Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców
- Autor:
- Tomasz Palak



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 152
- Czas nagrania:
- 2 godz. 25 min.
- Czyta:
- Tomasz Palak, Artur Bocheński
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców
Jak nie wywalić się o paragraf
Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo.
Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia, a notorycznie zdarzające się w sieci, nie są już tak jasne. Bo czy wolno na przykład przerobić udostępnione przez kogoś zdjęcie na mem? Czy można wyprzedzić właściciela popularnego nazwiska i zarejestrować sobie pod nim domenę internetową? Albo czy dopuszczalne jest linkowanie wszystkiego z dowolnej strony WWW?
Tomasz Palak, radca prawny, bloger i entuzjasta e-świata, uważa, że prawa w sieci najlepiej uczyć się na błędach. Oczywiście raczej cudzych niż własnych. W książce przytacza więc rozmaite historie, które przydarzyły się autentycznym osobom oraz markom i w błyskotliwy, a zarazem prosty do zrozumienia sposób wyjaśnia, kto popełnił błąd. Pisze, na czym on polega, i podpowiada, co zrobić, by tego błędu (a co za tym idzie - kłopotów i odszkodowania) uniknąć.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściw...
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientó...
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał. I wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji firmy jako pracodawcy wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których abso...
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)27.45 zł
54.90 zł(-50%) -
Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, kt...
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedI...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
57.00 zł(-69%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego za...
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Książka Wojciecha Próchnickiego jest skierowana do pracowników działu finansów, controllingu i księgowości. Wyjaśnia możliwości pracy z Excelem na przykładach, omawiając piętnaście różnych przypadków i problemów, z którymi może spotkać się osoba pracująca w tych obszarach. Zakres tematyczny omawi...
Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
59.00 zł(-58%)
O autorze książki
Tomasz Palak
Tomasz Palak - radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie (m.in. „Wprost”). Pięciokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej, Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu, Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki oraz Uczelni Techniczno-Handlowej. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Rozmowy z nim prowadzono w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz Dzień dobry TVN. Organizator cyklicznego wydarzenia Crash Mondays. Prywatnie gitarzysta.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
www.instagram.com/katherine_the_bookworm/
W Internecie nic nie ginie. Możesz zostać surowo ukarany. Ja tylko pożyczyłam. Ale to nie jest wszystkich? Jak jest w Google, to można brać. Otóż niekoniecznie. Internet nie funkcjonuje w próżni. Również w przestrzeni wirtualnej ma zastosowanie jak najbardziej realne prawo i wszystkie jego konsekwencje. „Internet a prawo” Tomasza Palaka od wydawnictwa OnePress to bardzo ciekawa, nowoczesna publikacja, która porusza temat bliski każdemu użytkownikowi Sieci. Poradnik dla twórców Taki podtytuł posiada owa niepozorna książka, która kryje w sobie całkiem sporo ciekawych przypadków, bo właśnie na przykładach bazuje. Pokazuje twórcom, zarówno tym bardziej profesjonalnym, jak i tym dopiero co raczkującym, że należy korzystać z zasobów Sieci bardzo ostrożnie i z poszanowaniem prawa. W Internecie prawo nas również obowiązuje – i co ważniejsze – tutaj nic nie ginie. Zaczynamy od bardzo ciekawej historii, która zamieniła się już w legendę. Chodzi o słynną rozlaną kawę w jednej z popularnych sieci fast foodów. Napis: uwaga, gorące! – nie wziął się znikąd, ale prawdziwa historia nie jest taka prosta, jak znamy ją z przekazów medialnych. Zanim wrzucisz coś na fejsa Bardzo łatwo przychodzi niektórym osobom „pożyczanie” cudzej twórczości w Internecie. Wiele razy spotkaliśmy się z tym z moim mężem w przypadku jego zdjęć. Skoro wyświetla się w Google, to przecież należy do wszystkich. No niestety nie tak to wygląda. Ryzykujesz złamaniem praw autorskich, często także naruszeniem czyjegoś wizerunku. Oprócz tego mamy kilka ciekawych analiz konkretnych przypadków, ten znany większości to kampania Tigera odnośnie Powstania Warszawskiego czy kłopoty firmy Apple z ich zastrzeganiem wszystkiego, co popadnie. „Prawo prawem, ale internet ma też swoje nieformalne prawa, a jednym z nich jest efekt Streisand”. Dobra ściąga Zamiast wrzucać treści na oślep, warto się wcześniej nieco zastanowić. „Internet a prawo” to bardzo wartościowa publikacja, która jednocześnie napisana została przystępnym, lekkim językiem. Mamy tutaj sporą dawkę humoru i praktyczne wskazówki, dzięki którym zyskujemy cenne drogowskazy – must have dla każdego twórcy. „…do społeczeństwa dotarł komunikat o możliwości kary pozbawienia wolności dla osoby wrzucającej”.
-
Writerat Idziak Patryk
Tomasz Palak już na wstępie podkreśla, że: Ta książka nie zastąpi konsultacji z prawnikiem - nie taki jest zresztą jej cel. Jednak to, co przeczytasz, da Ci naprawdę wiele cennych wskazówek i skłoni do myślenia, a przede wszystkim w dużym stopniu przygotuje do działalności w internecie. Największym atutem tego poradnika jest styl i język - żaden tam niezrozumiały prawniczy żargon, tylko proste, zwięzłe zdania.
-
Marketing w Pigułce Wolszczak Ewelina
Działasz w internecie? Chcesz dowiedzieć się, co jest dozwolone a co absolutnie nie? W takim razie sięgnij po tę książkę. Dzięki niej poznasz realne historie twórców i marek, które miały problemy z prawem. Na podstawie ich doświadczenia unikniesz w przyszłości podobnych błędów oraz konsekwencji prawnych. Dowiesz się m.in: ✔ czy za wrzucenie czegoś na Fb można iść do więzienia, ✔ dlaczego unijni sędziowie musieli oglądać zdjęcia z Playboya, ✔ czy można stworzyć mema z udostępnionego przez kogoś zdjęcia, ✔ co powinna zawierać umowa między influencerem a marką. Co ważne, autor poprzez luźny styl i anegdoty, zamienia trudny język prawniczy w jasny i czytelny dla każdego, zatem nie musisz obawiać się, że czegoś nie zrozumiesz. Sama miałam takie obawy, które jednak się nie potwierdziły. Książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich twórców.
-
Mama o książkach Makowiec Magdalena
Czy internety rządzą się własnymi prawami? 📱 Kiedyś uważano, że sieć gwarantuje anonimowość i bezkarność. Dziś nie ma żadnej wątpliwości co do tego, że ustalenie tożsamości użytkownika internetu nie jest problemem, zwłaszcza gdy jego działania mijają się z prawem. Jednak jak się sprawy mają, gdy łamanie przepisów jest następstwem nieznajomości odpowiednich przepisów lub zwykłej nieświadomości? Nie od dzisiaj wiadomo, że nieznajomość prawa szkodzi, więc poradnik, przybliżający relację internet<->prawo jest źródłem cennej wiedzy dla każdego twórcy. 💻 Książka „Internet a prawo - jak się nie potknąć?" to niezbyt obszerna ale bardzo intensywna opowieść o tym co wolno, a czego absolutnie nie można robić w sieci. Książka naszpikowana jest realnymi przykładami konkretnych zachowań, dzięki czemu łatwo wyobrazić sobie zaistniałe sytuacje, popełnione błędy i ich późniejsze konsekwencje. Dzięki błyskotliwej i zrozumiałej formie przekazu, całość czyta się doskonale, wiele informacji zostaje w pamięci, a poczucie humoru Autora doskonale podkreśla absurdalność niektórych sytuacji. 🖥 Pan Tomasz Palak, radca prawny i bloger, zyskał moją ogromną sympatię. Jego nieszablonowe podejście do prawa, ciekawy sposób opowiadania o nim oraz poczucie humoru sprawiło, że z przyjemnością sięgnę po kolejne publikacje Autora. Z książki "Internet a prawo" dowiedziałam się naprawdę sporo i uważam, że każdy twórca powinien poznać jej treść oraz wziąć sobie do serca co najmniej kilka przytoczonych w niej przykładów.
-
k.tomzynska Tomżyńska Karolina
To właśnie z myślą o twórcach powstał poradnik Tomasza Palaka „Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców”. Autor jest radcą prawnym i blogerem zatem informacje jakie znajdziemy w książce są poparte nie tylko wiedzą, ale i doświadczeniem. W sposób prosty, przejrzysty, a nawet i momentami śmieszny pisze o pułapkach prawnych jakie czekają na nas - twórców - w sieci. Nie wiem jak Wy, ale ja najbardziej lubię jak autorzy posługują się przykładami z życia wziętymi. I tak właśnie robi pan Tomasz! W poradniku przytacza rozmaite historie, które przydarzyły się wielu twórcą, czy nawet marką. To na ich przykładzie wyjaśnia co poszło nie tak i jak można było tego uniknąć, czy temu zaradzić. Jak dla mnie książka ta jest pozycją obowiązkową dla każdego twórcy. Nie ważne czy tworzycie regularnie, czy sporadycznie. Uwierzcie, że wiedza z tej książki może Wam się przydać i uratować przed niepotrzebnymi problemami (chociażby sprawami sądowymi i odszkodowaniami). Krótko, zwięźle i na temat! Polecam! Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐/6
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7302-0, 9788328373020
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-11-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8954-0, 9788328389540
- Data wydania ebooka:
-
2021-11-23
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-9146-8, 9788328391468
- Data wydania audiobooka:
-
2022-01-10
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 124472
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.1MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 122.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komputer w biurze
Social Media
Spis treści książki
-
- Grube poprzewracane tyłki czy jakoś tak 17
- Zaparzyć czy poparzyć 17
- Prawo internetu a prawo internetu 19
- Czego posłuchać, co doczytać 21
-
- Kto się rozpędził i dlaczego nie uczestnicy kawalerskiego 25
- Czy za wrzucenie czegoś na fejsa można iść do więzienia? 27
- A jak to się skończyło? 29
- Czego posłuchać, co doczytać 30
-
- Wolność, Tomku, w swoim domku 35
- Uuuu, Barbra Streisand 36
- Próbując zabierać obiekt internetowi, nagłaśniasz istnienie obiektu 38
- Czego posłuchać, co doczytać 39
-
- A w tym wagonie same grubasy 43
- Historie bez puent 44
- Damage west, czyli szkoda zachodu 45
- Czego posłuchać, co doczytać 46
-
- Playboy krążący po sądach 51
- Cześć, jestem rozdziałem prawnym i wjeżdżam 53
- Co Playboy może dać Tobie? 54
- Czego posłuchać, co doczytać 56
-
- Prezydent a hazard 59
- Wolne sondy 60
- Edukacja 62
- Czego posłuchać, co doczytać 64
-
- Wilki wyją, piwa nie piją 67
- Przebieg sądzenia się, argumenty stron 68
- Złote myśli 70
- Czego posłuchać, co doczytać 73
-
- Kto nabroił 79
- I gra gitara 80
- Grów czy wajb 82
- Czego posłuchać, co doczytać 83
-
- Czy był pan na tym tak medialnym otwarciu 87
- Zmagania sportowe 88
- Prawie prawniczo 90
- Czego posłuchać, co doczytać 92
-
- Jestem duży i dużo przeszkadzam 95
- Kto zdrapał skórkę i zarumienił jabłuszko? 96
- Czas na naukę 98
- Czego posłuchać, co doczytać 100
-
- Historia bez suspensu 103
- Multifiasking i paragrafofobia 104
- Czego posłuchać, co doczytać 106
-
- Robisz dobrze swoją robotę, no ale 109
- Memy a prawo 111
- Memy a życie 115
- Co doczytać, czego posłuchać 116
-
- Umowa na pokazanie się 121
- Gdyby miało nie być jutra 122
- Wykład mecenasa 124
- * Własność intelektualna 125
- One more thing 126
- Co doczytać, czego posłuchać 127
-
- Olimp zdobyty 131
- "Nie ja wygrałam, ale nazywam się tak samo...", czyli promocje w internetach 133
- By trudne sprawy zniknęły gdzieś... 136
- Jeszcze dwie historie i zamykamy 138
- Czego posłuchać, co doczytać 140
-
- Piszczenie i prawniczenie 143
- Lala, ale czy lalalalala? 144
- Nie uważam, że naszym chłopakom brakuje luzu 145
- Co doczytać, czego posłuchać 147
Wstęp 11
Rozdział 1. Co wspólnego z Twoją działalnością ma pewna rozlana kawa i dlaczego tak dużo 15
Rozdział 2. Wieczór kawalerski, który mógł skończyć się więzieniem 23
Rozdział 3. Lot nad gwiazdorskim gniazdem 33
Rozdział 4. Kolejnictwo a bycie depeszówą 41
Rozdział 5. Dlaczego unijni sędziowie musieli oglądać zdjęcia z Playboya 49
Rozdział 6. Donald Trump a adres strony internetowej 57
Rozdział 7. Nawiązanie do biustu 65
Rozdział 8. Lepiej nie wkurzać Eminema 77
Rozdział 9. Podejdźmy do tego z partyzanta 85
Rozdział 10. Jak zdrapano skórkę z jabłka 93
Rozdział 11. Rodowity rododendron na rodeo 101
Rozdział 12. Jak można stracić twarz, choć nie zamierzało się jej oddawać 107
Rozdział 13. Nie dla wszystkich udany festiwal 119
Rozdział 14. Olimp i nagradzanie wbrew chęciom 129
Rozdział 15. Dlaczego warto się wyluzować i co do tego ma Barbie 141
Zakończenie 149
Onepress - inne książki
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Oka...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców Tomasz Palak (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
Data dodania: 2022-05-16 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-12-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-11-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Sebastian,
Data dodania: 2022-04-24 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii