Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
- Autor:
- Marcin Żukowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 8
- Stron:
- 264
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Marcin Żukowski
Opis książki: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą...
Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach.
Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Oto nieoceniona pomoc na Twojej ścieżce rozwoju, doskonalenia się w logicznym myśleniu i poszerzania wiedzy - drugie, znacznie uzupełnione wydanie dziennika, który ma Ci posłużyć jako inspiracja do własnej refleksji i praktyki. W książce przedstawiono pięćdziesiąt dwie stoickie dyscypliny, po jed...
Dziennik stoika. Refleksje i myśli o sztuce życia na 366 dni Dziennik stoika. Refleksje i myśli o sztuce życia na 366 dni
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Ta książka jest szczególnym źródłem wiedzy i naukowo potwierdzonych technik, dzięki którym przekujesz swoje talenty w mistrzowskie umiejętności. Dowiesz się, z jakich czterech etapów składa się cykl przyswajania wiedzy i co robić, aby każdy z nich przebiegał z maksymalną efektywnością. Przekonasz...
Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
37.00 zł(-68%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%)
O autorze książki
Marcin Żukowski
Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, współzałożyciel firmy Nieagencja, która zajmuje się transformacją cyfrową. Od ponad ośmiu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania między innymi dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Fundacji Szkoła Liderów czy Narodowego Centrum Kultury. Wykłada e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prowadzi też zajęcia dla studentów innych uczelni, szkolenia i warsztaty. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy.
Marcin Żukowski - pozostałe książki
-
Nie tylko „zwykli”, prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego — ten świat jest tak rozbudowany, tak ...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie ...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać — zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę dzi...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego (9)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Miesięcznik Benefit
Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego "Ty w social media" to kompendium wiedzy o budowaniu i utrzymywaniu osobistej marki w internecie. Czytelnik ma okazję dowiedzieć się, jakie ogromne korzyści w życiu zawodowym (i nie tylko) przyniesie mu mądrze zbudowana marka osobista, a także poznaje wszystkie narzędzia niezbędne do jej budowania. Dzięki tej wiedzy CV już nigdy nie będzie potrzebne!
-
Trade Marketer
Każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki - opiekuńcze, solidne marki opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. To jest możliwe dzięki książce Marcina Żukowskiego, której każda strona obfituje w cenne wskazówki, poparte przykładami popularnych marek osobistych.
-
Dziennik Bałtycki .N; 2017-05-08
Najbardziej "budującą" propozycją jest wydany przez Onepress poradnik "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego". Marcin Żukowski przypomina, że ponieważ każdy z nas jest marką, ta książka jest właśnie dla każdego. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Być nie tylko panem (albo panią), których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, ale także osobą, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet lub zamieściła link do ciekawego posta na blogu. Mądry pracodawca, stojąc przed wyborem: człowieka bez właściwości lub o intrygującej osobowości - wybierze drugiego. Trzeba więc od dziś uczyć się, jak być sobą i jak z tego korzystać.
-
jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz Kiszło
Autor zaczął fatalnie, bo od nijak sensownie uzasadnionego kpienia sobie z zawodu coacha. Sprawiał tym samym wrażenie frustrata, który szukał ujścia dla swoich emocji w książce i szczerze mówiąc zniechęcił mnie do dalszej lektury. Nie pomagał także bardzo młodzieżowy język jakim się posługuje. Musiałbym jednak skłamać mówiąc, że jest to pozycja zła bo tak nie jest – jest natomiast bardzo konkretna. Każda strona obfituje w jakieś cenne wskazówki poparte przykładami. Jako, że mam już pewne obycie z siecią i wiem to i owo o wizerunku w nim to książka nie nauczyła mnie wiele. Zdecydowanie jednak będzie niezwykle pomocna dla tych, którzy dopiero chcą stawiać pierwsze kroki jeśli chodzi o swój wizerunek w sieci – wtedy będzie dla nich niezwykle pomocna.
-
Napisz Tekst Kuba Sosnowski
Ty w social mediach to druga książka Marcina Żukowskiego. Jej tematem jest budowanie marki osobistej. Publikacja dostaje ode mnie wysoką ocenę, choć mam kilka zastrzeżeń. Na pewno nie jest to książka dla każdego, jak podkreśla autor w pierwszym rozdziale. Grupą docelową są przede wszystkim osoby szukające sprawdzonych rozwiązań na rozpoczęcie kariery oraz te, chcące zaistnieć w sieci. Ty w social mediach – kilka słów o personal branding Zaczyna się całkiem nieźle. Ciekawa przedmowa oraz bystre uwagi z rozdziału pierwszego pozwalają śmiało rozsiąść się w fotelu i oddać się lekturze. Język przyjazny czytelnikowi pozwala przepłynąć przez Ty w social mediach w 2-3 godziny, w ogóle nie męcząc odbiorcy. To wielki plus. Pierwszy i drugi rozdział poświęcony jest marce osobistej. Żukowski wyjaśnia czym jest personal branding i z czym się go je. Ameryki nie odkrywa, bo do informacji znalezionych w źródłach (książki/internet) dodaje tylko analizę przykładów z własnego życia i pracy. Jednak robi świetne zestawienie wspominanych wyżej wiadomości. Bardzo pomocne dla wszystkich, którzy chcą przypomnieć sobie podstawowy zagadnienia. Trzecia część jest o tym w jaki sposób zbudować własną markę. Żukowski wykonał tu świetną robotę. Rozpatruje szczegółowo konkretne działania. Jest o skutecznym CV i liście motywacyjnym, ale też o tworzeniu swojego wizerunku w sieci, monitorowaniu informacji w Google, tworzeniu stron i blogów i wielu, wielu innych. Pojawiają się też partie tekstu dotyczące mediów społecznościowych, tłumaczących dla kogo są poszczególne narzędzia. Ty w social mediach – dwa zastrzeżenia Wulgaryzmy. Moim zdaniem, jeśli ktoś używa ich we własnej książce, na pewno traci wiarygodność w oczach czytelnika. Wstawienie wulgaryzmów w treść publikacji ZAWSZE odbieram jako nadrabianie braku porządnego zasobu leksykalnego (chyba, że sa to dialogi zaczerpnięte z języka ulicy). Być może w oczach młodzieży, która sięgnie po Ty w social mediach, Żukowski będzie traktowany jako ekspert-luzak (zobaczą w nim osobę z ogromną wiedzą, podobną do nich), czego mu serdecznie życzę, ale u starszych czytelników straci opinię. Drugie zastrzeżenie, tyczy się bloga lub strony. Jeśli autor tak bardzo zachwala ich posiadanie, podaje adresy w notce o sobie, dlaczego nie zadbał o swoją WWW i profil na Facebooku. Ty w social mediach – ocena Gdyby nie powyższe zastrzeżenia dałbym książce Marcina Żukowskiego ocenę mocne 9,5. To dobry podręcznik budowania marki osobistej. Absolutny must read! Dla każdego zainteresowanego personal brandingiem. Ocena: 8/10
-
papierniczyswiat.pl SŁAWOMIR ŻYWCZAK; 2017-03-31
Ty w social mediach to kompendium wiedzy o budowaniu i utrzymywaniu osobistej marki w Internecie. Autor kompleksowo opisuje w nim, dlaczego warto o nią zadbać, jak zaplanować cały proces jej tworzenia, a także z jakich narzędzi korzystać, by raz zbudowanej marki nie utracić. Książka kierowana jest zarówno do osób młodych, będących na początku kariery, jak i do tych, którzy przygodę z pierwszą pracą mają dawno za sobą. W dzisiejszym świecie twój przyszły pracodawca, klient czy zleceniodawca nie ma zbyt wielu czasu na przeglądanie wszystkich aplikacji czy ofert, jakie do niego spływają. Musi podejmować decyzje szybko, niemal bez zastanowienia. Właśnie dlatego tak ważne jest posiadanie osobistej marki. To ona zdecyduje o tym, czy dostaniesz pracę lub zdobędziesz klienta. W erze social mediów, kiedy prawie każdy jest w jakiejś dziedzinie specjalistą, nawet ekspert może zniknąć w szarym tłumie, jeśli nie zadba o swoją markę. Parafrazując Stuarta Hendersona, bycie specjalistą bez zbudowanej marki osobistej jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy. Marcin Żukowski przygotował pełen zestaw narzędzi, które pomogą ci zaistnieć w sieci.
-
Personel Plus
Każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie mają na nasz temat inni ludzie. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Autor w książce podpowiada, jak zrobić to profesjonalnie. Przekonuje, że przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Czytelnik. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Czy wybierze pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Dlaczego stojąc przed wyborem ?no-man lub osobowość", pracodawca miałby wybrać tego pierwszego? Stąd warto nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Pierwszym krokiem może być zbudowanie swojej marki osobistej w mediach społecznościowych.
-
Jakubowy
Temat social mediów stał się bardzo mocno angażujący. Nie jest to już tylko zabawka, z której korzystają nastolatkowie, a coraz poważniejsze narzędzie komunikacji biznesowej pomiędzy klientami a potentatami na rynku sprzedaży. Dlaczego tak bardzo istotną sprawą jest wizerunek w sieci? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć Marcin Żukowski w książce „Ty w social mediach”. Autor nie tylko stara się uzasadnić wartość posiadania kanałów social media, ale prowadzi nas przez nie krok po kroku, pokazując ich możliwości oraz to, co powinniśmy zrobić, aby nasza marka osobista stała się wartościowa i mile widziana przez innych. Oczywiście, nie jest to żaden przepis na udane social media, a jedynie wskazówki, które, dzięki doświadczeniu autora, powinny przyczynić się do budowania pozytywnego odbioru naszej marki osobistej w sieci. Marcin, próbując uświadomić nam fakt, że każdy z nas jest marką osobistą i wszystko co sobą reprezentujemy się na to składa, zadaje nam 4 pytania: CO? JAK? DLACZEGO? i GDZIE?. Skąd się one wzięły? Są to podstawowe pytania, dzięki którym będziemy w stanie określić cały nasz plan działania w kanałach social media przy budowaniu marki osobistej. Naszą przygodę zaczniemy od pytania CO? tak naprawdę robimy i co chcemy pokazać światu, aby go sobą ( własną marką osobistą) zainteresować. Jaką wartość sobą reprezentujemy i co mamy do zaoferowania odbiorcom w sieci. JAK? - nie możemy być nudni, to nie przejdzie w żaden sposób. Skoro są miliony osób, które prowadzą swoją markę osobista w sieci, to ty musisz się w jakiś sposób wyróżnić. Z książki dowiemy się jakich błędów nie popełniać i jak, w prosty sposób, zaangażować odbiorców do interakcji z własną marką osobistą. Pytanie Jak? to nie tylko w jaki sposób robić zdjęcia, pisać treści, ale zbudować cały wizerunek, który ludzie widzą w sieci tylko we fragmencie - takim, jaki im pokażemy. Sukces zależy od nas samych, wystarczy tylko nie zaliczać wpadek. Dlaczego? - Właśnie! po co chcesz to robić? Przecież są miliony ludzi w sieci, więc dlaczego ciebie mają zauważyć? To jedna z najważniejszych kwestii - spójrz w lustro i odpowiedz sobie na to pytanie. Czy jesteś gotowy wziąć odpowiedzialność za swój wybór oraz za konsekwencje, które z tego wynikną dla twoich odbiorców? Musisz być przede wszystkim sobą. W sieci żadna ściema i udawanie nie przejdzie - prędzej czy później każda osoba, która cię obserwuje zorientuję się, że coś nie gra. Musimy być uczciwi i lojalni wobec ludzi, którzy poświęcają swój czas na oglądanie właśnie ciebie w sieci. Autor książki cały czas upewnia cię w jednym - jesteś sam dla siebie marką! Kreuj się i dbaj o swoją markę konsekwentnie! Gdzie? - jakich kanałów social mediów powinieneś użyć? Na pewno nie wszystkich. Bycie wszędzie jest złe i może być źle odebrane przez obserwatorów - nie możesz przesycić ich swoją obecnością. Możemy robić różne rzeczy: prowadzić bloga, być youtuberem, posiadać własną stronę internetową, lecz od czegoś musimy zacząć. Najprostsze jest oczywiście założenie bloga bądź swojej strony, chociaż kręcenie vlogów też wcale nie jest trudne. Bardziej angażujące i zarazem uzupełniające kanały do właściwej działalności to twitter , facebook czy instagram. Z nich korzysta się najczęściej i to one skupiają największą liczbę obserwujących osób. Autor opowiada wiele ciekawostek na temat każdej z platform i to stanowi sporą wartość książki. Książka napisana jest dość luźnym i dosadnym językiem. Czytając ją można poczuć się jakby się słuchało dobrego kolegi, który zna się na temacie. Na pewno nie będzie łatwo przełknąć niektóre rzeczy, bo można dostrzec własne błędy, za które nie znajdziemy rozgrzeszenia, tylko mocną sugestię, żeby wziąć się w garść i zrobić to dobrze! Wszystko zależy od nas samych i naszego zaangażowania - nawet w social mediach. Czytając poradnik nie dostajemy gotowego przepisu na sukces w social mediach. To jedynie wskazówki, drogowskaz jak lokować swoją markę osobistą w sieci i ominąć wpadki. Social Media nie są trudne, ale nie zmienia to faktu, że trzeba być do nich przygotowanym. Mogę śmiało polecić tę publikację każdemu, kto chce budować swoją markę i pokazać siebie w sieci. Także tym, którzy mają już jakieś doświadczenie z social mediami, ale mogą poznać inny punkt widzenia i to napisany dość fajnym językiem. Zachęcam do wartościowej lektury, w której każdy może znaleźć coś dla siebie.
-
MRS WIERZBICKA Paulina Wierzbicka
"Ty w social mediach" to natomiast lektura, która skupia się głównie na nas samych. Już nie na powadzeniu profilu firmowego tylko naszego, niekoniecznie prywatnego. Jeśli tworzycie w mediach społecznościowych własny wizerunek to koniecznie musicie przeczytać tę pozycję.Z książki dowiadujemy się co to jest marka osobista, jak efektywnie ją budować oraz czym powinna się cechować dobra marka osobista. Tutaj również poznajemy konkretne narzędzia, które ułatwiają nam tworzenie takiego profilu. Narzędzia do prowadzenia profilu firmowego są bardzo podobne do prowadzenia profilu osobistego, dlatego ponownie mamy styczność z niektórymi pojęciami. Jest to książka jednak bardziej osobista, już nie tak ogólna jak poprzednia, która ma na celu pokazanie czytelnikom, że social media mogą służyć do lepszego życia. W jaki sposób? O tym musicie przeczytać już sami.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2861-7, 9788328328617
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-01-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3510-3, 9788328335103
- Data wydania ebooka:
-
2017-01-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 48907
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.0MB
Spis treści książki
- Dla kogo w ogóle jest ta książka? (11)
- Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? (18)
- Dlaczego akurat dziś? (23)
- Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką (26)
- Co mają do tego te media społecznościowe? (33)
- Najważniejszy trik dla Ciebie (36)
- Jak stworzyć markę osobistą? (41)
- Jak budować markę osobistą? (51)
- Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? (61)
- Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? (70)
- Cel działania - jak go określić? (77)
- Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? (78)
- A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? (81)
- Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? (84)
- Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? (93)
- Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? (102)
- Własna strona WWW - jak ją stworzyć? (108)
- Blog - po co mi on? (120)
- A może vlog? (132)
- Albo podcast? (134)
- Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować (140)
- Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej (242)
- Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? (255)
Przedmowa (7)
Rozdział 1. Dlaczego? (11)
Rozdział 2. Jak? (41)
Rozdział 3. Co? (77)
Rozdział 4. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie (259)
Podziękowania (263)
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(42.99 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Marcin Żukowski (8)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(3)
(0)
(0)
(1)
(1)
Ola,
Data dodania: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kamila Golińska, Przedsiębiorca
Data dodania: 2017-02-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-02-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-11-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-11-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kierownik projektu
Data dodania: 2017-11-04 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-02-12 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Tester oprogramowania,
Data dodania: 2021-01-13 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii