychodzących (120)
- Nieetyczne metody optymalizacji, czyli jak zostać usuniętym z indeksów Google (125)
- Zagrożenia związane z reklamą PPC (129)
- Monitorowanie postępów (131)
- Inbound marketing w akcji - DIY Shutters (133)
- Tworzenie efektywnego profilu w internecie (138)
- Gromadzenie fanów na Facebooku (142)
- Nawiązywanie znajomości za pomocą LinkedIn (148)
- Gromadzenie fanów na Twitterze (160)
- Generowanie ruchu na stronie za pomocą serwisu Digg (168)
- StumbleUpon, czyli jak pozwolić się odkryć (174)
- Obecność w serwisie YouTube (177)
- Monitorowanie postępów (183)
- Inbound marketing w akcji - FreshBooks (183)
- Wezwania do działania, które przykuwają uwagę (198)
- Błędy, których warto unikać (202)
- Optymalizacja metodą prób i błędów (202)
- Monitorowanie postępów (203)
- Inbound marketing w akcji - Google (204)
- Strona docelowa - najlepsze praktyki (208)
- Tworzenie funkcjonalnych formularzy (214)
- Formularz to nie wszystko (218)
- Słowo przestrogi (219)
- Monitorowanie postępów (220)
- Inbound marketing w akcji - Zappos (220)
- Ocena potencjalnych klientów (225)
- Jak dbać o potencjalnych klientów (230)
- Poszerzanie zasięgu (234)
- Monitorowanie postępów (236)
- Inbound marketing w akcji - Kiva (237)
- Poziomy i definicje (247)
- Skuteczność kampanii marketingowej (249)
- Monitorowanie postępów (251)
- Inbound marketing w akcji - Constant Contact (251)
- Zatrudniaj obywateli cyfrowego świata (256)
- Zatrudniaj zdolnych analityków (258)
- Zatrudniaj osoby o dużym zasięgu w internecie (259)
- Zatrudniaj twórców treści (262)
- Rozwój dotychczasowych pracowników (263)
- Monitorowanie postępów (264)
- Inbound marketing w akcji - Jack Welch i General Electric (267)
- Wybór agencji PR (272)
- Monitorowanie postępów (275)
- Inbound marketing w akcji - Solis, Weber, Defren i Roetzer (276)
- Narzędzia pozwalające kontrolować konkurentów (282)
- Monitorowanie postępów (284)
- Inbound marketing w akcji - TechTarget (286)
- Monitorowanie postępów (291)
- Inbound marketing w akcji - Tom Brady (291)
- InboundMarketing.com (299)
- Wyszukiwarka Google dla zaawansowanych (300)
- Monitorowanie z wykorzystaniem Google Alerts (303)
Przedmowa (11)
Podziękowania (15)
Wprowadzenie (19)
Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)
Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)
Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)
Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)
Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)
Onepress - inne książki
-
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(27.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu Brian Halligan, Dharmesh Shah (8)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(1)
(2)
(1)
(1)
(0)
Tobiasz Maliński, Księgowy
Data dodania: 2011-03-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Darek,
Data dodania: 2010-08-30 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Jarosław Jopek,
Data dodania: 2010-08-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wojciech Stępkowski, właściciel firmy
Data dodania: 2010-09-20 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu
Data dodania: 2014-09-17 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Mirek, współzałożyciel
Data dodania: 2010-08-23 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-09-03 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Yana Granovskaya, prywatny przedsiębiorca
Data dodania: 2015-06-07 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii